Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

problem je što čak da se nekim slučajem tu stvorila policija i uhvatila ih na delu ništa im ne bi mogli. dobili bi neke smešne kaznice ako i to pošto je mala šteta pa neće da se cimaju.

kod nas zakon je takav da štiti lopove. malo malo pa možemo da pročitamo vesti ubio policajca a ima 24 krivične prijave osuđen za dve uslovno.
 
И да смо сачекали полицију не би могли да их ухвате јер једноставно не постоје докази који доказују да је баш тај лик поломио тај валидатор. Нико од путника не би сме да каже да су они криви, а њих двоје би окривили мене јер сам се померио одатле. И сви су се окренули ка нама баш кад сам ја устао , а валидатор висио :rolleyes: :bash:
 
Prenosim Nikoletin post sa GSP foruma, gde se detaljno objašnjava procedura nabavke rezervnih delova (u konkretnom slučaju nabavka neonskih sijalica za vozila):

Nikoleta":lqg0op9u je napisao(la):
Апсолутно се слажем са Вама и чињеница је да се не води довољно рачуна о планирању потребног броја резервних делова и да корисника услуге јавног превоза то не би требало да интересује, већ за цену карте има право да се вози у возилу које задовољава одређене нормативе по питању комфора, уредности и чистоће.

Цела процедура је максимално закомпликована и бирократизована. Иако нисам правник, већ саобраћајни инжењер, није тешко схватити да се све око јавних набавки у ГСП ради врло траљаво и недовољно професионално.

Укратко ћу покушати да објасним процедуру јавне набавке неког резервног дела, у овом случају - флуо цеви за осветљење у возилима.

► Корак 1: референт за резервне делове сектора одржавања саобраћајног погона доставља извештај у којем наводи да је број флуо цеви на залихама у магацину мањи од 10% од потребног броја. Примера ради, недостаје 100 флуо цеви. (цифра је произвољно узета) (један дан)
► Корак 2: шеф одржавања саобраћајног погона сачињава захтев за набавку и упућује је извршном директору погона (један-два дана)
► Корак 3: извршни директор саобраћајног погона разматра оправданост захтева за набавку (један-два дана)
► Корак 4: извршни директор саобраћајног погона упућује захтев за куповину Сектору за инвестиције и планирање, који је задужен за јавне набавке (три-четири дана)
► Корак 5: служба за јавне набавке обрађује захтев и исти упућује на одобрење техничком директору (два-три дана)
► Корак 6: технички директор разматра захтев, даје своје мишљење оправданости набавке и другим битним елементима набавке и упућује захтев генералном директору (до десет дана)
► Корак 7: генерални директор одобрава обим набавке, и издаје налог за њену реализацију директору за финансије (до петнаест дана)
► Корак 8: директор за финансије овлашћује одговорно лице за спровођење те јавне набавке и врши се распивање јавне набавке (четири до пет дана)
► Корак 9: јавна набавка се оглашава. Пролази законом прописана процедура. (до тридесет дана)
► Корак 10: поступак јавне набавке се завршава. Врши се избор најповољније понуде. Закључује се уговор са понуђачем. (два дана)
► Корак 11: понуђач ангажује добављача (а то може бити и сам понуђач) за доставу флуо цеви и има одређени рок, предвиђен уговором. (до петнаест дана, не рачунајући могућа кашњења)
► Корак 12: добављач доставља флуо цеви саобраћајном погону. Врши се евидентирање пријема делова и врши се њихова уградња. (један-три дана)

Окончањем корака 12. од почетних недостајућих 100 флуо цеви, сада недостаје, примера ради, 140 флуо цеви, што значи да ће и по уградњи испоручене и уговорене количине флуо цеви опет недостајати 40 флуо цеви, због недостатка планирања правдањем „уштедом и рационализацијом трошкова“. Поново се враћамо на корак 1. и изнова се спроводи процедура.

Дакле, ово је један општи поступак који се мање-више односи на све набавке у ГСП. Остало процените сами...

:shok: :shok: :shok:
 
Kazenena politika, video nadzor, slazem se ali kada? Kada ce se prvi put zapleniti imovina nekome ybog vandalizma?
Kada ce u ovoj zemlji poceti da se primenjuju zakoni? Kada?

Ne mislim tu samo na vandalizam. ?Jednostavno niko u ovoj zemlji ne zeli da se uhvati u kostac sa takvim stvarima, sve vreme se ide linijom manjeg otpora. Zasto? Pa bolje je ne talaqsti mnogo. Ko zna kako bi takva kaznena politika mogla da da utice na rejting ili ko zna koliko bi glasova manje dale ovce na sledecim izborima. A zna se sta izbori znace u nasoj zemlji narocito. Privilegije, novac, nekima i opstanak.

Kada ce doci do otpustanja u javnom sektoru i administaciji? Koliko jos budzetskih deficita od 1.5 milijardi mozemo da podnesemo? Koliko godina ce nam jos odobravati kredite za budzetski deficit i kada ce doci dan kada ce nam reci da od naredne transe nema nista?

OVa zemlja ima sistemske probleme, validatori su vrh ledenog brega.
Stf naravno da nisam mislio da putnici treba da se obracunavaju sa nasilnicima. Za to postoje placeni ljudi, ili mozda ne postoje?
Mislio sam na forumase, gde pojedicni kazu kako ih se ne tice unistavanje istih, a sa druge strane itekako zahtevaju poboljsanja i napredak kao i svi mi ovde.
 
Па ти појединци су управу. Због "злостављања" и понижавања од стране дирекције и ГСП-а и да неко почне да пали аутобус нико не треба да реагује, јер су то и заслужили! А колико сам ја схватио штету начињену на валидаторима плаћа турска фирма, а не ГСП... ;)
 
djordje*******g":1r95tf9f je napisao(la):
Ako vas se ne tice kada se lome validatori onda i nemate pravo da trazite bilo kakvo unapredjenje sistema naplate javnog prevoza.
Hocete dnevne, nedeljne karte, hocete GPS navigaciju, najavu dolaska. Pa nece da moze!

GPS navigacija i najava dolaska nemaju nikakve veze sa validatorima, funkcionišu pomoću centralne upravljačke jedinice u vozilu.
Takodje, NEuvodjenje dnevnih i nedeljnih karata ne može da se pravda time što će u nekim vozilima validatori biti demolirani...
 
Tehnicki nemaju nikakve veze, ali kakva je razlika izmedju validatora i buduceg stanicnog displaya negde na Karaburmi ili Bloku 45 u nekih 3i50 izjutra 24.8.2014. Onome ko nogom opiruci se o stolicu izvaljuje validator nece biti problem da uzme kamen i...

Uostalom i validatori su necija imovina, zar ne? A posao policije je...

DA li je ovaj validator vec negde primenjen? Ne verujem da je napravljen i razvijen samo i jedino za Beograd? Ako vec negde funkcionise zasto ne bi mogao i u Beogradu npr.?
Uostalom ovaj posao moze i da propadne...A nema sumje da ce onda druga strana uci u sudski spor, a nisam siguran da grad tako nesto nece kostati...
A i bez finansijskog dela cekao bi nas novi tender, nov projekat i vreme za njegovu implementaciju? Godina, dve?
 
U Bugarskoj su isto kao i kod nas pored onih bednih punch mašinica u raspadnute autobuse i tramvaje stavili fensi validatore

Ma mnogo mi se više dopada rusko rešenje na primer sa onim robusnim mašinetinama i ulazom samo na prva vrata
 
CSI ovo je redovna procedura koja moze da se skrati .Postoji nesto sto se zove i hitna nabavka .A procedura oko potpisivanja raznih glavonja saglasnosti na saglasnost moze da se obavi za dan kad se hoce .A pro po navodno losih zakona zakoni su dobri lai se ne sprovode ili se sprovode selektivno .Primjer ukradeni su utezi kontaktne mreze na ZS .Brzina smanjena gubitak za zeljeznicu.E sad zeljeznica prijavi karadu policija uhvati razbojnike .Dodju na sud djelo se okvalifikuje kao laka kradja umjesto kao djelo ugrozvanja bezbjednosti javnog saobracaja pitate se zasto zato sto se advokat ZS nE POJAVI NA SUDU :bash: :bash:
 
posle svega ja sam za povratak starih dobrih automata i PANTLJICARE!

359i70l.jpg
 
Na autobusi.net prenose da je u busu gar. br. 1095 demoliran jedan validator, a u gar. br. 116 je oštećeno nekoliko validatora.
 
jutros sam video u jednoj gspovoj 65-ici validator na kome je razbijeno staklo. nazalost zaboravio sam da pogledam garazni broj kad sam izasao...
 
Dopada mi se što je postojala posebna karta za elektro sisteme! O tome sam razmišljao. Mislim da bi bilo dobro da, makar simbolično, smanje cenu za voz, trolejbus i tramvaj, na primer, da buide 50 ili 55 dinara. Time se demonstrira efikasnost elektropodsistema
 
2012":3bf7cl1i je napisao(la):
Da ali kada bi sledeći dan dobio sudski naloga na kućnu adresu da plati poveći iznos,ili plenidba stvari,oduzimanje/neizdavanje pasoša,vozačke..to bi posebno pogodilo mlađe vandale.. :kafa: Moglo bi se dodati spisku + još gubitaka građanskih prava,setite se kako su Englezi dali "sedative" njihovim vandalima.. :kafa:
Е ту и долазимо да проблема....судство...које у овој земљи не служи ничему, сем да наплаћује саобраћајне казне и то је отприлике то. Раније сам псовао и милицију, али временом скапираш да они раде и хватају багру, а онда их часни суд ослободи и милиција испадне кривац.

c.s.i.":3bf7cl1i je napisao(la):
Prenosim Nikoletin post sa GSP foruma, gde se detaljno objašnjava procedura nabavke rezervnih delova (u konkretnom slučaju nabavka neonskih sijalica za vozila):......
Све директор до директора, и сви "размишљају" и "дају мишљење", само не знам којим органом мисле?
 
Putnici su danas u busu na liniji 44 (gar. broj 201) imali priliku da putem svih validatora preuzmu kontrolu nad Busplus sistemom vozila, da se kreću kroz sve menije sistema, da salju poruke centru za nadgledanje, oglase alarm umesto vozača, itd.
smiley-laughing015.gif
busplus005.jpg
 
Колико су глупи ови у ГСП-у/БусПлусу! То није први пут да долази до овакве збрке у систему :bash: :rolleyes:
 
Moram da pohvalim GSP: u mnogim zemunskim starim autobusima ugradili su grejanje! Posle 10 godina smrzavanja
 
Ми "овамо" нисмо те среће :rolleyes: Чак у неким аутобусима који су прошле године имали грејање оно сад не ради :rant:
 
Intervjuisase danas direktora(ne mislim na clana ovog foruma) GSP-a oko privatizacije GSP-a.Rece covek pametno da kada se sagradi metro moze da se privatizuje autobuski prevoz a da elektricni prevoz-trole tramvaji i metro ostane drzavni.

Slazem se sa covekom,ali mislim da cemo to cekati duuuuugo.
 
vucko":mohjulqb je napisao(la):
Intervjuisase danas direktora(ne mislim na clana ovog foruma) GSP-a oko privatizacije GSP-a.Rece covek pametno da kada se sagradi metro moze da se privatizuje autobuski prevoz a da elektricni prevoz-trole tramvaji i metro ostane drzavni.

Slazem se sa covekom,ali mislim da cemo to cekati duuuuugo.

Zato sad i uništavaju buseve...
 
Vrh