Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

stf ako bi se razvukla mreža linija za 23 onda bi mogla da se razvuče i mreža za 53. već dele 90% trase. a deo trase je već pokriven kroz kneza miloša.


a mislim da je to i prednost što su dugačke linije. dugačke linije, manje goriva...
 
Za neke od ovih linija prebacivanje bi bilo poprilicno lako zbog postojecih podstanica, jer se na vise mesta ili seku s tramvajskim, tj. trolejbuskim linijama ili idu uporedo s njima.

JohnnyLee":2a7jfs1y je napisao(la):
2012":2a7jfs1y je napisao(la):
Prvo bi trebalo uvesti trole na domacu struju za najduze linje 23,16

па онда на 26, 27, 31, 74, 95 (то је за сада што могу да се сетим). и на неке да иду двозглобни Хесови
 
26. Decembar 2012. 15:06->15:44
GSP: Nismo plaćali porez, izmirićemo dugove

JKP GSP Bograd je tokom 2010. godine, usled problema sa obezbeđenjem dovoljnog nivoa sredstava za redovno poslovanje, isplaćivalo zarade zaposlenih bez plaćanja pripadajućih poreza i doprinosa na tako isplaćene zarade - kažu iz ovog preduzeća povodom optužbi državnog revizora

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/47 ... iti-dugove
 
MilisaV":1go5m24d je napisao(la):
a mislim da je to i prednost što su dugačke linije. dugačke linije, manje goriva...
Систем треба реорганизовати а не гледати садашњу слику.

Зашто би се 95 претварала у тролу када ионако треба да се исецка на 3 линије?
Зашто 23 и 53 деле 90% трасе? Да ли је то рационално? Зашто 53 постоји поред травмајског паралелног система?

Развлачење троле на линији нпр. 35 до Лешћа даје могућност да се уведе трола нпр број 35Т: Студентски парк-Панчевачки мост са интервалом 2 минута и да се све линије које иду на Трг скрате дотле на тај нови терминус који би делиле са БГ:возом.

Окретница Трг Републике се укида. И онда кроз Депота Стефана имаш још само 16 и 23
 
I onda grad ima pravo da nekoga proziva za dugovanja...
 
i kad iscepkamo 9+5 na tri linije mrežu nećemo baciti, ona je tu pa tu bez obzira išle njom kratke linije ili jedna duga. a pored 95 novim beogradom ide još dosta linija koje bi onda mogle da se za malim izmenama prebace na trolu.
 
Širenje trolejbuske mreže trebalo bi da se oslanja na postojeću mrežu i kraće linije. Ne verujem da bi u našim uslovima trola 95 bila efikasna. Stf je dao odličnu ideju, koja se s vremena na vreme spomene, da kroz Bulevar Despota Stefana trolejbus zameni neke od mnogih linija. Trasa se oslanja na postojeću mrežu, kratka je, jednostavna za održavanje.
 
Predusalov je izmjena tarifne politke ,dupliranje tramvja 95 je cisto arcenje goriva
 
može 95 totalno da se ukine kad uvedemo metro kroz blokove, a lrt (tramvaj) kroz jurija gagarina. onda autobuske linije da samo budu fideri metroa i lrt-a
 
Mislim da je najbolje da ova vest ide u ovu temu :)

Четвртак, 10. jануар 2013.
Град Београд – Дирекција за јавни превоз

Јавни позив за израду саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду обликовано у 2 партије

На основу члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)

ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Секретаријат за саобраћај
Дирекција за јавни превоз
11000 Београд, Краљице Марије 1

објављује

ЈАВНИ ПОЗИВ
за подношење понуда у отвореном поступку за јавну набавку услуга израда саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду обликовано у 2 партије
(јавна набавка број 43/12)


Предмет јавне набавке су услуге – Израда саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду, обликован у две партије:
– партија 1 – Израда саобраћајне студије у циљу унапређења тарифног система и система карата у јавном градском превозу путника у Београду;
– партија 2 – Израда саобраћајне студије у циљу унапређења постојеће мреже линија јавног градског превоза путника у Београду.


Понуда се може поднети за једну партију или за целокупну набавку (за обе партије), на начин који ће омогућити вредновање понуде за сваку партију посебно.

Право учешћа у поступку имају сва заинтересована правна и физичка лица која испуњавају услове из чл. 44. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 118/08) (у даљем тексту: Закон), као и све услове и захтеве из јавног позива и конкурсне документације.

...

Izvor i tekst celog oglasa: Grad Beograd

Na forumu je bilo sjajnih ideja i za ono što je predmet prve (sistem naplate karata) i za ono što je predmet druge partije oglasa (mreža linija). Ne znam da li postoji mogućnost da se te ideje nekako probiju pomoću ovog konkursa.
 
Услови које понуђач мора да испуни су:
– да је регистрован код надлежног органа;
– да је основан и за обављање делатности која је предмет јавне набавке;
– да му у року од две године пре oбјављивања јавног позива није изречена правноснажна судска или управна мера забране обављања делатности која је предмет јавне набавке;
– да је измирио доспеле порезе и друге јавне дажбине;
– да у периоду од три обрачунске године (2009, 2010. и 2011. године) није пословао са губитком и да је остварио укупни приход, у збирном износу од најмање 33.000.000,00 за партију 1, и 27.000.000,00 динара за партију 2;
– да је у претходне 3 године (2010, 2011, и 2012. години) израдио најмање једну студију из области саобраћаја у градовима који имају организован систем превоза путника и најмање једно урађено истраживање из области саобраћаја у градовима који имају организован систем превоза путника;
– да располаже са најмање 10 персонализованих рачунара;
– да има радно ангажоване на неодређено време минимум једног (1) доктора наука из области саобраћаја, шест (6) дипломираних саобраћајних инжењера, једног (1) дипломираног економисту, као и да ће, уколико буде изабран као најповољнији, на извршењу предметне услуге ангажовати најмање 100 истраживача.

Evo uslova... Nadam se da ima neko na forumu ko ispunjava uslove, stvarno bi bilo dobro da neko ucestvuje na konkursu da se poboljsa nesto...
 
Teško, ideja je da se napravi ozbiljna studija i da nova mreža i način naplate karata ne uvećajavu troškove.
 
Ma tender je ve u strtu pisan za nekoga treba samo skuzizti za koga ,Nego ja se nebi bakco tim vec bi sve lavonje iy gspa i direkcije na voz do WIENE pa da im odrzim prevanje nepreba ljudi otkrivati toplu vodu ona postoji samo je treba koristiti pogotovo vrste karata prijatelj mi je 5 minuta nabrajao sve rste karata za pevoz pa da se odlucim ,unkcjonise savrseno naravno postoji i muzej ,Interesantno je da ima 5 linija metroa ali nepostoji linija U5 .
 
jEP uspio sam i pobristi oko 100 slika od prvog dana :bash: :oops:
 
Samo da se javim iz lastinog busa na liniji 95 preko besplatnog interneta koji je obezbedio dojče vele. Internet radi odlično.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Шта би са маселовим интернетом у трамвајима? Нисам скоро видео неки обележен.
 
Takođe sam primetio corner shop internet u više autobusa. Maselove nisam snimio iako se vozim tramvajima skoro na dnevnom nivou.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MilisaV":2tz0xmpu je napisao(la):
Takođe sam primetio corner shop internet u više autobusa. Maselove nisam snimio iako se vozim tramvajima skoro na dnevnom nivou.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2

Ne znam za vas ali u koji god bus da sam ušao koji je imao Maselov internet meni nije funkcionisao, jednostavno iako mi na telefonu pokazuje maksimalan signal, interneta nema. :?
 
^^
Takav problem sam i ja imao, prvi put sam usao u autobus sa internetom, Maselov, na 31ici, lepo se konektovao telefon, ali uopste nije radio internet, puna veza, ali kao da ne postoji.
 
Vrh