Благодарим, гледао сам снимак, занимало ме да ли су можда почели са насипањем ризле од Бање до Врбе?
Joooos nisu gotovi sa ovim??? Hahahahha daaaj ljudi budimo realni, pa da su sa rucnim kolicima nasipali zavrsili bi do sada pobogu ljudi...
Neko je ovde pisao, zaboravih ko, kako sam ja razumeo, da će zatvoriti put KG-KV kada se budu izvodili radovi u tom delu, gde se Ibar uliva u Zapadnu Moravu, a da će se saobraćaj preusmeriti na ovaj novi most kod Vitanovca, ako sam dobro razumeo. Tako da mislim da će posle deonice ČA-KV doći na red Vrba-VrnjciЗначи тај део ће мировати , јер ће се пребацити на Прељина- Адрани! Адрани- В.бања остаје за сам крај. Надао сам се да ће продужити до Врбе због Краљева, али за сада ништа од тога!
dakle nije bila fatamorgana, dobro sam ih videoVerovali ili ne, konačno nastavak radova na petlji Preljina
Da li ovo znači da su odustali od rnadvožnjaka na pravcu Niš- Kruševac?
Vezano za sektor 6 Vrnjačka Banja-Vrba, postoje dva pokrenuta upravna spora za poništaj izdatih dozvola Minist. građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. To ministarstvo izdalo je građevinsku dozvolu Koridorima Srbije d.o.o. ROP-MSGI-3247-CPIH-26/2023 od 29.06.2023.g., iako je obavešteno da Koridori nisu imali rešene imovinsko-pravne odnose na nepokretnostima na sektoru 6. Tom ministarstvu su dostavljena uverenja iz Upravnog suda u Beogradu o pokretanju upravnog spora protiv Minist. finansija, i ipak su izdali dozvolu. Eto kako su Koridori dobili građ. dozvolu. Zato je pokrenut i upravni spor vezano za poništaj i te dozvole.Глисок каква је ситуација од В.Бање до Врбе да ли се ради на том делу?
.Uz dužno poštovanje Vama, ali kako bi ljudi koji prate ovu temu mogli imati ikakav osećaj odgovornosti za ovo što na terenu radi Behtel Enka, odnosno Koridori Srbije d.o.o.? Zaista ne znam na osnovu čega ste tako shvatili ono što sam navela. Jednostavno sam želela da napišem kroz šta vlasnici nepokretnosti prolaze, to su svakodnevna maltretiranja. To čak ovde i ne može da se prenese. Na žalost.Uz svo dužno poštovanje i saosećanje sa problemima eksproprijacije i banditskom ponašanju države prema narodu, koga smo svi svesni, zaista mislim da nabijanje griže savesti forumašima koji prate temu jer su zainteresovani za autoput, nije baš na mestu.
Da se razumemo, ne kažem da ne treba sa se piše o tome (naprotiv). Samo malo povesti računa o tonu. Konkretno početak poruke “Ljudi koji prate ovu temu ne znaju…” sugeriše da su ljudi koji prate ovu temu odgovorni za to što se dešava.
Neko možda i ponudi neki savet ili pomoć, ako je upućen u problematiku. Zato i treba pisati o problemu. Ali to se neće desiti ako se oseti prozvanim ovakvim pisanjem.
Sve to stoji, kada postoji zakonski osnov za ekspropriaciju.Razumem da je mnogo teško da se pristane na eksproprijaciju domaćinstva, i da su tu osećanja mnogo iskrenija nego kod onih što hoće da za zaparloženu njivu dobiju stan u Beogradu. Ja prvi nemam srca da prodam stan u kome sam odrastao a ne treba mi. Al sa druge strane samo pomisli koliko je porodica unesrećila ta pogibeljna magistrala koja ide iz sela u selo od Kruševca do Čačka, i koliko bi tek unesrećila u budućnosti da nema ovog autoputa.
Vlade kida na motoru
Два слоја стигла до Штулца, мало испред надвожњака, ризла испред ресторана Шаран, ако сам се добро снашао на основу гледања снимка. Мислим да могу да заврше, а време ће их свакако послужити. Наравно, остаје још доста посла, нпр. трећи слој. На основу овог снимка нисам могао да закључим где је све стављен трећи слој асфалта. Ако је неко више упућен, нека пише. Једино ако се то нешто не искомпликује, па не стигну до Нове године све да заврше, односно не пусте у собраћај од Кошева до Новог Села.Благодарим Владу на сјајном снимку. Сад је јасно да могу завршити до Нове године, надам се да ће их време послужити!