Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Pa da,promo video 10tak minuta gde sve sto pise u tekstu da objasne prakticno,studio b da postavi na net i da postave na svoj sajt i gotovo.
 
Mislim da bi dvoje glumaca lepo odradili klip od dolaska na trafiku ili prodajno mesto, do ulaska u vozilo i upotrebe validatora,našem narodu moraš sve da nacrtaš..., :kafa:
 
Александар":73bi5sit je napisao(la):
Ili jednostavnije, vremenska karta validirana u tom vozilu važi i posle isteka predviđenog vremena, ali do terminusa.
Михаило":73bi5sit je napisao(la):
... при чему би се укинуле зоне. То би некако било најправедније.

:kk: prve dve stvari koje treba da se unesu u novi sistem. A narocito ukidanje zona.
 
Sve ste upravu sto nama nedaju da odradimo to kako valja .Najvise me nervira nepresonalizovana karta za koju uzimaju podatke i neke baze i crne liste mogo bi da satavim pisamce zastitniku gradjana .Ja cu naj vjerovatnije koristiti onu pairnu od 40 din koja se dopunjava za sad.Inace kontrolori ce sad biti uocljivi po uredjaju z kontrolu karata :kafa:
 
Takođe, presonalizuju i nepovlašćenje mesečne karte, ne bi li možda dve osobe koristile istu naizmenično

shvatih i ja ovo juce i bas mi je :blah: Odise starom politikom gsp-a. Ne vidim kako mogu da me stave na crnu listu ako necu da im pokazem dokumenta i pobegnem? Opet, kupovala bih i mesecnu, da je cena niza i da mogu srednje pristojno da se prevezem. Od 1.septembra, kad krenu deca u skolu, a nepismen narod da ''kuca'' kartu, nece da se putuje 1h30m vec vecnost.

A sta ce biti sa nocnim prevozom, i dalje isti sistem ili imamo personalizovanu nocnu markicu? :D
 
Мени и даље није јасно ово око узимања података за неперсонализоване картице. Да ли је то само уколико неко жели да уђе у ону причу са попустима или приликом сваке продаје.
Видех да постоје предлози за 15, 30, 90 мин кад су временске карте у питању
па затим дневне, недељне месечне. Систем би вероватно теоретски и могао да подржи све то али би онда валидације зантевале изборе опција на аутомату, па људи кад се сусретну први пут са овим обичним бушачима имају проблем да се снађу, па још ако постоји гужва, наравно узимам пример кад све функционише без грешке.
Најбоље би било када би постојало више врста папирних карата временских и за једну вожњу па да систем аутоматски препозна врсту карте и изврши поништавање, ово би био убедљиво најбржи и најједноставнији начин.
Аргуменат да се папирна карта гужва не пије воду, чуди ме како нису рекли да уводе пластику збоз заштите зивотне средине.
 
Nezgodno je to što, ako želiš da nepersonalizovanu karticu iskoristiš za, recimo, plaćanje vožnje za tebe i za još par prijatelja koji su sa tobom, moraš prvo na ekranu da nađeš i izabereš tu opciju, pa da izabereš broj osoba, pa tek onda da približiš aparatu svoju karticu (u suprotnom biće ti skinut iznos samo za 1 osobu, a nakon toga će dalje skidanje iznosa sa te kartice biti blokirano u tom vozilu, zbog one već pominjane zaštite od slučajnog skidanja više iznosa ako neko tokom vožnje približi slučajno po drugi put karticu aparatu). Mnogima će ovo biti komplikovano, plus što će ostali putnici koji su ušli na ta vrata morati da čekaju dok onaj ispred njih završi proceduru selekcije plaćanja za više osoba na ekranu - a u početku će to sigurno sporo ići...
Mislim da će najviše nedoumica kod ljudi biti ono selektovanje zone na ekranu na prigradskim linijama, valjda će se ljudi brzo navići...
 
ух зоне сaм и заборавио. Значи уђеш, кликнеш на мени, изабереш мулти кликнеш некст, унесеш број особа кликнеш аксепт па некст, потом изабереш зону кликнеш некст, у менију временска или појединачна селектујеш временска кликнеш некст и појаве се опције и избере се нпр. 90 мин кликне се финиш и остаје само са се принесе картица да би се скинуо новац са рачуна.
Свагде у свету је следеће: убациш картицу чује се бип, убациш следећу опет бип и то је то.
 
Sad sam se registrovao za povlasticu na busplus.rs. Vidim da je zastita podataka korisnika na nultom nivou. Kad se registrujete dobijete link za "print form" koji se zavrsava sa rednim brojem.

npr.

http://busplus.rs/function/req-pdf-obrazac.php?id=198
btw ovo ^^ je vlasnik preduzeca "Apex solutions" koja uvodi sistem.
http://pretraga.apr.gov.rs/RepsisPu...=2667204&RegistryCode=20514841&rnd=1880398506

Menjanjem tog poslednjeg broja omogucen je uvid svih ostalih koji su se registrovali online. Milsim stvarno :bash: Aj JMBG i adresa stanovanja, ali ljudi imaju upisan i email, mobilni, fiksni.... sva sreca fotografije se ne ucitavaju :D
 
Dorcol":1s7iyrkj je napisao(la):
Sad sam se registrovao za povlasticu na busplus.rs. Vidim da je zastita podataka korisnika na nultom nivou. Kad se registrujete dobijete link za "print form" koji se zavrsava sa rednim brojem.

npr.

http://busplus.rs/function/req-pdf-obrazac.php?id=198

Menjanjem tog poslednjeg broja omogucen je uvid svih ostalih koji su se registrovali online.

Kakvi amateri :shok: :shok: :shok:
 
јединствена прилика да се укине понижавајуча друга зона је испуштена. Још ће додатно да нас малтретирају. Лепо.
 
Postavili su spisak lokacija gde se mogu izvaditi Busplus kartice
http://busplus.rs/prodajna_mesta.php

I dalje ne vidim kako će sve ovo sprečiti šverc - onaj ko ne želi da plaća vožnje neće to i dalje činiti, a ako naiđe kontrola taj će jednostavno izaći na toj stanici, ili će mu kontrolori, po starom običaju, reći onako nehajno "izađite na sledećoj" (pošto ne mogu nikog naterati da im da lični dokument ako to ne želi), i to je to... Pratnju komunalne policije će, siguran sam, imati jako retko, ako je uopšte i budu imali.
 
Nemam reci.Koliko zapostavljaju istok i jug grada!Nijedno prodajno mesto na Zvezdari ili Vozdovcu!!!MOrali su makar da bude jedno na Ustanickoj,to je jedno od najprometnijih mesta u gradu.Stvarno nas iz ovih delova grada smatraju za stoku!
 
Eh komunalna policija, mislim da je to jedna od misticnijih pojava u nasem gradu... :notok:
 
ГСП има 27 продајних места, а они ангажовали само 3. стварно су ретарди
 
vucko":q9ha4uvx je napisao(la):
Nemam reci.Koliko zapostavljaju istok i jug grada!Nijedno prodajno mesto na Zvezdari ili Vozdovcu!!!MOrali su makar da bude jedno na Ustanickoj,to je jedno od najprometnijih mesta u gradu.Stvarno nas iz ovih delova grada smatraju za stoku!
Вратићемо им истом мером.
 
Ništa bolje nije ni preko Dunava. Ima više od 7 naselja, a niti jedno prodajno mesto...
 
Braco,da se odcepimo od ove bagre Beogradske?Sta kazete???

Vozdovac,Zvezdara,Grocka i Dunavski venac!
 
Opet se vracam na logo Erste tempo i MTS, posto se bave prodajom karata onda njihov logo moze EVENTUALNO da se nadje na strani sa prodajnim mestima i to pod iskljucivim uslovom da sve njihove poslovnice pruzaju tu uslugu. Nikako ne mogu da se nadju na svakoj stranici sajta javnog prevoza podjednako sa grbom Grada koji taj servis finansira. Dovoljna im je reklama samo to sto imaju pravo da prodaju karte i sto ce to privuci ljude.

Inace moze li moje pekara da prodaje karte? meni bi to odgovaralo a moj pekar bi imao reklamu na sajtu Busplus.
Svasta, pa zar na jatovom sajtu (drzavno preduzece koje zivi od subvencija) na svakoj strani stoje logotipi "kontiki travel" i "expedia" koji se bave prodajom karata?

A ponasanje prema licnim podacima koje je naveo @Dorcol je porazavajuce.
Nesposobnost na vrhuncu:
gradjanska verzija: Pa nasi licni podaci su dostupni svima!
cinicna biznis verzija: Pa najvredniji proizvod novog sistema, podaci, su besplatno dostupni svima!

I posle kao Erste i Tempo nece imati pristup podacima...
 
vucko":3jsfkl18 je napisao(la):
Braco,da se odcepimo od ove bagre Beogradske?Sta kazete???

Vozdovac,Zvezdara,Grocka i Dunavski venac!

хаха, наравно. одмах да се прогласимо за град за себе. да се назовемо Нови Источни Београд ;)
 
@Zidar
Ja u tim logotipima na sajtu ne vidim ništa sporno, jer:
• To NIJE sajt javnog preduzeća, već privatne firme koja je sklopila ugovor sa gradom, i koja ne dobija subvencije iz budžeta za svoj deo posla.
• Drugo, grad ne finansira Busplus servis ni jednim jedinim dinarom, evo citata iz vesti o potpisivanju ugovora

taj posao biće poveren konzorcijumu koji čine firme Apeks solušn tehnolodži d.o.o i „Lanus d.o.o” iz Beograda, i „Kent Kart“ iz Istanbula. Ove firme moraće da opreme kontrolni centar, obezbede opremu za izdavanje i dopunu smart karata, kao i displeje za informisanje putnika na 10 izabranih stajališta. Takođe, njihova obaveza je da nabavljaju, distribuiraju, organizuju kontrolu putnika i održavaju kompletan sistem. Projektovana vrednost opreme i softvera je 12 miliona evra. Grad Beograd za ovaj posao neće izdvajati sredstva, a ugovor predviđa da firmama koje su za njega zadužene pripadne 8,53 odsto prihoda od mesečne prodaje karata. Ugovor je potpisan na 10 godina s tim što Grad ima mogućnost otkupa opreme pre isteka tog roka.
 
8.53 je огроман профит јер се ценом карте покривају и сва могућа одржавања, плате запослених, проширивање возног парка... Или ја то нисам разумео па се дели нето добит а не бруто.
 
Nije ni sajt privatne firme vec sajt za uslugu naplacivanja koriscenja javnog prevoza koji vrsi privatna firma.
Ne idu ljudi na sajt ApexSolution Technology koji ih ne interesuje vac na busplus koji im je neophodan.
Da im nije dodeljen monopol na naplacivanje karata u javnoj usluzi ne bi imali priliku ista da reklamiraju.

I 'fala bogu da im grad ne daje nista dodatno kada vec imaju procenat od karata, zar nije dovoljno, rado bih ja radio njihov posao za te pare.

Grad ih ne finansira direktno ali subvencionise sam javni prevoz, koji mi placamo dva puta a oni uzimaju procenat.

Da su mnogo pametni i da su napravili genijalni proizvod, nemam nista protiv da ga koriste i reklamiraju kako god hoce.

Ali posto zive od preprodaje drustvene usluge javnog prevoza onda moraju da postuju korisnike, ne klijente vec korisnike gradskog prevoza. Mi smo njihove gazde a ne obrnuto.
 
vucko":2htux9of je napisao(la):
Braco,da se odcepimo od ove bagre Beogradske?Sta kazete???

Vozdovac,Zvezdara,Grocka i Dunavski venac!
Оформимо Источни Београд. Ионако се распадамо као Источна Немачка некад.....и покушавамо да сручимо Београдски невидљиви зид, и постанемо равноправни грађани.
 
Zidar, slažem se da im je taj procenat više nego dovoljan. Jedino bih te podsetio da ne treba ogoljivati ulogu te grupacije od ove 3 firme samo na uslugu naplaćivanja korišćenja javnog prevoza - treba imati u vidu da će nam oni konačno omogućiti i praćenje svih vozila i daljinsko upravljanje njima iz jednog centra, mnogo bolje informisanje putnika i u vozilima, i na stanicama i putem interneta, korisne statističke podatke o javnom prevozu koji su do sada bili nedostupni, itd.
 
Vrh