Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Odgovorila je Nikoleta na gsp forumu,ona radi za GSP.Evo sta kaze

Молим Вас да пренесете путнику који је био сведок инцидента да упути мејл са описом догађаја и подацима као што су датум и време, гаражни број возила и линију, јер то предвиђа прописана процедура за подношење притужби на рад контролора возних исправа.

Само са писаном пријавом (у овом случају путем електронске поште), Унутрашња контрола, али и Служба за контролу возних исправа може предузети одговарајуће мере, односно утврдити која група контролора је у питању и позвати их све на службени разговор, и након тога предузети одговарајуће мере.

Електронска пошта на коју се могу упутити наведени подаци је kontakt.gspbeograd@gmail.com, а након тога ће притужба бити прослеђена надлежној служби и већ у понедељак ће бити започет поступак уврђивања чињеничних околности.

Врло је битно напоменути да се овакво понашање контролора возних исправа ригорозно кажњава, раскидом уговора и суспензијом. Чак и за далеко мање прекршаје, примењиване су мере отказа уговора.

С поздравом,
Николета
 
DOsta nas je GSP omalozavao sto su trazili to ce i na kraju dobiti :rant:
 
@2012 kao da gubiš iz vida pravu socijalnu sliku u Srbiji. Kakvo crno zavrtanje ruku??? Od ovog meseca se švercujem jer: nisam bu**** da gledam kako kontrolori maze neplatiše. Drugo, ni usluga koju građani dobijaju nije na nivou. Kontrola bi trebalo da bude ista prema svima, a sam GSP je upropastio. Žuti prsluci, stormniranje kazni, terminusne kontrole, opraštanja, maženje putnika i loša usluga, te vidljivo rasipništvo i neracionalno upravljanje preduzećemšto i rezultira velikim finansijskim gubitkom uprkos svim subvencijama.

Odgovornost prema građanima čak i u smrtno opasnim situacijama usled njihvog nerada je nepostojeća. "Zapalio se tramvaj", novine pisale, bez uvida u stvarni razlog havarije, a Grad se nije javno izvinio niti najavio pokretanje bilo kakve istrage o nesreći. Sve to zajedno pokazuje kakav je haos napravljen u sistemu. Naravno da ću da se švercujem i naravno da će putnici biti drski kad je samo preduzeće neodgovorno i samo uzrokovalo takvu anarhiju. Od održavanja do ponašanja vozača, pa i putnika. Wellcome to Africa
 
Jedino sto su izjavili je da smo bezbedni u prevozu
 
не сећам се гаражног броја. у Паризу сам видео контролу у зеленим униформама са нечим што личи на пендреке :) зидар би то можда боље могао да опише

2012":2ge7s65m je napisao(la):
Sačekajte nesmemo apriori da donosimo sud o zloupotrebi ovlašćenja na osnovu snimaka iz daljine , bez izjava jedne i druge strane,zapravo sa ovog snimka ne možemo da vidimo da li je putnik fizički napao kontolore pa su ga ovi savladali ili obrnuto.Zapravo svima je poznata bahatost pojedinih ljudi u svim prilikama pa i u javnom prevozu.

није их сигурно напао. само је изашао из аутобуса, а ова двојица су га пратила, затим је овај у плавој мајци скинуо прслук и напао човека с леђа. шта је било у бусу не знам, био сам у бусу иза, али сам их видео кроз прозор да се расправљају, после је путник изашао а контролори су га пратили
 
:/ Onda je nezahvalno suditi šta je zaista bilo,za raspravu je potrebno barem dvoje a nekad i kontrolori ne mogu da podnesu uvrede ili psovke pa ne treba da se izneadimo ako odgovore istom merom i oni su ljudi, a neki vrhunski profesionalizam ne možete očekivati od ljudi te socijalne kategorije pa nismo u Švajcarskoj.
E sad što Mateja reče sve je u javnom prevozu crno do krajnosti,možda je to važilo do pre godinu-dve,mislim da sad preteruješ.Za neplaćanje karte uvek može da se nađe opravdanje čak i u Stokholmu ili Pragu.Pa "zapalio se tramvaj" pa bilo je toga i u Pragu, šta očekuješ od 30 g.starih tramvaja,ali ipak novi stižu, najveći deo tramvajske mreže je potpuno nov,šine i ostalo.Eto videh i novo vozilo za koje je grad kupio za održavanje kontaktne mreže marke Mercedes,da ne nabrajam ceo novi trolejbuski park,pa depo,pa klime koje se sad ugrađuju postepeno u sva vozila,smart card.
E sad ima još dosta toga što se da prigovoriti ,ali iz meseca u mesec javni prevoz se modernizuje,ne stagnira kao u gradovima u okruženju.Treba biti iskren,ipak se u Beogradu menjaju stvari nabolje čemu je doprineo i Beobuild.
Zaista ko želi da živi u Beogradu mora da poštuje minimum reda,eto slične stavove možemo čuti od stanara u zgradama gde je imovina privatna odavno,neće da plaćaju održavanje a onda psuju vlast kada im ne radi lift,ili se ne čisti,ne kreči i sl.a kada te stanare podsetiti da su oni suvlasnci zgrade i da je to njihova imovina,opet se pozivaju da država treba da im okreči sprat ili očisti ulaz a oni ne treba ništa da plate,zaista smo čudan narod.. :/ :kafa:
 
Najjednostavnije, hoću kontrolu sposobnu da naplati karte. Ovo je sprdnja. Kada ih vidim poništim kartu, a putnici do mene ne urade ni to pa im se ne desi ništa. To je jedini moj direktan, i uopšte nebeznačajan razlog za neplaćanje karte. Građani ne treba da budu poslušne dobrovoljne platiše nego je to obaveza svih, a preduzeća da naplatu uspešno sprovede.

A ova tuča nema nikakvo opravdanje, sve i da je kontrolor fizički napadnut, nema prava da nastavlja tuču.

Replika i za poslovanje GSP-a: novi trolejbusi i tramvaji nisu nikakav pokazatelj boljeg rada, naprotiv, to je lakši način da se dođe do političkih poena.
Tramvaj se nije zapalio jer je star, nego jer je pukla mreža. A nije ni zato, nego jer je, po svemu sudeći, neko uklonio tako važnu stvar u svakoj elektrilčnoj instalaciji zvanu osigurač.
Za veliki minus GSP-a postoje dokazi.
Za njihovu odgovornost prema vozilima dovoljno je koristiti ih.

Nismo čudan narod, neplaćanje usluge je vid protesta, loš odnos prema firmi je pokazatelj odnosa njihovih struktura prema korisnicima.
 
JohnnyLee":uk86y65g je napisao(la):
не сећам се гаражног броја. у Паризу сам видео контролу у зеленим униформама са нечим што личи на пендреке :) зидар би то можда боље могао да опише

ako bas moram...

Dva parazitska zanimanja mrzim iz dna duse a to su kontrolori i carinici i nemam nimalo postovanja za njihovu sadomazohisticku rabotu. Na svu srecu unutar Evropske Unije carinici su takoreci istrebljeni, jos samo ove druge da dovedemo na listu ugrozenih vrsta.

Kontrolori u Parizu se krecu u jatima (niti su vukovi pa da kazem coporima niti ovce pa da bude stado) kao lesinari (6 do 12 primeraka) i nose svoje prepoznatljivo ruho (uniforme). U metrou retko kada ulaze u same vozove, obicno cekaju u hodnicima iza okuke da ljudi sami na njih nalete, a par njihovih u civilu stoje pre te krivine i hvataju one koji krenu nazad.
U autobusima se podele na ekipe i udju na sva vrata istovremeno a po jedan potrci do one masine za ponistavanje karata i pokrije je sakom. Uvek je zanimljivo gledati trkanje putnika i kontrole koja ulazi, ko ce prvi do masine :)

Do pre par godina nije bilo nekih vecih problema, ko se sverciuje i biva uhvacen plati kaznu (N€ na licu mesta, 2N ako prijava stigne na kucnu adresu, 2x2N za svaki mesec kasnjenja, na kraju poziv pred sud, isto je i za kazne u voznji to jest parkiranju) ko nece da da licne podatke ili pocne da pravi probleme saceka ga "police nationale" vec na sledecoj stanici jer je kontrola u stalnoj vezi sa njima. Inace kontrolori, koliko god ja mrzeo njihovu funkciju, prilicno su fini i ljubazni ljudi, kulturno se svima obracaju, objasnjavaju situaciju strancima i cak ponekad imaju i razumevanja.

Ali avaj, raste grad, sve je vise sveta, sve je manje para a usluga sve losija jer nema prostora da se kapaciteti povecaju. Odgovor RATP-a (Drustvena firma koja vodi i gradi metro) na netrpeljivost putnika i sve veci broj covekolikih majmuna u metrou je uvodjenje sopstvene milicije koja osigurava kako prostranstva metroa tako i kontrolore. Zaje*******ana jedna ekipa, opaki momci sa misicima, suzavcem, cizmama i direktnom vezom sa policijom. Sada je kontrolorima mnogo lakse, niko ih ne dira a moram priznati da je i nama obicnim putnicima mnogo spokojnije. Ovo drustvo je doslo do tolikog nivoa sebicnosti da niko vise ne ocekuje da ce neko ustati da ga brani nego svi okrecu glavu. Dozvolili smo da nam milicija postane neophodna i radujemo se njenom prisustvu.

RATP boys:

groupe-cynophile--1-.jpg

surete_dh.1243664170.jpg


Na svu srecu ima ljudi koji od metroa umeju da naprave nesto lepse:


fantaisies.012.jpg


fantaisies.004.jpg


podzemni svet je fascinantan...


U Madridu i Barseloni nema kontrole, na svakom ulazu u metro gde se ponistavaju karte stoje jedan ili dva tipa iz metro-milicije i motre. Doduse kod njih je tako i u svakoj vecoj radnji, gomila bezveznih zanimanja=socijalni mir.
 
Матеја Бељан":18yoqtir je napisao(la):
Nismo čudan narod, neplaćanje usluge je vid protesta

Na zapadnoj Pariskoj prigradskoj mrezi, koja puca po svim savovima, cak i na zapadnij TGV mrezi koja je u slicnoj situaciji a obe su u nadleznosti SNCF-a (drzavna zeleznica) putnici su zapoceli "strajk karata", svi imaju placene karte ali nece da ih pokazu kada im to kondukter trazi. Kada ceo vagon tako postupi, sve na finjaka i uz objasnjenje da je usluga katastrofalna, onda kondukteri ne zovu policiju jer znaju da imaju posla sa postenim ljudima koje svako jutro vidjaju godinama u tom istom vozu vec zovu centralu i prenesu bes korisnika. Pre mesec dana je direktor SNCF-a dao intervju u novinama gde je prvo naravno branio svoju politiku poslednjih godina ali zatim priznao sve nedostatke i pogorsanje sistema i obecao da ce promeniti nacin poslovanja i udovoljiti korisnicima.
Nije Francuska savrsena ali svi koji imaju bilo kakvu javnu funkciju znaju da ce kad tad polagati racune i da im gori pod dupetom a gradjani znaju da imaju tu moc pritiska.
 
@zidar ima to malo veze i sa 1789 i sa 1871 i sa 1968, rekao bih ja. :) Ali slike su... mmm... neka tvoja, hm...poznanica? :D

Dok god se GSP vodi netransparentno kao privatna firma partije na vlasti, a ne kao udruženje čija je svrha pružanja usluga samim građanima koje u tom udruženju učestvuju (da li finansijski, da li svojim radom), do onda mislim da nije moralno plaćati kartu. Ja to i dalje radim, jer ne želim da se bakćem sa kontrolorima, ali iskreno, da sam u Beogradu cele godine, ne bih samo sedeo skrštenih ruku.

Činjenica je da se GSP pogoršava, da se koristi kao kasica prasica njegovih direktora, i da su putnici poslednja rupa na svirali. Rešenje nije u većoj kontroli putnika, nego u većoj kontroli direktora i šefova pogona.. u prevodu - who watches the watchmen?
 
JohnnyLee":ip7xov1k je napisao(la):
усликао сам напад контролора ГСП-а на путника ван возила. окачићу слику када ми се телефон накачи на комп. наиме, у Јапанцу на линији 18 тралала, путник изашако код Црвеног солитера, два контролора за њим. кад видим ја један скида прслук и напада путника са леђа. ухвати га он за врат, овај поче да се отима. ја се мало склонио преко пута, нашао добар штек и усликао. то се дешавало око 15:25. чим успем да накачим телефон окачићу слику
Sigurno je putnik vređao kontrolora.
 
Матеја Бељан":2vag66ek je napisao(la):
novi trolejbusi i tramvaji nisu nikakav pokazatelj boljeg rada, naprotiv, to je lakši način da se dođe do političkih poena.

Naravno, pa pogledajmo kakvu su fotografiju postavili za vest o tramvajima link.

A zatim vest koju je Blic objavio samo u štampanoj verziji, pravdajući incident starim vozilima!
Tramvaj star 28 godina zapalio se tokom vožnje
Vozila na šinama u proseku stara tri i po decenije.

Čitaoci su nebavešteni, ne znaju da tih 28 godina za tramvaj nije tako puno, jer porede sa automobilom. Drugo, ovime se pokušava napraviti kontrast i pokazati kako su sad neki posle toliko godina kupili nova vozila!

Znate li da pre zvanične promocije CAF-a (one vožnje) niko nije smeo da fotografiše tramvaj, čak i GSP za svoju arhivu? Verovatno znate i zašto.




Elem, vratimo se na temu:

Koliko primećujem, ispravljen je nedostatak na busplus sajtu je i podaci se više ne mogu videti. Ja sam tražio na internetu i nisam mogao pronaći e-mail webmasetra i upšte email firme "ApexSolution Technology".

Takođe, primećujem da na oznakama noćnih linija nedostaje "N" (15N,26N,29N...). Samo su prekopirali sa GSP sajta koji nije ažurirao podatke u skladu sa odlukom Direkcije za javni prevoz.
http://busplus.rs/page-servisi-spisak-linija-nocne-linije.php
 
Senke":t9p31f6r je napisao(la):
JohnnyLee":t9p31f6r je napisao(la):
усликао сам напад контролора ГСП-а на путника ван возила. окачићу слику када ми се телефон накачи на комп. наиме, у Јапанцу на линији 18 тралала, путник изашако код Црвеног солитера, два контролора за њим. кад видим ја један скида прслук и напада путника са леђа. ухвати га он за врат, овај поче да се отима. ја се мало склонио преко пута, нашао добар штек и усликао. то се дешавало око 15:25. чим успем да накачим телефон окачићу слику
Sigurno je putnik vređao kontrolora.

Mogao je putnik da mu verbalno uputi najgore uvrede licne prirode. Kontrolor nije smeo da upotrebi silu. Njegov posao nije da bude policajac. Nema takva ovlascenja, obuku, niti je placen da preuzima takav rizik.

Vidim da je na fotografiji skinuo fluo prsluk, valjda da bi se u fizicki obracun upustio privatno. To tako ne funkcionise. Otkaz, zabrana zaposljavanja na slicnim poslovima odredjeni period, sudija za prekrsaje. Pa bato sledeci put kad budes hteo da izigravas srbendu dobro ramisli koliko ce to da te kosta. Cist neprofesionalizam.

Ovakvi kaljaju i ono malo ugeda GSP-a za koji mi debelo placamo (sto kroz markice, sto kroz porez na sve moguce)
 
Ok ,niko ne voli ovde pa ni u svetu kontrolu karata, rešenje je da se odvoji posebna jedinica Komunalne Policije koja bi se zvala "Tranzitna policija"po uzoru na svetske metropole,pa kada vam uvrću ruku onda je sve ok. :kafa:
"Kontrolor nije smeo da upotrebi silu"..svi imamo granicu trpljenja pa i oni,niko ne voli da ga tretiraš kao stoku,a bio sam svedok tome više puta,posebno prema ženama kontrolorima.Tim ljudima nije lak posao,posebno ako ga rade kako treba,jer upravo ti kontrolori koji insistiraju da pokažete kartu ili da je kupite se napadaju verbalno a često i fizički.Otprilike slična priča je i sa vozačima. :kafa:
 
U Turskoj je u smart card sitemu moguće plaćati dopunu kreditnom karticom preko kompjutera,nadajmo se da će i u Beogradu omogućiti tu opciju. :kafa:
KENTKART RECEIVED MOST INNOVATIVE REGIONAL INDUSTRY SUPPLIER
AWARD AT 59th UITP WORLD CONGRESS IN DUBAI
Integrated Intelligent Transportation Systems provider, Kentkart has been awarded to
“Most Innovative Industry Supplier Award” for the services provided to public transport
sector in Turkey, on 12th of April 2011 at 59th UITP World Congress and Exhibition in
Dubai, during Turkey Regional Workshop.
Infinite Kenkart and Internet Recharge are Kentkart’s successful applications
implemented in Kocaeli, Mugla and Sivas cities in Turkey. These applications carried the
Company to success. Internet Recharger application enables Public transport
passengers to recharge their transportation cards on internet through
www.kentkartim.com web site. Passenger gives single authorization to top-up the
transportation card via his/her credit card. By doing so if the card’s balance under certain
amount, it would be automatically toped-up when passenger gets on-board in any public
transport vehicle. Infinite Kentkart application improved passengers’ convenience and
their cards do not give in-sufficient balance message anymore. After this single
authorization, when passenger presents transportation card to any validator, the card is
first recharged with determined amount and then deducted from regular fare within the
same card reading interval. Passengers do not have to find kiosk operator in the city.
Regional Award has been given to Dr. Mazhar Umur Basmaci by UITP General
Secretary Mr. Hans Rat. In the same event Kentkart General Manager Mr. Ercan Unal
has signed Sustainable Mobility Charter with Mr. Hans Rat.
In addition to public transportation, Kentkart smart cards are also used at the entrance to exhibition centers and concert ticket offices. With the same card, citizens can make their transportation, municipality utility (gas, water, waste, etc.), parking, and shopping payments.

The large TFT LCD screen of smart card readers enables operators and city authorities to make audio and video announcements and to give celebratory announcements to the citizens.

Šta reći Wellcome to the future..
 
Kontrolori ne smeju da upotrebljavaju silu. Moraju da smisle drugi nacin, ali ovako ne, sta god da im neko kaze. Jedino opravdanje za fizicku reakciju kontrolora je u samoodbrani, nikako drugacije. Zbog toga ne bi trebalo bilo ko da bude kontrolor.
 
Sa GSP foruma:


"nikoleta"":2nymoa1e je napisao(la):
Последњу тест верзију интернет презентације ГСП „Београд“ могуће је видети на следећем линку:

http://www.gsp2.euromedija.rs


*Напомена:
Веб сајт још увек није завршен и подложан је изменама и допунама садржаја.


Očekivao sam dosta radikalnije izmene i veću inovativnost obzirom na vreme koje je bilo potrebno da se izradi ova prezentacija.
Manje više je sve ostalo isto, pa čak i citat na početnoj strani, samo je lepše upakovano.
Glavna primedba - nepostojanje čak ni linka ka punim redovima vožnje. Takođe noćne linije se ne zovu 15, 56... već 15N, 56N..., i pritom je nejasan pojam noćne linije 15A ??
 
c.s.i.":28lblxmb je napisao(la):
Sa GSP foruma:


"nikoleta"":28lblxmb je napisao(la):
Последњу тест верзију интернет презентације ГСП „Београд“ могуће је видети на следећем линку:

http://www.gsp2.euromedija.rs


*Напомена:
Веб сајт још увек није завршен и подложан је изменама и допунама садржаја.


Očekivao sam dosta radikalnije izmene i veću inovativnost obzirom na vreme koje je bilo potrebno da se izradi ova prezentacija.
Manje više je sve ostalo isto, pa čak i citat na početnoj strani, samo je lepše upakovano.
Glavna primedba - nepostojanje čak ni linka ka punim redovima vožnje. Takođe noćne linije se ne zovu 15, 56... već 15N, 56N..., i pritom je nejasan pojam noćne linije 15A ??
Dizajn je, blago rečeno, nezanimljiv, s'obzirom na mogućnosti, a sajt uopšteno nema skoro ništa novo. Čak bi, po mom mišljenju, i što se mapa tiče trebalo da se ugledaju na belgrademaps. Dakle, sad još samo da kažu da košta ko Dulićev sajt - kao šlag na tortu. :bash:
Ne znam koliko već rade ovaj sajt, ali ja, kao web dizajner, ovo mogu da napravim za manje od 7 dana. Zapravo, za manje od 3. :(
 
Ja sam malo zakasnio pa ne mogu da bas ispratim diskusiju, ali sam cuo da NEMA VREMENSKIH KARATA U PLANU?? Pa da li su ovi ljudi normalni? Ja da se odvezem od hrama do gajbe na Nbg-u mogu za cas ako presednem na tramvaj i bus sa Usca i to bez cekanja. Ali to je losa ideja, zar ne? Bolje se tiskati u prepunoj 78ici i cekati je 15 minuta. A kamoli kada presedam na BGvoz...

Znaci ne mogu da verujem da ne mogu JEDNU STVAR da urade kako valja. JEDNU. :mad: Ako se oko ovakvih osnovnih stvari i trivijalnosti baguju, onda se stvarno ne treba nadati u neko poboljsanje javnog prevoza!

A sajt izgleda ko blog u Wordpressu.
 
Својом пословном политиком просто терају на шверц.....неспособна банда лезилебовића.
 
@ johnny_s

Tender (koji je verovatno objavljen samo u lokalnom listu sela Donje brijanje) je bio raspisan još tokom marta. Dakle, na ovoj umetnosti od sajta su radili verovatno još od kraja aprila/početka maja.
 
A zasto ne napisu red voznje za svaku liniju umesto prvih i poslednjih polasaka?
c.s.i.":17qhly8l je napisao(la):
Sa GSP foruma:


"nikoleta"":17qhly8l je napisao(la):
Последњу тест верзију интернет презентације ГСП „Београд“ могуће је видети на следећем линку:

http://www.gsp2.euromedija.rs


*Напомена:
Веб сајт још увек није завршен и подложан је изменама и допунама садржаја.


Očekivao sam dosta radikalnije izmene i veću inovativnost obzirom na vreme koje je bilo potrebno da se izradi ova prezentacija.
Manje više je sve ostalo isto, pa čak i citat na početnoj strani, samo je lepše upakovano.
Glavna primedba - nepostojanje čak ni linka ka punim redovima vožnje. Takođe noćne linije se ne zovu 15, 56... već 15N, 56N..., i pritom je nejasan pojam noćne linije 15A ??
 
Zelim ovom prilikom da cestitam ekipi koja je radila mape za novi sajt GSP:

Bravo majstori, uspeli ste da napravite losije mape od starih GSP teget-zutih!

Mogu da razumem da neko nema mogucnosti ili volje da putuje pa nije imao priliku da vidi kako se stvari rade u ostatku sveta, ali da ne ume da otvori mozillu i na googlu potrazi sajtove Londonskog, Pariskog, Madridskog i Berlinskog gradskog prevoza kako bi barem prekopirao ako ne ume bolje to je zaista tragicno.
 
Ja ipak mislim da nije toliko strasno, bolje je od starih, ali losije 10x od tvojih Jug. To su one mape koje se koriste na stanicama sad.

Ne dopada mi se što su stavili samo slike novih vozila, na sajtu GSPNS su u raznim odeljcima različite fotografije, čak i najstarijeg tipa Ikarusa (mada ih ja nisam video nikad na ulici)
 
Vrh