Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

marrecar":2kswlkqf je napisao(la):
^^
Takav problem sam i ja imao, prvi put sam usao u autobus sa internetom, Maselov, na 31ici, lepo se konektovao telefon, ali uopste nije radio internet, puna veza, ali kao da ne postoji.
Zato što moraš da udješ na masel stranicu i "log in" pa tek onda radi ;) Piše na plakatu u autobusu...
 
Masel Group se potrudio da se i Beograd priključi evropskim metropolama koje svojim građanima nude mogućnost da besplatno surfuju interentom i dok se voze ka poslu, školi ili kući.

Pristupanje wireless-u je vrlo jednostavno, kao iz bilo kog javnog prostora koji ima wireless mrežu (na šta su ljudi već navikli), samo što u vozilima ne postoji šifra, već je pristupanje slobodno za svakog korisnika usluge javnog gradskog prevoza.

slika-sa-plakatima.jpg


Uređaji trenutno rade na 7,2 Mbit/s sto je više nego dovoljno za lako surfovanje po internetu, ali se u toku narednih meseci planira povećanje do čak 21,6 Mbit/s.

Kada se putnici preko telefona, tableta ili laptopa povežu na WiFi mrežu, koja će biti navedena na plakatu, pojaviće se posebno kreirana, interaktivna internet stranica kompanije koja je provajder. Nakon toga, slobodno mogu surfovati internetom, proveriti elektronsku poštu, ulogovati se na Facebook, čitati vesti... Dakle, sve ono što i inače čine dok su na internetu, pri tom rasterećeni od razmišljanja o visini svog računa za mobilni telefon.

U našem razvojnom planu je da se ova usluga proširi u narednim mescima, a upravo je u toku postavljanje uređaja i u ostalim većim gradovima Srbije.
 
newline":1zg67jcu je napisao(la):
marrecar":1zg67jcu je napisao(la):
^^
Takav problem sam i ja imao, prvi put sam usao u autobus sa internetom, Maselov, na 31ici, lepo se konektovao telefon, ali uopste nije radio internet, puna veza, ali kao da ne postoji.
Zato što moraš da udješ na masel stranicu i "log in" pa tek onda radi ;) Piše na plakatu u autobusu...


Misliš na stranicu masel.rs ?
 
Upravo vrse brojanje putnika na liniji 7 u kafu broj 1506 slike kasnije toliko to lose rade da nemam rijeci odprilike se upisuju podatci koji nemaju veze sa stvarnoscu evo slika famoznog pisanija nadam se da nesto mozete procitati
dsc07008.jpg

dsc07010.jpg

dsc07011.jpg

dsc07012.jpg


ocaj ,kaze da se radi za neku firmu nije gsp kako ne sa gsp papirom :evil: :evil:
 
Homer Jay":141snkrk je napisao(la):
Mislim da je najbolje da ova vest ide u ovu temu :)

Четвртак, 10. jануар 2013.
Град Београд – Дирекција за јавни превоз

Јавни позив за израду саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду обликовано у 2 партије
....
Рок је прошао. Да ли је познато ко ће радити ову студију?
 
Пошто важи за сва возила ставићу овде :)
nikoleta":177lwk2k je napisao(la):
Обавештење у вези са обавезом укључивања расхладних уређаја у возилима јавног превоза

С обзиром на прогнозу максималних дневних температура и најављене високе спољне температуре за Београд (у прилогу табела, извор: Републички хидрометеоролошки завод, http://www.hidmet.gov.rs), сви возачи ЈКП ГСП „Београд“ ће бити обавештени о обавези укључивања расхладних уређаја у возилима која поседују иста, а када је спољна температура изнад 25°С.


Прилог: табела најављених метеоролошких прилика за период од 25.4. до 29.4.2013. године

Одлуком о јавном линијском превозу путника на територији града Београда („Службени лист града Београда“ бр. 61/09, 10/11 и 55/11), чланом 30. став 3. дефинисано је да у летњем периоду возила морају бити проветрена, односно када је спољна температура изнад 25°С морају бити расхлађена, уколико поседују систем за расхлађивање.

Превозници су обавезни и да укључују расхладне уређаје у возилима и одредбама Уговора о поверавању права превоза путника у јавном превозу у Београду.

За сва возила у јавном градском превозу инспекцијски надзор над спровођењем ове одредбе врше инспектори друмског саобраћаја Секретаријата за инспекцијске послове - Сектор за саобраћајни инспекцијски надзор, коме се може упутити пријава неукључивања расхладног уређаја.

Контролу возила приватних превозника, на основу члана 27. (односно 28. Основог уговора закљученог са превозницима), став 1. алинеја 3. Дирекција за јавни превоз има право да врши ненајављене контроле и за свако возило у коме се утврде недостаци, неисправности или неправилности у раду расхладних уређаја наплаћује се казна у износу од 10.000,00 динара, што је у складу са одредбама члана 11. Анекса 8. Основног уговора закљученог са превозницима и удружењима превозника.

Дирекција за јавни превоз је, на захтев грађана, упутила дописе свим превозницима и подсетила их на обавезу укључивања расхладног уређаја у возилима која поседују иста, а у ситуацијама прописаним у члану 30. став 3. Одлуке о јавном линијском превозу путника на територији града Београда.

Када су у питању возила ЈКП ГСП „Београд“, у току су завршне припреме за возила и отклањање неисправности које постоје. Такође, биће извршено чишћење испаривача и филтера расхладних јединица у свим возилима, што је посао који ће бити завршен, према плану, у мају. О свим сазнањима везаним за ову тематику, обавештаваћу вас редовно у овој теми.


КОРИСНИ КОНТАКТИ:

Све примедбе на неукључивање рахладних уређаја у возилима приватних превозника грађани могу упутити:

ДИРЕКЦИЈА ЗА ЈАВНИ ПРЕВОЗ
- телефон (07.30-15.30 часова радним данима): 011/3309-153;
- електронска пошта: info.saobracaj@beograd.gov.rs;
- писаним путем (поштом или предајом на писарници): Улица 27. марта 43-45.

Да би примедба била размотрена, неопходно је навести: идентификациони број возила (почиње са П0****) или регистарски број возила, датум и време уочене неправилности, линија на којој је возило саобраћало и ближа локација или смер кретања.


Све пријаве на неукључивање расхладних уређаја у возилима ЈКП ГСП „Београд“ и приватних превозника грађани могу упутити:

СЕКРЕТАРИЈАТ ЗА ИНСПЕКЦИЈСКЕ ПОСЛОВЕ - ГРАДСКА САОБРАЋАЈНА ИНСПЕКЦИЈА
- телефон (07-22 час. сваког дана - дежурна служба): 011/3227-000, 3222-262;
- електронска пошта: inspekcija@beograd.gov.rs;
- писаним путем (поштом или предајом на писарници): Улица 27. марта 43-45.

Да би пријава била узета у рад, неопходно је навести: ознаку гаражног броја (за возила ГСП „Београд“), идентификационог броја возила (за возила приватних превозника и СП „Ласта“) или регистарску ознаку возила, датум и време вожње, линија на којој је возило саобраћало, смер кретања и локација уласка у возило.

Као и претходних година, уколико имате било каквих примедби, сугестија или запажања у вези са укључивањем расхладних уређаја у возилима Градског саобраћајног предузећа „Београд“, можете у овој теми формирати пријаву која ће бити размотрена (најпре се врши провера техничке документације, уколико квар није евидентиран за тај период, врши се циљана контрола техничке исправности, уколико се установи да није било пријављених отказа или кварова, предузимају се даље мере утврђивања одговорности возача, а након спроведене процедуре подносиоци ће путем приватних порука бити обавештавани о утврђеном стању, односно мерама које су предузете поводом упућене примедбе).

Како би примедба могла да буде узета у рад, од изузетног је значаја придржавати се форме која ће бити дата испод, а како би све евентуалне примедбе могле у што краћем временском периоду да се провере, а евентуални недостаци, неисправности и неправилности било да је реч о техничком проблему или људском фактору ОТКЛОНЕ.

Подаци који су потребни су следећи:
1. Гаражни број возила;
2. Датум и време вожње возилом;
3. Линија на којој је возило саобраћало;
4. Смер кретања возила или стајалиште;
5. Опис примедбе (уочене неправилности/неисправности/недостатка).

6. Додатне информације и напомене од значаја за поступање по примедби (уколико их има).

ПРИМЕР ПРИЈАВЕ:
1. Тролејбус гаражног броја 2001,
2. 24. април у 19.45 часова,
3. Линија 19,
4. Ка Коњарнику,
5. Клима уређај није радио у моменту вожње,
6. Ово возило сам користио/ла и пре два дана и такође није био укључен.

Поступање по овим примедбама ће почети 25.4.2013. године.

УНАПРЕД ВАМ ЗАХВАЉУЈЕМ НА САРАДЊИ!
 
Ovo se nije primenjivalo u svim vozilima vec danas, iako, po mom misljenju, vozaci treba sami to da znaju da treba da cine. Eto na primer, iako jutros nije bila visoka temperatura, ni u jednom vozilu nije bila ukljucena klima, konkretno ja sam presedao na tri linije. Ali, kada sam se vracao, temperatura je sigurno bila iznad 25 stepeni. Ni u jednom vozilu nije bila ukljucena klima, osim u trolejbusu na liniji 29. Na ostalim vozilima u kojima sam bio je radio taj princip otvorenih prozora, sto je pretpostavljam bio razlog ne ukljucivanja klime.
 
Шоми, +

Сад ћу да меморишем бројеве и намеро да зовем инспекције док будем у зони првих врата да би моју пријаву возач одмах чуо. Баш да видим реакције.
 
u špancu je radila klima...

u japancu jok, još šiklja vreo vazduh iz motora gsp održavanje nije lepo zatvorilo poklopac u salonu ima rupa, a nema izolacije.
 
A da li je odradjen servis klima uredjaja ? Iskreno bolje da ne ukljucuju inace cemo se potrovati prljavstinom i prasinom koji se nalazi u ventilacionom sistemu i sacima klima uredjaja.
 
Такође, биће извршено чишћење испаривача и филтера расхладних јединица у свим возилима, што је посао који ће бити завршен, према плану, у мају.
 
To ti je isti slučaj kao sa direktorom SP Zemun, taj ne zna koliko njegov pogon ima vozila, kako on može da koristi tom pogonu kad ne zna najosnovniju stvar, koliko njegov pogon ima autobusa...
 
На линији 302 ..... све је речено ...

imm9na.jpg
 
Konacno se neko sjetio
GSP otpušta oko 300 radnika
IZVOR: DANAS
Beograd -- Kako bi smanjio planirane gubitke i poboljšao finansijsku poziciju, GSP Beograd je usvojio nekoliko mera koje će sprovesti tokom ove godine, piše Danas.
Mere Gradskog saobraćajnog preduzeća, pored ostalog, podrazumevaju prekvalifikaciju radnika, ali i smanjenje broja zaposlenih.

List Danas piše da je nedavno pokrenut postupak izmene Kolektivnog ugovora, a Upravni odbor GSP-a usvojio je Odluku za pokretanje analize preispitivanja skraćenog radnog vremena.

"Pokrenuta je javna nabavka na osnovu koje će nezavisna institucija utvrditi za koja radna mesta u preduzeću je neophodno skraćenje radnog vremena, kao preduslov dugoročnog smanjenja radne snage", navodi se u dokumentu GSP-a, koji se nedavno našao i pred odbornicima Skupštine grada.

Kako se dodaje, u toku je sprovođenje mere za korišćenje internih resursa sa ciljem da se kroz prekvalifikaciju i interno raspoređivanje obezbedi nedostajući broj vozača autobusa i tramvaja.

Krajem oktobra prošle godine 24 zaposlena u GSP-u su prekvalifikovana u vozače tramvaja, a trenutno prekvalifikaciju prolazi još 45 radnika. Plan je, naime, da se u toku ove godine oko 150 zaposlenih prerasporedi na poslove vozača.

S druge strane, tokom ove godine broj zaposlenih u ovom gradskom preduzeću biće smanjen za oko 300 radnika.

Takođe, u planu je da se uradi novi Pravilnik o sistematizaciji poslova u GSP-u, čemu će prethoditi racionalizacija i preispitivanje svih poslova, a sve to sa ciljem da se smanje gubici i poveća efikasnost radnika.

Kako se navodi, preispitivaće se i slabija iskorišćenost radnog vremena invalida rada, i to kroz utvrđivanje njihovih radnih sposobnosti od nadležnih lekarskih komisija.

Na kraju, u GSP-u će preispitivati i postojeće rasporede radnog vremena, kako bi se povećala efikasnost i smanjio prekovremeni rad.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=723681
 
Neko će zbog ovog danas debelo da plati za skoro 2h sa terminusa "Konjarnik" otišao je 1, (slovima jedan) autobus na liniji 31, dok je 6 autobusa svo to vreme stajalo na samom terminusu, dok su pojedini pravili krugove oko terminusa! Svo to vreme, otpravnik je mirno sedeo u debeloj 'ladovini i češao onu stvar, sve to morala su da nadoknade vozila sa linije 17, uglavnom Lastina, pošto je i tamo bilo 2 autobusa GSP-a, koja su sposobna za rad! Vratimo se Karaburcima, međutim na liniji ADA3 (Konjarnik-Ada) sasvim normalno su funkcionisala auta A-943 i A-913. Nakon dvočasovne torture, pojavio se jedini "ispravni" autobus na liniji, 921, ali gle čuda, videvši ogroman broj nervoznih putnika na početnoj stanici, vozač mrtav ladan prolazi kraj stajališta, e sad kako ja znam da je bio na liniji, pa recimo da je i meni dosadilo da čekam pa sa ušao u 17, autobus A-921 nastavlja sa skupljanjem putnika od prve naredne stanice :twisted: Pitam se po čijem nalogu neko ima pravo da bira koji su pogodni a koji su nepogodni putnici? Po čijem nalogu 6 vozila sme da stoji na terminusu, čekajući verovatno sneg, pošto su ispravna (gb 905, napravio je 2 kruga oko terminusa, kako bi oni kojima se radi mogli da prođu od hrpe neradnika i džabalebaroša, na čelu sa otpravnikom)! E pa draga gospodo, malo ste se prevarili ako ste mislili da će ovo proći neopaženo, napomenuo bih da se sve ovo dešavalo u periodu od 10:25 do 11:45, takođe dodao bih da se u međuvremenu i gb. 938 odvezao za garažu, verovatno jer je sunce prešlo na drugu stranu, pa nije mogao više da izdrži na viskoj temperaturi, a putnici, pa koga briga za putnike :twisted: :twisted: :twisted:
Jel to modernizacija gospodo, jel to evropski standard!
 
mislim da je definitivno juče bio neki vid tihog štrajka.....

po rečima mnogih mojih kolega juče je svuda bilo grozno....
 
"ГСП отпушта око 300 радника
Извор: Данас

Београд -- Како би смањио планиране губитке и побољшао финансијску позицију, ГСП Београд је усвојио неколико мера које ће спровести током ове године, пише Данас.

Мере Градског саобраћајног предузећа, поред осталог, подразумевају преквалификацију радника, али и смањење броја запослених."

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=723681
 
Vrh