Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

hahaha, to od mene neces videti, dovoljno su me napadali kao malog, jednostavno im ne verujem. Posle ovoga ce me 11030 ubiti, ali poslednji kontakt sa kucetom sam imao sa karoserijom svog automobila na gazeli, nadam se da je preziveo.
 
Па ти онда иди колима, решана ствар.....свашта
 
Vozio sam se mutantom na liniji 400. Čini mi se gb 102 i ima rashladni uređaj, klima odlično funkcioniše i fino rashladi autobus. Malo mi je čudno da u takvom autobusu vidim klima uređaj :laugh: Sada većina vozila na potezu 40x ima klimatizovane autobuse :D

Edit:

Još jedan biser, nalepnice koje obaveštavaju putnike da je vozilo klimatizovano i da ne otvaraju prozore su nalepljene sa spoljašnje strane, da neko slučajno spolja ne otvori prozor dok bus stoji na stajalištu :p :laugh:
 
A какав је салон?
Мутант на линији 302 са уграђеним расхладним системом, има УНИШТЕН салон, као последица уградње климавог уређаја.

Једна шипка се одвалила и замало да отвори главу једној госпођи, друга шипка се држала на једном шрафу и чекала да убије неког, одваљена ивица пода, црни отисци рстију по целом плафону, прашина, уље.....страхота.

Нису опрали салон после интервенције, па који је то безобразлук.
 
Moram reći da nije bio u tako lošem stanju, čak je i pod bio čist u odnosu na ostatak vozila GSP-a. Video sam da je i vozač zalepio nalepnicu "Mole se kolege da ne ostavljaju otpad u vozilu", tako da mi se čini da bar ovi što ga duže brinu o busu.

Inače, primetih da su fušerski odradili pomeranje osvetljenja na mestu gde se sada nalazi usisnik klima uređaja.
 
Vozio sam se danas zglobnim japancem na liniji 16, kome su ugradili klimu.

Ladno sam izbrojao 62 ona metalna otvora za hladan vazduh + 2 ogromna pravougaonika na krovu. Vauuuuuu :shok: :shok:

Jos da ju je samo upalio pa da vidim da li tolike rupe imaju efekta :cool:
 
Imaju ako ima ona vazdušna zavesa na ulaznim vratima,posebno kada je vani+40
 
ker na gazeli? bas si opasan, sto nam ne ocistis kraj od lutalica onda? necu da te ubiVam, vidim da smo komsije, nadam se da cemo se sresti u busu da te malo traumiram sa mojom zverkom :cool:

a sad ozbiljno...sigurno necu uvoditi psa u bus da se usmrdi i prokuva u neklimatizovanom, i da ga traumira ciganska harmonika i pesma...dovoljno je sto se ja patim, ne mora i on. Niko mi nije odgovorio kad pocinje taj novi sistem naplate? Kako ce da izgleda to?
 
Александар":esk827iw je napisao(la):
Inače, primetih da su fušerski odradili pomeranje osvetljenja na mestu gde se sada nalazi usisnik klima uređaja.
То је посебна прича, без икаквог осећаја за естетику, или фукционалност.

Ставили су две неонке попречно, и тиме нису добили ништа, уместо да ставе уздужно са обе стрене усисника.

Ах, да, једна неонка је пинк! :lol:
 
Frajla":1kr0y9zp je napisao(la):
stf":1kr0y9zp je napisao(la):
Ах, да, једна неонка је пинк! :lol:

Umirem od smeha, aaaali umirem :laugh: :laugh: :laugh:
Ја нисам могао....од шока.....па де су љу ископали?
 
Stižu klime u GSP, uskoro video nadzor i "smart" karteAutor: Tanjug

Ugradnja klima-uređaja u 178 autobusa Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" biće završena za nekoliko dana, ugradnja video nadzora je u toku, a novi sistem naplate karata počeće od oktobra.


Stiže kima, smart karte i video nadzor
Ugradnja klima počela je pre dva meseca i trenutno je u saobraćaju 205 klimatizovanih autobusa i 83 trolejbusa, a kada se projekat završi, na Beogradskim ulicama biće 320 kilmatizovanih vozila.
Bez klima-uređaja će ostati samo postojeći tramvajski vozni park, ali novih 30 španskih tramvaja, od kojih će prvi biti u saobraćaju karjem meseca, imaće klimu.
Do kraja godine GSP će nabaviti i 35 novih autobusa, a u planu je nabavka novih zglobnih trolejbusa, kao i raspisivanje tendera za nabavku 250 novih niskopodnih autobusa.
Iz GSP-a ističu da će sva vozila koja ubuduće budu kupljena, u cilju povećanja stepena komfora u vozilima javnog prevoza, morati da budu klimatizovana.
U vozila se ugradjuje i video nadzor, kako bi se povećala sigurnost putnika i osoblja GSP-a, ali i da bi se kontrolisalo ponašanje vozača, a uvođenje "tiketinga" i monitoringa u vozila odvija se prema planiranim rokovima.
U oktobru će početi sistem elektronskog očitavanja karta, a nove "smart" karte za prevoz ličiće na platne kartice i moći će da se dopunjavaju mesečno ili po potrebi, a u opticaju će biti i paprirne "smart" karte za ograničeni vremenski perod, namenjene povremenim korisnicima i turistima.
Monitoring ili satelitsko praćenje vozila javnog prevoza i dobijanje informacija o očekivanom vremenu dolaska vozila preko SMS poruka, Interneta ili na stajalištima, biće omogućeno početkom naredne godine.
Kako bi dodatno poboljšao uslugu, GSP trenutno rekonstruiše svoju internet prezentaciju, nakon čega će putnici na sajtu www.gsp.co.rs moći da dobiju sve informacije o linijama javnog prevoza, putnim ispravama, planiranim izmenama u režimu saobraćanja, ali i da upute pitanja, primedbe i pritužbe.
GSP apeluje na punike da sve primedbe i pritužbe prijave na broj telefona 011/366-4047 ili elektronskom poštom na adresu office@gsp.co.rs.
Da bi motivisao korisnike da kupuju mesečne pretplatne markice za prevoz, GSP će svima koji kupe markicu za septembar pokloniti vaučer za besplatno krstarenje beogradskim rekama.
 
2012":1ey0vnd4 je napisao(la):
Kako bi dodatno poboljšao uslugu, GSP trenutno rekonstruiše svoju internet prezentaciju, nakon čega će putnici na sajtu www.gsp.co.rs moći da dobiju sve informacije o linijama javnog prevoza, putnim ispravama, planiranim izmenama u režimu saobraćanja, ali i da upute pitanja, primedbe i pritužbe...
Mora da su videli moj post od pre nekoliko dana, pa razmislili i shvatili da sam bio u pravu hahahah :D
 
Izrada internet prezentacije Gsp-a vec kasni oko mesec dana. Sledece godine ce biti omoguceno pracenje pozicije svakog vozila preko njihove internet prezentacije.
 
Čuo sam negde da busevi koji imaju ugrađene klime potroše svo gorivo pre kraja smene i nemaju gde da se natankuju, pa zato vozači isključuju klime.
 
Vozila sam se danas u klimatizovanom japancu... I mogu reci da klima uopste ne radi pos'o, naime oseca se da nesto duva ali daleko je to od klimatizovanog prostora. Osecas kad stojis da ti iz onih rupa siba vazduh u glavu, ali i dalje se preznojavas jer je pretoplo...
 
Pametni su, jako... Izasla sam sa glavoboljom iz busa...
A zapazila sam i nalepnicu zalepljenu spolja i setila se komentara odavde tako da sam se 'nako fino smejala sama sa sobom u busu :lol:
 
u kolko je to sati bilo i koliko je ljudi bilo u busu i da li su bili otvoreni prozori. ja sam se jutros vozio japancem, svi prozori su bili zatvoreni, i putnika je bilo taman da se popune sedište možda par preko i klima je odlično radila svoj poso.
 
Kol'ko pitanja :lol:
Oko 17.30h, ljudi je bilo nemam pojma koliko, popunjena mesta za sedenje i bilo je i koji stoje ali nije bila guzva, a prozori nisu bili otvoreni. :)
 
Trebalo je prvo dugmad za otvaranje vrata na samim vratima da instaliraju u vozila, pa onda klime. Što bi se vrata otvarala ako nije potrebno, waste of energy
 
stf":zy9phl4e je napisao(la):
Frajla":zy9phl4e je napisao(la):
stf":zy9phl4e je napisao(la):
Ах, да, једна неонка је пинк! :lol:

Umirem od smeha, aaaali umirem :laugh: :laugh: :laugh:
Ја нисам могао....од шока.....па де су љу ископали?


Ostalo im od zadnje žurke u garaži :D
 
Čudo da su ostavljali neonke kad su ugrađivali klimu. Recimo, u zemunskom pogonu su, kada im se pokvare neonke, ugrađivali neke obične lampe, i to ne unutar svetiljke sa nekonkom, već su skidali poklopac i ugrađivali ih preko
 
Komentar jednog od vozača, doduše privatnog prevoznika, u vezi sa novim sistemom praćenja vozila:

"milos265"":3hl527qu je napisao(la):
Ako se ovaj sistem bude koristio onako kako grad najavljuje da ce se koristiti, gsp ce biti u jako velikim problemima.

"milos265"":3hl527qu je napisao(la):
Najveca prednost svega toga bi trebalo da bude to sto ce se (valjda) napokon videti ko radi a ko ne!? To je ono sto ne odgovara gsp-u! Ako to bude tako, onda nema onoga "znas kolega, zavrsavam smenu odoh ja 10 minuta ranije!" ili teranja autobusa "gas u patos" jer nema tahografa u autobusu, pa namernih "kuvanja", padanja visine posle dve-tri lepo pogodjene rupe i slicno. I ne vidim u cemu je problem u ogranicenju brzine od 50 na sat?! Problem je jer su "majstori" navikli da gaze i lome jer ih niko ne kontrolise niti im gleda trake! Pa mu je posle ceo svet kriv sto se autobus kvari, svi krivi sem njega! Kad budu prihvatili odgovornost za svoj rad, nece im smetati ni monitoring ni kamere. Zasto se vozaci gsp-a jeze na pomen privatizacije firme? Zato sto su neradnici, navikli na javasluk, koji nigde drugde sem u ovom i ovakvom, trulom gsp-u, ne mogu da budu vozaci autobusa!
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=2822&postdays=0&postorder=asc&start=45
 
Treba im reći... ako im se ne sviđa sistem uvek možemo da ih zamenimo robotima.. ;) naredna modernizacija je automatizovani Metro(bez vozača)pa trola,bus,tram..
 
Vrh