Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Internet prezentacija GSP "Beograd"
by nikoleta » Sat Mar 12, 2011 11:28 pm

Kao što znate, veb sajt GSP "Beograd" godinama nije suštinski menjan niti prilagođavan novim okolnostima i zahtevima vremena i novih korisnika Interneta.

Gradsko saobraćajno preduzeće raspisalo je tender za rekonstrukciju postojećeg sajta i izradu novog rešenja i redizajn sajta upravo je u toku.

Radi se o projektu koji bi trebalo da bude dovršen u narednih nekoliko meseci, a Služba za medijski nastup je dizajnerima novog sajta GSP-a dostavila i predloge i sugestije posetilaca, koje su u prethodnom periodu upućivane mejlom ili telefonom od strane putnika.

Sadržaj internet prezentacije, osim u vizuelnom smislu, biće dodatno obogaćen i novim sadržajima i informacijama koje će biti od koristi za putnike.

Pored brojnih novina, razmatra se i uvođenje sledećih noviteta:



Kako stići do...
Radi se o veoma korisnom web alatu koji bi posetiocima sajta omogućavali da dobiju informaciju kako da stignu od željene tačke do tačke B koristeći javni prevoz.


Fotogalerija
Na sajtu će biti postavljena funkcionalna i raznovrsna fotogalerija, daleko razvijenija od postojeće fotogalerije na sajtu GSP-a.


Odeljak "Pitajte nas"
Sva pitanja o tarifnom sistemu, kontroli voznih isprava, markicama, pretplatnim legitimacijama, promeni režima i uslugama koje pruža GSP "Beograd" posetici sajta će moći da proslede nadležnoj službi putem on-line forme za upite na web sajtu.


Odeljak "Primedbe, pritužbe, predlozi i pohvale"
Posebna stranica namenjena za prikupljanje utisaka putnika o kvalitetu usluga koje pruža GSP, kao i za njihove primedbe, prutužbe, sugestije, predloge, pohvale i zapažanja.
Posetici sajta će imati priliku da na jednostavan način, popunjavanjem ponuđene on-line forme iznesu svoja zapažanja i utiske. Svaka primedba ili predlog će se dostavljati nadležnoj službi, a putnik će dobiti povratnu informaciju putem kontakt telefona ili e-maila.


Odeljak "Novosti u GSP-u"
Na ovoj stranici će biti objavljivane sve aktuelnosti, vesti i novosti koje se tiču GSP "Beograd", kao i bitne servisne informacije za putnike.


Pored gore navedenih noviteta, interni list GSP "Beograd" će dobiti svoju on-line verziju, koja će biti dostupna kada i štampana. Ideja je "preuzeta" od strane JKP "Beograd put", koji na svom web sajtu objavljuje interni Bilten (http://www.beogradput.com/novine.php), a postoji i mogućnost da se posetilac sajta prijavi na mailing listu, što će takođe biti razmotreno i na sajtu GSP-a.


Inače, posetioci sve sugestije i predloge mogu i dalje upućivati na mejl adresu office@gsp.co.rs ili gsp101@eunet.rs.
 
ве бољи пословни резултати ГСП „Београд”

Градско саобраћајно предузеће „Београд” је у последња три месеца повећало укупан приход, смањило трошкове пословања, што је добар показатељ да ће губитак из претходне године бити у потпуности саниран, рекао је вршилац дужности генералног директора тог предузећа Милета Радојевић.

Радојевић је на конференцији за новинаре казао да је приход у марту за 100 милиона динара већи него у фебруару и да би у априлу требало да буде већи за 50 милиона динара него у марту.

– Већ сада смо успели да ниво трошкова на месечном нивоу смањимо за износ од 30 до 50 милиона динара. То су показатељи који указују да ће ГСП у овој години успети да изађе из кризе и да ће у следећу годину ући ревитализован и опорављен. У таквим условима моћи ћемо да стварамо нове развојне програме. Потпуно је обновљен тролејбуски возни парк, а очекује се и испорука нових трамваја. Имамо у плану набавку 25 зглобних аутобуса, а требало би да у што краћем року уговoримо набавку нових 100 аутобуса. Према нашим показатељима, просечна старост аутобуса је 10 година, што говори да нам је неопходна набавка бар 10 одсто постојећих капацитета – објаснио је Радојевић.

Према његовим речима, ГСП ће у наредном периоду донети одлуку о набавци првих 10 аутобуса на гасни погон, чијом би употребом трошкови горива били мањи за 50 осто.

– Политика која се води на нивоу града јесте да превоз буде што јефтинији за грађане. Међутим, према истраживањима Саобраћајног факултета, у превозу има доста оних који се возе без карте. Због тога смо у последњих месец дана укључили и комуналну полицију у систем контроле путника. То је већ почело да даје ефекте и људи постају свесни да не могу да се возе без карте. Са тим мерама и са укључивањем комуналних полицајаца у сталну контролу на линијама градског саобраћаја, од 15. априла обезбедићемо повећање прихода. Повећањем прихода и смањењем трошкова, ГСП ће у следећу годину ући као солвентно предузеће без губитака – рекао је Радојевић.

Како је истакао, новина у ГСП-у је то што ће претплатне маркице за превоз моћи да се купују у 100 пошта у граду, чиме ће бити повећана понуда продаје карата, као и то да ће од 1. маја то саобраћајно предузеће самостално организовати чишћење и прање аутобуса, па се „неће десити да ујутру из погона изађе аутобус који није чист”.



http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1439894
 
vucko":1kmpu6hc je napisao(la):
в 1. маја то саобраћајно предузеће самостално организовати чишћење и прање аутобуса, па се „неће десити да ујутру из погона изађе аутобус који није чист”.
Aјде да видимо и ово чудо.
 
Ko da održavanje voznog parka podrazumeva samo četke i metle .
Ma hajde , kad grad finasira onda se diči sa nabavkom novih vozila ....
Ovde smo toliko puta konstatovali da oni sami više štete nanesu voznom parku, zbog ne adekvatnog tehničkog održavanja nego putnici ...
a tome ni jednog slova... :notok:.... e moj Mileta , Mileta......
 
Nadam se da se ne sprdaju sa nama i da ce stvarno tako biti mada pored ciscenja potrebno je i tehnicko odrzavanje al ni ovo nije los korak
 
Naručeno je 60 Liaz autobusa za potrebe grupacije privatnih prevoznika Beobus
 
Cek,u cemu je problem?LIAZ-i su milion puta bolji od ikarbusa koji ne mogu ni stakla da imaju da im se ne lepe selotejpom.Jedino bih zeleo da su niskopodni ili poluniskopodni
 
Pa, mozda je impresija sasvim lichna, ali vishe volim da vidim tog izlepljenog niskopodnog Ikarbusa, nego LIAZ-a. :p

Ako nista drugo, Ikarbus je bar nash autobus... :laugh: Kakva drzava, takav kvalitet proizvoda. A, tudje konzerve ne mogu da gledam na ulicama BG-a. :laugh:


:p
 
Једноставно Београђани су навикли на Икаче, то је неки саставни део градског живота. Није ЛиАЗ лимузина, не волим их ни ја али ти аутобуси су реално речено веома трајни и издржљиви и имају јако мало неостварених полазака, за разлику од Икарбуса и др. Ружни јесу, али за "дивље" београдске услове таман да се супротставе и не пропадну другог дана за разлику од разних Н серија склопљеним за два сата ...
 
Paz ovo.Ja koristim 77,drzavni 77 su te nesretne ikace koje imaju lepljeno zadnje staklo i redovno crkavaju.

Liaze vozi privatnik i uopste nisu losi osim visine poda kao sto rekoh.Veoma pouzdana masina,a i bela boja je nekako osvezavajuca,pogotovu sto nikad ne videh bus privatnika prljav za razliku od gsp-a.

Ne slazem se da trebamo kupovati krsine od ikarbusa,jednom nek pobedi na "tenderu" za gsp stranac pa ce ikarburs morati da poradi na kvalitetu.
 
Баш тако, када у Икарбусу унапред знају да су победници на "тендеру", боли њих она ствар за неки тамо квалитет. Само да некако склопе возила, мазну лову и довиђења. Гарантни рок им такође ништа не говори. Докле увек ће овако имати обезбеђен сигуран послић, ствари као нека тамо завршна обрада и гаранција на сервисирање их уопште неће интересовати. Немају конкуренцију, још служе за пропагирање на изборима, може им се, шта да се ради.
 
Sve zavisi koje liaze posmatramo ako pogledamo liaze 94-ke ili 77-ice oni mogu da prodju dok su liazevi 73-ke sve same krsine
 
vucko":1wly1o72 je napisao(la):
Cek,u cemu je problem?LIAZ-i su milion puta bolji od ikarbusa koji ne mogu ni stakla da imaju da im se ne lepe selotejpom.Jedino bih zeleo da su niskopodni ili poluniskopodni
Liazi nemaju lepljena stakla, vec ona stara kao na starim ikarbus autobusima. Sto se selotejpa tice, pa nije Ikarbus jedini :lool: I mercedesi nisu postedjeni toga. Naravno sada treba postaviti pitanje da li je samo proizvodjac kriv :/:rolleyes:
DSCI1891qw.jpg

File841.jpg


Izvor forografije: @Marko, Autobusi.net forum
 
Ja mislim da Ikarbusu, kao autobusu nista ne fali. Pogledajte Veolijine Ikarbusove i GSP-ove, a Veolijini su stariji. Glavni problem je u odrzavanju, posto je drzavno preduzece moze tandara pisora. Kod privatnika ve nije tako.
 
Naravno održavanje je lavovski deo u svemu.

Garaže, alat pa i majstore imaju i to na skoro najboljim lokacijama Beograda ,
još rezervni delovi da dođu
i to mora da funkcioniše 100 posto
a ako bude funkicionisalo 99 posto treba ih razjuriti , održavanje prepustiti privatniku a lokacije rasprodati. Znači 100 posto
I to sve proptatiti do ove jeseni.
Ako funkcioniše u redu i grad nek ulaže i dalje
ako ne, razlaz kod privatnika..... postoje i pametnije stvari za subvenciju i ostala dotiranja sa našim parama
 
Henry_Chinasky":38sqyq8s je napisao(la):
Ja mislim da Ikarbusu, kao autobusu nista ne fali. Pogledajte Veolijine Ikarbusove i GSP-ove, a Veolijini su stariji. Glavni problem je u odrzavanju, posto je drzavno preduzece moze tandara pisora. Kod privatnika ve nije tako.
То је оно о чему ја причам.
Права вредност и квалитет Икарбуса се могу увидети код Веолије и Ласте. Када њихове Икаре упоредимо са Лиазом, види се ко је бољи.
Да ГСП поседује Лиазе, не би нико тврдио да су они отпорни и да се не кваре.
 
ГСП би и од Мерцедеса КапаСити направио канту на точковима, јасно је да је одржавање кључ. То нико не спори. Овде је ствар у томе, да докле год ће се намештати тендери, Икарбус неће порадити на квалитету својих возила за ГСП.
 
Vrh