Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

2012":1mhs8p38 je napisao(la):
Evo beobuild će biti konsultant.. :rolleyes:

To nam negde govori o kapacitetima grada da vodi ovakve projekte. Znam da to nije mnogo love kada se gleda projekat od 57 miliona ( znaci oko 2% za upravljanje) ali mi opet nesto mnogo.

Ako nas ima na bb ovih profila koji su trazeni konkursom, mozda bi i mogli da se prijavimo :)

[box]Стручњак за управљање пројектом; (1)
Саобраћајни инжењер, грађевински инжењер и инжењер електротехнике; (3)
Стручњак за финансије на пројекту и за буџет (1)
ИФИ Стручњак за набавке (1)
Стручњак за управљање уговорима (1)
ИТ стручњак (1)
Стручњак за трамваје (1)
Стручњак за управљање саобраћајем (1)
Инжењер електротехнике специјализован за енергетски ефикасно осветљење (1)
Стручњак за заштиту животне средине (1)
Стручњак за социјална питања (1)[/box]
 
Koja pljacka...
A stotine i stotine zaposlenih strucnjaka u JP i direkcijama nisu dovoljni?!
 
Tu pjlacku cemo da prezivimo ako nesto i izgade,najgore je kada pljackaju a nista se ne izgradi..nema gore od toga... :kafa:
 
Pošto nije bilo reči, evo da dopišem. Ikarbus je dobio tender za isporuku 32 zglobna autobusa za potrebe GSP-a, međutim, ovaj put potpuno novi koncept. Pored novog dizajna biće napravljeni na original MAN šasiji
1675.jpg

http://www.bus-and-coach-photos.com/picture/number1675.asp

Nešto Gräf & Stift u Austriji, autobus je u osnovi MAN, ali se proizvodi u drugoj zemlji.
3043447333_8b982fee93_b.jpg

http://www.flickr.com/photos/govert1970/3043447333/sizes/l/in/photostream/
 
Pa Ikarbus će praviti MAN autobus, kao nekada što su radili.

Ikar(b)us IK-5
2m4arf9.jpg


MAN 890
man-890-ug-01.jpg



Iz MAN će stići šasija i motor, a karoseriju će raditi kod nas. U praksi svi autobusi koji su rađeni po licenci u Ikarbusu se pokazali dobro, pa i pomenuti IK-5.
 
Хоће ли задржати изглед Икарбуса? Значи једва чекам да Икар овим потезом запуши уста свим хејтерима! :kk:
 
Biće naš dizajn, ali ne kao IK-218 Avancity, već nešto novo :) Pre svega iz praktičnih, ali i drugih razloga.
 
Ček, ček, ček..... znači ovih 32 zglobna busa nisu ovi novi Avancity na ulicama? Ova 32 su nešto sasvim novo?

Eto, dobićemo kompromis. Biće istovremeno i Ikarbus i MAN i svi srećni. :D
 
Somi303":3gyo2z0b je napisao(la):
Хоће ли задржати изглед Икарбуса? Значи једва чекам да Икар овим потезом запуши уста свим хејтерима! :kk:
Smem da se kladim da neće. Ali ajde da vidimo i to čudo. I da, neka obavezno ponovo stave one tobogane.

Hejter

Александар":3gyo2z0b je napisao(la):
Biće naš dizajn
God help us!
krsti.gif
 
Наравно, хејтује се цео аутобус због глупих седишта. Причамо о функционалности и издржљивости. Добићете МАН-а, само са домаћом маском!
Проблем?
 
@Somi Pa pazi, na sedišzima sediš dok se voziš, tako da to uopšte nije nešto marginalno.
A što se tiče domaće maske, bojim se da ne bude takva da avancity izgleda kao nešto što je modernije, umesto da je obrnuto. Ako bi bio isti kao ovaj crno-crveni man sa druge slike potpisujem odma. Bez obzira na to što to nije najaktuelniji dizajn, bus i dalje izgleda besno.
 
Pa gsp ne bi mogaoda izabere sranje od sedišta da proizvođač autobus nema u svojoj ponudi sranja od sedišta. A o ukusima, zna se već...
 
Добро, у овом случају ће Икарбус бити каросериста, као што раде Необус, Мегабус, Греф унд Штифт, и ко зна ко још. Мислим да је то, ако су у питању нископодни зглобни аутобуси корак у правом смеру - иако је технички, вероватно и економски корак у рикверц. Таман сам помислио да ће се наћи компромисно решење: Икарбус ће производити нископодне соло и (средње) високоподне зглобне аутобусе, док ће неко други производити нископодне зглобне. Мало ме мучи тај дизајн каросерије...бојим се да не направе неког новог мутанта :violina:
 
stf":2veqb3mp je napisao(la):
Ček, ček, ček..... znači ovih 32 zglobna busa nisu ovi novi Avancity na ulicama? Ova 32 su nešto sasvim novo?

Ne, to su dodatnih 32! Bila su dva tendera, kada je stiglo onih 30 ili 35 naručeno je još 32. Ovo nema veze sa kreditom EBRD-a!

Što se dizajna tiče, nadam se da neće ispasti loše. Sadašnja maska nije baš praktična, te zbog toga bi trebalo da se menja. Prethodna N serija je isto domaći dizajn, a i ranije serije.

Pogledajte ovaj autobus, dizajn prednje stene je bar meni dopadljiv.
2it3fur.jpg


ЈКП Градско саобраћајно предузеће „Београд“,
Кнегиње Љубице 29,
11000 Београд, Република Србија

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

за набавку добара - Куповину 180 нових нископодних зглобних аутобуса градског типа
МН: 44014

Овај позив за подношење понуда уследио је након Општег обавештења о набавци у вези са Пројектом обнове возног парка Београда, који је објављен на интернет сајту EBRD Procurement Notices (http://www.ebrd.com), дана 9.5.2012. године.

ЈКП Градско саобраћајно предузеће »Београд« (у даљем тексту: "Наручилац"), намерава да употреби средства зајма од стране Европске банке за обнову и развој (у даљем тексту: »Банка«), за набавку нископодних зглобних аутобуса градског типа.

Наручилац позива заинтересоване добављаче да доставе затворене понуде за испоруку 180 нископодних зглобних аутобуса градског типа, која ће бити финансирана средствима по основу зајма.

ЈКП Градско саобраћајно предузећe “Београд” овластило је Агенцију за јавне набавке Градске управе града Београда да спроводи поступак набавке у име и за рачун Наручиоца.

Компаније из свих земаља могу да учествују на тендеру за уговор који ће се финансирати средствима од зајма одобреног од стране Банке.

Да би се квалификовао за доделу уговора, понуђач мора да задовољи следеће минималне критеријуме:

• Задовољавајући ниво производње и испоруке 400 аутобуса у последњих 5 година, односно искуство као Испоручиоца у најмање 3 (три) уговора у последњих 5(пет) година, сваки са вредношћу од најмање 15 милиона ЕУР, од којих је минимум један ван земље произвођача, који су успешно и знатно завршени и сличним добрима која су понуђена.

• Понуђач мора приказати да има приступ или да има на располагању ликвидна средства, неоптерећену реалну имовину, кредитне линије и друга финансијска средства осим других авансних плаћања по уговору, у минималном износу од 5 милиона ЕУР,

• Понуђач мора имати минимални просечни годишњи промет од 20 милиона ЕУР, израчунат као укупно оверено плаћање за уговоре који су у току или су завршени у последњих 5 (пет) година.
http://www.gsp.rs/tenderi1.htm#EBRD_44014
 
angry bird":3ph7cc3d je napisao(la):
Pa gsp ne bi mogaoda izabere sranje od sedišta da proizvođač autobus nema u svojoj ponudi sranja od sedišta. A o ukusima, zna se već...
А Престо, Веолиа, Ласта, М&М Транс и остали су седишта куповали у Необусу?
 
Laknulo mi je kada sam čuo da ovi ikar-manovi nemaju nikakve veze sa kreditom ebrd za 400 novih autobusa.
Sudeći po uslovima ovog tendera vidim da Ikar ne ispunjava većinu njih. :laugh:
 
Firebird-011":b2xi1562 je napisao(la):
Мало ме мучи тај дизајн каросерије...бојим се да не направе неког новог мутанта :violina:
Već su ga začeli.
 
Kao sto rekoh,kada god je inostrani kredit,ne moze tamo bidi ugradjen ni domaci sraf a kamoli ceo autobus da bude domaci.

Jos jedan korak ka bankrotu,jedva cekam.
 
Firebird-011":a08kww75 je napisao(la):
Добро, у овом случају ће Икарбус бити каросериста, као што раде Необус, Мегабус, Греф унд Штифт, и ко зна ко још. Мислим да је то, ако су у питању нископодни зглобни аутобуси корак у правом смеру - иако је технички, вероватно и економски корак у рикверц. Таман сам помислио да ће се наћи компромисно решење: Икарбус ће производити нископодне соло и (средње) високоподне зглобне аутобусе, док ће неко други производити нископодне зглобне. Мало ме мучи тај дизајн каросерије...бојим се да не направе неког новог мутанта :violina:
Можда је корак у рикверц, али сигурно добијамо квалитетан аутобус. Још ако МАН буде надгледао читав процес, онда ће то бити врхунски аутобус :kk:
 
И ја очекујем да ће тај нови бус бити бољи, а ово корак у рикверц се односи на то да Икар сада "облачи" МАН-шасије, а до скоро је имао комплетан производ. Али ОК, ваљда ће они наставити са продајом својих постојећих модела некоме. Једва чекам да видим дизајн каросерије!
 
Vrh