Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Благодарим, гледао сам снимак, занимало ме да ли су можда почели са насипањем ризле од Бање до Врбе?
 
Значи тај део ће мировати , јер ће се пребацити на Прељина- Адрани! Адрани- В.бања остаје за сам крај. Надао сам се да ће продужити до Врбе због Краљева, али за сада ништа од тога!
 
Poslednja izmena:
Значи тај део ће мировати , јер ће се пребацити на Прељина- Адрани! Адрани- В.бања остаје за сам крај. Надао сам се да ће продужити до Врбе због Краљева, али за сада ништа од тога!
Neko je ovde pisao, zaboravih ko, kako sam ja razumeo, da će zatvoriti put KG-KV kada se budu izvodili radovi u tom delu, gde se Ibar uliva u Zapadnu Moravu, a da će se saobraćaj preusmeriti na ovaj novi most kod Vitanovca, ako sam dobro razumeo. Tako da mislim da će posle deonice ČA-KV doći na red Vrba-Vrnjci
 
Verovali ili ne, konačno nastavak radova na petlji Preljina🍻
IMG-df4dc62a699687cc82ac0d0fdacdc17f-V.jpg
IMG-c141905b038bd6b14356479712aaf9db-V.jpg
IMG-f6cd84575f2e6613915a128679147b61-V.jpg
 
Ali, kada bi nešto, bilo šta, posle 12 god igranja, završili on time, on budget, bez palamudjenja...

Da nije tragično, da se čovek smeje...
 
Глисок каква је ситуација од В.Бање до Врбе да ли се ради на том делу?
Vezano za sektor 6 Vrnjačka Banja-Vrba, postoje dva pokrenuta upravna spora za poništaj izdatih dozvola Minist. građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. To ministarstvo izdalo je građevinsku dozvolu Koridorima Srbije d.o.o. ROP-MSGI-3247-CPIH-26/2023 od 29.06.2023.g., iako je obavešteno da Koridori nisu imali rešene imovinsko-pravne odnose na nepokretnostima na sektoru 6. Tom ministarstvu su dostavljena uverenja iz Upravnog suda u Beogradu o pokretanju upravnog spora protiv Minist. finansija, i ipak su izdali dozvolu. Eto kako su Koridori dobili građ. dozvolu. Zato je pokrenut i upravni spor vezano za poništaj i te dozvole.
Kada je pokrenut upravni spor za poništaj rešenja o g. dozvoli, to odlaže radove izvođaču. Međutim, to ovde niko ne poštuje. Uveliko se radi.
Na taj način, izvođač konst. nama uništava privatnu svojinu, na koju je na silu i ušao. Apsolutno ignorišu pravo privatne svojine. Ne samo da su nam uništili put u privatnoj svojini i uništili ogradu, već sada pokušavaju i da nam zatvore taj put jer su nabacali na jednom delu pesak.
Parcela levo na koju su nagurali brdo peska, koja se graniči sa našom, se čak i ne nalazi u građevinskoj dozvoli. Zamislite da se uopšte radi na parceli koje nema u dozvoli.
1727852585723.png
 
Uz svo dužno poštovanje i saosećanje sa problemima eksproprijacije i banditskom ponašanju države prema narodu, koga smo svi svesni, zaista mislim da nabijanje griže savesti forumašima koji prate temu jer su zainteresovani za autoput, nije baš na mestu.

Da se razumemo, ne kažem da ne treba sa se piše o tome (naprotiv). Samo malo povesti računa o tonu. Konkretno početak poruke “Ljudi koji prate ovu temu ne znaju…” sugeriše da su ljudi koji prate ovu temu odgovorni za to što se dešava.

Neko možda i ponudi neki savet ili pomoć, ako je upućen u problematiku. Zato i treba pisati o problemu. Ali to se neće desiti ako se oseti prozvanim ovakvim pisanjem.
.Uz dužno poštovanje Vama, ali kako bi ljudi koji prate ovu temu mogli imati ikakav osećaj odgovornosti za ovo što na terenu radi Behtel Enka, odnosno Koridori Srbije d.o.o.? Zaista ne znam na osnovu čega ste tako shvatili ono što sam navela. Jednostavno sam želela da napišem kroz šta vlasnici nepokretnosti prolaze, to su svakodnevna maltretiranja. To čak ovde i ne može da se prenese. Na žalost.
 
Razumem da je mnogo teško da se pristane na eksproprijaciju domaćinstva, i da su tu osećanja mnogo iskrenija nego kod onih što hoće da za zaparloženu njivu dobiju stan u Beogradu. Ja prvi nemam srca da prodam stan u kome sam odrastao a ne treba mi. Al sa druge strane samo pomisli koliko je porodica unesrećila ta pogibeljna magistrala koja ide iz sela u selo od Kruševca do Čačka, i koliko bi tek unesrećila u budućnosti da nema ovog autoputa.
Sve to stoji, kada postoji zakonski osnov za ekspropriaciju.
Dalje, postoje domaćinstva koja su u postupku eksproprijacije jednostavno ignorisana od nadležnih, zašto je tako, ne znamo. I onda nemate drugu mogućnost nego da ispoštujete pouke o pravnom sredstvu. Tako smo mi pokrenuli upravni spor protiv Minist. finansija. To znači da ne može da se radi na tim parcelama. A Koridori i Behtel su ušli na naše parcele na silu, uz policiju, BEZ naloga. Umesto da naše parcele obiđu, oni jednostavno slažu u dozvolama da su te parcele eksprorpisane još 2021.g./.
Niko se ne protivi gradnji auto-puteva, ali to mora da se radi uz zakonski osnov, tj. uz poštovanje zakona. Ovde se zakon gazi, kao i naša ljuska prava. /Vezano za problem sa zakontošću postupka eksproprijacije, još 2021.g. je nadležnima dostavljena infromacija o problemu koji postoji, upravo vezano za zakonitost tog postupka. Niko na ovo nije reagovao/.
 
Благодарим Владу на сјајном снимку. Сад је јасно да могу завршити до Нове године, надам се да ће их време послужити!
Два слоја стигла до Штулца, мало испред надвожњака, ризла испред ресторана Шаран, ако сам се добро снашао на основу гледања снимка. Мислим да могу да заврше, а време ће их свакако послужити. Наравно, остаје још доста посла, нпр. трећи слој. На основу овог снимка нисам могао да закључим где је све стављен трећи слој асфалта. Ако је неко више упућен, нека пише. Једино ако се то нешто не искомпликује, па не стигну до Нове године све да заврше, односно не пусте у собраћај од Кошева до Новог Села.
 
Treći sloj je postavljen od placa sa rizlom kod petlje Trstenik pa negde do Velike Drenove i ide dalje prema Koševima,vidi se na snimku,desna traka od Trstenika ka Kruševcu.Dva sloja su prošla Štulac i stigla do mosta na Vrnjačkoj reci,ima nešto preskočeno ali se valja rizla i biće skoro kompletirano.Samo da zima ne počne rano biće ovo gotovo do NG.Hvala majstor Vladu na fenomenalnom klipu!
 
Vrh