Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

referent.jpg
 
Firebird-011":1xu13s17 je napisao(la):
Куку мене...ваљда неће и ЈАТ истим путем?! :shock:

то већ не може. док трамвај може да вози свако са десетак дана обуке, за авион ипак требају године и године обуке
 
JohnnyLee":an76p0yu je napisao(la):
Firebird-011":an76p0yu je napisao(la):
Куку мене...ваљда неће и ЈАТ истим путем?! :shock:

то већ не може. док трамвај може да вози свако са десетак дана обуке, за авион ипак требају године и године обуке

Извини НиЏо...требало је да ставим оног зеленог смајлија уместо овог контузованог. Не може наравно, и добро је да је тако :wink:
 
Ova prekvalifikacija je u redu, ali sledeći korak neka bude manje autobusa, a više tramvaja. To je tako lako izvesti izmenom i skraćenjem nekih autobuskih linija...
 
Захваљујући недостатску папира у штампачима поново смо имали увид у интерна документа ГСП-а која глуме "папирне показиваче смера кретања".

Ево извештаја остварености полазака СП Космај на дан 10.08.2012. Документ уочен на аутобусу на линији 79 јутрос.

2luyrh1.jpg
 
Ovo je sve sto se od ulaganja pominje u budzetu ove godine. Da li mi u 2013. tek placamo ove tramvaje i trolejbuse ili kupujemo nove?

Koliko vidim, o daljoj nabavci tramvaja se ne prica cak i u nacrtu za buducnost.


ulaganja.jpg
 
Kad neko ko je na takvoj funkciji ima smelosti da kaze da je GSP dobro poslovao mora da podnese ostavku ili da ga grad momentalno smeni. Kakve su to vise zaje*******ancije sa narodom, ali stvarno. :evil:


Ćeran: U narednoj godini proširenje autobuskog voznog parka
M. Joksimović | 25. 12. 2012. - 15:15h | Foto: J. Vučetić | BLIC

Vršilac dužnosti generalnog direktora GSP "Beograd" Nebojša Ćeran rekao je da je to preduzeće imalo tešku godinu iza sebe i za predstojeću, 2013. godinu najavio da će se truditi da poboljšaju svoje usluge i prošire i obnove vozni park.

217149gsp03-blic-jelena-.jpg


- Ovu 2012. godinu obeležilo je nekoliko stvari, pre svega vidno bolji materijalni resursi u tramvajskom i trolejbuskom saobraćaju, ali sa druge strane, tu je star autobuski park koji je težak za održavanje - rekao je Ćeran.

Isporuka 32 Ikarbusova autobusa, koja su trebala da budu isporučena do kraja ove godine, prolongirana je do 28. februara, a takođe je raspisan tender za 10 novih gasnih autobusa. Prema Ćeranovim rečima to neće biti jedini noviteti u voznom parku GSP-a u narednoj godini.

- Očekujemo podršku grada Beograda, pre svega finansijsku, kako bismo nastavili da obnavljamo autobuski vozni park. GSP hoće i mora da nabavi nove autobus na ovaj ili onaj način. Zimu 2013/2014 godine ne smemo dočekati sa autobusima čija je prosečna starost 10 godina. Trudimo se da na vreme obavimo sve svoje polaske, ali dobrog i kvalitetnog GSP-a nema ako se ne plaćaju karte - rekao je Ćeran.

On je takođe rekao da je to preduzeće uprkos poteškoćama dobro poslovalo u 2012. godini i da je ostvarilo svoju funkciju. Broj saobraćajnih nesreća u kojima su učestvovala vozila GSP-a za 10 procenata je manji u odnosu na 2011. godinu, a tek u svakom petom slučaju je odgovornost bila na vozačima GSP-a.
 
nikola011 wrote: ,,. . . . Kakve su to vise zaje. . . ,,
pa do daske :lool:
kad im se može :(
Edit
toliko puta ovde napisane mere koje su neophodne al đaba. . .
 
Pa neka GSP pre svega kupuje autobuse na gas ili hibridne..kako misle da Beogradjani placaju preskupu naftu a poskupljenja nafte nema kraja,ceo svet je u ratu zbog nje..Neka se promeni koncept razvoja Gsp,uvode nove trolejbuske linje,unapredjuju tramvajske..
Prvo bi trebalo uvesti trole na domacu struju za najduze linje 23,16 koje trose i najvise nafte,koje prolaze kroz centar grada i zagadjuju okolinu najvise.Te trole bi bile zglobne ,veceg kapaciteta zbog opterecenosti tih linja,kao i vrhunskog kvaliteta tipa HESS.Dakle sve moze da se unapredi ,neka GSP vise nekuka,vec neka izadje sa ovakvim ili slicnim predlozima koji mogu da se implementiraju za kratko vreme.
Zamislite ustedu ceni ,kao i ekoloski efekat na Bulevar D.stefana,Takovsku,Centar,K.milosa,Pozesku..
 
Zašto smatram da grad ne treba da kupuje autobuse na kredit nego iz tekućih sredstava. Uzzmimo za primer da gsp ima oko 700 autobusa (ovde ne spadaju vozila koja poseduju privatnici, kao ni trole i tramvaji), i da jedan bus treba da traje 15 godina. To znači da gsp treba godišnje da kupi 47 vozila da bi svake godine izbacivao vozila koja napune 15 dina. I tako nakon 15 godina krug bi se napravio i dalje bi se to tako vrtelo.


Autobus u ikarbusu košta oko 180.000 evra, što znači da bi grad godišnje trošio oko 8.500.000 eura na autobuse. To nije ni 10% subvencije koje grad izdvaja za gsp. A kad bi se ovako kupovali autobusi to znači da bi vozni park gsp, što se buseva tiče, bio star u proseku 7-8 godina.


Pri tome bi se obezbedio ikarbusu siguran plasman oko 50 vozila godišnje.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
А јел ти рачунаш да икарбус аутобуси (нископодни) не могу да издрже ни 4 године (сада им је 4 година а распадају се) а не 15 ?
 
Ако почнемо да уграђујемо нормалне сливнике трајаће дуже. Не кажем да је само у томе проблем, али они поштено учествују у пуцању шасије.
 
Kapiram da je rec o onim porezima na platu...Da im nisu uplacivali doprinose za zdravstveno, odavno bi izbila frka zbog neoverenih knjizica.A i kapiram da su ljudi i u toku ove godine morali da se penzionisu...
Treba sacekati definitivan izvestaj DRI.
Mozda je GSP prosto kasnio sa uplacivanjem za 2011,pa su uplatili tokom ove godine...videcemo sutra
 
2012":9pxwln2k je napisao(la):
Prvo bi trebalo uvesti trole na domacu struju za najduze linje 23,16

па онда на 26, 27, 31, 74, 95 (то је за сада што могу да се сетим). и на неке да иду двозглобни Хесови
 
Pa sad kad tako pricamo mogli bi svuda trole.

Ono sto bi bila moja ideja jeste da se uvede trola na liniji autobusa 84 koja bi isla recimo do okretnice 17-tice. Tu ima prostora da se napravi jedna kruzna okretnica veceg obima i ta linija bi isla jako cesto jer je ideja da se svi trocifreni autobusi 704, 706 i 707 izmeste tako da im pocetak bude Zemun-gornji grad. Na Zelenom vencu bi se enormno smanjilo zagadjenje jer se izbacuju 4 autobuske linije, Zeleni venac je pogodan za okretnicu trole, a usteda na gorivu za trocifrene autobuse + ukidanje autobusa 84 bi bila velika zbog znacajnog skracivanja puta. Time bi se za te autobuse mogao poboljsati i interval polazaka na ustrb presedanja u Zemunu. Trola bi na tom delu imala cistu skoro pravolinijsku trasu bez nekih posebnih komplikacija za instalaciju same mreze.
 
Slažem se prvo da olakšamo najduže i najkapcitivnije linije,kao i one koje ulaze u strogi centar kao 31..
 
Posto nam je elektroprivreda na izdisaju svake zime, i jedva trenutne potrebe ostvaruje, ja bih radije video hibridne autobuse, a trole neka prave haos na sadasnjim linijama
 
Eps će uvek proizvodti struju iz domaćih resursa te se ne brinemo da struje biti neće,posebno za trole,potrošnja struje za njih je minorna ,baš kao i za BGVoz.A cena struje će uvek biti niža od cene nafte.Hibrid busevi da, a trole su se pokazale kao odlično,pozdano,jeftino i ekološko rešenje..da ne nabrajam ovde koliko je evropskih gradova uvelo ili ponovo vratilo nekada ukinute trole..
Hibrid omogućuje da se GSP ne ucenjuje skupom naftom.O ekologiji da ne govorim,gas je u velikoj prednosti.
 
Погрешан вам је концепт развоја тролејбуског саобраћаја.

Јако је скупо развлачити контактну мрежу за толико дугачке линије типа 23. Колико тек треба подстаница, трафостаница да се изгради. И то све за једну једину линију?

Тролејбуски саобраћај треба развијати у правцима где се највише исплати развлачити контактну мрежу, тј. тамо где исту може користити што већи број линија.

Нпр. кандидати су правац ка Земуну и према Вишњици.
 
Nisam za to da se trolejbuska mreza provlaci do zemuna, zemunu bi trebalo vratiti tramvaj ;) iako skuplja, svakako razumnija investicija bi bila
 
Vrh