Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Pa pravi primer tome su autobusi iz japanske donacije. Dok su ih japanci terali da odrzavaju autobuse, isti su bili kao novi, sve na svom mestu, svi amortizeri rade. Od kako je ugovor istekao, od tada autobusi pocinju da propadaju, svakim danom sve vise slomljenih panela na plafonima, niko se netrudi da skida markere po autobusu, stakla su konstantno masna i prljava, amorizeri su odavno propali.

Inace jedno pitanje za upucene, Ko bi trebao da kontrolise ispravnos pneumatika kod GSPa. Da li i kada saobracajna policija to kontroliske. ( da li mi kao korisnici prevoza mozemo tuziti GSP za ugrozavanje bezbednosti saobracaja i ugrozavanja licne bezbednosti putnika ? )

Pre neki dan sam se zagledao u tockove GSPovih autobusa i gotovo na svim autobusima sara nije bilo i tockovi su bili izguljeni do maksimuma. Tako da me nije cudilo sto je autobus uvek proklizavao kad je trebao da stane na stanicu.
 
Bila je vest pre neki dan.Japanci i dalje kontrolisu svoje autobuse iz donacije.
 
Sada kontrolišu, ali njihovo loše stanje više ne može da utiče na oduzimanje ili neke druge kazne, tako da je značajno opao kvalitet održavanja.
 
Gledah danas TV prilog o visini prosečnih plata javnih-komunalnih Beogradskih preduzeca.
GSB je na drugom mestu ****din odmah iza infostana
baš lepa plavuša je lepo nabrojala kako lepo vode računa o zaposlenima i šta svoim radnicima finasiraju, mimo plate i regresa ,
a pored markice, toplog obroka
i dobar radnički fudbalki tim,
i dobro radničko kulturno umetnički klub,
i šalju svoje radnike na radničku rehabilitaciju

molim razumevanje ulaz samo na prednja vrata - uf, izvinite ispade mi....

Putnici koj su zaposleni a ne zarađuju toliko, niti imaju ostalo..... , kad vec ne vrede ..... ne rade u GSBu
neka sa sobom pored karte naravno (naročito za drugu zonu) ponesu četke i metle kako bi svojim usputnim radom u vozilima, postali dostojni da se voze u vozilima GSBa .... u vozilima carstva GSBa......
modernizacija GSBa....kome to još treba ?
 
Сви знају да у ГСПу ради систем разних веза и коверти. Административни вишак катастрофалних размера и низ других ствари. Катастрофа, на шта су спала јавна предузећа, док обични људи гладују.
 
Cena karte....
Za vikend porodiično (4) na Košutnjak (25 km) ...lepo..
Do tamo zbog ređeg nedeljnog reda vožnje tri autobusa u povratku dva...
Nas četvoro po 50 din po karti ukupno to mi izašlo 1000 din. da sam išao kolima 600 din :bash:
ne bunim se za cenu tolika kolika je...... imao sam izbor....
Muka je od priče kako voze po ne ekonomskim cenama mislim da se cena ne formira koliko njima t r e b a nego drugačije ....
Pre neki dan bio je lep prilog 4B na Dunavu ( Timofejeva ) o stanju i rešenju javnog gradskog saobračaja ...
ispade Beograd da nije na poslednjem mestu.... lepo :) ali ne zaboravimo da je njihov standard mnogo veci i da su u EU....
 
Pa realno u Budimpešti je sve staro po 20-30 godina, osim novih tramvaja, u Bratislavi imaju samo neke nove autobuse, kod nas su jedino tramvaji zastareli trenutno :D autobuse koliko toliko imamo nove...
 
Gledajući 4B prilog na STB, Budimpešta je odlučila da najveći deo budžeta usmeri u izgradnju M4 te se građani ne bune što nemaju novije autobuse jer znaju šta zanči nova M linija,Beč kako videsmo konstantno ulaže u razvoj Metroa..a Bratislava je mala za poređenje sa s vim ovim gradovima stanovnika oko 400.000 prema izjavi njihovog gradonačelnika..ako išta Beograd najavio studiju do kraja godine pa gradnju..
 
Moram da priznam u centralnim (prvoj) zoni gradski saobracaj Beograda funkcioniše besprekorno odlično
ali za drugu zonu ovde smo gotvo svi zaključili da je potrebno dosta promena iz kvatiteta i kvaliteta i da se stvari sporo ili nikako ne rešavaju...
 
Eh ko je danas koristio tramvaje ... a štrajk na ulicama...a za drugu zonu nema leka do Metro, ko ima sreće da živi bliže trasama BG voza blago njemu..ne vrede nam mnogo novi busevi tramvaji kada ne mogu da prođu iz jednog dela grada u drugi ..ali u svakom slučaju Grad nas je poslušao da postavi sposobnog ili bar boljeg menadžera u GSP za sada ide ok ali je rano da se sudi,,mada deluje mi da tek se sad vidi koliko je raniji menadžment bio loš a mi smo da podsetimo prvi ovde na to ukazali da nešto "nije u redu sa Gsp-om" sve pohvale za Đilasa koji je dokazao konkretnim potezima da ume dobro da proceni kvalitetne predloge građana i odmah preduzme nešto da se to i realizuje, ajd sad da se ne uobrazi ;) nego imali smo mi još dobrih predloga ovde a neki od njih ne zahtevaju baš gradnju spejs šatla, eto primetio sam da se na većini stajališta( i to u širem centru) za buseve,trole, tramvaje na trotoarima već napravili krateri pa kada padne kiša plivanje..eto da navedem ono tramvajsko stajalište preko puta BAS stanice u pravcu Nbg..
 
boca-ica":1z1v56dz je napisao(la):
Moram da priznam u centralnim (prvoj) zoni gradski saobracaj Beograda funkcioniše besprekorno odlično
ali za drugu zonu ovde smo gotvo svi zaključili da je potrebno dosta promena iz kvatiteta i kvaliteta i da se stvari sporo ili nikako ne rešavaju...
Verovatno se vozis nedeljom samo, kad ides u setnju:)
 
a prevoz nikad nije bio gori od 1995, makar na linijama koje ja koristim (48, 94, 50, 47), uz to su "zatvori" tramvajskih pruga svakodnevica, i to paradoksalno, na deonicama koje su skoro remontovane, poput Bulevara. :notok:
 
50 je uvek bila užasna :o Ne znam kakva su bile 48 i 47, ali od Slavije do Banjice mi se čine ok?!

kopmania":1jtbid2d je napisao(la):
autobuse koliko toliko imamo nove...
U toku je moderznizacija voznog parka privatnika, što će malo popraviti stanje, jer će vozila iz 2005. do kraja godine najverovatnije biti zamenjena novim vozilima, ma kakava ona bila.

Novi IK-103 Avancity za PP Banbus
20884219479308722573210.jpg

Izvor: http://www.facebook.com/IKARBUS


Veolia je isto naručila vozila od Ikarbusa, ne zna se još da li za Beograd, ali se pretpostavlja da su za Požarevac. Ono što je zanimljivo da su od Ikarbusa tražili sertifikat, pa je vozilo upućeno na homologaciju u Nemačku!!!
O novim vozilima tipa IK-103

Nova vozila tipa IK-103, koja se još uvek nalaze u fazi izrade, namenjena privatnim prevoznicima će biti sklopljena u skladu sa dizajnom italijanskog “Bredamenarini”-ja.

2cq1pvp.jpg

IK-103 sa maskom Bredamenarinija, Veolia Litas

Vozila će biti opremljena automatskim menjačem, ABS-om, EDB-om, ASR-om… i klimom. Kao i u poslednjoj isporuci IK-206 SP “Lasti”, vozila će imati drugačiji tip vrata (potpuno crna). Pored 10 vozila namenjenih privatnom preduzeću “BANBUS”, na fabričkim trakama se nalazi još ukupno 21 vozila. Devet vozila je namenjeno beogradskim privatnim prevoznicima (i to 6 vozila PP “Tamnava” i 3 vozila PP “Presto”), dok je ostalih 12, , opremljeno motorima koji zadovoljavaju EURO 5 standarde o emisiji štetnih gasova, kao i manuelnim menjačem. Tih 12 autobusa je namenjeno PP “Veolija transport”. Predaja vozila beogradskim PP očekuje se 9. aprila. Vozila namenjena PP “Veolija transport” se još uvek nalaze u početnoj fazi proizvodnje, ali je jedno vozilo završeno i poslato na probe radi dobijanja homologacije koju će izdati Nemci.

Ove informacije su date zbog velikog interesovanja ljudi za trenutnu situaciju u fabrici, što se proizvodnje tiče.

Hvala vam što ukazujete poverenje i interesovanje u “IKARBUS”!

(Izvor: http://www.facebook.com/IKARBUS )
Videćemo kako će proći Ikarbus, sve što bude uočeno kao greška verovatno će biti popravljeno, ne znam samo šta će se dogoditi ako su greške fatalne :/ Uzgred nije loše pomenuti da recimo BKM-321 napravljen u Belorusiji nije prošao zahtevane standarde Mosgotransa za potrebe prevoza u Moskvi zbog loše konstrukcije i nekih problema sa diferencijalima. Slično je bilo i sa Petrogradom. Zbog svega toga za njih se sada ova vozila proizvode u Rusije po njihovim zahtevima u fabrici SVARZ као model 6235.01 (http://transphoto.ru/list.php?mid=1338)

U Makedoniji autobusi marke LAZ nisu dobro prošli na homologaciji Mašinskog fakulteta u Skoplju, uočene nedostatke možete pogledati na:

https://docs.google.com/viewer?a=v&...TAtZWY0Ny00NTJkLTg4MTEtZTY3OGVlYjg0MmQw&hl=sr

Za one koji nemaju google account
http://www.megaupload.com/?d=MEN0R4R6

Kod nas se ovako nešto ne radi, čak i kad je u pitanju potpuno nova serija autobusa, kao N koja nikada pre i nije bila testirana!

Evo i novih Kobri sa foruma Autobusi.net. Ako ništa drugo bar su sva nova vozila klimatizovana, te se nadam da će im te klime biti uključene tokom vrućih dana.

evo malo nove Cobre koja radi na liniji 84
zanimljivo je da se kod prednjih vrata otvaraju oba krila, ali generalno taj proces je jako spor...

malo unitrasnjosti

i vozacevo radno okruzenje


P.S. vozac je bio jako ljubazan, i nije pravio nikakav problem zbog mog slikanja, a kada sam mu spomenuo da postoji forum, i ljudi koji prate buseve, kako u Bg, tako i u ostalim gradovima, pisu o tome, slikaju... nasao se u neverici :)
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=1950&postdays=0&postorder=asc&start=15
 
A ja se vozih tom kobrom i mogu reci da je katastrofa totalna i da je stara kobra bolja sto puta :D Neko spomenu vec otvaranje vrata, to je toliko sporo da nisam mogao da poverujem a unutra nekako osecaj kako je sve tesno i mracno. A ni dizajn vozila nije bas najbolji po meni i naravno vozilo nije niskopodno sto je propust veliki.
 
Meni se čini da je ovo vozilo sa najvisočijim podom :rolleyes: Stepenik je takođe veoma visok, što još više usporava ulazak putnika, da ne pominjem dece i starijih osoba :grand:

12914177846.jpg
12914177857.jpg


Visoko kao Katice i nekada Lejlandi :shok::shok::shok: Kad pomislim da Sanos gb 228 iz '86 ima niži pod, i pozadi spušten pod za lakši pristup i kolica, onda je je svaki komentar suvišan :violina:

Da je bar automatik, nego ni to :rolleyes:
 
Vrh