Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

I ovako su do sada bile velike gužve, tek sada će biti užas. Nisu pustili u rad naplatnu stanicu Koševi, nije puštena u rad ni naplatna stanica Kruševac istok tako da sav saobraćaj ide preko Kruševac zapad ili N.P. Ćićevac pa dalje kroz sam grad. Kada se na sve to doda da je ugašena severna obilaznica oko Kruševca, tj. pretvorena je u autoput i da zbog toga lokalni saobraćaj isto tako mora da se odvija kroz centralne gradske ulice ispada tačna ona moja tvrdnja da je Kruševac jedini grad u Srbiji kome je izgradnja autoputa samo donela veće saobraćajne gužve i probleme.
Apsurd je da npr. kamion iz istočne industrijske zone Kruševca mora da pređe skoro 40km da bi stigao u severnu industrijsku zonu koja je inače udaljena oko 2km. Ja sam juče brže stigao iz Kruševca do Niša koji je udaljen 80km, nego što je moj kolega kamionom iz jednog dela Kruševca stigao u drugi deo, a koji su međusobno udaljeni samo 2,5km. Kolega je morao da izađe iz grada, da lokalnim putem vozi do Ćićevca, da se tamo uključi na autoput i da se njime vrati do Kruševca.
 
какав су хаос направили са обиласком кроз центар Крушевца. што нису пустили Кошеве?
Hoće rad bez stresa.

Na sadasnjoj privremenoj rampi koju su pravili kao da će trajati 5 godina a ne 5 meseci sa sve nadstrešnicom itd sada moraju da raskopaju armirane betonske šahtove pa da da odrade sve slojeve tamoona i asfalta,pa onda dole na sadasnjoj devijaciji moraju da uklope asfalt.

Zarim verovatno nemaju viška kabina i opreme već postojeću privremenu prebacuju i prevezuju itd itd.

Ono što mene nervira je da ako je već privremeno obustavljen saobraćaj ka Koševima zašto se Kruševac Istok nije pustio preko sadasnje ulice za saobraćaj do 3.5 t recimo.

U ovoj situaciji sve je korisno,jel postoji put,jel postoje znakovi koja je razlika što kroz nekoklijo varošica u Srbiji saobraćaj ide istim takvim putevima i prelazima a ovde to ne može.
Pa ta ista pruga je i u Ćićevcu pa onoliki saobraćaj ide preko nje
 
Сећамо се сви да су тако бетонирали петљу Појате иако се знало да ће она да се уклања., исто је било пар месеци у питању. Саобраћај на петљи и даље није нормализован.

Ја сам некако мислио да за ову нову петљу Кошеви да наруче нове делове за наплатну станицу, јер капирам да су неки делови универзални, али ово је безобразлук шта направише. Пожурили су да само наплаћују путарину неколико месеци, као да је то морало и било неопходно баш одмах... У Крушевцу ће бити хаос, ово што пишу да ће завршити до почетка децембра могу да окаче мачку о реп, сви знамо да ће отварање бити до нове године.

Ово као да су се баш потрудили да испланирају наопако и успели су у томе

А тек што је Крушевац један од ретких или једини град у Србији, који је изгубио обилазницу, најбоље је да дискутујемо када се цео пројекат коначно оконча.
 
Ovo sada znači da sav saobraćaj ide ponovo kroz Kruševac preko naplatne rampe Kruševac zapad?
 
Pa da, haos je kroz staru čaršiju. Još su zabranili parkiranje desnom stranom prema centru. Kamioni, šleperi, kiperi, ludnica...
 
Baš je haos ovako. I ja se nadam da ce pustiti prvo do Koševa, pa onda do Trstenika i Banje. Mada su mogli sve ovo da pripreme unapred malo bolje.
 
Koliko metara ispred kruznog toka bi trebala biti puna linija? Bas mi deluje nebezbedno ukljucivanje i iskljucivanje iz ovih kuca do kruznog toka.
 
Koliko metara ispred kruznog toka bi trebala biti puna linija? Bas mi deluje nebezbedno ukljucivanje i iskljucivanje iz ovih kuca do kruznog toka.
Najbliža kuća, tj. vikendica do kružnog toka je prodata i ona se ruši, ne znam za ovu drugu.
Inače, koliko sam informisan, vlasnik je samo za vikendicu dobio 120.000 eura i kupio je tri puta veću i sređeniju kuću u samom gradu, a da mu je pritom ostao i poveći iznos za troškarenje. :)
 
Pa možda su imali arheološka istraživanja i na tom delu utvrdila da li ima nečega i nakon toga nastavili sa radom. Uobičajna praksa. Tako je bilo i na Koridoru 10 istok, tamo su 2 bazilike dokumentovane i sahranjene ispod asfalta. Uz sve mere konzervacije, ma koliko to ludo zvučalo.
Jeste čudno, jer ne može da se gradi preko zaštićenog arh. nalazišta. U podacima katastra nepokretnosti na tim parcelama još uvek stoji zabeležba svojstva kulturnog dobra, zabeležba koja je teret na parceli.
 
Hoće li završiti ovu nesretnu petlju konačno. Toliko rade a na kraju ništa specijalno nisu unapredili.
 
Znači ne verujem. Piše da "Bechtel ENKA posebnu pažnju obraća upravo na zaštitu životne sredine, uzimajući u obzir i regulaciju toka reke Zapadna Morava, u dužini od gotovo 60 kilometara."
Upravo za sektor 6 Vrnjačka Banja-Vrba nije data saglasnost na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu. O čemu dalje da pričamo?
I ra sektoru 6 se gradi iako postoje dva pokrenuta upravna spora za poništaj izdatih dozvola Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. Nigde na sektoru Vrnjačka Banja-Vrba tj. na parcelama navedenim i tim dozvolama, ne bi smelo da se radi. Mi smo u svemu morali da poštujemo zakon, a druga strana ne mora.
Upravo Ministarstvo građevine snosi ogomnu odgovornost za to što je nama uništen prilazni put kući i što se i dalje uzurpira i uništava. To ministarstvo je, iako obavešteno da Koridori nemaju rešene imovinsko pravne odnose na ovom sektoru, izdalo dve dozvole Koridorima. Još vezano za sektor 7 Vrba-Adrani reagovali smo i dostavili Msgi informaciju da se i u toj dozvoli koristi netačno uverenje iz naše opštine o rešenim imov.pravnim odnosima na delu trase kroz deonicu u opštini Vrnj. Banja. Kad su u februaru 2023.g. izdali dozvolu za sektor 6, odmah smo reagovali jer naše parcele nisu eksproprisane a predstavljeno je da jesu, ali je Msgi potvrilo prijavu radova. I opet to ministarstvo (Msgi) izdaje još jednu dozvolu 29.06.2023.g. za sektor 6, iako su znali da naše parcele nisu eksproprisane. I opet smo reagovali, i opet Msgi potvrđuje prijavu radova, dakle ZNAJUĆI da naše parcele nisu eksproprisane.
I od tada, mi se svakodnevno borimo da očuvamo naš privatni put koji vodi do naše kuće. Ako im kažete da su na privatnoj svojini, zovu policiju uz reči da im "ometamo radove".
Prošle godine je Behtel Enka prokopao lokalni potok iako je imao dozvolu samo za pripremne radove. Kako se taj potok nastavlja ka našem imanju, svesno su nas ugrozili. Ma uopšte vas ne slušaju.
O kakvoj zaštiti životne sredine pričaju kada su Vraneše uništili? Trajno su nas izložili poplavama.
 
Pa nije da nije unapređenje. Ako će pravci NI-KŠ i KŠ-BG biti fizički razdvojeni i sa onim uskim zaustavnim, kao što je već postao standard kod izgradnje petlji, onda je to već prilično dobro unapređenje. I s obzirom da će svaki pravac imati svoju traku neće biti potrebe za zaustavljanjem. To je već sasvim dovoljno za 50-60km/h. Jedino što je veliki minus je što restoran neće biti ukljonjen.
Naravno, kao i svi ja priželjkujem da se realizuje rešenje koje je ovde već postavljano.
 
Svakako nije opravdanje za skoro godinu dana radova. I to faktički samo obični zemljani radovi, bez nekih nadvožnjaka/mostova ili bilo čega komplikovanog. Sklonili jedno brdo. Uklonili naplatnu stanicu. Malo ublažili krivine. I to je to. Petlja zadržala istu formu, samo je malo prilagodili novonastalom stanju.

Da su napravili da svaki pravac ima po 2 trake, to bi već bilo nešto.
 
Poslednja izmena:
Mislim da ne bi imalo mesta za duple trake i ličilo bi na neku skarabudževinu
 
Vrh