stf":1ov6vvsa je napisao(la):
@ 2012 То је све у реду, очигледно постоји присилан начин да се путници натерају да плаћају дискутабилан квалитет услуге.
Када би се увела "полиција за контролу превозника" били бисмо у фер позицији. Под контролом би биле обе стране. Овако је смешно, чиста диктатура, путници трпе рације а ГСП може да ради шта хоће. НИЈЕ ФЕР!
Da,ako proširimo temu i tu je potrebna neka vrsta
"komisije za nadzor javnog prevoza"ajde da je nazovemo recimo "nadgledači"ili"tutori" oni bi putem više pokazatelja;mišljenja,pritužbi putnika,broja udesa,održavanja vozila davala ocenu i donosila odluke o recimo;smeni direktora pogona za održavanje vozila,ako se zapalio znatan broj autobusa,otpao točak i sl.veći propusti u održavanju.
Komisija bi recimo zahtevala uspostavu standarda za bezbednost putnika,održavanju vozila.Komisija bi osnovala posebnu inspekciju koja bi svakodnevno krstarila gradski prevozom,i davala izveštaje o svim nepravilnostima,inspekcija bi imala posebne uniforme i putnici bi mogli na licu mesta da im se obrate i ukažu na propuste,nedostatke i sl.Prilikom mesečnih kupovina/dopuna markica korisnici bi na punktovima popunjavali anketu o svim aspektima prevoza,a posebno o bezbednosti u vozilima.
Inspektori bi mogli čak da poseduju ručni radar,kojim bi na kritičnim tačkama merili brzinu vozila,recimo često se dešava da autobusi iz pravca bulevara.Mišića uleću u punoj brzini na rampe na Gazeli,ili tramvaji za B.Brdo sjure zastrašujućom brzinom na mostu kod hipodroma,verujte ima dosta pritužbi na razuzdane vozače koji pritiskaju gas do daske. Komisija bi potom pravila rang listu uhvaćenih "prestupnika"na delu sa jasnim sankcijama.Alko test na okretnicima bi mogao da postane obavezan.. :kafa: ako ima nešto da se doda spisku izvolte...