Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Ma dajte, efikasnos automobila u gradu je 20%, pa kada pogledate, svaki drugi auto ima samo vozaca u njemu. Pa gde je tu ekonomicnost. Nije ni cudo sto su tolike guzve.

Nasi ljudi ocekuju da nema guzve nigde,a sami se voze u kolima. Da je svako povezo jos po jednu osobu, guzva bi bila duplo manja, da se povezu tri ili cetiri osobe automobilom, guzvi nikada nebi ni bilo.
 
Svako neka nalepi na svoj automobil gde je krenuo, pa kad god vidi ljude na stanici, stane, ako slucajno neko ide u tom pravcu. Ako svi budu tako radili, mozemo i da ukinemo javni prevoz! :laugh: :lool: :laugh:
 
boca-ica":1ek4qeb8 je napisao(la):
Lepo je, kada se u vrelim danima uđe u klimatizovan javni prevoz, jeste lepo ....
ali ako se prisetimo koliko je loše održavanje svih vozila kada su u pitanju osnovne stvari , kako li se tek održavaju klime u istom.

Nedavno je na ovom forumu izneto kolliko su opasni centralne klime , kao leglo kojekakvih bakterija i virusa (primer je bio konsaki na VMA)
zbog velikih poteškoća u održavanju higijene instalacija .

Kako li se tek klime održavaju , koja je tu ugroženost zdravlja :rolleyes: možda je bolje okrenuti se starim dobrim prozorima ? :)
Modernizacija je potrebna a možda neke stvari kao što je klima i ne treba ako ne može da se održava....
Климе у аутобусима Икарбусове Н-серије су само бацање новца. Ма цела Н-серија је промашај! У приколици ни зими ни лети не може да се живи од врућине која долази из мотора, све цврчи, шкрипи, цвили, хармонике стружу асфалт, прашина из моторног простора на све стране... Лети се малтене не осети да клима ради, пошто их, наравно, не одржавају како треба. До пре недељу дана сам мислио да се одржавање климе у аутомобилу своди само на замену филтера, али у ствари ту има још 300 чуда - провера притиска, замена нечега (заборавио назив), допуњавање система... Напимињем да се све ово ради барем једанпут годишње, а да ли ће се поступак у току године поновити зависи од тога колико времена клима проводи у раду. Наравно, мајстор који зна свој посао се подразумева, а тога у ГСП нема - код њих су гит, чекић и поп-нитне главна средства за одржавање возног парка.:rolleyes:
Лично избегавам вожњу Н-серијом кад год могу, радије ћу сести у распаднути IK-161 - у њему барем могу да дишем.:|
 
Gradski zavod za merenje kvaliteta vazduha stalno nas obaveštava o tome šta udišemo ...
bili bi interesantni rezultati i kontrole upravo vazduha (klima) u vozilima gradskog javnog saobracaja

nisam nikada čuvo ni video da je sprovedena kontrola u vozilima ni njihova a ni sanitarna ne bi bila na odmet ....pa njih plaćamo da rade
a oni se okomili samo na trgovine i kuhinje sve drugo kao da ne postoji.....
 
"Nedavno je na ovom forumu izneto kolliko su opasni centralne klime" centralne klime nisu opasne, :bash: , opasne su samo u slucajevima kad ih ne odrzavas 20 godina, a po toj logici je sve opasno ....
 
@bg259
inace oni su poznati po ,,odličnom održavanju :laugh: :lool: :laugh:

predhodna rećenica tog citiranog glasi
ali ako se prisetimo koliko je loše održavanje svih vozila kada su u pitanju osnovne stvari , kako li se tek održavaju klime u istom.
proveri iznad :grand:
mogao si lepo da napišeš da si ti zadovoljan održavanjem
:) i to je uredu ima i zadovoljnih :) ako jesi, to je dobro, što više zadovoljnih je znak da je stanje odlično :rolleyes:
,,opasne su samo u slucajevima kad ih ne odrzavas 20 godina, a po toj logici je sve opasno ..... ,,

ne vidi se da li jesi ili nisi zadovoljan održavanjem vozila a naročito higijene klima u javnim vozilima... :)
kao što se ne vidi argumentovano pobijanje iznete tvrdnje, tipa servis se radi pred svaku sezunu od strane tog i tog u toliko vozila i sl......
Skoro je u Zagrebu istraživanjem utvrđeno da su držači u javnom prevozu prljaviji sa fekalnim bakterijama
sedam puta više od javne WC šolje , šta Bgd je izuzetak ?
 
Uzegli Zejtin":3t1zlpcd je napisao(la):
Наравно, мајстор који зна свој посао се подразумева, а тога у ГСП нема - код њих су гит, чекић и поп-нитне главна средства за одржавање возног парка.:rolleyes:
Selotejp, nalepnice za unutrašnjost vozila kao zamena za selotejp, kanap ili cigla za blokadu vrata...
 
Данас на Зеленом венцу, слика је са мобилног па се можда мало слабије види:



Отворен леви део задње шофершајбне и аутобус тако вози - нови систем хлађења...:rolleyes:
 
Da li u svim vozilima je isti klima uređaj ?
evo slike sličnog modela sa tendera za Konvektu ali FK1500.



Uploaded with ImageShack.us

Stvarno mislim da trebala kontrola gradske sanitarne da se obavi na par nausmice uzoraka (ali ne ne u garaži) pa to im je i posao uostalom
dobijeni rezultati bi jasno odredili dalji tok i stavili tačku na to pitanje. Možda se i vrši kontrola samo se ne objavljuje i sve je uredu. :)
 
Igor":39yxs8ij je napisao(la):
[video]http://www.youtube.com/watch?v=aQk44fKf6uI[/video]

:gobb::pob:
Tek sada videh da je snimljeno,bravo Filipe!Serif jase Beogradom,a GSP-u se tresu gace :D
 
Sad videh da stoji i ovo na sajtu. Dakle, kupuju 10 CNG autobusa. Ovo će biti zanimljivo, još jedan eksperiment Ikarbusa nam pristiže na testiranje :D

На основу чланова 70. и 71. Закона о јавним набавкама
ГСП "Београд"
о г л а ш а в а

ПРЕТХОДНИ РАСПИС
о планираној јавној набавци чија је оквирна вредност већа од 50.000.000,00 динара

НАБАВКА 10 НОВИХ НИСКОПОДНИХ СОЛО АУТОБУСА ГРАДСКОГ ТИПА НА ЦНГ

ГСП „Београд“ обавештава све заинтересоване понуђаче да ће у 2011. години бити расписана јавна набавка добара: Набавка 10 нових нископодних соло аутобуса градског типа на ЦНГ.

За све додатне информације можете се обратити писаним путем на факс број 011/366-4087 или на адресу Наручиоца: ГСП «Београд», Кнегиње Љубице 29, 11000 Београд.

Текст претходног расписа објављен у „Службеном гласнику РС“ број 26 дана 15.04.2011. године.
http://www.gsp.rs/tenderi1.htm
 
Dobro pitanje je postavio boca-ica, da i su u svim autobusima iste klime, i zbog cega je na tenderu odabrana bas ta klima, a ne neka druga ?
Videh da ima dosta proizvodjaca tih klima, pa mi se ucinio cudan tender na kome se trazi bas odredjeni proizvodjac/model, koji pretpostavljam samo jedna firma uvozi ili zastupa, pa sumnajm da ima vise ponuda na tenderu(opet ja kao dezurni skeptik, ali tako mi izgleda).
 
Dzabe im klime kad ih neće ni paliti, barem ne privatnici...
 
Bulevarac":2xcd344q je napisao(la):
Dobro pitanje je postavio boca-ica, da i su u svim autobusima iste klime, i zbog cega je na tenderu odabrana bas ta klima, a ne neka druga ?
Videh da ima dosta proizvodjaca tih klima, pa mi se ucinio cudan tender na kome se trazi bas odredjeni proizvodjac/model, koji pretpostavljam samo jedna firma uvozi ili zastupa, pa sumnajm da ima vise ponuda na tenderu(opet ja kao dezurni skeptik, ali tako mi izgleda).
Sigurno je tako,ko sto gsp kupuje samo ikarbus buseve,sigurno kupuje i takve klime koje ne verujem da se proizvode kod nas.
 
Zašto i sa kojom n a m e r o m
nije pružena podršaka tako retko dobroj manifestaciji ,,Noc muzeja ,, poslednjih dva ćasa od 00,00 do 02,00 od strane GSBa
:rant: :notok: :rant: :notok: :rant: :notok:

Hoce modernizaciju....., đaba vreme, truda i para....... ovi ovakvi n i k a d
 
To je pitanje za direkciju ,a za gsp sto ne pokaze svoj muzej tj pridruzi noci muzeja pa oni nemaju muzej :kafa:
 
Sramota, sinoc je toliko ljudi cekalo poslednju 75-cu, koja nije ni diosla, u 23.40. A na trgu je bio haos. Toliko hiljada ljudi na noci muzeja, a oni nisu mogli ni da stave po 2 autobusa na nocne linije, nego dodje solo 51-ca na trg, a ceka je bar 500 ljudi. Sramota, a sto je najgore ne znaju ni pare da uzmu, pa da stave po 2 autobusa, glupi autokodeks, jos se i kondukter svadjao sa babama i dedama i izbacivao ih napolje jer su mislili da im karta muzeja vazi i za nocni, pa nisu poneli vise novca...
 
Ma sramota je kakav je nocni prevoz u Beogradu.

I ne znam zasto u opste postoji ta podela dnevni i nocni, zbog cega sve linije ne rade i nocu ???

Evo primera 33, poslednji polazak joj je u 23:20 sa pancevackog mosta. zatim krece nocni saobracaj, i to u 00:15, 1:15, 2:15 i onda nema sledeceg autobusa do 4:20 ????

zbog cega nema polaska u 3:15 to niko ne zna. Jos jedna nelogicnost je sto ne postoje nocne linije 17, 18 koje su preko potrebne u povezivanju novog beograda sa vozdovcem. znam da je poslednja osamnestica uvek prepuna, a sto posto bi imala koga da prevozi i u nocnim satima.
 
Možda bi bilo najbolje da se noćne linije uređuju isto kao ekspes minibusi. Dakle, s obzirom da je reč o tržišnom modelu, da se ostavi potpuna sloboda kreiranju linija, kao i da se uvedu minibusi u noćni saobraćaj. Tako bi privatnici osim ovih obaveznih linija samo mogli da biraju nove pravce prema potrebama
 
^^ Mudro. Iskreno ja nemam pojma kojim regulativama i koja prava imaju privatnici imaju u GSPu.
 
Eto ideja oko beobuild radionice u vezi gradskog prevoza na mixeru.Ocigledno nisu problem samo dnevne vec i nocne linije,pogotovu kada su ovakve manifestacije u gradu.
 
Sve te noćne linije kao i njihovi polasci su kreirani po želji privatnika. Grad ne dotira karte za noćni prevoz, pa zato prevoznicima ostaje samo ono što sami naplate. Dok GSP ne želi da opslužuje noćne linije, tako da planova za bolju ornanizaciju nema. Posle 2 sata obično nema prevoza iz više razloga, prvi je što se privatnicima ne isplati da voze prazne autobuse, a drugije je što isti, sa istim vozilima opslužuju i dnevne linije, tako da u tom slučaju bi vozila morala da rade 24h bez odmora. Naravno, sve su to propusti DJP-a, a i uticaj lobija privatnih prevoznika :(
 
Vrh