Pa pravi primer tome su autobusi iz japanske donacije. Dok su ih japanci terali da odrzavaju autobuse, isti su bili kao novi, sve na svom mestu, svi amortizeri rade. Od kako je ugovor istekao, od tada autobusi pocinju da propadaju, svakim danom sve vise slomljenih panela na plafonima, niko se netrudi da skida markere po autobusu, stakla su konstantno masna i prljava, amorizeri su odavno propali.
Inace jedno pitanje za upucene, Ko bi trebao da kontrolise ispravnos pneumatika kod GSPa. Da li i kada saobracajna policija to kontroliske. ( da li mi kao korisnici prevoza mozemo tuziti GSP za ugrozavanje bezbednosti saobracaja i ugrozavanja licne bezbednosti putnika ? )
Pre neki dan sam se zagledao u tockove GSPovih autobusa i gotovo na svim autobusima sara nije bilo i tockovi su bili izguljeni do maksimuma. Tako da me nije cudilo sto je autobus uvek proklizavao kad je trebao da stane na stanicu.
Inace jedno pitanje za upucene, Ko bi trebao da kontrolise ispravnos pneumatika kod GSPa. Da li i kada saobracajna policija to kontroliske. ( da li mi kao korisnici prevoza mozemo tuziti GSP za ugrozavanje bezbednosti saobracaja i ugrozavanja licne bezbednosti putnika ? )
Pre neki dan sam se zagledao u tockove GSPovih autobusa i gotovo na svim autobusima sara nije bilo i tockovi su bili izguljeni do maksimuma. Tako da me nije cudilo sto je autobus uvek proklizavao kad je trebao da stane na stanicu.