Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Znaci od oktobra povlastice koje koristimo trenutno, ce postati istorija :D :vops:
 
Bojim se da će i izdavanje Busplus kartica ličiti prvih mesec dana na izdavanje novih pasoša i LK - gužva, redovi, čekanje...
Personalizovane kartice će se izdavati na 25 mesta. Ako tek svaki 10. Beograđanin odluči da izvadi takvu karticu, to znači da će svaka lokacija morati da izda najmanje 6.800 kartica...
 
ovo mi se svidja:
Tokom vožnje preuzima ulogu elektronskog informatora na kome se ispisuje dan, datum i vreme, broj i naziv linije i najavljuje sledeću stanicu.
nformacija o stajalištima se automatski menja u zavisnosti od trenutne pozicije vozila, koja se očitava pomoću GPS-a.
Pored toga, zvučnik integrisan u uređaj, omogućiće i zvučnu najavu naredne stanice.


a šta je sa onim online prijavljivanjem što vidim na sajtu ?
 
Skloniše sajt!

Evo javnih podataka o vlasniku domena:
Domain name: busplus.rs.
Domain status: Active
Registration date: 13.05.2011 09:17:05
Modification date: 13.05.2011 09:17:05
Expiration date: 13.05.2012 09:17:05
Registrar: Eunet d.o.o.

Owner: Apex Solution Technology d.o.o.
Address: Kneginje Zorke 2, Beograd, Srbija
ID Number: 20514841
Tax ID: 106037154

DNS: dns1.eunethosting.com. - 217.26.211.17
DNS: dns2.eunethosting.com. - 217.26.211.18

Administrative contact: Ivan Bukelic, Apex Solution Technology d.o.o.
Address: Kneginje Zorke 2, Beograd, Srbija

Technical contact: EUnet Hostmaster, EUnet D.O.O
Address: Milentija Popovica 9, Beograd, Srbija
 
PA sto bre? :(

Nisam stigao da iscitam ono.Da nije pukao zvog velike navale ljudi?
 
Бах, нисам хтео на послу да читам и ето ми кад се правим фин :bash: Јел има неко да је сачувао нешто са сајта или да има у историји па да подели са нама добрим душама које изгореше од нестрпљења? :D :D :D
 
Evo sta sam nasao u svom historiju

cene.png

dokumentacija-zaposleni.png

dopuna-kartice.png

karte.png

nepersonalizovana.png

personalizovana.png

pocetna.png

prednosti.png

pregled-stajalista.png

servisi.png

upravljanje-vozilima.png

validacija-karte.png
 
Sjajno je sto se napokon uvodi svremen sistem naplate prevoza i sto ce napokon postojati evidencija kretanja putnika kao bi se sistem poboljsao. :kk:

Ipak moram primetiti nekoliko apsurdnodsti i podlih namera:

Specificnosti validacije nepersonalizovanih karata
Najkrace vreme izmedju dve validacije iste karte je konfigurabilno i moguce ga je definisati daljinskim putem iz OKC. Na taj nacin se sprecava da se karta validirana u vozilu slucajno validira vise puta.


Posto prosecno putovanje moze da potraje i do sat vremena kartica onda ostaje blokirana toliko, kako onda da je overim usledecem autobusu kada presedne? Cekicam pola sata na stanici?
Sa druge strane ako je blokada kraca a ja se vozim duze onda nema nikakvog smisla. :notok:

Informisanje na stajalistima preko displeja
Pored podataka o nailasku vozila, putnicima ce preko displeja biti pruzene i druge servisne informacije, poruke o eventualnim izmenama,
[highlight=red]reklamne poruke itd[/highlight].

kakve bre reklame!? Ako hocete reklame dodajte drugi displej samo za njih, ovako cu se na stanici gde staje 5-6 linija nagledati reklama za Grand kafu i Vanish dok ne saznam da krs koji cekam stize za 57 minuta! :notok: :notok:
A ono "itd" vec zamisljam da su predizborne poruke i informacije o uspesima gradske vlade. Dosta mesanja baba i zaba, ako je displej za informacije o prevozu onda neka bude sto efikasniji za to a ne da bude opterecen reklamnim porukama. U ostalom ako placam i kartu za prevoz i subvencije za isti kroz porez hocu besprekornu uslugu a ne jos da me truju reklamama na svakom koraku.

I moj favorit: logotipi Erste Banke, MTS i Tempa u donjem levom uglu. :notok: :notok: :notok:
Pa jel ovo javni prevoz u kom se placa karta i koji grad subvencionise ili formula 1 sa svojim sponzorima?
Jel mogu ja da budem sponzor i da dobijam, to je neminovno, podatke o putnicima i njihovim kretanjima?

Mada moze i da ispadne suprotno, "brze internet veze MTS" a iza toga "autobus 58 vreme 94 min" ili "pouzdano uz Erste" pa "obustavljen saobracaj zbog kvara na mrezi" :D

Pa dokle vise, em cena karte, em procenat za firmu koja ovo organizuje, em subvencije, em krediti za obnovu voznog parka i na sve to reklame na svakom cosku. Jos vozaci da nose koka kola kackete i majce a kontrolori zvezdine dresove i bice savrseno.

Ili reklame i besplatan prevoz ili naplata ali bez reklama!
 
+1 :) za histori - bojan87

Zidar apsolutno si u pravu :)
pa da i ja dodam koju:

Ako želim da platim punu cenu pretplatne karte za bilo koj period GSBu
šta ce njima moji podaci sa matičnim brojem

usluga je usluga , razumem za popuste-povlašćene grupe, da ne bi bilo muljanja
al za punu cenu , glupost

sutra ce mi i konobar pri naplati kafe tražiti matični broj (jmbg)
pretplatna karta nije dokument na osnovu kojeg se može utvrditi identitet tako da upisivanje matičnog broja tj dostava
GSBu našeg matičnog broja je g l u p o s t :bash:

usluga kao i za kafu : platio, popio i čao....
šta koga boli du... za ime naših očeva , adresu, matični broj i ostalo kad plaćamo pun iznos
koj to zakon opravdava i nalaže (pro-stranoj firmi ,,Kentaki ili sl.,,.) da prikupljaju podatke državljana Srbije i građ. Beograda

Drugo kakve su im garancije od krađe-prodaje baze tih podataka
 
Dacu im juce broj mobilnog ili fiksnog.Ima da me cimaju kopilad iz tih banaka.
 
zidar":2nicwlo0 je napisao(la):
Posto prosecno putovanje moze da potraje i do sat vremena kartica onda ostaje blokirana toliko, kako onda da je overim usledecem autobusu kada presedne? Cekicam pola sata na stanici?
Sa druge strane ako je blokada kraca a ja se vozim duze onda nema nikakvog smisla. :notok:
Прво што сам ја помислио је да период блокаде може да се подеси да ли ће бити типа две или пет секунди. Да се карта не би поништила пре него што се особа одаљи од аутомата. Не знам како би се изласком из аутобуса случајно активирала карта с обзиром да ће се излазити десном страном на којој аутомат не постоји. Просто нема логике да се тај период блокаде односи на време путовања, пошто се оно не може предвидети. Једино ако се та карта више не може поништити у том аутобусу у неком унапред одређеном периоду, али би та блокада онда била везана за аутомат и његову меморију, а колико ми се чини овде се говори о блокади картице.
 
Могли би ти људи касније направити и ћириличну верзију сајта, неће да шкоди.
 
Ovo sa reklamama me baš interesuje. Koliko su te firme platile za te reklame i kome? Gde će ići prihod od reklama? Šta je sa novcima od karata koji već idu KentKartu (vidi komentar od pre par strana)?

Hoće li nam privatizovati ceo grad? Sutra ću da se okrenem i vidim istetoviran MixNet Paket promociono na leđima...
 
Zidar, nisi najbolje razumeo - serijski broj kartice, nakon validacije, ostaje naravno u memoriji sistema tog vozila, pa će tom funkcijom blokade ponovne validacije biti onemogućeno da se u ISTOM vozilu skine 2x iznos sa kartice, a ne u svim vozilima... Znači, blokada se nakon validacije startuje u memoriji validatora/sistema tog vozila, a ne u memoriji kartice... Samim tim, odmah nakon validacije možeš ako hoćeš da izađeš iz tog busa i pređeš u neki drugi, i u tom drugom busu ćeš opet moći odmah da izvršiš validaciju svoje kartice bez problema... Time se sprečava da neko tokom vožnje u gužvi, ako slučajno približi validatoru tašnu/jaknu/ranac u kome mu se nalazi kartica, ne plati bespotrebno 2x ili 3x tu vožnju... Trajanje blokade će, verovatno, biti jednako vremenskom trajanju vožnje između 2 terminusa, a sve blokade će se, vrlo moguće, resetovati na okretnicama.
Tako je barem u svim sistemima tog tipa po Evropi koje sam koristio.
 
Мене још занима и каква је то категорија "за жене између 60 и 65 година".
 
A mene zivo zanima to oko uzimanja podataka za neprsonalizovANE karte mogao bi zastitnik gradjana da dobije pisamce ,svrha te karte je upravo da se neostavljaju podatci :kafa: I zasto nema godisnje karte zar je to toliko tesko :kafa:
 
Опет су изменили сајт, сад само анимирају статичке слике.
http://busplus.rs/

И сада је јасна суштина "партнерства" са ерсте, мтс-ом и темпом, њихове пословнице ће бити и продајна места за нове картице.
 
mozda su mts, tempo i erste banka tu naslikani jer ce verovatno da budu partneri za dopunu elektronskih kartica, bice senzori za topunu u tempu, pa onda preko sms-a i mts-a ili preko a erste banka ce da vrsi online dopune.....
 
Хоће ли бити уведене и ткзв. смс-карте, нешто слично као што сада има Братислава или Праг?
 
boca-ica":1z2sl8kf je napisao(la):
Ako želim da platim punu cenu pretplatne karte za bilo koj period GSBu
šta ce njima moji podaci sa matičnim brojem

Логично је да се скупљају подаци за персонализоване карте с обзиром да различите категорије путника подразумевају различите цене карата.


У секцији "вести":
Konferencija za novinare na kojoj će biti predstavljen novi sistem za upravljanje vozilima i karte za prevoz u javnom gradskom prevozu u Beogradu - BusPlus, biće održana u utorak, 23.08.2011. godine
 
Vrh