Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

jovanovm":pzyrftei je napisao(la):
Nama treba noćni prevoz tokom cele noći. Pola sata bi bilo lepo, ali sat vremena je realno koliko razumem. Nekad je išla privatna 47mica u tri ujutro, sad i toga nema. Ne mogu da vam opišem koliko smo noći prosedeli blejajući do jutra. Naravno prvi polasci se retko (čitaj, nikada) ne poštuju, i tako u krug...

E sad, uz zabranu rada kafića i relativno mrtav beogradski noćni život (pre neki dan izašao u grad, zaprepastio sam se kolika je razlika između prošle zime kad sam bio ovde i današnjeg stanja) zbog gradske uredbe, možda nema ni poente... :(

Autobus na svakih pola sata celu noc, sank u autobusu a karta sto dinara sa konzumacijom :vops: da zazivi grad :D
 
Realno petkom i subotom na pola sata do 3 bi bio dobar pocetak.
 
Posebno jer je u noćnom prevozu uvek takva gužva da ne možeš da stojiš. Nije mi jasno kako kažu da nije isplativo kad je uvek velika gužva.

@zidar
Podržavam predlog. :)
 
:D
Kontrolori GSP primenili novi metod

Samo stoje u vozilima, a putnici kucaju karte

Kontrolori GSP “Beograd” od pre nekoliko dana primenjuju novi način rada. Ulaze u autobuse na određenoj stanici i voze se do poslednje. Cilj svega je da se na određeni broj švercera utiče psihološki, da prilikom ulaska u vozilo odmah otkucaju i kartu.

150995_bgkontrolori-foto-vesna-lalic_f.jpg


Kontrolori uđu na jednoj stanici (obično u blizini početne) i voze se u autobusu do poslednje. Pritom obično sede na prednjim sedištima ili stoje na prednjim i srednjim vratima kako bi putnicima koji ulaze u vozilo bili uočljivi. Psihološki utiču na švercere sa jednom kartom (kupljenom pre mesec dana) da odmah po ulasku tu kartu i otkucaju.

- Primetio sam ih na liniji 31. Obično stoje, jedan kod vozača, drugi kod srednjih vrata i ne gledaju svima karte. Pretpostavljam da zaobilaze one koje vide da poništavaju kartu odmah nakon ulaska - kaže Marko T. koji živi na Konjarniku.
Primećeni su i na liniji 17 kako stoje na prednjim vratima i pogledima kontrolišu ko je otkucao kartu a ko nije.

U GSP “Beograd” potvrdili su da je uveden novi način kontrole, ali su dodali da će od rezultata zavisiti da li će biti nastavljeno sa njim. Sa stanovišta bezbednosti, ovakav rad daje solidne rezultate.
U poslednjih 10 dana nije bilo incidenata između putnika i kontrolora, a tada je praktično počeo ovakav način kontrolisanja.

Kod ovakvog načina kontrolisanja u mnogim slučajevima uopšte ne dolazi do verbalne komunikacije između putnika i kontrolora. Putnik ne mora da se pravda zašto ne kupuje kartu, kontrolor ne mora da objašnjava da mu je to posao. Čak i takvi razgovori, kako se ispostavilo, često su bili samo uvod u incidente.

Ovo je samo još jedan pokušaj GSP “Beograd” da uveća prihode, odnosno smanji broj ljudi koji ne plaćaju prevoz. Počelo je sa takozvanim kružnim načinom kontrole, kada su kontrolori pokrivali jednu deonicu puta na kojoj su neprekidno ulazili u vozila. Potom je uvedena tačkasta kontrola: na stanici je čekalo i do 20 ljudi u prslucima, a njih šest ulazilo u vozilo, što je samo izazivalo istrčavanje švercera. Na desetak linija na periferiji uveden je ulazak samo na prednja vrata, što i danas funkcioniše.

Pokrivaju frekventnije linije
Nov način rada kontrole primećen je u poslednjih desetak dana na linijama 17, 31, 43, 47, 48, 95 i 96. Verovatno je spisak duži, ali nema dovoljno kontrolora da bi na adekvatan način bile pokrivene sve linije. To bi opet značilo i povratak konduktera u vozila GSP, o čemu nije bilo reči od kada se prestalo sa takvim načinom kontrole, odnosno prodaje karata.

Izvor: Blic
 
Много бољи систем контроле.
 
Načuo sam u Direkciji za javni prevoz da se planira ponovno uvođenje Lastinih prigradskih linija u ITS i da će to isto turci da kontrolišu.
Ono što je loše je to što se uvode i nove zone. :/
 
Cilj svega je da se na određeni broj švercera utiče psihološki, da prilikom ulaska u vozilo odmah otkucaju i kartu.

:lol:

GSP se bacio u psiholoski rat sa svercerima i otkrio ... konduktere!

pa umesto da se troje besposlicara vozi sa kraja na kraj linije i bespotrebno pravi guzvu neka lepo stave u svaki autobus po jednog konduktera koji ce da ponistava karte i odmah se vrate u 19. vek.

Cista ilustracija GSP psihologije, uklanjanje simptoma umesto lecenja uzroka bolesti, umesto da unaprede uslugu, disciplinuju zaposlene, i postanu barem ljubazni (izvinjenje u slucaju havarija ili kasnjenja okaceno na sjat nista ne kosta) kako bi ljudi iole imali razloga da plate voznju, GSP mozgovi "psiholoski" terorisu narod u nadi da ce zaraditi neki dinar.

To mu dodje kao da imate infekciju na prstima pa navucete rukavice da se ne vidi ili nedaj boze odsecete sebi saku umesto da lekovima izlecite uzrok.

Lekovi postoje, u slucaju GSP i homeopatija bi bila dobar za pocetak, ali to zahteva volju da se organizam izleci a ne ovdasnje bezanje od realnosti.
 
dakle uvode nove zone umesto da ih ukinu?Makar da spoje prvu i drugu,a da ta bas medjugradska za lastu bude druga.To bi bilo sasvim ok resenje.
 
vucko":3qzpkplg je napisao(la):
dakle uvode nove zone umesto da ih ukinu?Makar da spoje prvu i drugu,a da ta bas medjugradska za lastu bude druga.To bi bilo sasvim ok resenje.
Zone postoje u mnogim svetskim gradovima, nije to BG izum.
Treća i četvrta zona bi mogle da bude za Lastine prigradske linije.
 
Senke":2xhew5vb je napisao(la):
vucko":2xhew5vb je napisao(la):
dakle uvode nove zone umesto da ih ukinu?Makar da spoje prvu i drugu,a da ta bas medjugradska za lastu bude druga.To bi bilo sasvim ok resenje.
Zone postoje u mnogim svetskim gradovima, nije to BG izum.
Treća i četvrta zona bi mogle da bude za Lastine prigradske linije.
Planiraju još zona?
Pa i ove dve su čist kriminal i pljačka. kako ih nije sramota? :bash:
 
Senke":xs7y65x0 je napisao(la):
vucko":xs7y65x0 je napisao(la):
dakle uvode nove zone umesto da ih ukinu?Makar da spoje prvu i drugu,a da ta bas medjugradska za lastu bude druga.To bi bilo sasvim ok resenje.
Zone postoje u mnogim svetskim gradovima, nije to BG izum.
Treća i četvrta zona bi mogle da bude za Lastine prigradske linije.

U mnogim gradovima se naveliko razmislja o ukidanju zona, nepravednog i prevazidjenog sistema.

Takodje u mnogim gradovima autobusi krecu na vreme, cisti su, svezi leti - topli zimi, imaju pouzdane oznake sa pravcem kretanja i vaspitane i savesne sofere.

Mogao bi GSP da se ugleda na ove nedostizne sitnice umesto da pogorsava davno prevazidjene koncepte. Zasto moramo da kopiramo od drugih samo ono lose ili bajato, zasto uvoditi mlaku vodu kada postoji topla?

GSP vuce nostalgija proslih vremena, konduktera, zona, kaljevih peci i parnih masina, sve to zbog straha njenih celnika od sopstvene nesposobnosti.

Za GSP vazi ista ista poruka kao i za direkciju:

- Ako ne umete, nije sramota, naucite (ili se bar raspitajte, wikipedia i google cine cuda) ili prihvatite pomoc.
- Ako ne zelite, sklonite se i ne smetajte, ima ko hoce.
 
^^ ima ko hoce ali sto je bitnije i ko zna ;) :gobb:
 
@Steva wrote : haha, na ovome sam se vozio pre par nedelja, sjajna stvar ali kod nas bi to funkcionisalo samo na NBGD default/big_smile

Pokazao sam fotografije jednom profi bravaru , po njemu, za izrada ovakvog vozila naplatio bi oko 600-700 e ,
Linija TC Ušće - Studetski grad i nazad radni takt 1 h.
Po potrebi uvesti i drugo vozilo - pa bi moglo na svakih 30 minuta
Karte 1 konzerva piva a po želji i 2.

Okupise nas nekoliko oko projekta , uložimo po 250-300 e i lepo od 20,00 do 05,00 h.
održavamo ,,preko potrebnu,, alternativnu liniju pri tome i zaradimo koj dinar :) .....
a i pokažemo GSBu šta sve može modernizacija ... :laugh: :) :laugh: (nema švercera nego kupuju ,,karte,, rado i duplo)

ako treba otvoricemo i novu temu za ovu liniju-vozilo
 
S tim što su neke van teritorije grada. Ali sve što je pod kriljem grada moralo bi da bude jedna cena ili, makar, minimalna razlika u cenama
 
Vrh