Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Evo podataka o tome ko je, makar zvanično, vlasnik Lanusa
http://pretraga.apr.gov.rs/RepsisPu...d=1478757&RegistryCode=20298693&rnd=620240323

Lanus d.o.o. je zanimljiv jer je 2008. pripojio sebi firmu PHT INTERNATIONAL, koja je tada bila u vlasništvu Radeta Terzića, bivšeg beogradskog okružnog tužioca, smenjenog u operaciji Sablja zbog njegove podrške Zemunskom klanu. 2007. je i hapšen zbog toga. Drugi vlasnik firme PHT INTERNATIONAL je Tahir Hasanović, nekadašnji visoki funkcioner Nove demokratije, pa zatim Liberala Srbije. Priča se da njih dvojca stoje i iza Lanusa, ali to je izgleda teško sa sigurnošću proveriti.
Sa Lanusom je u vezi i firma CERTUS, u vlasništvu rođaka Radeta Terzića - Save Terzića. Lanus d.o.o. je jedan od osnivača firme Certus-Montenegro u Crnoj Gori.

Izvori podataka: APR, Danas, Press, Službeni list Crne Gore
 
@Felix55
Hvala, sjajan post, zao mi je sto nisam imao prilike da to uradim i sam. Rade Terzic, znaci.... o mila mati!
 
Evo kako GSP profesionalno, bez improvizacije, koriguje prikaz linija na tablama stanica... Bar da su brojke slične veličine... :rolleyes:
Tabla.jpg
 
Valjda je ovo pravi topik za moju malu umetnicku formu.

Neke od mojih dosadasnjih markica

Male radosne markice :)
markice.jpg
 
Odoše markice u istoriju... Čuvaj ih, jednog dana ćeš ih za lepe pare prodati nekom kolekcionaru :D
 
Pa da, kad budem bio penzioner, pa kad kazem e deco, ovaku su izgledale nase kartice za prevoz :)
 
A oni ce da ti se smeju jer ce imati cipove u kaziprstu,u 22 vek sa cipom!Kopirajt baj 2012ica :laugh:
 
Jao nece biti likova na slaviji koji ce vikati markice markice konacno :gobb:
 
Auu , biće likova na Slaviji koji ce vikati kaziprsti,kaziprsti , za 22 vek :laugh: :lool: :laugh:
 
bojan87":1jhslge8 je napisao(la):
Valjda je ovo pravi topik za moju malu umetnicku formu.

Neke od mojih dosadasnjih markica

Male radosne markice :)
markice.jpg

E ja imam gomilu onih starih "roze" kartonskih karti, ako neko hoće koju... :)
 
Evo još jedne brilijante Beobuild ideje za Gradsku vlast;
Predlog br. 1;Da Grad osnuje firmu za proizvodnju bio-dizela s obzirom da je PKB kombinat postao gradsko preduzeće,te će fabriku snabdevati svojim sirovinama.Također, kapacitet fabrike bi bio dovoljan da se snabdevaju vozila,autobusi GSP kao i vozila komunalnih preduzeća Gradske čistoće,Hitne pomoći i sl.a limitiranom proizvodnjom zaštitila poljoprivredna proizvodnja hrane,a i zaštitio Gradski budžet od kupovine skupe i prljave nafte.
Za korišćenje bio-dizela nije potrebna prepravka motora i sl.
Takvim snabdevanjem gorivom bi se uveli maksimalni ekološki standardi u javni prevoz i komunalne službe.
Predlog br. 2;Da se bio-dizel nabavlja od postojeće domaće fabrike Victoria Oil iz Šida za potrebe javnog prevoza..Grad bi mogao da postane deoničar u toj firmi :kafa:

Factory for processing oil oils “VictoriaOil” a.d. from Sid, after significatively investment and uptiming capacity, took over leading position in its own area and importantly increased the influence of manufacturing soya, sunflower and oil rape.
Total annual consumption of refined edible oil is around 100 million litres. By this fact we can say that factory VictoriaOil by itself can cover more than totally necessary needs of Serbian market. VictoriaOil’s recommended market price of edible refined oil it’s 80 din/l. On the basis of all these facts, VictoriaOil plan is to conquers 50% market of ex Yugoslaviancountries.
We are already exporting oil in Italy, Switzerland and Austria. Oil ISKON passed the most exhaustive controls and we have confirmations that our product rated extremely quality.


Kad god se krene u realizaciju dobrih ideja, setite se da je sve prvo predloženo na Beobuildu.. :cool:
 
Zašto grad opterecivati osnivanjem proizvodnje kupovinom mašina i sl . . . ,
zar nije dovoljan težak zadatak da obezbedi toj proizvodnji
optimalnu poziciju, infrastrukturu razne olakšice i podršku
za sprovodjenje te dobre ideje bilo kom buducem vlasniku pogona bio-dizela
 
Pa zato što je posedovati svoj resurs naracionalnije i najeftinije,zato sam i predložio dve opcije;
Grad kao proizvođač bio-dizela sa svojih PKB plantaža,jeftino ulaganje nu odnosu na ono što se time dobija, a to je zaštita od stalnog skakanja cene nafte + ekologija ,smanjenje zagađivanja naftom grada u najužem i širem gradskom jezgru,nezavisnost u snabdevanju,rashodi za energente bi se ponovo vraćali kao prihodi u Gradsku kasu.Recimo da bi pored javnog prevoza i komunalnih službi i vozila snabdevanja bila u obavezi da koriste bio-dizel,taksisti i sl..+ mogućnost izvoza a što bi povećalo prihode u Gradskom budžetu :kafa:
Druga opcija je otkup deonica u postojećim fabrikama Bio-dizela radi pouzdanog snabdevanja, uticaja na cenu i sl.Možda ima aspekata kojih se nisam setio jer nisam ekonomista,ali tu su Beobuildovci da sagledaju stvar iz više uglova.
Bus Australia approves 30 percent bio-diesel PDF Print E-mail
Sunday, 15 May 2011 22:34
In keeping with its commitment to environmental care Volvo Bus Australia has approved the use of up to 30 percent bio-diesel blends in its nine- and 12-litre engine buses without engine modification.


Bio-diesel is the given name to a variety of ester-based oxygenated fuels and is most commonly sourced from renewable canola, soy bean, sunflower and palm oils in Australia. A 30 percent blend refers to fuel comprised of 30 percent bio-diesel and 70 percent conventional diesel.

"The great thing about the bio-diesel blended fuel is that it can be used in current Volvo nine- and 12-litre diesel engines without any modifications, which is excellent for bus operators. If operators manage their service programs to cater for the use of bio-diesel then the impact on bus operation is very minimal," says David Mead, General Manager Volvo Bus.

When using bio-diesel operators are typically required to replace fuel filters at every oil change and clean the fuel tank, fuel-level gauge and internal filter every 12 months. Engine-mounted fuel pipes, fuel filter housing and seals should also be checked annually.

Bio-diesel fuel used in Volvo vehicles must comply with EN14214, which is a European standard describing quality requirements and testing methods.
EN590 diesel fuel and VDS-3 oil quality (or higher) should also be used.


"Bio-diesel is increasingly available here in Australia and the quality is comparable to that found in European markets," Mead says.

"The biggest advantages of using bio-diesel are the environmental and health benefits offered by the renewable fuel. It is an effective and practical way to reduce greenhouse gas emissions and lower air pollution."

Using bio-diesel not only reduces the amount of carbon dioxide (one of the highest contributors to greenhouse gas emissions) released into the atmosphere but likewise lowers the unburned hydrocarbons emitted and reduces air pollution and smog.

Studies have revealed that using bio-diesel also has health benefits. It reduces the amount of carbon monoxide (a highly toxic gas) released into the atmosphere as well as reducing particulate matter, which has been linked to asthma and other respiratory diseases.

"At Volvo we believe it is important for all companies to demonstrate concern for the environment and practice good social responsibility. By approving the use of bio-diesel in conjunction with our low-emission vehicles, it enables us and our customers to contribute to environmental outcomes while continuing to provide safe and high-quality transport solutions," Mead says.

For the past seven years the Volvo Group has been included in the Dow Jones Sustainability Index – an index of the world's foremost companies that combine financial profitability with concern for the environment and social issues. In 2008 less than 13 percent of companies reviewed made the list.
 
Zaista zanimljiva ponuda MTSa uz busplus kartice.

Savremeni sistem elektronskih karata za prevoz - BusPlus, pored jednostavnijeg i komfornijeg plaćanja prevoza u Beogradu, mt:s korisnicima donosi i posebne pogodnosti.

Sve prepaid i postpaid korisnike, koji kupe BusPlus kartice i pristupe BusPlus benefit programu, očekuje bonus dobrodošlice od 100 minuta za razgovore u mt:s mreži, 100 SMS poruka u domaćem saobraćaju i 100 MB za prenos podataka.

Ovaj bonus prepaid korisnici dobijaju odmah po pristupanju benefit programu i moći će da ga aktiviraju u narednih 30 dana, u okviru mt:s vodiča (*100#), u delu Promocije. Dobijeni bonus saobraćaj mogu da iskoriste u roku od 15 dana od dana aktivacije.

Postpaid korisnici dobijaju bonus dobrodošlice prvog dana narednog meseca po pristupanju BusPlus benefit programu, a na raspolaganju im je do kraja meseca u kojem su bonus aktivirali.

Pored bonusa dobrodošlice, tu su i mesečni bonusi - 10 minuta za pozive u mt:s mreži, 50 SMS poruka u domaćem saobraćaju i 50 MB za prenos podataka.

Prepaid korisnici mogu da se opredele za jedan od tri ponuđena mesečna bonusa. Potrebno je samo da su u prethodnom mesecu potrošili najmanje 200 dinara kredita za saobraćaj u mt:s mreži. Ukoliko je ovaj uslov ispunjen, najkasnije do 10. u mesecu, u mt:s vodiču, u delu Promocije, biće prikazani mesečni bonusi, a korisnici se mogu u narednih 25 dana opredeliti i aktivirati željeni bonus. Aktivirani bonus može se iskoristiti u roku od 15 dana od dana aktivacije.

Mesečne bonuse dobijaju i postpaid korisnici i to sva tri bonusa zajedno. Potrebno je samo da na vreme izmiruju svoja mesečna dugovanja, a već 1. u mesecu ovi bonusi će im biti na raspolaganju i mogu ih koristiti tokom meseca u kojem su dodeljeni.

http://www.mts.telekom.rs/index.php/vesti_detaljno/items/busplus-kartica-donosi-mts-bonuse.html
 
како ме нервира ова реч "benefit" :| зар је толко тешко написати ”повољности” или нешто слично :D
 
Da vidimo koliko cesto ce reklame stizati na SMS onima koji su se prijavili za taj benefit,sta god to znacilo.
 
jovanovm":32zfgugz je napisao(la):
Koliko mt:s plaća BusPlusu za ovu reklamu? (moja procena - ništa)

Ja mislim da plaća mnogo. Mnogo je korisnika javnog prevoza, a svi koji koriste javni prevoz lože se na male "benefite", pa će se broj korisnika MTS povećati. Nema boljeg načina za reklamu.
 
Vrh