Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Al zato se zapošljava novih 1000 kontrolora, jao Dragane, nadam se da nećeš još dugo!
 
ineresantno zapažanje
privremeni":tfvpsxcu je napisao(la):
Jedan deo garaže GSP-a koji je bio u šiblju je ovih dana fino poravnan, tu će se očito nešto promeniti: da li neko zna šta je predviđeno da se tu izgradi?
Ili se prosto širi parking prostor?
Edit
preneto sa teme Belville :)
 
Onda sire parking jer svi Solarisi moraju prvo kod njih da stignu. E da stiglo jos 10 Solarisa juce!
 
boca-ica":1kzjclxy je napisao(la):
ineresantno zapažanje
privremeni":1kzjclxy je napisao(la):
Jedan deo garaže GSP-a koji je bio u šiblju je ovih dana fino poravnan, tu će se očito nešto promeniti: da li neko zna šta je predviđeno da se tu izgradi?
Ili se prosto širi parking prostor?
Edit
preneto sa teme Belville :)
Боцо-Ицо, ја написах да ће ту вероватно бити смештени нови аутобуси Соларис:

Гага":1kzjclxy je napisao(la):
privremeni":1kzjclxy je napisao(la):
Jedan deo garaže GSP-a koji je bio u šiblju je ovih dana fino poravnan, tu će se očito nešto promeniti: da li neko zna šta je predviđeno da se tu izgradi?
Ili se prosto širi parking prostor?
Вероватно ће ту бити смештени нови ГСП-ови Соларис аутобуси !
 
Izvini Gago propustio sam neke postove dok sam bio na moru :)
 
Evo malo statistike sa sajta gsp da cujem komentare koliko su usminkali brojke
СТАТИСТИЧКИ ПОКАЗАТЕЉИ

Укупан број линија у дневном саобраћају по годинама

2002
2003
2004
2005
2006
2007/8
2009
2010
2011
2012
ТРАМВАЈ
11
12
12
12
12
12
12
12
11
10
ТРОЛЕЈБУС
8
8
8
8
8
8
8
8
8
7
АУТОБУС
105
112
115
116
118
119
120
118
120
120
ГСП
124
132
135
136
138
139
140
138
139
137


Укупна дужина мреже линија у километрима

2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
ТРАМВАЈ
127.3
127.3
127.3
127.3
127.3
127.3
127.3
127.3
122.1
111.8
ТРОЛЕЈБУС
61.2
58.1
58.1
58.1
58.1
58.1
58.1
58.1
58.1
55.8
АУТОБУС
1395.2
1443.4
1463.5
1568.4
1615.0
1676.2
1685.0
1679.1
1706.7
1699.8
ГСП
1583.7
1628.8
1648.9
1753.8
1800.4
1861.6
1870.4
1864.5
1887.0
1867.4


Средња дужина линија у километрима
2002
2003
2004/5
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
ТРАМВАЈ
11.1
10.6
10.6
10.6
10.6
10.6
10.6
10.6
11.1
11.2
ТРОЛЕЈБУС
7.7
7.7
7.3
7.3
7.3
7.3
7.3
7.3
7.3
8.0
АУТОБУС
12.3
12.5
12.6
13.3
13.6
14.1
14.04
14.2
14.2
14.2
ГСП
11.9
12.0
12.1
12.7
13.0
13.4
13.4
13.5
13.6
13.6








Просечан број возила у инвентару по годинама

2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
ТРАМВАЈ*
243
243
240
240
231
229
216
205
206
218
ТРОЛЕЈБУС
126
123
129
143
139
133
125
127
144
131
АУТОБУС
911
834
842
848
835
826
844
839
824
819
ГСП
1280
1200
1211
1231
1205
1188
1185
1171
1174
1168
* зглоб

Остварени возило - километри **

2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
ТРАМВАЈ
10.363,2
10.489,1
9.916,9
8.472,5
10.002,2
9.816,5
10.292,4
10.832,1
9.287,49
ТРОЛЕЈБУС
4.470,6
5.341,6
5.508,3
5.594,2
5.762,4
5.587,8
5.859,3
5.884,6
5.764,42
АУТОБУС
58.239,0
59.564,1
61.708,5
63.119,9
62.769,9
64.473,7
64.793,3
67.523,4
62.770,4
ГСП
73.072,8
75.394,8
77.133,7
77.186,7
76.836,7
79.878,0
80.945,0
84.566,0
77.822,3
** У хиљадама


Структура возног парка *

број трамваја

БРОЈ ВОЗИЛА
ПРОСЕЧНА СТРОСТ
ЗГЛОБ
222
26,02
ПРИКОЛИЦЕ
30
56,56


број тролејбуса

БРОЈ ВОЗИЛА
ПРОСЕЧНА СТАРОСТ
СОЛО
107
3,78
ЗГЛОБ
24
9,27
УКУПНО
131
4,79


број аутобуса

БРОЈ ВОЗИЛА
ПРОСЕЧНА СТАРОСТ
СОЛО
372
9,58
ЗГЛОБ
444
10,21
УКУПНО
816
9,92


Укупан број возила

БРОЈ ВОЗИЛА
ПРОСЕЧНА СТАРОСТ
СОЛО
479
8,34
ЗГЛОБ
690
14,73
СОЛО + ЗГЛОБ
1169
12,04
* на дан 31.12.2012. године
 
MODERNIZACIJA: GSP ugrađuje sistem za kontrlu pretakanja goriva!

BEOGRAD, 18:00, 03.09.2013.Autor: Agencija TANJUG

Pošalji e-mail
Odštampaj tekst
A
Gorivo može točiti isključivo u autobuse sa ugrađenim elektronskim uređajem na ulivnom grlu rezervoara, koji sadrži sve podatke o vozilu i omogućava da se pištolj za sipanje goriva aktivira
BEOGRAD - Javno komunalno preduzeće (JKP) GSP „Beograd“ i „Naftna industrija Srbije“ (NIS) a.d. Novi Sad potpisali su ugovor o snabdevanju pogonskim gorivom, kao i o isporuci i ugradnji sistema za elektronsku kontrolu utakanja goriva u vozila.

Takozvani "Smart Fuel system" elekronski evidentira količinu istočenog goriva, njegovu potrošnju, garažni broj vozila u koje je gorivo sipano, kao i tačno vreme kada je ono sipano, što će potpuno eliminisati eventualne zloupotrebe i omogućiti bolju kontrolu potrošnje goriva u GSP-u.

To podrazumeva da se gorivo može točiti isključivo u autobuse sa ugrađenim elektronskim uređajem na ulivnom grlu rezervoara, koji sadrži sve podatke o vozilu i omogućava da se pištolj za sipanje goriva aktivira.Istovremeno, podaci o preciznoj količini goriva, garažnom broju vozila i vremenu sipanja beleže se i arhiviraju u centralnom kompjuteru.Stoga, prosipanje goriva, sipanje u kante ili rezervoare bez eletronskog čipa neće biti moguće.

"Očekujemo da će ovaj sistem potpuno eliminisati eventualne zloupotrebe i omogućiti bolju kontrolu potrošnje goriva. Pošto sistem omogućava i preciznu statističku obradu podataka o potrošnji goriva za svako vozilo, moći će da se sprovodi efikasnije održavanje vozila, a samim tim i smanjenje potrošnje energenata", kažu u GSP-u.

U naredna četiri meseca, novi sistem će biti postavljen na pumpama u sva četiri autobuska pogona i na svim vozilima, navedeno.
http://www.kurir-info.rs/modernizacija- ... nak-967387
 
Da li postoji mogućnost da se u novijim autobusima na onim ekranima unutra ispisuje naziv sledeće stanice na koju nailazi? Kada sam bio u Budimpešti to mi je bila najkorisnija stvar, a ujedno i jedini pokazatelj gde treba da siđem. Mnogo je korisnije od broja i imena linije, i datuma i vremena. Znam da to piše na bus plus validatoru, ali mnogo je to sitno.
 
Bilo bi dobro da pise i to, s obzirom da vecina aparata "cuti". Trebalo bi da je moguce podesavanje, ali moralo bi da ima neku vezu sa busplus aparatom, odnosno da ima GPS sistem, ili bi vozac morao rucno da pritiska neko dugme kojim ce menjati natpis.
 
Samo treba povezati unutrasnji displej sa bus plusom ali to je za gsp i bus plus misaona imenica da se to uradi ili direkciju da natjera
 
To bi sad trebalo da traze kada se kupuju novi autobusi, da imaju vise takvih displeja u zavisnosti od tipa vozila, solo 2, a zglobni 3 displeja. Tako povezati sa GPS sistemom. Jer cim mogu odmah da ugradjuju busplus aparate, mogu i ove displeje da traze.
 
Na zvucnike aparata soferi lijepe zvake ,papir isl kako bi prigusili zvuk najave stanica uglavnom na prvom redje na drugim vratima
 
Pitao bi' ja tebe da ti 8h priča onaj iritirajući glas. Plus ostali nenormalni zvukovi vozačeve konzole da čovek poludi posle 2h, strašno su napravili sistem!
 
Pa moze se i za to naci neko rijesnje samo se pitamkao to nesmeta vozacima ,u recimo becu ,gdje je najava jos iritantija i duza ,ja se adaptiram jednostavno i vise ne obracam paznju na taj zvuk
 
Ti u autobusu dnevno provedeš 3h maksimum, on skoro 3x duže.
Kad standard i plate budu kao u Beču onda upoređuj.
 
Ок је да прелепе звучник на првим вратила, али у целом возилу није, Једино у Соларисима се чује најава јер су нови апарати па их ниси прелепили.
 
@becks89
Uz duzno postovanje na tvom znanju kao i entuzijazmu, ali u vezi ovoga sa najavama nisi u pravu.

Mi se stalno vrtimo u nekom zacaranom krugu prebacivanja na druge.
Putnici bi da se voze dzabe, jer `nisu zadovoljni kvalitetom usluge, radnici bi da rade kada budu imali vece plate, poslodavci nece da bolje placaju dok radnici ne budu vise radili...
I to tako moze u nedogled.
u stvari ne moze. dolazimo do opsteg siromastva jer smo svojim delovanjem gotovo pojeli osnovnu supstancu...
 
Pa šta se menja? Uvesti sistem sa toliko nedostataka, pritom ugrožavajući te putnike kojima treba da bude na usluzi. Da lepo ste pročitali ugrožavajući putnike. Stručnjaci firme koja je vršila ugradnju aparata su u nekim prilikama stvarno pokazali količinu stručnosti. U ovom slučaju neću iznositi detalje slučaja, jer nemam dozvolu, ali rećiću da je par požara direktno povezano sa instalacijama ovog sistema.
Nama su spojili na webasto uređaj, često je crkavao sistem kada se upali webasto i sklopka je zezala. Toliko o jednom + za beograđane.
Obaveze radnika možeš tražiti kad im budu data sva normalna prava i uslovi rada kao u toj EU.
 
Ti propratni problemi ,kao i praznjenje akumulatora i slicno mene kao putnika netreba da interesuju .Greska je sto su im gsp inzinjeri dovolil bez konsultacije sa njima na svoju ruku i na traljav nacin ofrlje razvlace sistem i da se kablovi vide itd da se struja vuce odakle im padne na pamet .Sigurno postoji naci da se sistem prikljuci na adekvatan nacin bez posledica na vozila ,recimo na kafovima je ugraden tek kad su i na naci na koji su majstori kafa rekli da jedino moze .I u ostalim tramvajima su kako tako ugradjeni mada su se kablovi mogli provuci estetski prihvatljivije
 
Pa kad budeš povređen ti, neko tvoj ima itekako da te zanima.
Nisam napisao, GSP majstori ništa ne diraju na Solarisima, vozači imaju obavezu da i najmanji problem prijave inžinjerima Solarisa koji rade u oba pogona. Rekao bih jedan pametan potez.
 
Ako ne daj boze budem ili neko moj bude povredjen naplaticu pare od osiguranja svaki putnik je osiguran ,a vjerovatno bih tuzio gsp zbog neadekvatnog odrzavanja vozila naslo bi se tu matrijala za dobru tuzbu .
Sto se tice solarisa oni su pod garncijom pa normalno da im solarisovi ljudi nedaju da krpe prespajaju kako njima padne na pamet i sa neodgovarajucim djelovima i slicno
Generalno mislim da bi se gradu islpatilo recimo da kupi jos 100 solrisa i da jedan cjeli pogon da 300 buseva na odrzavanje majstorima solarisa kao sto njemci rusima odrzavaju simens vozove
 
Da to je "jednostavna" procedura. Reću samo nedaj bože nikom!

Nemoj još 100, vidiš da 2012 ni ovih 25 ne podnosi :D
 
Vrh