Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Pa jeste montaža, skinuo sam sliku koju je neko postavio i nalepio nalepnicu, inspirisan vašim idejama kako bi to neko mogao da unšti :D
 
SMS placanje treba da uvedu i za mesecne!

OFF:

Kontrolori GSP-a od ponedeljka bez zutih prsluka :D
 
Kontrolori GSP-a bez žutih prsluka od ponedeljka

Quote:
Kontrolori u vozilima GSP-a od ponedeljka, 12. septembra, neće nositi žute prsluke po kojima su do sada bili lako uočljivi, najavljeno je iz GSP-a.

U pratnji kontrolora biće i veći broj komunalnih policajaca nego do sada, koji će kontrolisati red u javnom gradskom prevozu.

Kontrolori u vozilima više neće nositi fluroscentne prsluke, ali će za kontrolore na terminusima i asistente - kontrolore prsluk ostati obavezan deo radne uniforme.

Kontrolori će se pred putnicima identifikovati svojim službenim legitimacijama.

Iz GSP-a apeluju na građane da se opredele za kupovinu mesečnih markica, s obzirom da je to najjeftiniji način plaćanja gradskog prevoza.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/276120/Kontrolori-GSPa-bez-zutih-prsluka-od-ponedeljka

Al ce biti mlacenja,kuku lele :|
 
Quote:
U pratnji kontrolora biće i veći broj komunalnih policajaca nego do sada, koji će kontrolisati red u javnom gradskom prevozu.

Dakle poslušali su nas da uvedu i "tranzitnu policiju"čiju ulogu preuzima komunalna policija.Mislim da ništa ne bi koštalo ako bi jedna jedinica i komunalne policije dobila naziv "tranzitna"tako da bi im jedini zadatak bio da operišu u vozilima javnog prevoza i BGVoza u održavanju reda i u sadejsvu sa kontrolorima,a kasnije i Metroa.
http://www.transitpolice.bc.ca/~/media/transit police/content_imgs/tps_fg_semple2.ashx
Evo i jednog komentara iz blica;
Eustahije
Petak, 09. 09. 2011. 17:33h
.Cuj od ponedeljka, meni danas u 65-icu upali kao racija. 4 komunalna policajca i 4 kontrolora.
 
Zaista,prevoz u velikom gradu mora da se plati,kao što je i normalno da platite održavanje zgrade u kojoj živite.
Nadam se da konačno neće a zbog prisustva komunalne "tranzitne" policije,gledati scene kao do sada gde je u jednom autobusu 99%putnika imalo karte a jedan kabadahija psuje kontrolore,neće da pokaže kartu,a onda vozač zaustavlja autobus i moli putnike da napuste vozilo dok ne stigne policija da urazumi lika.Dakle tu manjinu treba izolovati,i odvesti pravo u centar "za prevaspitanje neurednih platiša javnog prevoza" ;)
Evo i male futur reportaže na početku 2012 :cool:
"Tranzitna policija konačno zavodi red""Dobijena konačna bitka sa švercerima""Ko nema kartu ne treba nam ni u gradu""završio ribajući grafite na BGVozu" natpisi u štampi u bliskoj budućnosti :laugh:
Na ključnim punktovima vrebaće vas trazit police
. :kafa:
http://cache.boston.com/resize/bonzai-fba/Globe_Photo/2007/11/23/1195794028_6544/539w.jpg
I konačno bitka za absolutni komunalni red je dobijena.... :vops:
 
Danas u Bgd hronici bila priča kako se putnici žale na tačnost buseva na liniji 44, a simpatična Slavica Stevanović, PR GSP-a, onda odlučno reče da GSP poštuje red vožnje. Ja sam joj poverovao. To se zove piarejisanje. :p
 
@ 2012 То је све у реду, очигледно постоји присилан начин да се путници натерају да плаћају дискутабилан квалитет услуге.

Када би се увела "полиција за контролу превозника" били бисмо у фер позицији. Под контролом би биле обе стране. Овако је смешно, чиста диктатура, путници трпе рације а ГСП може да ради шта хоће. НИЈЕ ФЕР!
 
Gradski prevoz je usluga, a usluge se plaćaju (na ovaj ili onaj način). Ko nije zadovoljan kvalitetom usluge u odnosu na cenu, ne treba da istu koristi, jer postoje i mnogi alternativni načini za prevoz (sopstveni automobil, motor, bicikl, taksi, E linije, voz, a, na kraju krajeva, i pešačenje).
 
Ali to je javna usluga, a ne komercijalna usluga privatne firme. Tu nikako, ali nikako ne može da stoji argument: idi peške ako ti se ne sviđa. Pogotovo ako uzmemo u obzir da vozila često nabavlja grad, a to se radi iz budžeta, a ne na račun preduzeća, što znači da su enormni troškovi nabavke vozila isključeni i da se novac od karte koristi za održavanje sistema.
 
Ako mene pitaš, ja se lično zalažem za to da gradski prevoz prestane da bude javna usluga i da se komercijalizuje u potpunosti. Onda ću moći za taj deo poreza koji sada ide u budžet GSB-a da kupim akcije nekog privatnog prevoznog preduzeća koje mi se dopada i tako posredno utičem na kvalitet istog.

Ali daleko smo mi od toga...
 
Sigurno ce biti povecan stepen naplate,ali se plasim da ce kontrolore koje budu slali bez komunalaca da umlate.

Da li je tacno da po zakonu ne smeju policajci i komunalci da tvoje podatke daju trecoj osobi to jest gsp kontrolorima?Jer time krse zakon o zastiti podataka?
 
stf":1ov6vvsa je napisao(la):
@ 2012 То је све у реду, очигледно постоји присилан начин да се путници натерају да плаћају дискутабилан квалитет услуге.

Када би се увела "полиција за контролу превозника" били бисмо у фер позицији. Под контролом би биле обе стране. Овако је смешно, чиста диктатура, путници трпе рације а ГСП може да ради шта хоће. НИЈЕ ФЕР!
Da,ako proširimo temu i tu je potrebna neka vrsta "komisije za nadzor javnog prevoza"ajde da je nazovemo recimo "nadgledači"ili"tutori" oni bi putem više pokazatelja;mišljenja,pritužbi putnika,broja udesa,održavanja vozila davala ocenu i donosila odluke o recimo;smeni direktora pogona za održavanje vozila,ako se zapalio znatan broj autobusa,otpao točak i sl.veći propusti u održavanju.
Komisija bi recimo zahtevala uspostavu standarda za bezbednost putnika,održavanju vozila.Komisija bi osnovala posebnu inspekciju koja bi svakodnevno krstarila gradski prevozom,i davala izveštaje o svim nepravilnostima,inspekcija bi imala posebne uniforme i putnici bi mogli na licu mesta da im se obrate i ukažu na propuste,nedostatke i sl.Prilikom mesečnih kupovina/dopuna markica korisnici bi na punktovima popunjavali anketu o svim aspektima prevoza,a posebno o bezbednosti u vozilima.
Inspektori bi mogli čak da poseduju ručni radar,kojim bi na kritičnim tačkama merili brzinu vozila,recimo često se dešava da autobusi iz pravca bulevara.Mišića uleću u punoj brzini na rampe na Gazeli,ili tramvaji za B.Brdo sjure zastrašujućom brzinom na mostu kod hipodroma,verujte ima dosta pritužbi na razuzdane vozače koji pritiskaju gas do daske. Komisija bi potom pravila rang listu uhvaćenih "prestupnika"na delu sa jasnim sankcijama.Alko test na okretnicima bi mogao da postane obavezan.. :kafa: ako ima nešto da se doda spisku izvolte... :dil:
 
vucko":19srbivq je napisao(la):
Da li je tacno da po zakonu ne smeju policajci i komunalci da tvoje podatke daju trecoj osobi to jest gsp kontrolorima?Jer time krse zakon o zastiti podataka?


Mislim da o tome i ne treba raspravljati. To ti je kao kad dom zdravlja zaposljava lekara i obrati se policiji da proveri da li je isti krivicno osudjivan. Ramzena informacija izmedju drzavnih organa je najnormalnija stvar. Sta sad policija ne sme da prosledi podatke? To tako ne funkcionise.

Kupite kartu.
 
Ne bi trebalo da komunalna policija može da daje podatke kontroloru.
Komunalna policija postupa samo po gradskoj Odluci o javnom linijskom prevozu na teritoriji grada Beograda. Po tome bi trebalo da policija svakog zatečenog bez karte indetifikuje i pošalje sudiji za prekršaje.
 
Jedan broj novih trola je dobio validatore pored svakih vrata. Nisu toliko glomazni koliko je to izgledalo na ranijim fotografijama, a naravno kao i svaka novotarija privlače pažnju pa neki putnici isprobavaju da li reaguju na dodir, lupkaju po ekranima, skidaju onu zaštitnu foliju koja stoji zalepljena preko ekrana, itd...
 
BadMan":3lw2q3yn je napisao(la):

30 Mirijevo II ?
175294_bgautobus-2-foto-masanori-josida_f.jpg
 
Vrh