Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Pare se ne isplate....?
pa što mora da tera nocu veliki bus, čemu služe mini busevi ?
Nisu sve linije žile kucavice. To znači da ne treba toliko mini buseva ni po broju linija ni po frenkvenciji.
Predhodna @Aleksandrova rečenica
,, Naravno, sve su to propusti DJP-a, a i uticaj lobija privatnih prevoznika,,
je više nego logična i svako ubeđivanje u nešto drugo je vređanje inteligencije prosečnog Beograđanina.

Sve više uviđam da je veliki krivac za stanje u GSBu kao i njegovu (ne)modernizaciju upravo direkcija za javni prevoz
Ne kaže narod đabe,da riba smrdi od glave. U ovom slučaju je jasno ko je glava , DJP i tu treba pod hitno protresti, da otpadne ono što je trulo.
Vrlo jednostavno ako njih ne protresu to znači da je trulo još višlje....
 
Voleo bih da grešim na jedno vozilo dolazi oko deset zaposlenih na to ako se dodaju privremni, određeni studeti i omladinci

To je mnogo ... ne treba nikog izbaciti mogu da pređu i u kontrolu umesto da se uzimaju novi ,,žuti,, i oni se placaju

Svi pa i kafeđija bi placao manje gradskih taksi a meni bi kafa bila jeftinija da se i od nje ne finasira nenormalni višak zaposlenih u GSBu

ni nas koj nismo na gradskoj sisi niko ne mazi :(
 
Evo jedne korisne informacije:

"nikoleta"":25cn807k je napisao(la):
Обавеза превозника који поседује возила са фабрички уграђеним клима уређајима у обавези су да у летњем периоду укључују исте.

Дирекција за јавни превоз превозницима исплаћује више новца због додатног конфора и из тог разлога превозници су потписали обавезу да морају да укључују клима уређаје у тим возилима у летњем периоду, када је то потребно.

Контролу испуњавања обавеза превозника врши Дирекција за јавни превоз - Сектор за мониторинг и контролу, као и Градска саобраћајна инспекција - Одељење за друмски саобраћај и предвиђене су финансијске казне Дирекције и подношења захтева за покретање прекршајног поступка од стране инспектора друмског саобраћаја, уколико се утвди да је превозник одговоран за неукључивање клима уређаја, као и казне од 2500 за возача на лицу места, уколико се утврди да је возач одговоран за неукључивање клима уређаја.

Дакле, грађани то могу пријавити Дирекцији за јавни превоз или Саоб. инспекцији, како би се утврдило да ли превозник испуњава своју обавезу.


Што се тиче возила ГСП "Београд", ситуација је следећа:

- од 943 возила ГСП-а која превозе путнике свакога дана у Београду (од тога је 696 аутобуса, 97 тролејбуса и 150 трамваја), 100 нископодних аутобуса типа ИКАРБУС ИК-112 и ИК-218 и 83 нова тролејбуса имају климатизацију. Одређени број возила има специјалне типове климатизације, који су уграђени од стране ГСП "Београд" или других предузећа, а ради се о тестирању функционалности одређених расхладних система за возила јавног превоза
- садашњих 150 трамваја који саобраћају на 12 линија тренутно нису климатизовани
- свакодневно је у саобраћају 97 тролејбуса на 8 линија и од тога 70% возила су климатизована
- у овом тренутку је 12% аутобуског возног парка климатизовано, док остали аутобуси возног парка имају природну и вештачку вентилацију, односно прозоре и луфтере

С обзиром на чињеницу да 696 аутобуса свакодневно превозе путнике на 118, није могуће климатизоване аутобусе распоредити на све линије, већ се климатизована возила, према оперативном плану распоређују на линије које превозе највећи број путника и на којима су гужве највеће.

Примера ради, на линији 16, која по реду вожње у периоду вршног оптерећења саобраћа на 4 минута, раде три климатизована аутобуса, тако да уколико путник жели да уђе у аутобус са климом требало би да сачека између 20 и 25 минута, под условом да не постоји кашњење изазвано саобраћајним гужвама или да возило није искључено из саобраћаја због квара, саоб. незгоде и слично.

Поред малог броја климатизованих возила, у односу на укупни број возила возног парка ГСП "Београд", чињеница је и да су у градској зони стајалишта, самим тим и отварања врата ради пријема и оптреме путника, доста чести, као и то да путници непрестано отварају прозоре чак и када клима уређај функционише (и поред налепница на сваком прозору "ВОЗИЛО ЈЕ КЛИМАТИЗОВАНО. МОЛИМО НЕ ОТВАРАЈТЕ ПРОЗОРЕ"), у таквим режимима рада клима уређаји нису у стању да достигну предвиђену температуру. Због услова саобраћања, великих гужви и застоја, дешава се да током дана због високих радних температура долази до кварова на системима за хлађење, пре свега због пуцања каишева и црева, те климе престају да раде, а возила се због таквих кварова често не могу искључити из саобраћаја. Сектори одржавања у саобраћајним погонима се труде да те кварове отклоне у најкраћем могућем року и у вези са тим се врши дневна контрола и за уочене кварове се отварају радни налози за њихово отклањање, по којима се поступа у најкраћим роковима, у складу са приоритетима и организацијом посла радника одржавања.

Вештачка вентилација у аутобусима се, поред прозора и механичких луфтера у крову, остварује и путем вентилатора који се налазе у крову и који убацују спољни ваздух у возило. То су возила из јапанске донације, последње серије мерцедесових аутобуса и икарбусови аутобуси купљени 2006. године, тако да је укупан број возила са вентилаторима око 200.

Остала возила, која су уједно и најстарија у возном парку ГСП-а, су возила са природном вентилацијом, која се остварује путем прозора, врата и механичких отвора у крову, тј. луфтера.


И, за крај, сви возачи су у обавези да укључују клима уређаје на возилима, осим уколико иста није у квару. Интерна наредба која то прописује је на снази, и у наредном периоду ће се вршити интензивнија контрола на терену, првенствено на најфренкветнијим линијама, а путници могу упутити примедбу уколико у возилу не ради клима уређај, и надлежне службе Предузећа ће у најкраћем року утврдити из ког разлога клима уређај није био у функцији.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=70&start=110
 
Kako član Choksy na gspbeograd forumu piše, u Lasti su na novim autobusima već poskidali kaiševe za klima uređaje :rant:
 
Дакле они наручују климе само да мазну премију од ДЈП а исте после служе само за украс, катастрофа :notok:
 
као и то да путници непрестано отварају прозоре чак и када клима уређај функционише (и поред налепница на сваком прозору "ВОЗИЛО ЈЕ КЛИМАТИЗОВАНО. МОЛИМО НЕ ОТВАРАЈТЕ ПРОЗОРЕ")
Можда путници не би отварали прозоре када би клима вредела нечему. Тренутно је најгоре возити се у возилима са климом, температура је барем 30% виша у односу на возила без исте.:/ Да не причамо о томе колико ваздух који излази из климе смрди.:blah:
 
RockerSVK":2h7syobz je napisao(la):
Дакле они наручују климе само да мазну премију од ДЈП а исте после служе само за украс, катастрофа :notok:
Фирма Престо на линији 302 пали климе, и у возилима јесте пријатније. Једино ми није јасно, зашто увек клима бије само са једне стране крова, некад са леве, некад са десне.
 
Пале? Свака им част, а што се тиче смера ваздуха, можда јесте неки квар, ко зна.
 
Klime po autobusima bi bile mnogo efikasnije kada bi i kod nas proradio onaj sistem otvaranja vrata gde putnici treba da pritisnu dugme ako nameravaju da izadju/udju, pa se onda samo ta vrata otvore... Na taj nacin spoljni vreo vazduh ne bi ulazio bez potrebe kroz sva vrata na svakoj stanici (koliko puta se desi da bus van spica stane na nekoj stanici na kojoj niti neko udje, niti ima ko da izadje).
 
To ne bi biulo lose plus da se zakljucaju prozori kako ljudi ne bi otvarali leti klime bi bile najbolje
 
dare":32hohuf4 je napisao(la):
To ne bi biulo lose plus da se zakljucaju prozori kako ljudi ne bi otvarali leti
Na GSP forumu pročitah da novi CAF tramvaj koji je stigao u Bg ima zaključane prozore (da bi mogli da se otvare, moraju se prethodno otključati specijalnim ključem). Možda je time omogućeno GSP-u da spreči njihovo otvaranje tokom leta, kad je klima uključena.
 
Вечерас приметих да на скоро сваком новом тролејбусу фали по барем једна раткапна. Отпадају, краду се или их је балавурдија из одржавања поскидала?
 
Sajt www.gsp.rs je trenutno nedostupan. Možda konačno postavljaju novu verziju sajta? Ili sam samo preveliki optimista...
 
Mogli su makar da podese najobičnije preusmeravanje sa .RS na .CO.RS :bash:
 
Juce su isli sa 2 kontrolora sa tri kom policajca u uniformama
 
dscf8506a.jpg
 
O displejima

"nikoleta"":35a1dpzz je napisao(la):
Одржавање електронских дисплеја би требало да врше приватне фирме (јер ГСП "Београд" није у могућности).
Фирма "Новатроник" д.о.о. из Новог Сада, одржава дисплеје на возилима у гарантном року у саобраћајном погону "Дорћол".

Издат је налог свим саобраћајним погонима да изврше проверу исправности електронских дисплеја на возилима која их поседују, као и пластичних показивача на возилима која не поседују електронске дисплеје, са обавезом да Сектори одржавања предузму одговарајуће мере у циљу прописаног обележавања возила.

Нажалост, велики проблем представља одржавање дисплеја ван гарантног рока, јер, иако постоји добра воља фирме "Новатроник", с обзиром на чињеницу да та фирма нема склопљен уговор са ГСП "Београд" у вези одржавања дисплеја, не постоји могућност да сервисна служба ове фирме изврши процену и анализу ситуације, већ је најпре потребно да се спроведе процедура јавне набавке услуге одржавања електронских дисплеја, а затим приступи закључивању уговора са фирмом која буде понудила најбоље услове и победи на јавном тендеру.

Практично - дисплеје који нису у гарантном року тренутно нема ко да одржава, и док се тај проблем не реши, ситуација са дисплејима се неће значајно побољшати, јер када дисплеј остане у квару, једино решење јесте папирна ознака.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=48&start=220

:bash:
 
Ili da piše: 610: Surčin, 704E i slično, mada su nedavno zemunski Novatronic displeji prekodirani. Što se kodiranja tiče, to, valjda, ne spada u održavanje, to bi trebalo sami da pročitaju uputstva xD
 
а зашто ретарди из ГСП-а нису послали посебне људе на обуку за одржавање тих дисплеја?
 
Ovo nije ničiji citat, ali ću ipak navesti: "Da bi GSP obučavao svoje ljude, i pored dobre volje, potrebno je raspisati tender za uslugu obučavanja ljudi za displej i tumačenja uputsava, za šta budžetom za 2011. godinu nisu predviđena novčana sredstva".
 
Vrh