Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Gotovo da više nema inustrije u Bgdu ali i dalje postoje ljudi koj rade u smenama (dan-noć), godinama . . . .
Dva dana po 12 h rade , a dva dana odmaraju,
praktično pola meseca rade pola odmaraju

Konkretno, komšija koj tako radi me i pitao, koju vrstu karte da izabere ,
Nisam znao da mu odgovorim :rolleyes:
razmišljam i o vrstama a i da duža vrednost karte treba da ima i veću povoljnost u ceni
 
Ja се само плашим да ће се десити оно што је већ неко приметио изнад а то је да ће се стимулисати само куповина месечних карата. Ево нпр. ако неко путује из Угриноваца у Земун Поље треба му 50+80+50 дин у једном правцу односно 360 у оба правца (аутомобилом је јефтиније чак и за једну особу). Јасно је да су оваквим тарифирањем и повремени путници присиљени да купују месечне карте.
 
Mislim da treba kao beobuild forum da apelujemo da uvedu i vremenske karte
Sta mislite,da napravimo neki zajednicki apel?

Apsolutno, treba ih pritisnuti inace ce biti zabusavanja na sve strane.

Karta za 1 voznju treba da bude ukinuta i da umesto nje vazi 1h30m od prvog kucanja, naravno sa presedanjima. Sve suprotno vredja gradjane beograda imajuci u vidu guzve i krkljanac, pogotovo sad od 1.9. kad krene navala.

Ja necu mesecnu markicu, i da vidim kako ce da me nateraju. Pre cu i dalje da bezim od kontrole.
 
Direkciji očito ne odgovaraju dnevne karte, da su hteli uveli bi ih odavno! Validatori nisu bili nikakva prepreka. Videćemo kakav će sad razlog navesti za neuvođenje ovakvih karata :rolleyes: Takođe, presonalizuju i nepovlašćenje mesečne karte, ne bi li možda dve osobe koristile istu naizmenično :mad:
 
Njima je u cilju da vredjaju gradjane jer ih opste ne vole iskreno ni ja nih ne volim kako se ponasaju ovo nema nigde :|
 
Значи, суштински се ништа не мења? Исто срање, фенси паковање?
 
Verovatno će 6 meseci biti ovako dok s eljudi naviknu, a onda, kad budu poskupljivale karte uvešće vremesnske. To je samo moje razmišljanje...
 
мислим да ће од 01.01 увести и временске карте. таман је прелазни период од септембра до јануара довољан да се људи навикну.

11030":2q8qf5ou je napisao(la):
Karta za 1 voznju treba da bude ukinuta i da umesto nje vazi 1h30m od prvog kucanja, naravno sa presedanjima. Sve suprotno vredja gradjane beograda imajuci u vidu guzve i krkljanac, pogotovo sad od 1.9. kad krene navala.
чему 90 минута? боље је да буде од 2 сата
 
ipak neka bude 3sata ako treba moze i 4 ne bi se bunio :laugh: :lool:
 
па каква гужва зна да буде, некад 90 минута не буде довољно. а додај и приградске бусеве (поготово правац 300) који знају да дуго путују
 
Ja bih uveo 15 min: kratka vožnja, 60 min: normalna gradska vožnja, 90-120 min: duža i prigradska vožnja
 
Ili jednostavnije, vremenska karta validirana u tom vozilu važi i posle isteka predviđenog vremena, ali do terminusa.
 
^^ ovo mi se svidja, odgovara Beogradskoj haoticnoj i nepredvidivoj situaciji

Александар":2a658em1 je napisao(la):
Takođe, presonalizuju i nepovlašćenje mesečne karte, ne bi li možda dve osobe koristile istu naizmenično :mad:

A sta bi falilo da ih neko koristi kartu naizmenicno, vazno je valjda da je mesecna karta placena i da putnik koji se nalazi u vozilu im ponistenu kartu. Onaj drugi koji sedi kod kuce ionako ne koristi uslugu prevoza u tom trenutku.

Direkcija ce reci da to onda opterecuje vozila a manja je zarada, pa nece svi da dele karte, ogromnoj vecini ljudi je potreban prevoz u istom trenutku ujutru i popodne.
Manje opterecuju vozila dvoje koji sa se sa istom kartom voze jedanput-dvaput dnevno nego penzioner sa besplatnom markicom koji po ceo dan igra bus-ball :)

U spaniji kada kupite kartu za 10 voznji moze da je koristi ili jedna osoba za deset voznji ili 10 osoba za jednu voznju, svejedno je.

Glavna prednost zivota u velikom gradu je relativna anonimnost pojedinca, moramo je braniti.
 
zidar":28z2314z je napisao(la):
Glavna prednost zivota u velikom gradu je relativna anonimnost pojedinca, moramo je braniti.

Лепо речено. Нека ме неко исправи али ја не знам да негде постоје персонализоване карте за ограничен број вожњи. Сви примери које знам је да постоје карте за једну вожњу и више вожњи где су ове друге јефтиније, класичан попуст на количину.
 
JohnnyLee":mjamowvn je napisao(la):
прво крећу персонализоване које ће се до краја године корситити заједно са маркицама (уместо повластице ће се користити персонализована), а од 01.01. крећу да се користе и остале карте. тако сам ја јуче разумео лика што је био на Београдској хроници

Bas ziva nisam da vidim gde cu da uturim tu markicu koju cu da nosam uz novu personalizovanu za*ebanciju...
 
orion":1sbqc7kr je napisao(la):
zidar":1sbqc7kr je napisao(la):
Glavna prednost zivota u velikom gradu je relativna anonimnost pojedinca, moramo je braniti.

Лепо речено. Нека ме неко исправи али ја не знам да негде постоје персонализоване карте за ограничен број вожњи. Сви примери које знам је да постоје карте за једну вожњу и више вожњи где су ове друге јефтиније, класичан попуст на количину.

Nazalost, to kod nas vec postoji. Svako ko je kupovao InoCall karticu zna da je potrebna licna karta, kao da je u pitanju stambeni kredit, a ne greb-greb kartica za jeftinije telefonske pozive za inostranstvo.
 
milanche":pvaofruu je napisao(la):
Evo zasto su reklame
untitled-6.jpg

p.s ne vidim nista lose u tome

И онда лепо постаје све отворено, са ким се прича, на шта се троше паре, куда се креће. Навике једног града на изволите. Не мора значити да би то неко злоупотребио али онда би бар грађани требало да имају јефтин превоз, као што имају бесплатне друштвене мреже :laugh:
 
zidar":xxurxct6 je napisao(la):
U spaniji kada kupite kartu za 10 voznji moze da je koristi ili jedna osoba za deset voznji ili 10 osoba za jednu voznju, svejedno je.

Све то може са неперсонализованим, по мени је логично...

http://busplus.rs/page-sistem-validacija-karata.php
Odabir zone i broja osoba pre prinošenja kartice validatoru – u cilju olakšane validacije, a imajući u vidu da se najveći broj vožnji realizuje u Zoni 1, validator će sa kartice skinuti iznos cene za jednu vožnju u Zoni 1 za jednog putnika. Ukoliko korisnik želi da obavi vožnju koja obuhvata Zonu 2 i/ili da plati kartu za više putnika, onda pre validacije na ekranu validatora najpre izabere opciju zone koju želi i/ili broj osoba pa tek onda overava (validira) karticu.
 
my bad, sve su predvideli. :p

Ipak, overim karticu pre nego sto ukucam zonu 2, ili overim karticu za dve osobe a onda se setim da mi treba 3. Damn, kartica je blokirana na odredjeno vreme, ne gine mi kupovina karte kod vozaca. :)

Ovo nije zakeranje, samo dobronamerno razmisljanje o mogucim poteskocama, bolje da se rese pre nego sto sistem proradi.
 
Верујем да блокада неће бити већа од 10 секунди... Ако буде, онда нема смисла...

Иначе, што се тиче временских карата, мислим да би најбоље било, као што је већ неко предложио да постоје три врсте: 15 минута, 60 минута и 120 минута, при чему би се укинуле зоне. То би некако било најправедније.
 
Sve se plasim da ce biti totalni haos oko ovog sistema sa kartama,a pogotovu sa otkucavanjem istih na vratima.
 
da su iole pametni, ovako nesto su trebali da uvedu prvog Jula, kada je manje opterecenje sistema, tako da se ostavi 2 meseca, do pocetka septembra i povecanja broja korisnika, da se ispeglaju problemi. Ali jok, moralo je da se saceka spic da se prebole dechje bolesti... U ovom gradu racionalnost je zaista endemska pojava
 
Pa ništa video klip i da vrte na STB kako se koristi... :kafa:
 
Vrh