Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Najnovija informacija u vezi otkupa zemljista i cene, na teritoriji koja pokriva Kraljevo, maksimalna ponudjena cena bice 480 din po m'2 ili ti 48000 hiljada dinara po aru. Ako neko ima neko jos neku informaciju nek podeli

Toliko su dobili oni koji su tužili odmah i dobili spor, dugo se čekalo za ostale
 
Meni ovo deluje kao da ce ovo biti konacno resenje, da ce samo dodati jos jednu traku uz svaku postojecu.
 
Meni ovo deluje kao da ce ovo biti konacno resenje, da ce samo dodati jos jednu traku uz svaku postojecu.
Vidjao sam radnike na otprilike 800m od skretanja iz Bg ka Kš...Mislim da bi bilo opasno da iskljucenje ostane pod onim uglom i visinskom razlikom.

E sad kada šta i kako videćemo.

Za sad mi deluje da grupišu zrake u centar a da rade adaptaciju krakova posle na miru.
 
Како ствари стоје биће ове године до Врњачке бање и део од Прељине до Адрана могу релативно брзо урадити. Очигледно је највећи проблем око Краљева (Магнохрома). Измештање Мораве, доста мостова који нису ни започети. Мада са друге стране ослободиће им све доста механизације и људства као заврше претходна два дела горе наведена. Бехтел је озбиљна фирма која ради за војноидустријски комплекс америке и верујем да је сва кривица на кашњењу пре свега до наше државе и неспособне државе управе на локалном нивоу око експропријације!
 
Poslednja izmena:
I dalje tvrdim da je blokada u Mojsinju namerno izazvana od strane države i uz dogovor sa izvođačem jer nemaju dovoljan broj radnika da pokriju celu trasu.Ako sam u pravu posle završetka do Vrnjačke banje naprasno će biti rešen problem sa eksproprijacijom i krenuće radove od Preljine do Adrana.Jedino mi nije jasno zbog čega su prekinuli izgradnju nadvožnjaka u Preljini...
 
Da li se planira u dogledno vreme isključenje za Kg kod Mrcajevaca i kako će biti najbrže da se stigne do Kg iz pravca recimo Valjeva?
 
Pa ovaj problem sa vozačima se proteže od početka gradnje. Nije to ništa novo.
 
Da li se planira u dogledno vreme isključenje za Kg kod Mrcajevaca i kako će biti najbrže da se stigne do Kg iz pravca recimo Valjeva?
Mislim da isključenje u Mrčajevcima za Kragujevac nije prvobitno planirano,kasnije je dodato ali će ga graditi izvođač koji bude radio brzu saobraćajnicu Kragujevac-Mrčajevci.
 
Како ствари стоје биће ове године до Врњачке бање и део од Прељине до Адрана могу релативно брзо урадити. Очигледно је највећи проблем око Краљева (Магнохрома). Измештање Мораве, доста мостова који нису ни започети. Мада са друге стране ослободиће им све доста механизације и људства као заврше претходна два дела горе наведена. Бехтел је озбиљна фирма која ради за војноидустријски комплекс америке и верујем да је сва кривица на кашњењу пре свега до наше државе и неспособне државе управе на локалном нивоу око експропријације!
Моје мишљење је да ће наравно отворити до Трстеника са Великом Дреновом, затим то Врњачке бање (нешто ми не делује да могу да пораде до ВБ до Нове године), а онда ће ићи највероватније до петље Врба.
Ово са блокадама, можда су вештачке, можда нису, радови стоје, свакако се то питање за сад не решава, а Краљево вероватно остаје за крај.
 
Vrh