I ovako su do sada bile velike gužve, tek sada će biti užas. Nisu pustili u rad naplatnu stanicu Koševi, nije puštena u rad ni naplatna stanica Kruševac istok tako da sav saobraćaj ide preko Kruševac zapad ili N.P. Ćićevac pa dalje kroz sam grad. Kada se na sve to doda da je ugašena severna obilaznica oko Kruševca, tj. pretvorena je u autoput i da zbog toga lokalni saobraćaj isto tako mora da se odvija kroz centralne gradske ulice ispada tačna ona moja tvrdnja da je Kruševac jedini grad u Srbiji kome je izgradnja autoputa samo donela veće saobraćajne gužve i probleme.
Apsurd je da npr. kamion iz istočne industrijske zone Kruševca mora da pređe skoro 40km da bi stigao u severnu industrijsku zonu koja je inače udaljena oko 2km. Ja sam juče brže stigao iz Kruševca do Niša koji je udaljen 80km, nego što je moj kolega kamionom iz jednog dela Kruševca stigao u drugi deo, a koji su međusobno udaljeni samo 2,5km. Kolega je morao da izađe iz grada, da lokalnim putem vozi do Ćićevca, da se tamo uključi na autoput i da se njime vrati do Kruševca.
Apsurd je da npr. kamion iz istočne industrijske zone Kruševca mora da pređe skoro 40km da bi stigao u severnu industrijsku zonu koja je inače udaljena oko 2km. Ja sam juče brže stigao iz Kruševca do Niša koji je udaljen 80km, nego što je moj kolega kamionom iz jednog dela Kruševca stigao u drugi deo, a koji su međusobno udaljeni samo 2,5km. Kolega je morao da izađe iz grada, da lokalnim putem vozi do Ćićevca, da se tamo uključi na autoput i da se njime vrati do Kruševca.