Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Mislim da je na autoputu Ruma-Šabac manji protok vozila nego Pojate-Kruševac.
Intenzitet saobraćaja na moravskom koridoru se ne može proceniti na osnovu deonice čija je tek samo 1/4 tek puštena u rad i koja u potpunosti nije funkcionalna ni za sam grad Kruševac jer se većina vozača putničkih automobila i skoro svi vozači kamiona iz većeg dela Kruševca i iz pravca Kopaonika, Blaca, Brusa... ka Beogradu i Nišu uključuje na samom kraju autoputa, tj. na petlji Ćićevac.
Takođe, iz Čačka ka Pojatu ne idu ljudi samo kada idu na more i za Beograd, neki idu u Niš, Jagodinu, Leskovac, Zaječar, Sofiju, Istanbul, Skoplje... Čak si i sam napisao da mesecima prolaziš tom otvorenom deonicom.
Pun potencijal će se videti kada se autoput u potpunosti završi jer će preuzeti veći deo saobraćaja koji sada iz pravca Čačka, preko Kragujevca ide ka Nišu jer vozači izbegavaju vožnju kroz gusto naseljena mesta od Čačka do Kruševca. A kada se nekada završi i autoput ka Crnoj Gori i krak ka BiH, i od Paraćina ka Rumuniji biće najbitniji međudržavni pravac koji će spajati Crnu Goru, BiH, pa čak i delove hrvatskog primorja sa Rumunijom, Bugarskom, Turskom.
Daj boze da si u pravu...sve ovo sam pricao u smislu da je bila sasvim dovoljna brza saobracajnica iz mng razloga..brzine gradnje,troskova itd...nista se nece promeniti ni kada puste do VB...to je 10,15% inteziteta u odnosu na E75...
Napisao jesam da idem od kada je pusteno do Koseva...bukvalno i praznicima i ne...bukvalno sam sam bio na putu...cak i posle petlje Cicevac...
Doduse meni to i odgovara...vozis lagano...
 
Ne možeš porediti protok međunarodnog autoputa E75 sa autoputem (zapravo parčetom Moravskog koridora) koji predstavlja transverzalu i koja povezuje E75 i A2.
Uvek će E75 imati više vozila s tim što će se godinama ova razlika smanjivati.
Uostalom kao i na Milošu Velikom.
 
Daj boze da si u pravu...sve ovo sam pricao u smislu da je bila sasvim dovoljna brza saobracajnica iz mng razloga..brzine gradnje,troskova itd...nista se nece promeniti ni kada puste do VB...to je 10,15% inteziteta u odnosu na E75...
Napisao jesam da idem od kada je pusteno do Koseva...bukvalno i praznicima i ne...bukvalno sam sam bio na putu...cak i posle petlje Cicevac...
Doduse meni to i odgovara...vozis lagano...
Kada se otvori ceo Moravski biće više saobraćaja, znam koliko firmi iz Čačka, Kraljeva, Kruševca su povezane i uvek im je problem bio gužva na Ibarskoj. Takođe će bit dosta lokalnog saobraćaja jer su ne tako mali gradovi blizu jedan drugog(npr. kad budem išao do Vrnjačke Banje iz Kraljeva koristiću AP).
 
Nakon puštanja prve deonice Miloša Velikog i to je bila pustara. Sećam se da sam jednom vozio radnim danom oko ponoći i da sam video samo jedno vozilo na autoputu u oba smera. Tad sam se stvarno zapitao da li će biti isplativ. A vidi ga sad... Tako će biti i sa moravskim.
 
Ovaj jasički nadvožnjak je u startu trebalo izgraditi sa širokim pešačko-biciklističkim trakama sa obe strane. Plus možda izgraditi i novi most preko Morave jer stari je zreo za staro gvožđe.
 
Taj stari koliko se ja secam je bio u planu da se pomeri negde, mislim uzvodno, a tu da kao dolazi novi.
Nego, moze li mi neko reci koliko tacno ima kilometara od naplatne rampe Krusevac Istok do naplatne rampe Kamidzora? Moravskim koridorom razume se. Nalazio sam da je oko 50ak pa da je 43...ako neko slucajno moze tacno da mi kaze? Hvala.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Taj stari koliko se ja secam je bio u planu da se pomeri negde, mislim uzvodno, a tu da kao dolazi novi.
Nego, moze li mi neko reci koliko tacno ima kilometara od naplatne rampe Krusevac Istok do naplatne rampe Kamidzora? Moravskim koridorom razume se. Nalazio sam da je oko 50ak pa da je 43...ako neko slucajno moze tacno da mi kaze? Hvala.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
KŠ Istok ima stacionažu (km: 20+050)

Kamidžora (km: 75+945)

znači oko 55
 
Stvarno ružna situacija kod ovih par kuća pored kružnog toka. Moralo se tu naći malo bolje rešenje. Mogla se pruga pomeriti desetak metara u stranu da bi bilo mesta za kružni tok. Ili im barem obezbediti prilaz recimo od pozadi. Napraviti ulicu i asfaltirati da bi mogli normalno prići svojim kućama. A ne ovako, bankina na metar od ograde.
 
1000003537.jpg

Završavaju put Između Kraljeva i Vrnjačke Banje(nekih 4km). Mogu reći da su uradili ravno kao pista:)
 
Stvarno ružna situacija kod ovih par kuća pored kružnog toka. Moralo se tu naći malo bolje rešenje. Mogla se pruga pomeriti desetak metara u stranu da bi bilo mesta za kružni tok. Ili im barem obezbediti prilaz recimo od pozadi. Napraviti ulicu i asfaltirati da bi mogli normalno prići svojim kućama. A ne ovako, bankina na metar od ograde.
Stvarno tuga I jad. Sad na samom kraju postigli su dogovor da se otkupe obe kuce do kruznog toka. A da je srece, ali nije jer je ovde sve naopako, trebali su prvo otkupiti te kuce cime bi se pojas oko raskrsnice utrostrucio I onda su mogli uvuci dublje ceo kruzni tok kao kod Vrnjacke Banje.
Ovako skarabudzili. Upropastili sve one ljude pored magistrale, a na kraju kad poruse ove dve kuce, ostace da "prdi" prazan prostor koji ne sluzi ni za sta, a ljudi zauvek sa losim prilazima kuci.
I to sve da se ne dotakne pruga I vrlo jeftino bez ikakvog nadvoznjaka.
Prosto ponekad pomislim da ovde na forumu ima kompetentnijih ljudi iako laika, nego u vladi I ministarstvima.
 
Poslednja izmena:
Stvarno tuga I jad. Sad na samom kraju postigli su dogovor da se otkupe obe kuce do kruznog toka. A da je srece, ali nije jer je ovde sve naopako, trebali su prvo otkupiti te kuce cime bi se pojas oko raskrsnice utrostrucio I onda su mogli uvuci dublje ceo kruzni tok kao kod Vrnjacke Banje.
Ovako skarabudzili. Upropastili sve one ljude pored magistrale, a na kraju kad poruse ove dve kuce, ostace da "prdi" prazan prostor koji ne sluzi ni za sta, a ljudi zauvek sa losim prilazima kuci.
I to sve da se ne dotakne pruga I vrlo jeftino bez ikakvog nadvoznjaka.
Prosto ponekad pomislim da ovde na forumu ima kompetentnijih ljudi iako laika, nego u vladi I ministarstvima.
Dok se ne javi.....
IMG_20241024_074923.jpg


Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Daj boze da si u pravu...sve ovo sam pricao u smislu da je bila sasvim dovoljna brza saobracajnica iz mng razloga..brzine gradnje,troskova itd...nista se nece promeniti ni kada puste do VB...to je 10,15% inteziteta u odnosu na E75...

Nisam siguran koliko bi brza saobraćajnica bila funkcionalna za ovu rutu jer na kompletoj deonici postoji veliki broj naselja, prelaza... tako da bi morao da se izgradi enormno veliki broj kružnih tokova koji bi drastično usporili saobraćaj, smanjili bi bezbednost, doveli bi do povećanja lokalnog saobraćaja i gužvi. Meni lično sama ideja brzih saobraćajnica ne izgleda kao nešto loše ili gore od autoputa, naročito za povezivanje ovakvih delova, ali mi se ne sviđa što raskrsnice nisu denivelisane, a i što se na takvim putevima veoma često može naići i na poljoprivredna vozila, pa čak i na bicikliste i pešake.
 
Nisam siguran koliko bi brza saobraćajnica bila funkcionalna za ovu rutu jer na kompletoj deonici postoji veliki broj naselja, prelaza... tako da bi morao da se izgradi enormno veliki broj kružnih tokova koji bi drastično usporili saobraćaj, smanjili bi bezbednost, doveli bi do povećanja lokalnog saobraćaja i gužvi. Meni lično sama ideja brzih saobraćajnica ne izgleda kao nešto loše ili gore od autoputa, naročito za povezivanje ovakvih delova, ali mi se ne sviđa što raskrsnice nisu denivelisane, a i što se na takvim putevima veoma često može naići i na poljoprivredna vozila, pa čak i na bicikliste i pešake.
Nigde ne piše da brza saobraćajnica ne sme da ima denivelisane petlje. To što uglavnom forsiraju kružne tokove iz nekog kr****skog razloga je druga priča. Svakako možeš da imaš brzu saobraćajnicu sa 2 trake (bez zaustavne), ograničenjem 80-100 i denivelisane petlje.

Ali ipak smatram da je bolje što su ovde pravili pun profil autoputa.
 
Nigde ne piše da brza saobraćajnica ne sme da ima denivelisane petlje. To što uglavnom forsiraju kružne tokove iz nekog kr****skog razloga je druga priča.
Nisam nigde napisao da brza saobraćajnica ne sme da ima denivelisane petlje. U Srbiji se trenutno gradi nekoliko brzih saobraćajnica, jedna ka Kragujevcu je izgrađena, nijedna od njih nema denivelisane petlje na celoj deonici, pa sam na osnovu toga zaključio da se i moravski koridor ne bi razlikovao od njih da je odlučeno da i on bude brza saobraćajnica.
 
Vrh