Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

11030":2s5dwtx9 je napisao(la):
а са друге стране људи немају тротоар, то је нефер и безобразлук....ни у једним нормалном граду тога нема.

Isto tako ni u jednom ''normalnom'' gradu se ne gradi na divljaka, zid do medje a ograda na kraju trotoara. Vidjala sam mnogo primera gde ljudi prosto prisvoje trotoar, i to kuce u nizu, pa setaju ulicom. Tu je krivica pola gradska jer ne sankcionise tako bahto ponasanje i na periferiji, dok se ti primeri u centru brze i efikasnije resavaju. Ja bih kao i svaki diktator to slatko rusila, dzukci se prosire za metar da imaju gde krs da odloze, a zena sa kolicima nema gde da prodje vec ide ulicom gde i autobusi.

Sramota.
Ту је кривица искључиво на власти, јер није донела правовремене регулационе планове, или обновила катастар.
Узми пример Војводе Степе, где су тротоари криминално уски. Али, ту становници нису ништа криви, већ главоње, које су шириле улицу, али нису ширили путни појас, тј, нису откупљивали плацеве да би се направио нормалан тротоар.
Други пример је на Златибору, где имам викендицу. Важећи катастар за то место је онај из Краљевине Србије!!!! Тада је ту била козја стаза. Напретком цивилизације, пут се наравно, ширио, али путни појас није. Данас од ивице пута до ограда има једва пола метра!

Зашто у восвођанским местима нема тих проблема? Јер је на време, пре 200 година, вршен откуп плацева и рађен модерни путни појас.
 
Tako je stf!Kriva je drzava pogotovu oko regulacije.Oni nisu ni predvideli sirenje puteva na 99% mesta.

Primer da u jednom mestu od 5000 ljudi u Vojvodini glavni put ima sirinu 20tak metara.A kod nas toliko ima Bulevar Revolucije bez trotoara...
 
@Dare,za prigradska mesta služi regionalni Metro tj,kako ga ovde nazivaju "Gradska železnica" ili "BGVoz".
Može se slobodno reći da početkom rada prve linje a ubrzo i druge do Rakovice a i sukcesivno svih 5 linja Beograd će imati sistem rame uz rame sa RER Pariz Renfe Madrid,a da podsetim da takav sistem uvodi i London i onda možemo reći da će najveća predgrađa Beograda ili region Beograda imati sistem kao sve velike metropole.
Teško da će moći da kažu da su diskriminisani što se javnog prevoza tiče.A na stanovncima tih predgrađa ili Beogradskog regiona je da insistiraju kod gradskih vlasti i železnica da se taj sistem uvodi brže i kvalitetno,dakle u predizbornoj kampanji partije u tim predgrađima trebalo bi da izađu sa planom kako da BGVoz što pre stigne do njihovog mesta, a stanovnici da preko istih traže da to stave na prvo na listi,jer ipak je povezanost predgrađa sa centrom prioritet br.1 u odnosu na ostale infrast,projekte.
@11030 Mislim da naše ljude najviše zaboli kada ih udariš po džepu.Za svako zauzimanje javne površine novčana kazna ili plenidba imovine.. :kafa:
 
2012":1vyt35i4 je napisao(la):
jer se pretenduje u medijima da je Beograd postao turistički grad,što i jeste tačno.

Beograd nije ni postao niti ce biti "turisticki grad" jer nema potencijal za to koliko god ga mi voleli i cenili.
"Turisticki" gradovi su Pariz, Rim, Venecija...

Dolaze stranci u Beograd, naravno, ko poslom ko iz razonode ali to ne znaci da je turizam bitna privredna grana za grad niti da je ,za razliku od crnogorske rivijere, u centru planova za razvoj.
Uz to , strancima je realno bitnije da ne bude divljih taxi lopina po gradu a narocito na Z Stanici i Aerodromu i da tarifni i informacioni sistem gradskog prevoza bude jasan i jednostavan nego da li ce autobus biti nasminkan i mirisati na ljubicice.

Gradski prevoz sluzi prvenstveno gradjanima Beograda i zato treba da odrazi jednakost u uslugama na bilo kojij tacci grada.
Posto nazalost imamo i krseve od autobusa, sto se stranaca tice ista je bruka da li ce ga videti na Terazijama ili na periferiji a za korisnike je bitan osecaj da se jednako ulaze u sve krajeve.

Beograd treba pre da postane privlacno mesto za posao i obrazovanje nego za puki razonodni turizam (osim naravno za Slovence koji vole da dodju da se provesele :), englezi ni sa low cost letovima ne bi dolazili jer je Beograd previse skup ).

A par stvari moze u tome da pomogne sto se slike i utiska tice:

- sva taxi vozila ofarbana u istu boju, jedinstvene tarife i drasticna kontrola
- mape grada na ulicnim panoima i prevoza u vozilima i na stanicama
- tarifni sistem sa raznovrsnim ponudama, na voznju/sat, dan, mesec dana
- postovanje kodeksa ponasanja vozaca GSP, nema razgovora mobilnim, citanja novina, rakije u tetrapaku (dobro ajde ovo je ipak retkost), divljanja u saobracaju.
- blagovremeno informisanje putnika o promenama u saobracaju i ljubaznost

Sve ovo bi prvenstveno znacilo Beogradjanima a samim tim i posetiocima. Treba promeniti pogled na stvari. Ne treba Stranci da budu privilegovani vec Beogradjani da budu privilegovani a samim tim ce biti i posetioci.

Korisnik treba da bude u centru politike, a ne preduzeca koja izvrsavaju usluge i politicari koji to vode/planiraju. Ne valja usluga? cao. Bilo da je u pitanju prevozno preduzece ili nacelnik/poslanik. A ne stalno gradjani krivi sto se zale.
Zahtevajmo ljubaznost i odgovornost od onih koji rade za nas, da ne zaborave da je svrha njihovog posla kvalitetna usluga a ne polozaj i plata.
 
Slažem se sa ovim što si nabrojao, i to je čak neki minimum.. :kafa:
 
stf, vucko: da kriva je drzava u slucajevima koje ste pobrojali, cinjenica je. Ali, evo ja zivim u naselju koje je planski izgradjeno, placevi za kuce su od 5 ari, ulice normalne sirine, trotoar isto. Od medje sa komsijom tvoja gradjevina mora biti udaljena najmanje 2m. I tu se sad nadje pametan neko i sagradi zgradu od medje do medje, 6 spratova visoku, zajase i trotoar i onda dodju da ga ruse, on se sa familijom popne na krov i preti da ce da se zapali. Pa zapali se, ajde da te vidim. I ovi komunalci se pokupe i odu. I da, kriva je drzava sto sve to dopusta. Ali krivi su i takvi izrodi.

2012, naravno $ kazna, plus u mojoj reziji, 30 dana da otpusava kanalizaciju- drustveno koristan rad. :cool:
 
zidar":10ski8kq je napisao(la):
2012":10ski8kq je napisao(la):
jer se pretenduje u medijima da je Beograd postao turistički grad,što i jeste tačno.
Posto nazalost imamo i krseve od autobusa, sto se stranaca tice ista je bruka da li ce ga videti na Terazijama ili na periferiji a za korisnike je bitan osecaj da se jednako ulaze u sve krajeve.
Да нема тих странаца и њихових држава које мисли да су неко и нешто Србија би била у бољој економској ситуацији, не бисмо били први у Европи по броју избеглица, имали би више становника, а не белу кугу,БГ би имао метро као и Ниш,Приштина и НС, имали би све, а они би се возили кршевима, ишли би по улицама уместо тротоаром, возили би пеглице и бубе по рупама у центру града и давили се у говнима! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
 
Eeee šta reče..? :/ Stranaca je odvajkada bilo u Srbiji i na planeti...bilo je imperia,carstva,kneževina,seoba,okupacija a mi smo i dalje tu...impresivno zar ne? To što si rekao je samo jedna od epizoda u dugoj istoriji Srba,treba izvući pouke.Pre ovih stranaca bili su Nemci,Austrijanci,Turci..Kelti...špill se meša i dalje... :kafa:
 
U zglobnom Ikarbusu na liniji 95 bio je danas upaljen ekran novog Kentkartovog sistema. Na njemu su se tokom vožnje ispisivale lokacije pored kojih se prolazi (npr. Sava centar, blok 21, Milutina MIlankovića, Gandijeva, itd.). GPS je očigledno već proradio u nekim busevima :D
 
Ne znam da li će biti zvučnih najava stanica? Nekada su to pominjali da je u paketu, međutim sada ćute.

Evo kako je u Zagrebu :lol:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=vb-4B1oBwgI[/video]

Inače, prvo je usnimljeno "Slijedeća je stanica", da bi docnije promenili reč "stanica" u reč "postaja", iako se u slobodnom govoru upotrebljava prva reč :rolleyes:
 
Kada je bio prilog o tramvajima pre par dana na Studio b rekli su da pripremaju najavu stanica.
 
Red bi bio da narod nauci naziv stanica, a ne da ih zovemo prva, peta, sedma u bulevaru ili kod ovog i onog.
 
ELEKTRONSKE KARTE ZA PREVOZ UMESTO PAPIRNIH

BEOGRAD - Direkcija za javni prevoz grada Beograda predstaviće sutra novi sistem "Bus Plus", koji obuhvata uvođenje elektronskih karata za javni gradski prevoz.

Novi elektronski sistem naplate karata biće uveden u javni gradski prevoz na jesen, pa će uskoro početi i izdavanje novih personalizovanih karata.

Personalizovane elektronske beskontaktne "smart" karte izdavaće se na "Bus Plus" pultovima koji će biti postavljeni na nekoliko lokacija u gradu.

"Smart" karte izgledaće kao platne kartice, poput onih za bankomat, a postojaće i papirne karte namenjene povremenim korisnicima i turistima.
http://www.kurir-info.rs/beograd/elektronske-karte-za-prevoz-umesto-papirnih-116132.php
 
Trebali su te automate staviti i na ulasku u ¨metro stanice¨ :laugh: za BG voz, pa kao i svugde prvo poništiš kartu pre nego što udješ, mnogo je bolje tako.
 
Moguće da će u ovoj početnoj fazi da ih postave u unutrašnjost kompozicija Bg Voza, videćemo.
 
Konačno detaljnije informacije o sistemu :kk:

I konačno ćemo dobiti kartu koja traje određeni vremenski period
"Papirna beskontaktna kartica ograničenog vremenskog trajanja koju je moguće dopunjavati do limitiranog iznosa i koja se u vozilu obavezno overava (validira)."

Glupo je što i vremenski ograničene pretplatne karte (mesečne i polumesečne) moraju da se svaki put overe na aparatu prilikom ulaska u vozilo - zar nije dovoljno uplatiti taj mesečni iznos, i onda je samo nositi sa sobom, bez potrebe da se svaki put vadi? Kontrola može lepo da je proveri svojim ručnim aparatom. Pretpostavljam da je ovo uvedeno da bi mogli da u bazi podataka imaju ukupan broj putnika u svakom vozilu, radi kasnije analize.
 
Felix55, оверавње свих карата ће омогућити детаљно праћење броја путника, кретања путника, што ће омогућити детаљне анализе и побољшање линија :)
 
Vrh