Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Trebalo bi uskoro uneti i Beograd na ovu listu :D
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_smart_cards

Vidim da se na listi nalazi i Prizren (Kentkart im je početkom 2009. pustio u rad "Contactless Smart Card Automatic Fare Collection and Vehicle Tracking System". Prizren ima ukupno 3 autobuske linije).

Inače, ako nekog interesuju tehnički detalji Kentkartovog kontrolnog centra/ekrana koji se ugrađuje na onu šipku pored vozača, može ih naći ovde
belgrade_big.jpg

http://www.kentkart.com/en/KV_250_003.aspx
 
Vrlo je moguće da Prizren koristi IK-107, i ja sam čuo tako nešto. Bilo bi zanimljivo znati kada su ih nabavili i videti bar neku fotku kako izgledaju tamo na njihovim ulicama.
 
Tek sam pre neki dan primetio nov režim ulaska u autobuse na okretnici kod Trga/Doma vojske. Na svakom autobusu su zatvorena sva vrata osim prvih, a pored tih prvih vrata na trotoaru stoji po jedan kontrolor u žutom prsluku i kontroliše karte/markice svih koji bi da uđu u bus...
 
Somi303":3qzhuyu6 je napisao(la):
Ако је нека кршина од Икара можда је 303. :lol:
100% је 303 изгорела сад је дошао Беобус уместо ГСП-а у Заклопачу :D
Баш немате среће...изгори вам ГСП-ов контејнер и добијете ЛИаза...кога неће, њега баш неће... :D Беобус је приватна верзија ГСП-а Не зна се ко је гори шљам и ко има лошије бусеве.
11030":3qzhuyu6 je napisao(la):
Strasno! Sreca pa si zivu glavu izvukao
Дошао је одмах бус па су сви побегли у њега, и кме треба и коме не :o
2012":3qzhuyu6 je napisao(la):
Zaista je skandalozno da preko Terazija linja 31, voze krševi kao u najdaljoj periferiji,Da li će doći svesti ovi u GSP da kroz strogi turistički centar grada treba staviti najnovije i najbolje autobuse! default/kafa
Немој молим те више инсистирати на томе. ПОред свих нових трола и јапанаца на 26, 31 се и не види.
А на најдаљој периферији не живе вукодлаци, и нама треба оно мало нових бусева што нам дају.
 
Pa ako češće prolaziš od Slavije do Terazija, bogme krševi na liniji 31 se i te kako vide, i ne vidim neko opravdanje da se na toj liniji koja prolazi preko Terazija ne uvedu noviji ili pak pristojniji busevi od ovih koji bljuju čađ od nafte u strogom centru ;)
 
2012":2eh4agej je napisao(la):
Pa ako češće prolaziš od Slavije do Terazija, bogme krševi na liniji 31 se i te kako vide, i ne vidim neko opravdanje da se na toj liniji koja prolazi preko Terazija ne uvedu noviji ili pak pristojniji busevi od ovih koji bljuju čađ od nafte u strogom centru ;)

Хоћеш да кажем "Ми живимо у центру дајте на нископодне Икаре,а ови из Гроцке(пример) нека се возе кршевима и нека ризикују да погину кад год закораче у аутобус"?! Па не може тако! :mad:
 
Vozih se novim Volvo-Megabusom, u pitanju je Bamiron (Beobus). Prvi utisak je da vozilo bolje i od Neobusa! Uopšte ne krcka, odlično se ponaša na putu (poput Conecta), enterijer fino izgleda. Eh, da su i ostali prevoznici iz grupacije Beobus uzeli ovaj bus, a ne kombajn-LiAZ.

18406825629413439717510.jpg

Slika sa GSPBeograd.net
 
2012":ffn0bl76 je napisao(la):
Pa ako češće prolaziš od Slavije do Terazija, bogme krševi na liniji 31 se i te kako vide, i ne vidim neko opravdanje da se na toj liniji koja prolazi preko Terazija ne uvedu noviji ili pak pristojniji busevi od ovih koji bljuju čađ od nafte u strogom centru ;)
Пре свега, ГСП не поседује пристојније зглобне бусеве, сем Јапанаца (који су строго распоређени по директивама јапанске амбасаде) и оно мало Икарбуса Н серије. 31 има снажан такт, и када би убацили само Н серију, морали би скоро све аутобусе да ставе на њу, што би било јако неправедно према осталим деловима града.
 
Zaduženja po letnjem redu vožnje (od 01.07.2011):

trosmenac
dvosmenac
jednosmenac
šihta
šihta+treća smena
prvi deo šihte+druga smena

31

1/31 - 970 IK-218N (2008)
2/31 - 1007 IK-201 (2002)
3/31 - 1058 IK-201 (2002)
4/31 - 969 IK-218N (2008)
5/31 - 939 IK-201 (2006)
6/31 - 938 IK-201 (2006)
7/31 - 959 IK-201 (2001)
8/31 - 1018 IK-201 (2002)
9/31 - 1046 IK-201 (2002):
10/31 - 1019 IK-201 (2002)
11/31 - 952 IK-218N (2008)
12/31 - 1057 IK-201 (2002)
13/31 - 1079 IK-201 (2002)
14/31 - 1036 IK-201 (2002)
15/31 - 1035IK-201 (2002)

Evo to je trenutno stanje, možete da vidite koliko je potrebno vozila, u zimskom režimu nekoliko komada više.

Podaci preuzeti sa:
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=7&t=18


Ovo je poslednja serija IK-201 iz 2006. po meni i oni mogu da prođu :)
349106.jpg
 
stf":29wujo7z je napisao(la):
2012":29wujo7z je napisao(la):
Pa ako češće prolaziš od Slavije do Terazija, bogme krševi na liniji 31 se i te kako vide, i ne vidim neko opravdanje da se na toj liniji koja prolazi preko Terazija ne uvedu noviji ili pak pristojniji busevi od ovih koji bljuju čađ od nafte u strogom centru ;)
Пре свега, ГСП не поседује пристојније зглобне бусеве, сем Јапанаца (који су строго распоређени по директивама јапанске амбасаде) и оно мало Икарбуса Н серије. 31 има снажан такт, и када би убацили само Н серију, морали би скоро све аутобусе да ставе на њу, што би било јако неправедно према осталим деловима града.
A zašto bi na linji 31 vozio zglobni? ako ga nema osim Japanaca a ja sam video da ima novih Ikarbusovih koji voze na linjama Ada 1,2,3...ima i niskopodnih zglobnih pristojnog izgleda od Ikarbusa.Ajde i da prihvatim tvoju argumentaciju,onda bi prvi novi zglobni autobusi koje bude izradio Vdl-Ikarbus trebalo uptiti na 31,37..linje koje prolaze preko Terazija,a dobro bi došli i novi CNG busevi..
 
Nema šanse solo na 31 :shok: I ovako kada upadne neki solo bude veoma problematično, do Slavije više nema mesta.

ps. Zglobni Ikarbusi koji rade na Ada linijama su Lastini.
 
2012":dmzfe4p4 je napisao(la):
A zašto bi na linji 31 vozio zglobni? ako ga nema osim Japanaca a ja sam video da ima novih Ikarbusovih koji voze na linjama Ada 1,2,3...ima i niskopodnih zglobnih pristojnog izgleda od Ikarbusa.Ajde i da prihvatim tvoju argumentaciju,onda bi prvi novi zglobni autobusi koje bude izradio Vdl-Ikarbus trebalo uptiti na 31,37..linje koje prolaze preko Terazija,a dobro bi došli i novi CNG busevi..
Док су 31 држали по пола приватник и ГСП, то је био пакао, јер је приватник имао само соло аутобусе. На свакој станици задржавања су била и до 3,4 пута дужа, а гужва је била невероватна.
Једна од реткох ствари која је праведна код ГСП-а је релативно добар распоред нових возила, на тај начин, да сваки део града добије одређени контигент.
ЦНГ бусеве, опет не треба форсирати на Теразије, већ на линије које пролазе високо загађеним трасама, значи кроз Деспота Стефана или Главну у Земуну.

Не разумем толику опседнутост Теразијама, па ваљда је битиније логично и праведно распоредити нове аутобусе, него све спрцати на суви центар, због туриста, које тако нешто најмање интересује.
 
Pa slika koju Beograd treba da predstavi sebi svojim građanima pa onda i strancima je pristojan prevoz prvo u centru,jer je tako svuda u svetu,ja ne razumem da je nekome svejedno da li će Terazijama ići bus koji ajde što je krš ali, koji bukvalno bljuje dim i vatru,i stvara nesnosnu buku.A onda na Miljakovcu ugledate ganc novi bus koji vozi nekom '..iza tregera' linju.Meni to nije normalno,jer se pretenduje u medijima da je Beograd postao turistički grad,što i jeste tačno.
E sad, lepo je kada vidim da se u nekom bloku na periferiji uredi park na najmoderniji način to je super stvar,ali zar ti ne pripadne muka da se ispred same Skupštine ili na trgu Pašića lome noge od rupa i rasklimatanih ploča ili umesto lepo popločanom Trgu Republike hoda po uleglom asfaltu,pa ipak to treba da dobije prioritet u odnosu na neke druge ili udaljenije delove grada,baš kao i novija vozila koja trebaju da prolaze kroz sam centar grada.
I kada pominjem autobuse zaista mislim da je neprimereno mesto da se na Trgu R.parkira rasklimatani autobus zavoda za transfuziju krvi,koji em što mu tu nije mesto(ima i boljih primerenijh mesta) em je krš,em se ne poštuje zabrana parkiranja koja je na snazi na celom tom potezu,valjda predstavlja turističku atrakciju,mislim ko je dozvolio parkiranje autobusa koji oduzima i to malo prostora već godinu dana na nultoj centralnoj tački Beograda? :kafa:
 
2012":4p7zfknh je napisao(la):
Pa slika koju Beograd treba da predstavi sebi svojim građanima pa onda i strancima je pristojan prevoz prvo u centru,jer je tako svuda u svetu,
Грађани Београда се ионако деле на привилеговане и запостављене. Такво форсирање центра би повећало незадовољство управо суграђана ван круга двојке.

Очигледно је да не разумеш људе са периферије. Не разумеш како је то, немати канализацију и газити по говнима, како је то, немати уличну расвету и тротоаре, лошу путну инфраструктуру....да не говорим о козметичким интервенцијама, типа, поплочавања, канти и нових клупа, некошених паркова......мислим, низ је застарујућ.

По периферијама углавном возе најгоре конзерве, са понеким новим бусом. Ти би сад и тај понеки нови бус да пребациш у суви центар, који ионако прождире највећи део буџетских средстава.

Е, сад, да ли треба због шаке странаца да жртвујемо и шири центар и периферију. То би било болесно. Уосталом, присуствовао сам сцени када се пар неких младих странаца возило 31. у несносној гужви, и то после испадања трола због нестанка струје. Њима је било занимљиво, исто као што је нама занимљиво да се провозамо метроом у неком граду...

Београд је град који се развија и то странци могу видети, јер у истој улици саобраћају нове троле и стари аутобуси.....
 
Bas tako,ti 2012ice stvarno razmisljas ponekad u fazonu-svako ko je van kruga 2ke nek crkne.
 
Ej daj to o mukama na periferiji više ne pije vodu,od kada je BGVoz na linji 1 u radu,gradi se od sept.drugi kolosek prema Pančevu, a za koji mesec i linija do Rakovice će proraditi,dakle ako budemo o tome govorili ispašće da ljudi sa periferije dolaze kao gospoda do centra.Da napomenem da je živim na granici .Brda i Žarkova pa nemoj meni pričati o zapostavljanju,bliže periferije,to što ti kažeš da neki stanovnici gaze po g...nemaju trotoare su njačešće sami krivi jer su zidali gde su stigli najčešće gde gradnja nije dozvoljena pa sada treba da kukamo nad sudbinom što nemaju stanicu V.Spomenik ispred dvorišta,ali grad i njima pomaže a na uštrb onih koji su zidali legalno,ali ajde sada je legalizacija dao se neki novac a ne može se preko noći u svako naselje stići bagerom.
Ne treba mi da uređujemo centar sada bogme zbog mase stranaca koji se mogu videti na ulicama grada a ne šačice, više turista dolazi i prolazi kroz BG nego što ih ima na celoj Crnogorskoj rivijeri,već da sami sebe uredimo iz centra ka periferiji,nisam čuo za drugačiji primer u svetu da g...teku u centru a na periferiji raskoš.Mogu to da kažem bio sam u Tirani i tamo ljudi ulažu velike napore da urede širi centar,jer kažu od prvog utiska grada im često i zavise investicije.A centar treba da utiče na ljude da cene uređenost i da pokušaju da urede i svoje dvorište na periferiji, a to ima svoj širi značaj ..
 
2012":3qaj825w je napisao(la):
Ej daj to o mukama na periferiji više ne pije vodu.
Дођи на периферију, па ћеш променити причу, јер твој став је чиста надобудност.
2012":3qaj825w je napisao(la):
od kada je BGVoz na linji 1 u radu,gradi se od sept.drugi kolosek prema Pančevu, a za koji mesec i linija do Rakovice će proraditi,dakle ako budemo o tome govorili ispašće da ljudi sa periferije dolaze kao gospoda do centra.
Сад још испадосмо господа...умрећу од смеха....
2012":3qaj825w je napisao(la):
to što ti kažeš da neki stanovnici gaze po g...nemaju trotoare su njačešće sami krivi jer su zidali gde su stigli najčešće gde gradnja nije dozvoljena
Сад смо још и криви! На крају нас све побијте да вам не сметамо, молим вас!!!
За нелегалну градњу, крива је ГРАДСКА ВЛАСТ, која није имала ни жеље ни воље да то спречи, а сама легализација је могла да направи ред, али шта је власт урадила? СВЕ је легализовала, јер јој је битније било да узму паре, него да направе мало реда.

Осим тога, у једнаким говнима се налазе и периферна насеља која нису начета дивљом градњом...шта ћемо сад?
2012":3qaj825w je napisao(la):
Ne treba mi da uređujemo centar sada bogme zbog mase stranaca koji se mogu videti na ulicama grada a ne šačice, više turista dolazi i prolazi kroz BG nego što ih ima na celoj Crnogorskoj rivijeri,već da sami sebe uredimo iz centra ka periferiji,
Управо то је највећа грешка, неравномеран развој, централизација инвестиција. Зато сви и хрле у Београд, а они са периферије у центар. Град треба равномерно да се развија, са акцентом на центру, а не све у центар, остали марш.
2012":3qaj825w je napisao(la):
nisam čuo za drugačiji primer u svetu da g...teku u centru a na periferiji raskoš.
НИгде није тако, али нигде ни периферија није у оваквом стању. У свету се градови равномерније развијају јер поштују СВЕ своје становнике.
2012":3qaj825w je napisao(la):
Mogu to da kažem bio sam u Tirani i tamo ljudi ulažu velike napore da urede širi centar,jer kažu od prvog utiska grada im često i zavise investicije..
А Тирана је баш одличан пример како треба.....
2012":3qaj825w je napisao(la):
centar treba da utiče na ljude da cene uređenost i da pokušaju da urede i svoje dvorište na periferiji, a to ima svoj širi značaj ..
Дворишта на периферији и јесу сређена, а на то није утицало улагање у центар града. На периферији је у хаосу само оно, што треба град да сређује.

Жао ми је другар, али претерујеш. Ја се слажем да треба средити центар, али у односу на остале делове града, он је супер сређен. Али, ићи у крајност, па центар улицкати до бесвести, а са друге стране људи немају тротоар, то је нефер и безобразлук....ни у једним нормалном граду тога нема.
 
E, sad, 2012, nece oni koji imaju kesa za investicije da se voze GSP-om. Centar je za takve poprilicno uredjen u odnosu na to kakav je bio, a i dalje se na tome radi, mada njih najvise brine da se uredi administracija u privredi.

Polako. Boze zdravlja imacemo poplocane pesacke zone, po kojima ce se, uz pesake, kretati iskljucivo tramvaji, kao u Ceskoj, ili trole, kao negde drugde.

Turisti i stranci danas zalaze svuda. Sto rece stf, njima je svojevrsna avantura da se voze u vozilu koje izgleda kao da je upravo stiglo sa borbene linije. To je za njih jednokratni dozivljaj, a razumljivo je da nama krsevi vise smetaju, jer ipak to je nasa svakodnevnica.

Zato bih ja problem krseva resavao zbog nas samih, a u tom slucaju nema podela na uzu i siru periferiju i uzi i siri centar. Ako cemo pravo, meni i drugim putnicima je ugrozeno zdravlje, jer, buduci da zivimo na periferiji, provodimo u busu vise vremena nego neko ko je blizi centru, i to u busu punom izduvnih gasova i prasine koja se podize sa puta i kroz poderanu harmoniku na zglobu ispunjava putnicki salon (ovo mi se poslednji put desilo pre tri dana, a busom se vozim intenzivno od svoje trece godine, tako da nije prvi, a znam da nece biti ni poslednji put).

Znaci, nikakav centar i guranje u centar. To je sto je zasad. Bolje ne moze, ali ka boljem se tezi, u okviru sopstvenih mogucnosti.
 
Prigradska naselja treba da budu priblizno ista kao gradska da svako naselje da ima asfaltiran put da prigradska naselja budu cistija da imaju osvetljenje a ne samo da osvetljenje imaju ulice blizu autobuske stanice da se linije u prigradskim naseljima pojacaju
 
Au.. ovo postade "Agenda linje 31" ja zaboravio na predizbornu kampanju...sad će svi da se nadovežu.. ;) :kafa: htedoh da kažem za "ove" na "periferiji"...Krivi ste! :D
E da dodam da se slažem sa onim što je rečeno u zadnja dva posta;pa zato se i borimo da Beograd dobije Metro i da neko ko živi na kraju Vidikovca ima osećaj da mu je sve blizu kao i onima u centru.
 
Obavezno uvesti i jednu metro liniju i za prigrad mesta
 
а са друге стране људи немају тротоар, то је нефер и безобразлук....ни у једним нормалном граду тога нема.

Isto tako ni u jednom ''normalnom'' gradu se ne gradi na divljaka, zid do medje a ograda na kraju trotoara. Vidjala sam mnogo primera gde ljudi prosto prisvoje trotoar, i to kuce u nizu, pa setaju ulicom. Tu je krivica pola gradska jer ne sankcionise tako bahto ponasanje i na periferiji, dok se ti primeri u centru brze i efikasnije resavaju. Ja bih kao i svaki diktator to slatko rusila, dzukci se prosire za metar da imaju gde krs da odloze, a zena sa kolicima nema gde da prodje vec ide ulicom gde i autobusi.

Sramota.
 
Vrh