Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

orion":3mmrooy6 je napisao(la):
8.53 je огроман профит јер се ценом карте покривају и сва могућа одржавања, плате запослених, проширивање возног парка... Или ја то нисам разумео па се дели нето добит а не бруто.

NE profit nego ukupan prihod!!!
 
Dorcol":3p5ac78t je napisao(la):
Sad sam se registrovao za povlasticu na busplus.rs. Vidim da je zastita podataka korisnika na nultom nivou. Kad se registrujete dobijete link za "print form" koji se zavrsava sa rednim brojem.

npr.

http://busplus.rs/function/req-pdf-obrazac.php?id=198
btw ovo ^^ je vlasnik preduzeca "Apex solutions" koja uvodi sistem.
http://pretraga.apr.gov.rs/RepsisPu...=2667204&RegistryCode=20514841&rnd=1880398506

Menjanjem tog poslednjeg broja omogucen je uvid svih ostalih koji su se registrovali online. Milsim stvarno :bash: Aj JMBG i adresa stanovanja, ali ljudi imaju upisan i email, mobilni, fiksni.... sva sreca fotografije se ne ucitavaju :D
Proverih i ja!

Ovo je ogroman propust!
 
kontrola putnika vise nije u nadleznosti GSP-a?
uh tu ce biti velikih problema...
 
djordje*******g":2gavsozu je napisao(la):
kontrola putnika vise nije u nadleznosti GSP-a?
uh tu ce biti velikih problema...

Ja očekujem strogu kontrolu, jer će se privatnik grabiti za svojih 8,53%. To bi bilo u redu da su građani dobili nešto bolje ovim sistemom plaćanja karti. Pošto se odustalo od vremenskih, građani ne dobijaju ništa
 
Kreteni. Ovo za forum je strašno - voleo bih da sam advokat ili da znam nekog, tužio bih ih odmah.

Postoji više problema sa ovim sistemom:
a) novac od karata se preliva privatnoj firmi bez kontrole troškova. da li to stvarno toliko košta? šta ako dođe do povećanja cene karata, šta se dešava sa novcem? kako funkcioniše isplata?
b) sama cena je ogromna za ovakav sistem. u pitanju su desetine miliona EUR na 10 godina. To bi značilo da za nekih 1200 vozila GSP i ITS, cena je oko 1000EUR po vozilu godišnje. Ne znam da li je to mnogo, ali znam da sam uređaj košta mnogo manje. Softverski centar (gde je većina ovog troška) može da košta dosta novca, ali znam da je Pepsi koli u Srbiji prodat ceo sustem za fleet management za nekih 600 vozila po ceni od nekih 100 000 evra (jedan moj drugar iz Dubaija je vodio posao, njihova firma, mogu da ga pitam za tačne detalje, ali se sećam pregovora). Plus trening, oni sami održavaju sistem.
c) ovaj deo sa reklamama za mts i erste banku je još gora privatizacija javnog prostora. koju uslugu pružaju ove firme da bi se našle na reklami?
d) zbog čega nema vremenskih karata i zbog čega se ne ukidaju zone?!
e) zbog čega ne postoje anonimne (nepersonalizovane) mesečne karte? kartu kupuje putnik autobusa (komada jedan), a ne jedno lice. za povlašćene kategorije, razumem. za ostale, nema smisla.

Slažete li se sa mnom? Mislim da treba uputiti jedno otvoreno pismo nekome (medijima) sa ovakvom listom nedostataka sistema.
 
f) reklame u javnom prostoru: kome ide prihod od reklamiranja na novim displejevima?

g) Koje uslove jedno preduzece treba da ispuni da moze da se bavi preprodajom karata?
Da li to preduzece ima direktnu zaradu od te delatnosti?
Zasto samo Erste i Metro, sto ne i svaka trafika kao za dopune za mobilni?
 
Svaki novi sistem ima dečije bolesti - funkcionisaće to :)
Kao i u celom regionu šlag odalzi ,,napolje,, - a po našem mentalitetu, nece baš da se ovajde
pozitivnih promena - najznačajnije za nas je poštovanje reda vožnje pa tek onda cena

Prvo što ce se pokvariti na sistemu je upravo ta kontrola poštovanja reda vožnje
jer najveca zarada je, u naplatiti usluge koja nije ostvarena
živi bili pa videli :vops:
 
A jel moze neko da mi kaze u cemu je razlika da li licne podatke uzima gsp ili firma koja zastupa uslugu busplus ???

Ovi iz gspa su svake godine uzimali jmbg i licnu kartu pa se niko nije zalio.

Iskreno jmbg, broj licne karte, ime, prezime, broj telefona,... vise ne smatram svojim licnim podacima, jer se ostavljaju na svakom cosku.

Jedino sto smatram licnim jesu pin kodovi za platne kartice i mobilne telefone :)
 
Изгледа да ниси схватио у чему је проблем, неко гарантије тајност података а они почињу да цуре и пре употребе система. Ако мислиш да је безначајно ко ће да поседује све податке о кретању грађана онда не вреди да дискутујемо на ту тему. И није исто кад неко узме ЈМБ па га запише у тефтер и кад исти унесе у базу података чија копија може стати на флеш меморију.
 
Takvi podaci u kombinaciji sa podacima elekt. zdrastv. kartona i sl.
ništa drugo nego pijaca , akvarijum , na izvolite :bash:

mnogo jednostavnije i realnije i jeftinije
nego što je u filmu ,,Ostrvo,, prikazano
 
Pa dobro, verovatno će biti normalno za koju godinu da vam stižu personalizovane reklame: „Dragi Mateja, srećan rođendan! Erste banka ti poklanja novu karticu sa posebnim pogodnostima! Potrbno je samo da otvoriš račun u tebi najbližoj filijali, koja se nalazi na stanici 73-ke koju ionako svakodnevno koristiš!"

I mnoge druge marketinške tehnike bile su nezamislive pa ih sada trpimo. Nije marketing toliko veliki problem, po meni. Ono što je loše sa sponzorima je to što se time, kao što ste već i sami rekli, ne obezbeđuje ravnomeran pristup pultovima. Trebalo je pojedinačno da sklapaju ugovore sa firmama koje se nalaze na pogodnom mestu, ili isami da zakupe neki lokal.
 
Dorcol":33f2zmbj je napisao(la):
Александар":33f2zmbj je napisao(la):
Ja ne vidim podatke, samo formular!

sad daje podatke sa 330, 331...335... kako cuvaju podatke tako ih izgleda i gube :rolleyes:


Vidi se da je čitav sajt brzinski urađen, uzimaju Planplus ntačnu bazu, a za spisak linija uzimaju bazu GSP-a. Zaštno na osnovu podataka Direkcije nisu sami oformili kvalitetnu bazu i napravili informativniji i bolji sajt od ovog šablona sa malo teksta a mnogo sličnih slika
 
Ово фрљање са личним подацима је јако непрофесионално, а пре свега опасно.

Не узимам ово срање док год будем могао.
 
^^^^^pa jos nisu dobili onih 8,kusur % :)

Nije meni problem marketing sam po sebi nego to sto moram da ga platim 2 puta (porez + karta) a izbora nemam.
Ako je dzabe prevoz onda mozda moze da se "trpi" kako kazes, bar znas zasto.
 
усликао сам напад контролора ГСП-а на путника ван возила. окачићу слику када ми се телефон накачи на комп. наиме, у Јапанцу на линији 18 тралала, путник изашако код Црвеног солитера, два контролора за њим. кад видим ја један скида прслук и напада путника са леђа. ухвати га он за врат, овај поче да се отима. ја се мало склонио преко пута, нашао добар штек и усликао. то се дешавало око 15:25. чим успем да накачим телефон окачићу слику
 
Ali nisam ni za šverc i da neko misli da mu je pravo da ne kupi kartu a želi da živi u velikom gradu..nema opravdanja za nasilje od kontrolora ali isto tako ne bih želeo da ispadnem moron i plaćam 2.600 din mesečno dok se neko pored mene švercuje i kupuje paklice cigareta.. :kafa: uostalom građani mogu i pešice ako im je prevoz skup.. ;) Ako želimo nova vozila ,metro,Gradske vozove red mora da se poštuje makar vam zavrtali ruku..od nekud mora da se počne dok ne stignu roboti komunale policije.. :kafa:
 
rokitansky":29u8mvej je napisao(la):
Svaka cast. Nadam se da im se dobro vide lica. :kk:

баш им се виде лица, сликао сам сам Н72, који има камеру од 0,8МП, са 20 метара даљине, с леђа. у плавој мајци што насрће на човека у белој мајци је контролор ГСП-а

26082011291.jpg
 
Sačekajte nesmemo apriori da donosimo sud o zloupotrebi ovlašćenja na osnovu snimaka iz daljine , bez izjava jedne i druge strane,zapravo sa ovog snimka ne možemo da vidimo da li je putnik fizički napao kontolore pa su ga ovi savladali ili obrnuto.Zapravo svima je poznata bahatost pojedinih ljudi u svim prilikama pa i u javnom prevozu.
Da bi se u budućnosti izbegli konflikti ovakve prirode postoji način;
1.ili da komunalna policija učestvuje svakodnevno u akciji kontrole tj.sa kontolorima kao deo ekipe,
2.ili da se osnuje posebna jedinica u okviru komunalne policije ,koja bi se nazvala "tranzitna policija"po uzoru na velike gradove u svetu,čiji bi jedini posao bio da asistiraju kontrolorima i bave se bezbednošću u svim vozilma javnog prevoza,železnice,metroa..
3.Da se po uvođenju video nadzora u vozilima identifikuje lice koje nije prihvatilo da plati ili pokaže kartu kontrolorima,tako da bi mu kazna stigla na kućnu adresu...kao i zloupotrebe ovlašćenja od strane kontrolora.

Eto dodajte sami predloge kako da se na najprijatniji način omogući kontrolorima da rade svoj posao ali na pristojan i dozvoljeni način.
Najlakši način da nemate neprijatnosti je da kupite mesečnu kartu i vozite se do mile volje.. :kafa:
Transit Police
Transit Police Service Officers have full powers of provincial police, including the ability to arrest people for outstanding warrants, enforce drug laws and enforce the Criminal Code outside TransLink property. They patrol transit vehicles, trains and vessels, and attend when assistance is needed. They also issue violation tickets for fare evasion and other infractions.




Police force should take over security of the city's C-Train system, proposed an inner-city alderman on Monday.
In light of several serious, recent crimes along Calgary's light rail transit line, Ald. John Mar suggested Calgary follow the lead of other cities who use police on their transit systems."If we're saying that this is safe affordable transportation, then we emphasize the safety and ensure that all Calgarians will be able to ride it without fear," said Mar.

http://www.cbc.ca/gfx/images/news/topstories/2010/05/10/tp-cgy-transit-police.jpg
 
Ili da GSP prestane da sikanira putnike, prestane da krade nas novac, da nas pravi budalama, i onda da nas jos kontrolise zato sto necemo da placamo za njihove mercedese.
 
E to je pogrešno razmišljanje,postoje javne službe koje moraju svuda u svetu da se plate,a pitanje cene i kvaliteta je svuda za diskusiju.Ako ćemo o funkcionisanju javnog prevoza i komunalnih službi u Beogradu moramo priznati da je dosta toga urađeno i da se grad dobro vodi.
E sad nećete da platite kartu,ali vam smetaju grafiti te bih mnogi forumaši hapsili,pa smeta vandazam razbijanje stakla te primenite silu ,te grad bi trebalo oštro da suzbije ovo ili ono....ali ipak šverc nije prihvatljiva stvar posebno kada vas uhvate.A šta ćemo sa ljudima koji su većina i koji uredno plaćaju kartu? I oni imaju prava da traže da svi uredno plate kartu,tim pre što grad socijalnim kategorijama široko dopušta popust ili bezplatan prevoz.S obzirom da redovno koristim prevoz moram da stanem u odbranu većine kontrolora ,jer sam svojim očima gledao da 95%njih ljubazno od putnika traži kartu,maksimalno su fleksibilni i kulturni a idiota svuda ima pa i ovde.A najčešće sam viđao da putnici bez razloga vređaju kontrolore,ponašaju se kao da im je u porodično nasleđe ostavljeno da ne treba da plate kartu i da javni prevoz deo njihove privatne imovine te ako ne poseduju auto,pa zaboga imaju tramvaj.... :kafa:
Tranzitna policija u Melburnu
http://images.whereilive.com.au/ima.../f74647556553b36d7d11005cb22f8c37_resized.jpg
 
Vrh