Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Логичније би по мени било да централни аутопут иде од Београда правцем старог крагујевачког пута (преко Младеновца, Аранђеловца и Тополе) до Крагујевца и да продужи до Краљева које јесте чвориште и то ка више праваца - западно ка Чачку, Пожеги, Ужицу и даље ка Босни и Херцеговини, југозападно ка Рашкој, Новом Пазару и даље ка Црној Гори, јужно ка Косовској Митровици, Приштини и даље ка Македонији, те источно ка Трстенику, Крушевцу и даље. А ако су хтели покрити западни правац, онда се сам намеће - Нови Сад, Шабац, Ваљево, Пожега..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423041#p423041:2g0s46j4 je napisao(la):
Вожд » Čet Dec 15, 2016 11:24 am[/url]":2g0s46j4]Логичније би по мени било да централни аутопут иде од Београда правцем старог крагујевачког пута (преко Младеновца, Аранђеловца и Тополе) до Крагујевца и да продужи до Краљева које јесте чвориште и то ка више праваца - западно ка Чачку, Пожеги, Ужицу и даље ка Босни и Херцеговини, југозападно ка Рашкој, Новом Пазару и даље ка Црној Гори, јужно ка Косовској Митровици, Приштини и даље ка Македонији, те источно ка Трстенику, Крушевцу и даље. А ако су хтели покрити западни правац, онда се сам намеће - Нови Сад, Шабац, Ваљево, Пожега..
Niko iz Moravičkog i Zlatiborskog okruga ne bi preko Kraljeva i Kragujevca išao za Beograd. Ko bi normalan hteo da putovanje produžava za 100 kilometara...

Molim sve forumaše da se suzdrže od pisanja bajki, i umesto toga malo realnije sagledaju surovu zbilju.

Ljudi, geografska i mapa gustine naseljenosti su dostupne na intetnetu. Ja se odjavljujem.
 
Е видиш напотив, лакше је неком из Моравичког округа, односно Чачка преко Мрчајеваца до Крагујевца, или преко Милановца до Тополе па право за Београд, него обилазно преко Обреновца. "Гребићки" менталитет је чудо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423058#p423058:dxf8ls34 je napisao(la):
Вожд » Čet Dec 15, 2016 1:06 pm[/url]":dxf8ls34]Е видиш напотив, лакше је неком из Моравичког округа, односно Чачка преко Мрчајеваца до Крагујевца, па право за Београд, него обилазно преко Обреновца. "Гребићки" менталитет је чудо.
Nemaš pojma o čemu pričaš. Suzdrži se.
 
Ти немаш појма о чему причаш. А не зна ни твој Веља, па је опет добио пут од Београда до свог места на име јуриша на скупштину ономад. Да, то јесте сурова реалност. То је тај егоцентрични трип да "Чоочак" мора имати аутопут директ до престонице по сваку цену.
 
Obilazno preko Obrenovca? Bro, pogledaj malo mapu Srbije :)
 
Погледај ти мапу Србије, да постоји аутопут кроз средину државе који се углавном поклапа са старим крагујевачким путем, па продужава до Краљева, а одатле на Кососво, лакше би им било преко Горњег Милановца на Тополу, па правац Београд, а да овамо постоји адекватна саобраћајница која спаја градове и регије западне Србије које сам навео.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423064#p423064:2bf6twp6 je napisao(la):
Вожд » Čet Dec 15, 2016 1:36 pm[/url]":2bf6twp6]Погледај ти мапу Србије, да постоји аутопут кроз средину државе који се углавном поклапа са старим крагујевачким путем, па продужава до Краљева, а одатле на Кососво, лакше би им било преко Горњег Милановца на Тополу, па правац Београд, а да овамо постоји адекватна саобраћајница која спаја градове и регије западне Србије које сам навео.
Ma matori potpuno je nebitno. Vidim da ovde nema racionalne i argumentovane rasprave, čim pršte "ad-hominemi" sa tvoje strane. A niti je Velja moj, niti ti znaš prirodnu i urbanističku geografiju Srbije.

Voljno!
 
Твој дечији принцип кмечања, а не вођења расправе аргументима доказује твоју зрелост.


Вољно си ти сине мој!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423136#p423136:18t0d1nw je napisao(la):
Lurker » 16 Dec 2016 01:47 am[/url]":18t0d1nw]
Ma matori potpuno je nebitno.

Lurker ovako se ne razgovara na Beobuildu. :grand:
Nisu ti sagovornici Kiza Dzomla i Shone iz kraja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423041#p423041:1p8bhv8z je napisao(la):
Вожд » 15 Dec 2016 04:24 pm[/url]":1p8bhv8z]Логичније би по мени било да централни аутопут иде од Београда правцем старог крагујевачког пута (преко Младеновца, Аранђеловца и Тополе) до Крагујевца и да продужи до Краљева које јесте чвориште и то ка више праваца - западно ка Чачку, Пожеги, Ужицу и даље ка Босни и Херцеговини, југозападно ка Рашкој, Новом Пазару и даље ка Црној Гори, јужно ка Косовској Митровици, Приштини и даље ка Македонији, те источно ка Трстенику, Крушевцу и даље. А ако су хтели покрити западни правац, онда се сам намеће - Нови Сад, Шабац, Ваљево, Пожега..

Ovo ni meni ne zvuci logicno jer je E-75 previse blizu i paralelno je sa pravcem koji si opisao. Mozda bi bilo dobro u nekom idealnom smislu, ali bi za sadasnje prilike bilo neprioritetno tracenje sredstava.

Kragujevcu je E-75 jako blizu, imaju izlaz na sever i jug.
Krusevcu takodje.
Kraljevu je blizi novi autoput Cacak - Beogradu.

Ono sto realno treba da se resi je brza i bolja povezanost ova tri grada (KKK) medjusobno i sa oba autoputa:

Cacak - Kragujevac - E-75(Lapovo)
Cacak - Kraljevo - Krusevac - E-75

Ovako bi sva tri grada bila solidno medjusobno povezana. Od Kragujevca do Kraljeva bi se brzo stisalo autoputem sa cvoristem kod Mrcajevaca.
 
И хтедох да укажем на то да је веома важна међусобна повезаност већих центара у Србији бар "брзим путевима" (2+2), примера ради Краљево и: Крагујевац, Чачак, Крушевац, Нови Пазар, или Зрењанин и: Нови Сад, Вршац, Кикинда итд.
Нешто слично попут оне идеје о равноправној модернизацији свих битнијих пруга у Србији на неки пристојан ниво, а не само Београд - Суботица на 200 километара на сат а остале..

Свакако, и Краљево и Чачак треба да добију везу са Кг, кажем, бар на на нивоу брзог пута, тај пут би се и спајао у један.

Говорио сам хипотетички, да не постоји нити један аутопут, предност бих дао овом правцу што се тиче централне осовине Србије север - југ. Наравно, уз западни и источни (паралелне) коридоре. Наравно, лаички гледано. А запад - исток, свакако бар Ужице - Чачак - Краљево и Крушевац.
 
Nisu ti sagovornici Kiza Dzomla i Shone iz kraja
Spatio, brateprijatelju suze mi krenuše na oči, setih se sahrane brata Kašikare :(
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=G2JTE-J-pVg[/youtube]
 
Ljudi, bio sam sarkastičan sa tim "matori", ko iole prati moje postove shvatio bi to. Nego mene tvrdoglavost najviše provocira.

Sa druge strane, mislim da ću da napuštam forum skorije. Nije vredno truda.

Pozdrav od preko bare.
 
Ma šalim se bre Luker, i ja volim taj sleng, tako da je ova šala delom i na moj račun. Izvini sa moje strane ako te uvredilo :sesir: A što se tiče ovog drugog, tu te ne razumem, meni je odustajanje strano.
Nego da se vratimo ovoj vrućoj temi, gradnja samo što nije počela, 500, 600 mil evra čeka ko zapeta puška... ;)
 
Ne brini ništa, još sam tu. Imao sam loš dan onomad. :sesir:
 
Jedino prihvatljivo objašnjenje zašto bi se američkom Bechtelu i turskoj Enki bez tendera dao ugovor gradnje je ako bi Amerika i Turska finansirali gradnju autoputa. Davati im ugovor bez tendera, a da oni ne finansiraju ne bi bilo logično (mada nije isključeno).
Ako je tako onda će biti zanimljivo videti reakciju EU tj dal će se kao za kinesku brzu prugu Beograd-Budimpešta buniti što se bez tendera dodeljuje posao, kao i sličnu frazu kojom su stopirali gradnju ruskog gasovoda Južni tok. Da vidimo sad dal će EU imati iste primedbe što se posao dodeljuje bez tendera kad su u pitanju njihovi šefovi Ameri ;) Ili će možda ispasti licemerna i njima ćutati.

Vidimo da su do sad Ameri preko Svetske banke delom finansirali istočni krak Koridora 10 koji za spajanje sa Turskom (a mislim da imaju uticaj i na ostala dva finansijera EBRD i EIB). Takođe vidimo da ni EU ni Ameri nisu bili zaniteresovani da finansiraju pravac Bar-Vršac , tj jugozapad-severoistok ("Koridor 11"). A izgleda da su spremni da finansiraju ovaj koji opet vodi do Turske, ovaj put od Bosne. Da li je to slučajno? Inače Turska je američki saveznik na Balkanu protiv Rusa (tada Sovjeta) od kad je ušla u NATO još 1952-e. Amerika je nakon raspada Jugoslavije dozvolila (kao da je častila nagradom) rast turskog uticaja i podrške Muslimanima na Balkanu (Muslimani u BiH i Albanci). Dal je onda logično što su upravo američki Bechtel i turska Enka gradili autoput na Kosovu? Ovakav način dobijanja poslova me podseća na taj, a na internetu se može naći dosta priča o korupciji oko ovog posla (Moguće reket Albanaca Amerima za podršku nezavisnosti Kosova i davanje posla i svojim turskim saveznicima). Pitanje je i zašto bi i ovde američki Bechtel ponovo nastupa sa firmom iz Turske. Meni deluje kao politička nagrada Turskoj kao američkom savezniku.

Inače Bechtel je stara i velika američka firma, učestvovla u gradnju Huverove brane i tunela ispod Lamanša: https://en.wikipedia.org/wiki/Bechtel
Enka je turska firma : https://en.wikipedia.org/wiki/Enka_%C4% ... i_A.%C5%9E.
 
Novi auto-put spaja Koridore, papiri do zime
Ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović rekla je za RTV Kruševac da će do kraja godine biti završena kompletna dokumentacija za gradnju Moravskog koridora
IZVOR: TANJUG SUBOTA, 4.03.2017. | 14:06
Reč je o koridoru koji će spojiti Čačak i Kruševac. "Novi auto-put dug 109 kilometara od Preljine do Pojata povezaće dve naše najznačajnije saobraćajnice, Koridor 10 i Koridor 11. Plan je da do kraja godine završimo pregovore i potpišemo komercijalni ugovor o izgradnji", izjavila je potpredsednica Mihajlović."
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1236575
 
Mislim da je ovo sjajna stvar i dobra vest!!
Jedva cekam da krenu u izgradnju ovog autoputa.
 
Vrh