Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Meni nije jasno zašto se ne počinje sa radovima na mostu oreko Ibra, pruge i magistrale. Trasirano sve sa obe strane ali nikakvih radova već dugo.
 
Pre ce Vrnjci-Ratina sigurno, posto se sa banjske strane do Ratine istrasiralo, znaci problem je Adrani-Ratina.
И мени тако делује, плус могу да "убрзају" радове јер од Врњаца до Врбе нема дугачких мостова, као нпр. онај мост у Прељини
 
DENIVELACIONA PETLJA MRČAJEVCI/MORAVA

Mrčajevci-Morava A5 denivelaciona petlja.jpg


A5 - Moravski koridor Petlja Mrčajevci je, prema planu, osim dve denivelacione raskrsnice (Pojate i Preljina), jedna od 11 petlji (sada je dodata i 12. Koševi), koja se radi od strane izvođača Bechtel-Enka.

Na mapi nije bila tačno definisana, jer se nije zvala njena tačna pozicija, odnosno veza A5 sa trasom brze saobraćajnice 'Gružanski koridor', a koja je sada definisana Prostornim planom posebne namene aerodroma Morava.

Ova petlja je izuzetno važna, jer ne samo da povezuje Moravski koridror sa naseljima dve obale Zapadne Morave, njihovim lokalnim centrom Mrčajevcima, već i sa međunarodnim aerodromom Morava, i najvažnijm, i i najvećim privredno industrijskim i zdravstveno univerzitetskim centrom čitavog ovog područja, centralnog dela zemlje, gradom Kragujevcem, ali i prestavlja tranzitnu vezu do panevropskog autoputa E75, odnosno A1.

Intermodalni sistem saobraćaja - aerodrom-A5-železnica Osim petlje, očekuje se da deo infrastrukture poteza Adrani - petlja Morava bude i nadvožnjak/podvožnjak preko A5, kao i most na Zapadnoj Moravi, koji bi trebalo da poveže aerodrom i koridor sa regionalnom železničkom prugom sa desne strane reke Zapadne Morava.
 
И мени тако делује, плус могу да "убрзају" радове јер од Врњаца до Врбе нема дугачких мостова, као нпр. онај мост у Прељини
Ne znam da li uopste ima vecih mostova i nadvoznjaka, mislim da je sve sa iste strane Morave, a ima samo preko 3 manje reke mislim (Novoselska, Gracacka i u Vrbi cini mi se da ima reka).
 
sve zavisi od dinamike radova, ali ima još dosta posla na ovoj deonici preljina adrani, posebno na petlji preljina. po meni to ne može biti gotovo pre sredine/kraja 2026 (pod pretpostavkom da deonicu do v. banje ili vrbe završe za nekih godinu dana).
 
Видећемо за два - три месеца. Моје мишљење је могу пустити до В.Бање ове године а до краја следеће од Прељине до Адрана. За даље је тешко било шта прогнозирати јер има много радова око Краљева!
 
Видећемо за два - три месеца. Моје мишљење је могу пустити до В.Бање ове године а до краја следеће од Прељине до Адрана. За даље је тешко било шта прогнозирати јер има много радова око Краљева!
Oko Kraljeva ima mnogo da se radi ali kada se završi ostatak i premesti mehanizacija mislim da taj deo mogu za par meseci da urade.
 
Sramota je da su totalno stali sa ovom deonicom Cacak _Kraljevo i forsiraju od Kruševac ka V. Banji. Nenormalne guzve preko Mrcajevca. Ono što je trebalo da bude prvo gotovo na kraju će se završiti.
 
Sramota je da su totalno stali sa ovom deonicom Cacak _Kraljevo i forsiraju od Kruševac ka V. Banji. Nenormalne guzve preko Mrcajevca. Ono što je trebalo da bude prvo gotovo na kraju će se završiti.

Pobunili su se vlasnici parcela koji su isprva skoro svi pristali na otkupnu cenu, pa kad su culi da je nekoliko vlasnika dobilo vecu cenu onda su se svi udruzili i traze vise para.
 
Sramota je da su totalno stali sa ovom deonicom Cacak _Kraljevo i forsiraju od Kruševac ka V. Banji. Nenormalne guzve preko Mrcajevca. Ono što je trebalo da bude prvo gotovo na kraju će se završiti.
Kraljevo je jedina opština koja do kraja godine neće imati izlazak na auto-put duž Moravskog koridora i pitanje je kada će to biti sledeće godine. Ne bih da zalazim u politiku ali da se razumemo i svi smo bili svedoci toga da su predsednici opština poprilično lobirali za za auto/put dok se iz Kraljeva niko nikada nije oglasio.
 
Vrh