Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Prekodiranje je lako, uzemete memorijsku karticu, na računaru ispišete linije i terminuse sačuvate fajl na karticu, ubacite u terminal displeja karticu i pritisnete update i gotovo.

JohnnyLee":3vac0tr4 je napisao(la):
а зашто ретарди из ГСП-а нису послали посебне људе на обуку за одржавање тих дисплеја?

Ne mogu da pošalju njih jer kada displej strada obično se radi i elektronici. Koliko su oni sposobni takve stvari da održavaju videli smo na N seriji. Ono što znaju jeste kako da poprave mađarske RABA motore ili stare MAN motore, ali ovo novo ne. U drugim zemljama se ovakva vozila ne održavaju i popravljaju lokalno, već u odgovarajućim servisima. Da smo normalna država, GSP i nije trebao da održava N seriju, već Ikarbus u svom servisu 5 godina, a zbog nepoštovanja bi trebao neko debelo da odgovara, jer je sve plaćeno!
 
Cekaj hocete reci da je jeftinije praviti tender placati firmu da vam popravlja displeje, nego da zaposlite jednog ili dva elektroinzinjera koji ce vam servisirati te uredjaje.

Bitno je da imaju ogromnu kolicinu viska zaposlenih.
 
Meni se najviše svidja kako je odrađeno u Londonu
800px-London_Bus_route_18.jpg


Platno jednostavno, uočljivo...
 
и још написана траса којом иде. могло би тако нешто код нас. ево урадио сам на брзака по узору на лондонске:
предња страна:
18-1.jpg


са стране:
18-2.jpg


задња страна:
18-3.jpg
 
Odlično, i naravno svaki prevoznik napravi to za linije na kojima vozi , i samo vrti u krug i nadje koja mu treba, čak bolje i da ne prave sa elektromotorom nego ručno da se okreće, pošto verovatno ne bi popravljali motorčiće kad bi crkli :)

Evo i ko ima ovako ko u Londonu širok displej ko na Japancima
gsp.jpg


edit: ups pokvario mi se displej :D:D ispisuje zemun za 25 :))) Mrzi me sad da menjam (ko GSP) :)
 
Fino Mateja to izgleda prilicno citljivo i jednostavno sto i jeste sustina :kk:
 
Trebalo bi, mada to nije po Odluci, da se oba terminusa ispišu jednakim slovima, jer sigurno neće vozači vrteti traku na terminusu, ako ih mrzi i dugme da stisnu. Drugo vozila najčešće ne menjaju liniju pa se mehanizam ne bi opterećivao. I traka bi trebalo da ima samo one linije koji su u tom pogonu
 
Ја само не разумем, како једна фирма има толике проблеме са сасвим обичним стварима, као што је елементарно обележавање возила, ово ми никада неће бити јасно.
 
To je GSP,crna rupa koja guta sve a najvise lovu.

Recimo kao PROKOP u vidu firme koja se bavi javnim gradskim prevozom :rolleyes:
 
Матеја Бељан":2my3u5ot je napisao(la):
Trebalo bi, mada to nije po Odluci, da se oba terminusa ispišu jednakim slovima, jer sigurno neće vozači vrteti traku na terminusu, ako ih mrzi i dugme da stisnu. Drugo vozila najčešće ne menjaju liniju pa se mehanizam ne bi opterećivao. I traka bi trebalo da ima samo one linije koji su u tom pogonu

To je problem za strance, kako stranac zna na koju stranu da stane dal autobus ide ka recimo Zemunu ili ka Dobanovcu ?
 
onda terminusi treba da budu na latinici pošto stranci teško da mogu da pročitaju ćirilicu.
 
Ako budu ispisani latinicom, javice se dusebriznici da traze cirilicu. ;)
 
Stranci su manjina, uvek mogu da pitaju a i oznake na stanicama mogu biti dvojezične
 
Mislim da su ljudima koji ne koriste ćirilicu dovoljni brojevi na autobusima i dvoazbučne oznake na stanicama - pročitaš šta piše na stanici, pa vidiš u kom pravcu ide prevoz.
 
Za noćni prevoz do tri posle ponoći

Omladina Liberalno demokratske partije Beograd započela je danas, u centru Beograda ispred Ruskog cara, prikupljanje potpisa za peticiju u akciji "Da obiđemo još jedan krug posle ponoći", kojom zahtevaju da noćne linije gradskog prevoza saobraćaju do 3 sata posle ponoći, na svakih 30 minuta.

150611_nocni-autobus-foto-v-mitic_f.jpg


Šef odborničke grupe LDP u Skupštini grada Dejan Ranđić naveo je da su na tu temu obavljeni inicijalni razgovori sa Direkcijom za javni prevoz, odakle su, prema njegovim rečima, dobili uveravanja da ne postoji nikakav finansijski ili infrastrukturni problem da se ta ideja ostvari.

- Činjenica je da svi koji koriste noćni prevoz u Beogradu, posebno mladi posle ponoći imaju otežanu situaciju da se prevezu do svojih domova i sprovođenje ove akcije bi omogućilo da se mladi, ali i oni koji rade treću smenu, lakše prevezu - rekao je Ranđić.

To rešenje direktno bi uticalo na veću bezbednost onih koji se voze noćnim prevozom, istakao je Ranđić, navodeći da će potpisi, čije će prikupljanje biti organizovano i u narednom periodu, biti predati Direkciji za javni prevoz Beograda.
Izvor: Blic
 
Pitanje je da li bi bili isplativo svake noci, ali petkom i subotom (tj. noc petak na subotu i subota na nedelju) svakako.
 
Opet ostaje prazno od 3h, pa nekima i do 5h. Jer vrlo malo linija ima prvi polazak baš u 4:00. Sumnjam da će ovo proći jer se naše gradske vlasti trude da ubiju noćni život Beograda :bash:
 
Nama treba noćni prevoz tokom cele noći. Pola sata bi bilo lepo, ali sat vremena je realno koliko razumem. Nekad je išla privatna 47mica u tri ujutro, sad i toga nema. Ne mogu da vam opišem koliko smo noći prosedeli blejajući do jutra. Naravno prvi polasci se retko (čitaj, nikada) ne poštuju, i tako u krug...

E sad, uz zabranu rada kafića i relativno mrtav beogradski noćni život (pre neki dan izašao u grad, zaprepastio sam se kolika je razlika između prošle zime kad sam bio ovde i današnjeg stanja) zbog gradske uredbe, možda nema ni poente... :(
 
Vrh