Skarabudževina je svakako. Sve dok ne urade ovako:Mislim da ne bi imalo mesta za duple trake i ličilo bi na neku skarabudževinu
Skarabudževina je svakako. Sve dok ne urade ovako:Mislim da ne bi imalo mesta za duple trake i ličilo bi na neku skarabudževinu
Aposolutno tačno a kad se završi ceo projekat i kad saznamo njegovu konačnu vrednost mnogi će se pitati jer se moralo baš iz kuhinje u dnevnu sobu kroz tako uzak hodnik.Sada ljudi još ne primećuju taj problem.Od svih pravaca, bar BG-KS su mogli odmah uraditi u punom profilu i kao kršten spoj 2 autoputa, sa odvajanjem dosta unapred. Tamo nema nikakvih objekata koji smetaju, ima mesta, i svakako su pravili potpuno novu traku umesto stare.
Sada da se izmeri saobracaj Pojate-Krusevac garantujem i potpisujem...deo autoputa sa najmanje brojem vozila na svima delovima svih autoputeva u srbiji...a takav ce biti i novi deo do trstenika...jer ce ceo taj deo cekati otvaranje dela ka Cacku...blizi im je beograd preko cacka nego preko pojata svima...sto bi isli okolo...jedino kad se ide na more u grcku pa onda na pojate ali to je jednom godisnje...mesecima prolazim delom od pojata do koseva...to je cak i za praznike prazan put..nazalost...Aposolutno tačno a kad se završi ceo projekat i kad saznamo njegovu konačnu vrednost mnogi će se pitati jer se moralo baš iz kuhinje u dnevnu sobu kroz tako uzak hodnik.Sada ljudi još ne primećuju taj problem.
Ne znam što se neki za petlje Pojate i Preljina sablažnjavaju što veze autoputeva nisu u punom profilu, a recimo za petlje Beograd i Ruma se ne sablažnjavaju što pravci BG-NS (dva najveća grada u Srbiji!) i BG-ŠA nisu u punom profilu. Zaista mislim da postoji milion drugih prioriteta što se proširivanja kapaciteta puteva u Srbiji tiče, kako bi se rešavali akutni problemi. Izgradnja super-duper petlji Pojate i Preljina kojima bi se skratilo vreme vožnje možda jedan minut je zaista daleko od tih prioriteta.
Mislim da je na autoputu Ruma-Šabac manji protok vozila nego Pojate-Kruševac.Sada da se izmeri saobracaj Pojate-Krusevac garantujem i potpisujem...deo autoputa sa najmanje brojem vozila na svima delovima svih autoputeva u srbiji...a takav ce biti i novi deo do trstenika...jer ce ceo taj deo cekati otvaranje dela ka Cacku...blizi im je beograd preko cacka nego preko pojata svima...sto bi isli okolo...jedino kad se ide na more u grcku pa onda na pojate ali to je jednom godisnje...mesecima prolazim delom od pojata do koseva...to je cak i za praznike prazan put..nazalost...
Hvala!stigao asfalt i do petlje, baš im se žuri
hvala glisok, odličan snimak, kao i uvek!
Ove pasarele kod naplatane stanice nije bilo po prvobitnom projektu?
Nažalost, ovo o čemu pišete nigde ne može da se čuje i počita. A ima takvih primera dosta: npr. u Negrišorima je porušen spomenik (o čemu smo nešto i čuli), škola i seoski dom (o čemu nismo ništa čuli) prilikom gradnje deonice Pakovraće-Požega.Znači ne verujem. Piše da "Bechtel ENKA posebnu pažnju obraća upravo na zaštitu životne sredine, uzimajući u obzir i regulaciju toka reke Zapadna Morava, u dužini od gotovo 60 kilometara."
Upravo za sektor 6 Vrnjačka Banja-Vrba nije data saglasnost na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu. O čemu dalje da pričamo?
I ra sektoru 6 se gradi iako postoje dva pokrenuta upravna spora za poništaj izdatih dozvola Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. Nigde na sektoru Vrnjačka Banja-Vrba tj. na parcelama navedenim i tim dozvolama, ne bi smelo da se radi. Mi smo u svemu morali da poštujemo zakon, a druga strana ne mora.
Upravo Ministarstvo građevine snosi ogomnu odgovornost za to što je nama uništen prilazni put kući i što se i dalje uzurpira i uništava. To ministarstvo je, iako obavešteno da Koridori nemaju rešene imovinsko pravne odnose na ovom sektoru, izdalo dve dozvole Koridorima. Još vezano za sektor 7 Vrba-Adrani reagovali smo i dostavili Msgi informaciju da se i u toj dozvoli koristi netačno uverenje iz naše opštine o rešenim imov.pravnim odnosima na delu trase kroz deonicu u opštini Vrnj. Banja. Kad su u februaru 2023.g. izdali dozvolu za sektor 6, odmah smo reagovali jer naše parcele nisu eksproprisane a predstavljeno je da jesu, ali je Msgi potvrilo prijavu radova. I opet to ministarstvo (Msgi) izdaje još jednu dozvolu 29.06.2023.g. za sektor 6, iako su znali da naše parcele nisu eksproprisane. I opet smo reagovali, i opet Msgi potvrđuje prijavu radova, dakle ZNAJUĆI da naše parcele nisu eksproprisane.
I od tada, mi se svakodnevno borimo da očuvamo naš privatni put koji vodi do naše kuće. Ako im kažete da su na privatnoj svojini, zovu policiju uz reči da im "ometamo radove".
Prošle godine je Behtel Enka prokopao lokalni potok iako je imao dozvolu samo za pripremne radove. Kako se taj potok nastavlja ka našem imanju, svesno su nas ugrozili. Ma uopšte vas ne slušaju.
O kakvoj zaštiti životne sredine pričaju kada su Vraneše uništili? Trajno su nas izložili poplavama.