Sever iz Subotice i te kako postoji, zapravo je najuspesnija firma od svih koje si naveo.Matt":7uyqun8p je napisao(la):Zasto ne bi bilo isplativo? Nem atransporta, carine, stagod... od opreme je potrebno uvesti samo siemensovu automatiku recimo i mozda motor, ako se kod nas ne prave... ali prekidaci, osiguraci, instalacije i mnoge druge elemente imamo... Imamo MINEL, GOSU, Sinvoz, Sever Subotica (ako to i postoji jos, Elektronsku industriju...
Ne, ne govorim o ovoj troli. Na slici je trola Alfa Romeo koja se sklapala u Gosi negde tokom 50ih i 60ih. Gosa je 1985. samostalno razvila jedan trolejbus koji je te godine i bio izlozen na sajmu kao cudo domace industrije.dGoran":2jr75ufc je napisao(la):Sudeći po onome što se može o toj troli naći na Internetu do 1985 sve su već bile povučene, a izgledale su otprilike ovako.
http://gal.neogen.ro/galleries/pictures/5/v/000k8cqg_5vwbwvoi_m.jpg
A još gomilu podataka možete naći ovde
http://64.233.183.104/search?q=cach...217&p=18457+Gosa+trolejbus&hl=sr&ct=clnk&cd=2
Japnci ne mogu da voz na drugim linija osim onih na kojima voze.dejo":3iuustxi je napisao(la):Znam da u vezi privatizacije ima više različitih koncepata i da ne treba država da proizvodi ali i u Evropi tamo gde su socijalisti na vlasti pokušavaju da zadrže većinski paket akcija u preduzećima koja su bitna za infrastrukturu zemlje ,evo primera šata se dešava sa komunalnim preduzećima u full privatnom vlasništvu koja su bitna za funkcijonisanje duštva i Italiji gde je mesecima đubre na ulicama zato što mafija ucenjuje društvo jel ima tako važnu firmu u rukama a ako je samo profit bitan onda bolje da zatvorimo fabriku pa kupujemo MAN ili Mercedes samo ne znam da li bi mogli za pet narednih godina da kupimo ni oko 50ak
E još nešto ako pati ovo neko iz GSPa zar ne mogu nove autobuse i one japance da uključe na sve linije a nema ih mnogo koje prolaze kroz centar BG
Mislim na potez Slavija Trg R.i bulevar a ne da se pred strancima ne brukamo sa onim krntijama npr linija 31i dr pa ipak centar treba da ima neku prednost a imamo nove buseve
A vidim bio si na autobusi.,net forumu tamo sam ja postovao ovo slike, a nasao sam ih na railserbi.Ambassador":3iuustxi je napisao(la):Danas nešto lutam po raznim forumima, i naiđem na ovu sliku:
http://i24.tinypic.com/qrwwmg.jpg
Plan proširenja trola, ali ne znam iz koje godine.
http://www.autobusi.net/forum/viewt...tart=300&sid=76f4ecf4f93e5ed6f5edb09e25f838b2
Navodno od nekog sa railserbia.
On se malo razlikuje od onih planova iz 80ih
http://i65.photobucket.com/albums/h203/Senke/Trolejbus1990.jpg
http://i65.photobucket.com/albums/h203/Senke/Trolejbus2000.jpg
Inače, skroz je besmisleno da ako već ubacuju trolu umesto busa 44, da je ne spuste skroz dole do pijace na Senjaku, do iznad Sajma. :/
Nikada se ne isplati ukidanje trola treba širiti mmrežu recimo 27,27E,27L,42,44,15,16,83,65,75... sve bi to bile super linije kao trole.Влада":3iuustxi je napisao(la):Укините троле !!!
Potpis oni austrijski trolejbusi što voze u BGu su zakon.vrachar":3iuustxi je napisao(la):Trole su extra, al' kad nisu sovjetske krntije
Na koji FAP tacno mislis? Gradski autobusi nemaju veze sa Mercedesom, a kamioni su nekada davno bili licencirani, a li ne i danas.jovanovm":2ilp1gpm je napisao(la):Mali komentar - FAP je mecka samo sa jeftinijom izradom ... po kvalitetu motora, sasije, i ostalog, potpuno su isti, jer prolaze kroz Mercedesov quality control da bi zadrzali licencu.
Izvor: Grad BeogradГрадско саобраћајно предузеће „Београд”, следећи политику досадашњег руководства, наставиће са инвестицијама и у наредној години. Како је на данашњој конференцији за новинаре рекао Радослав Николић, в.д. директора овог предузећа, претходно руководство оставило је предузеће у добром стању и дало добру основу за даље.
– Циљ нам је да у 2009. години иновирамо аутобуски превоз у Београду набавком возила на гасни погон, која емитују много мање штетних материја, и о овој набавци преговараћемо са „Икарбусом”. Поред тога, у плану је и куповина 50 нових тролејбуса, као и неколико возила за специјални превоз. У сарадњи са оснивачем предузећа, Градом Београдом, настојаћемо да кредит код Европске банке за обнову и развој пренаменимо и да уместо планираног ремонта 60 трамваја купимо 30 нових трамваја. Проценило смо да је то економски исплативије јер ремонт једног трамваја кошта око 800.000 евра, а нов између 1,2 и 1,6 милиона евра, у зависности од опреме. Рок експлоатације новог трамваја је око 20 година, а ремонтованог око пет година. Одговор Европске банке очекујемо до краја године – рекао је Николић.
Припрема возила за зимски период приводи се крају. Набављене су потребне количине флуида, антифриза и резервних делова, а при крају су и браварски, механичарски, електричарски и гумарски радови, тако да се не очекују већи проблеми током предстојеће зим
Potpuno se slažem."Milance"":lt7ratag je napisao(la):Ipak bi rekao da se mozda isplati remontovati stare tramvaje. I ne treba to mesati jedno sa drugim jer kupovina ne bi trebalo da iskljuci remont starih kao ni obratno. Treba naci zlatnu sredinu. Neke srediti a i nabaviti par novih.
Rok tramvaja je oko 40 godina, mogu i više. Opet ću da ponovim, ovi iz Bazela su 1967. godište, a prikolice čak iz 1947. Ključ je u održavanju i ništa više."shabanajzer"":lt7ratag je napisao(la):rok eksploatacije novog tramvaja je 20 godina? kakva glupost. mogli bi da potraju i duplo vise, samo da ih ovi ^%£$%@ magarci lepo odrzavaju...
"Milance''":lt7ratag je napisao(la):Ne znam sta misle da kupe za 1,2 do 1,6 miliona evra
Tako jeftini mogu samo biti nešto poput ovih :|"shmeksi''":lt7ratag je napisao(la):Gde su nasli tako jeftine tramvaje samo da mi je znati?