A sto sa tako gordim stavom pises? Zar ovo nije i Tvoj grad, Tvoja zemlja, bez obzira gde si?Milance":3sxx6zq0 je napisao(la):Naravno da su vam se trolejbusi tako brzo raspali kad ste uzeli ono sranje od belorusa. Uzmite ih ponovo pa cete kroz 3-4 godine opet kukati kako je flota raspadnuta.
Nema potrebe za branicima, a i kad se "otkucava" smart kartica uvek na aparatu za "otkucavanje" se pokaze koliko je ostalo kredita. Drugo, i u prevoznicima koji koriste smart kartice postoji kontrola karata. Kontrolor koristi aparat velicine otprilike 15x10 cm bez drske i kad na njega postavi karticu tacno mu izlista kad si je otkucao i da li si je otkuca kad si usao u vozilo i koliko je ostalo kredita. Ovo pisem iz iskustva u Perthu koji koristi kartice. Narvno, ulaz u autobus je na prednja vrata, ali i tamo je moguce se prosvercovati ako je vozac okupiran osobom koja kupuje kartu, dok sam ulaz na zeleznicke stanice nema kontrole i tamo su kontrolori u vozilima cesci. Cena koju ti otkuca u Perthu za prvu zonu je 77 centi (studentski Smart Rider) koja vazi 2 sata i sa kojom se mozes vratiti, tako da je koriscenje smart kartice dosta jeftino.Михаило":1elghc40 je napisao(la):Било би то фино решење, али врло компликовано за реализацију... Једино ако би се поставили они браници нпр, да само на предња врата може да се уђе, а на остала само да се излази или тако нешто. Опет, како би неко могао да зна колико кредита му је остало...
Ne mislim da ulazenje na prednja vrata stvara velike guzve, naprotiv uvodi red. Vecina ljudi izlazi na zadnja vrata a ulazi se samo na prednja, tako da imas lepu cirkulaciju kroz autobus. Udjes na prednja i onda se pomeras unazad kako ulazi vise ljudi, posle izlazis pozadi bez toga da ti se iko gura pokusavajuci da udje. Takodje nema cirkulisanja kroz autobus u guzvi da bi ponistio kartu u automatu, usteda je i na tim automatima, usteda je i na kontrolorima jer ne mozes da udjes u bus a da ne platis kartu. Svercovanje na zadnja vrata je tesko jer vozac kad stane prednja vrata otvori za ostala samo "otkljuca", i onda se ona otvaraju tako sto putnik iznutra stane na stepenik ili pritisne dugme, i vrata se odmah zatvaraju iza njega tako da je tesko uvuci se.Ambassador":zd8sszfr je napisao(la):U GSP-u vec vise godina postoji plan uvodjenja tih kartica, samo je malo skupi i komplikovano za autobuse jer se kod nas ulazi na sva vrata, a premestanje da se ulazi na prva bi bilo besmisleno i stvaralo bi ogromne guzve.
Ti to ozbiljno?Матеја Бељан":2ck005rq je napisao(la):За сада су најбољи овакви аутомати какви јесу. Нисмо ми у стању да одржавамо нешто боље, а и електроника смара, све постаје електронско...
Mislim da si omašio ulicu, tramvaj ne ide tuda već kroz Treći bulevar/Bulevar Milutina Milankovića/Kako god se zove ta ulica ovih danamitadigimon":33jru80c je napisao(la):tramvajska bastica u Bulevaru dr. Z. Djindjica
Da, to je sad Bulevar Milutina Milankovića. A i Bulevar Zorana Đinđića je bez titule koliko znam, a titula je opet bez tačke izashmeksi":14763o4s je napisao(la):Mislim da si omašio ulicu, tramvaj ne ide tuda već kroz Treći bulevar/Bulevar Milutina Milankovića/Kako god se zove ta ulica ovih danamitadigimon":14763o4s je napisao(la):tramvajska bastica u Bulevaru dr. Z. Djindjica