Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Slabo ima radova na mostu preko Rasine, a ispred njega postoji vec veza koja se kratko koristila. Meni deluje da ce pustiti do mosta, pa onda dalje. Mada ima i posle mesta ista takva, tamo su i nastavili sa radovima.
Pogledajte prilog 169170

Slažem se, mada ne bi bio prvi put da nas iznenade sa dinamikom i da urade most u rekordnom roku
 
Ipak se sprema ovaj deo za preusmeravanje saobracaja, a ne za betonazu slivnika.

Upravo gledam snimak i planiram da te tagujem na postu. 😂

Izgleda moraju da krenu što pre da ruše i grade nov most kod Čitluka pa preusmeravaju saobraćaj
 
Najverovatnije da je zbog mosta. Ali je bas bezveze sa devijacije na devijaciju, umesto da su zavrsili ovih 300 metara kako treba.
 
Mislim da sve ove devijacije od početka izgradnje koštaju bar kao 2km autoputa punog profila.

Imalo bi smisla i uštedelo bi poprilično se da je stara obilaznica ostala kao jedna traka autoputa. Sa stare obilaznice se do sada nije ništa iskoristilo (ruše se stari mostovi i umesto njih se prave se novi, skida da stari asfalt, radi se podizanje nivoa i novo tamponiranje, pravi se dodatna petlja i naplatna rampa u Koševima, grade se nove lokalne saobraćajnice i mostovi koji donekle popravljaju probleme nastale sa gašenjem obilaznice...). Ne računajući to što bi stara obilaznica imala ogroman lokalni industrijski, infrastrukturni i saobraćajni značaj i potencijal za sam grad i okolna naselja.
 
Imalo bi smisla i uštedelo bi poprilično se da je stara obilaznica ostala kao jedna traka autoputa. Sa stare obilaznice se do sada nije ništa iskoristilo (ruše se stari mostovi i umesto njih se prave se novi, skida da stari asfalt, radi se podizanje nivoa i novo tamponiranje, pravi se dodatna petlja i naplatna rampa u Koševima, grade se nove lokalne saobraćajnice i mostovi koji donekle popravljaju probleme nastale sa gašenjem obilaznice...). Ne računajući to što bi stara obilaznica imala ogroman lokalni industrijski, infrastrukturni i saobraćajni značaj i potencijal za sam grad i okolna naselja.

Ali ne, ovako će za par godina da se troše ponovo pare na novu obilaznicu koja će ići uz trenutni autoput, od kružnog toka kod petlje Kruševac zapad do kružnog toka kod Makrešana.
 
Imalo bi smisla i uštedelo bi poprilično se da je stara obilaznica ostala kao jedna traka autoputa. Sa stare obilaznice se do sada nije ništa iskoristilo (ruše se stari mostovi i umesto njih se prave se novi, skida da stari asfalt, radi se podizanje nivoa i novo tamponiranje, pravi se dodatna petlja i naplatna rampa u Koševima, grade se nove lokalne saobraćajnice i mostovi koji donekle popravljaju probleme nastale sa gašenjem obilaznice...). Ne računajući to što bi stara obilaznica imala ogroman lokalni industrijski, infrastrukturni i saobraćajni značaj i potencijal za sam grad i okolna naselja.
Posle poplava 2014. opametili su se pa su uveli izmene u projektovanju. Pretpostavljam da je posledica toga podizanje obilaznice na ovim mestima gde je potrebno rušenje mostova, isto tako kosina nasipa je obložena betonskim blokovima.
Pa za grad je bolje da dobije i auto put i novu obilaznicu koju će iskoristiti kao infrastrukturu za otvaranje novih industrijskih zona. Problem je redosled izgradnje. Prvo su trebali da naprave novu obilaznicu pa onda autoput, tu je greška u koracima. Da se razmišljalo, trebalo je da istočna obilaznica i nova severna budu deo projekta autoputa, a ne posebni projekti.
 
Neka me neko ispravi, trenutno jedini delovi gde nije nasuta trasa od Preljine do Pojata su:
1. Petlja Sirča iliti čini mi se "Kraljevo Istok",
2. oko 700 metara kod sela Podunavci
3. oko 5-6km kod petlje za Vrnjačku Banju.
 
Kruševcu je bitnije da dobije punu istočnu obilaznicu.

Da, to si u pravu. Istočna obilaznica bi sklonila sav tranzitni saobraćaj iz gradskih ulica.

Ovako nisu mnogo izgubili.

U principu autoput će puno više značiti samom gradu od severne obilaznice, mada, da je ostala bila bi pun pogodak za lokalni saobraćaj i infrastrukturu. Naročito za manje industrijske objekte i uslužne delatnosti.
 
Neka me neko ispravi, trenutno jedini delovi gde nije nasuta trasa od Preljine do Pojata su:
1. Petlja Sirča iliti čini mi se "Kraljevo Istok",
2. oko 700 metara kod sela Podunavci
3. oko 5-6km kod petlje za Vrnjačku Banju.
Село се зове Сирча и ту ће се налазити петља Камиџора (по мосту на Морави који је нешто низводно и зове се Камиџорски мост или популарно Камиџорац). То ће бити најближа веза града Краљева са Моравским и даље обилазница око Краљева. Сада је негде на 1/3 урађена.
Није да придикујем већ само зарад тачности информација.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Vrh