Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Sektor 6 Vrba - Vrnjačka Banja prošao je preko mesta Vraneši, i svuda na tom sektoru se radi iako su pokrenuta dva upravna spora za poništaj građevinske dozvole.
Radi se preko parcela koje nisu eksproprisane (uz dve tužbe protiv Minist. finansija), tako da nisu mogle biti ni isplaćene. Sada i firme koje rade na izmeštanju elektroinstalacija rade preko parcela u privatnoj svojini, iako svi znaju da parcele nisu eksproprisane.
 
Podnet je Zahtev za poništaj građevinske dozvole Ministasrtva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture ROP-MSGI-3247-CPIH-26/2023 od 29.06.2023.godine.
 
I dalje tvrdim da je blokada u Mojsinju namerno izazvana od strane države i uz dogovor sa izvođačem jer nemaju dovoljan broj radnika da pokriju celu trasu.Ako sam u pravu posle završetka do Vrnjačke banje naprasno će biti rešen problem sa eksproprijacijom i krenuće radove od Preljine do Adrana.Jedino mi nije jasno zbog čega su prekinuli izgradnju nadvožnjaka u Preljini...
Apsolutno se slazem sa ovom konstatacijom taj scenario smo gledali vec vise puta. . .
 
Da li ima nekih nedostajućih objekata na trasi autoputa od Preljine do Adrana?
Na stranu petlja u Preljini koja može da se radi odvojeno, ja sam površnim pregledanjem trase zaključio da je to doterano do nivoa da se krene sa završnim radovima i asfaltiranjem, samo se čeka da se završe prethodne deonice i premeste radnici i mehanizacija na pravac od Adrana ka Preljini.

Ako je konačan rok kraj naredne godine, onda možda ovo i ima nekog smisla.
Voleo bih da neko stručan da neku informaciju koliki je stepen završenosti trase od Preljine do Adrana i da li može da se pristupi završnim radovima?
 
Meni nije jasno zašto se ne počinje sa radovima na mostu oreko Ibra, pruge i magistrale. Trasirano sve sa obe strane ali nikakvih radova već dugo.
Auto-put ide ispod pruge a blizu sadašnje raskrsnice se pravi kružni tok .

Untitled (2).png
 
Jesi siguran u to? Nekako mi deluje da nema prostora da autoput ide ispod pruge. Logičnije je da ide preko.
 
eto i u naslovu privremena devijacija, znači krenuće nakon toga i rekonstrukciju petlje
 
Pobunili su se vlasnici parcela koji su isprva skoro svi pristali na otkupnu cenu, pa kad su culi da je nekoliko vlasnika dobilo vecu cenu onda su se svi udruzili i traze vise para.
Ovo baš nije istina. Moja tašta koja je vlasnica dve parcele nikad nije pristala na otkupnu cenu, u Vrbi su joj parcele. Kraljevačka opština je davala više od duplo manje novca po aru od Vrnjačke Banje i ljudi su to znali i nisu prihvatili od starta, pritom su prvoj grupi ljudi dali 48.000, a onda drugoj grupi 18.000 su ponudili. Kad ne bi KV bila lopovska opština, druga pesma bi se pevala.
 
I ja imam pouzdanu informaciju da autoput ide ispod pruge, a i puta KV-KG (praviće se nadvožnjak iznad autoputa, u pravcu postojećeg mosta Kamidžora na Moravi).
Tako je u projektu, autoput ide i ispod pruge(pravi se galerija) i ispod postojećeg puta KV-KG (Pravi se nadvođnjak za postojeći put). Čini se da nema mesta medjutim ko prolazi tuda često videće da ima dosta mesta.
 
Ovo baš nije istina. Moja tašta koja je vlasnica dve parcele nikad nije pristala na otkupnu cenu, u Vrbi su joj parcele. Kraljevačka opština je davala više od duplo manje novca po aru od Vrnjačke Banje i ljudi su to znali i nisu prihvatili od starta, pritom su prvoj grupi ljudi dali 48.000, a onda drugoj grupi 18.000 su ponudili. Kad ne bi KV bila lopovska opština, druga pesma bi se pevala.
Jesu cene različite u dve opštine. To ne znači da smo mi u opštini Vrnjačka Banja svi zadovoljni. Ima porodica koje maltretiraju i gde su ušli na silu. Gde parcele nisu eksproprisane, jer je pokrenut upravni spor...
 
Vezano za sektor 6, Vrnjačka Banja Vrba, podnet je zahtev za poništaj građevinske dozvole Minist. građevine, jer su u dozvoli priložlili uverenje o rešenim imovinsko-pravnim odnosima Koridora koje je van snage.
Razne firme su tu svakodnevno. Sada firma iz Bajine Bašte radi preko privatne svojine na izmeštanje elektroinstalacija, iako je iz Opštinske uprave Vrnjačka Banja dostavljen dokument da nisu izdali dozvolu. Dozvolu svakako nisu mogli izdati za parcele vezano za pokretanje upravnog spora protiv Minist. finansija. Na silu se radi.
Eto tako se radi u našoj opštini.
Auto-put je kroz opštinu V. Banja prošao kroz građevinsko područje. Lakše je onima kojima nije prošao pored kuće bar, jer mesto Vraneši ostaje i bez podvožnjaka.
 
За месец и по до два биће готови сви бетонски радови закључно са мостом код Грабовца и онда ће се усмерити до петље Врњачка бања. Има прилично шанси да заврше до Врњачке бање у овој години!
 
Vrh