Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Nažalost privredna aktivnost između kg i kv je jako mala, tako da je i ovaj sadašnji put više nego dovoljan. I što se tranzita tiče ljudi imaju alternative, pa i tu njegov značaj je umanjen. Reći ću ti samo kad se neki most obnavljao na toj trasi put je bio zatvoren godinu dana i ljudi su išli preko knića i mrčajevaca. Ja bih voleo ka kg i kv budu spojeni i elektrifikovanom dvokolosečnom prugom i autoputem, ali bih još više voleo da vidim privrednu aktivnost između ova dva grada koja bi to isplatila.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
spatiotecte":lhagz5e5 je napisao(la):
mekbejn":lhagz5e5 je napisao(la):
Ovi nisu normalni!
Pored nezavršenog Koridora 10, obilaznice, oni daju 642 naših miliona za delove dva nepotrabna autoputa.

Bez ikakve zelje da vredjam, gluplju izjavu od ove nisam video.

Pa evo ja mogu da obrazložim, da li možeš ti?

Naravno da završetak koridora 10 treba da ide paralelno sa daljim razvojem infrastrukture.
Ali šta misliš kada će biti završen pravac kroz Sićevačku klisuru?
Moj je stav da bolje da smo ovo što kilavimo već decenijama završili za naredne 2-3 godine, pa onda tek radili dalje, kako treba. Drugim rečima, mogli smo dati Kinezima da završe K10 i obilaznicu.
Takođe moj stav je da je preterano davati praktično milijardu evra za autoputeve a tako malo za železnicu.
 
Moze li neka precizna karta sta se gradi od cijih para ja sam se izgubio ,sta sve placaju kinezi ,sta azeri ,sta mi sami ,sta neki treci stranci
 
Put bgd-boljare u sklopu takozvanog koridora 11 trenutno se gradi.

Azeri: ljig-preljina
Domaći: ub-lajkovac

Izvesno je još
Kinezi 1: obrenovac-ub
Kinezi 2: lajkovac-ljig

Takođe pominje se da su kinezi zainteresovani i za deonice bgd-obrenovac levom obalom save kao i za deonicu preljina-požega.


Što se tiče puta pojate preljina predugovor potpisan sa kinezima.


Što se tiče autoputa ns-ša predugovor je potpisan za deonicu ns-ru sa kinezima, a ovo ukljčuje i tunel kroz frušku goru.

Radovi se finansiraju iz kredita i država koja radi obezbeđuje pare, a mi to vraćamo posle.



Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Da li pogadjate koju varijantu tunela kroz frusku goru izabrase?Naravno najkracu.
 
I još da napomenem da je put ns-ru potpisan kao polu "put rezervisan za motorni saobraćaj". Nadam se da ćemo makar ukrštanja dobiti denivelisana da ne bi dobili još jedan pančevački put.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
mekbejn":1mdyvsvo je napisao(la):
Takođe moj stav je da je preterano davati praktično milijardu evra za autoputeve a tako malo za železnicu.
:kk: :kk:

фала богу да не праве још један аутопут туда. и ја се надам денивелисаним раскрсницама. шта значи полу пут? да ли су то две траке са остављеним местом за још две?

дакле обреновац бг још увек није зацементирано, хајде да се активирамо некако да подигнемо медије и све против сремскг одн. сурчинског решења! :gobb: ево нек ми пошаље неко пм ако има идеју неку како могу да помогнем.

који су рокови за завршетак аутопута од љига до чачка одн од обреновца до чачка?
да ли неко зна који је рок отплате ових кредита?
 
мислим да ће НС-РУ бити као Савска магистрала (2+2 без зауставне траке). може и то да прође, само да буде без семафора. мада, мислим да Кинези нису толико неозбиљни па да ставе семафоре
 
ne moraš da misliš napiosao sam dva posta iznad da će biti.


savska magistrala je put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, kao i put za pančevo i put batočina-kg , put od po do auto puta i slično.

i što je najgore mi dobija pola tog puta.
 
utorak 22.01.2013. | 15:02
Ugovor o autoputu u februaru
Izvor: Beta

Kruševac -- Ministarka regionalnog razvoja Verica Kalanović najavila je da će do kraja februara biti potpisan ugovor o izgradnji autoputa kroz Pomoravlje.

"Gradilišta tog puta trebalo bi da budu formirana u martu, a za dve godine prvi izgradjeni delovi mogli bi da budu stavljeni u fukciju", rekla je ona novinarima u Kruševcu posle sastanka u lokalnom Povereništvu URS.

Na trasi od 109,6 kilometara ima 10 kilometara mostova, te će se istovremeno raditi i most i trasa, odnosno neće se puštati u saobraćaj 10 po 10 kilometara puta.

Kalanović je kazala da očekuje da se ceo posao završi za četiri godine. Auto-put kroz Pomoravlje koji će povezivati autoputeve na koridorima 10 i 11, gradiće kineska gradjevinska kompanija "Putevi i mostovi" (CRBC).

Novi auto-put već danas pokazuje da će se značajano promeniti perspektiva ovog kraja, koji je "jedan od najvitalnijih delova Srbije", ocenila je ona.

"Sama najava izgradnje auto-puta pokazuje da mamo nove stratešske partnere, zainteresovane za gradove duž autoputa", rekla je ministarka koja danas u Krusevcu ima sastanak sa gradonačelnicima i predsednicima opština kroz čije područje prolazi trasa budućeg auto-puta.

Kalanović koja je članica predsedništva Ujedinjenih regiona Srbije (URS), kazala je da je na današnjem sastanku sa Povereništvom u Kruševcu dogovoreno da URS za dva meseca objavi plan, nazvan Alternativa, za ukupan oporavak Kruševca. URS u Skupštini Grada Kruševca ima dva odbornika.

http://www.b92.rs/biz/vesti/tema.php?id=503
 
trasa.jpg



http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.h ... am-gradova
 
Изгледа да су мало помешали боје пошто им је коридор 10 тек у плану :?
 
Ево прошао је фебруар.
Је ли потписан уговор о изградњи ауто-пута Појате-Прељина са Кинезима, како је министарка најавила?
 
u mom selu se kaže obećanje ludom radovanje.

počela građevinska sezona od kineza ništa.
 
Meni više izgleda da nema para za eksproprijaciju, tako da i kad potpišu ugovor radovi neće početi osim možda dela kod Kruševca za koji oni kažu da su otkupili zemljište mada i to mi je sumnjivo. Kad se samo setim Mrke koliko je puta slagao da je završena eksproprijacija na koridoru 10, posle toga im ne verujem apsolutno ništa.
 
Može li se spojiti ova tema sa autoputem Preljina - Pojate? Iste su.
 
Spojene su teme hvala na javljanju da se ne gomilaju teme i pravi zabuna pogotovo kod koridora i putnih pravaca i ovako je dosta zamrseno :) ;)
 
Одложена градња Моравског коридора

Пошто је кинеска компанија затражила 150 милиона више, одложена изградња Моравског коридира. То никако не значи да је пројекат прекинут. Пронаћи ће се начин да тај ауто-пут у доброј мери буде изграђен у мандату ове Владе, рекла министарка за регионалин развој Верица Калановић.

Изградња Моравски коридора, која је требало да почне у мају, одложена је јер је кинеска компанија, са којом је децембра 2012. склопљен предуговор о изградњи, затражила 150 милиона евра више у односу на договорену цену од 492 милиона евра.

"То никако не значи да је пројекат прекинут. Наћи ћу начин да тај ауто-пут у доброј мери буде изграђен у мандату ове Владе" министарка регионалног развоја и локалне самоуправе, Верица Калановић новинарима у Крушевцу после свечане седнице Владе Србије.

Кинеска компанија ЦРБС је крајем априла када је требало да се потпише уговор, изнела нову цену, за 150 милиона евра вишу од 492 милиона евра у предуговору.

"Нећу прихватити повећање од 110 километара пута, јер би то било кршење предуговора и много скупљи ауто-пут него што је по стандардима", истакла је Калановићева.

Министарка је рекла да припрема изградње тог ауто-пута због тога није стала.

Са Амбасадом и Владом Кине је преиспитан предлог кинеске компаније, и истовремено је затражена друга фирма.

"Ја од овог пројекта нећу одустати јер је то животни пројекат за пола милиона људи који живе и ради на том потезу, а Крушевац, Краљево и Чачак су готово замрли због недостатка ауто-пута", поручила је Верица Калановић.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B0.html
 
Kao što sam napisao ranine obećanje ludom radovanje....


I samo da konstatujem da ova vlada nije dogovorila ni kilometar novog auto puta, a sve što se gradi ugovoreno je u prethodnom mandatu.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
^^
ugovorili su na E763 ovo sa Kinezima, pod uslovom da krene. Što se E80 i E75 tiče, svi tenderi su bili raspisani pre, ali prethodna vlast nije završila eksproprijaciju i zbog izbora uvela neke izvođače u posao, pa sad može biti problema. više imaš na koridorima srbije u "Програм рада и пословања и финансијски план за 2013.годину" http://www.koridorisrbije.rs/doc/ks-pp-2013.pdf
 
laki72":dathivw2 je napisao(la):
Sarajlijama bila najbrža veza ka Turskoj što me navodi na pomisao da bi se tu mogla realizovati neka koncesija

Upravo tako, pravimo put za njihovu vezu sa turcima, bez pomoci, donacija i eventualno koncesije te dve strane ne trebali da radimo uopste.
 
Pravimo prvenstveno za nas, kakvi bre turci!

Hocete reci da smo tako napravili autoput Beograd Suboticu za Poljake?
 
bongo":eu0iuqv3 je napisao(la):
laki72":eu0iuqv3 je napisao(la):
Sarajlijama bila najbrža veza ka Turskoj što me navodi na pomisao da bi se tu mogla realizovati neka koncesija

Upravo tako, pravimo put za njihovu vezu sa turcima, bez pomoci, donacija i eventualno koncesije te dve strane ne trebali da radimo uopste.


Ovde je moja misao izvucena iz konteksta, pa se dolazi do zakljucka da sam ja protiv izgradnje ovog pravca.
zato pojedine kolege forumasi dolaze do ovakvog zakljucka:

spatiotecte":eu0iuqv3 je napisao(la):
Pravimo prvenstveno za nas, kakvi bre turci!

Hocete reci da smo tako napravili autoput Beograd Suboticu za Poljake?

I da raznasimo jednu stvar.
Putevi su javno i sveopste dobro. Kroz istoriju su ih gradili mnogi narodi, knezevine, kraljevine, drzave, imperije...
Koristili su ih svi putnici namernici, lokalni i oni koji su u karavanima isli od Dubrovnika za Pestu, od Beca za Stambol...
``Psi laju, karavani prolaze``
Koristi puteva, nadam se nije potrebno navoditi.
Prica kako se koridor 11 pravi da bi Crnogorci imali put ka Evropi, E761 da bi BiH imala najbrzu vezu sa Turcima i slicne, su samo podilazanje idiotskom mitoizmu da smo sami sebi dovoljni.

Ajmo malo da obrnemo stvari na jednom primeru:
- Dal je Autoput kroz Makedoniju u tom slucaju (delimicno) napravljen da bi mi mogli da odemo u Grcku na more?
po toj logici, to tako ispada.
- Koridor 5c kroz BiH po toj logici se gradi da bi Budimpesta imala najbrzu vezu sa lukom Metkovic, i da Osjecanin kad ide u Dubrovnik skrati put za 2/3 ???
A autoput Villach - Salzburg u Austriji je verovatno nepotreban Austriji jer sluzi da bi juznoslovenska plemena najbrze stigla do nemacke i kupila otpad od automobila ???

Po toj logici, ajmo porusiti i postojece puteve i imati putnu mrezu kao Albanija pre 30 godina.
Onda sigurno nece i strana (tudja - noga, cizma) vozila da se koriste njima.

Svi putevi , o kojima se prica u medijima su potreba prvenstveno ove zemlje, ali i blizeg i daljeg okruzenja.
Umesto da gradimo puteve kroz nasu zemlju, na zadovoljstvo i nas i drugih i iskoristimo moravsku dolinu kao prirodnu trasu i raskrsnicu puteva, izgleda ce se zbog nase nesloge, zajedljivosti i najvise zlobe, pre probiti neki autoputevi kroz karpate, dinaride premostiti dunav na izuzetno nepovoljnim lokacijama, jer nase okruzenje ne zili vise da ceka na nas, razmazene i zaludne dzabalebarose. Zato ce nas zaobici kako mi se cini.
Pa ce mozda, sarajlije imati brzu vezu sa Turskom, ali ce ona ici preko severa CG, Kosova, severa Makedonije i dalje kroz Bugarsku... Nema mejsta za bojazan gore citiranog clana da ce od pojata do preljine i dalje preko Pozege Uzica ici Turski ili BiH drzavljani...

Izvinjavam se na opsirnosti...
 
Vrh