Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Четвртак, 23. децембар 2010.

Град Београд принуђен да коригује цену јавног градског превоза од 1. јануара

Корекција цена јавног градског превоза у Београду за близу 20 одсто нужна је због диспаритета са ценом горива, које је од последње корекције 1. фебруара 2009. поскупело за 40 процената.

Цена горива 1. фебруара 2009. износила је 75,3 динара по литру, а на данашњи дан износи 105,22.

Пратећи пораст цене горива, а задржавајући ниво субвенција које град обезбеђује Градском саобраћајном предузећу „Београд” и другим превозницима како би маркице за превоз и појединачне карте биле јефтиније, повећање цена требало би да буде знатно веће. Имајући, међутим, у виду тренутну материјалну ситуацију, град се определио да цене повећа минимално, тј. до нивоа који гарантује редован број возила на улицама Београда.

Цена маркице по новом ценовнику за ученике основних школа износи 600 односно 800 динара, у зависности од зоне, а за ученике средњих школа, студентe и пензионере 1.100 односно 1.500 динара.

Цена појединачне карте купљене у продајној мрежи ван возила од 1. јануара биће 50 динара, а у возилу 100 динара.

Цена доплатне карте није коригована, а град Београд ће и даље наставити да суграђанима обезбеђује субвенције.

P.S.Po pregledu budzeta za 2011. grad vise subvencionise privatne prevoznike nego gsp.jel to normalno?
 
ispravite me ako grešim:
koliko sam ja obavešten, Ikarbus prestaje da posotji od početka sledeće godine, a grad je poručio, valjda, oko 200 buseva, pa me sad zanima šta će grad dobiti, VDL ili nešto drugo?
 
Vesti Beograd GSP Beograd: Novi sistem prodaje i naplate karata 2011.
Tanjug | 23. 12. 2010. - 17:51h 18:23h | Komentara: 11

Gradsko saobraćajno preduzeće "Beograd" uvešće tokom sledeće godine novi sistem prodaje i naplate karta, a biće postavljeni i uređaji za praćenje u svim vozilima da bi se povećala bezbednost putnika i vozača, najavio je danas direktor tog preduzeća Radoslav Nikolić.

Pripreme za novi sistam počeće 15. januara, kada će se postavljati instalacije u vozila javnog prevoza, a za leto je planirana probna prodaja karata, rekao je Nikolić agenciji "Tanjug".
37210_bgd16-kondukter-foto-goran-srdanov_f.jpg


On je objasnio da će se prodavati dve vrste karta - personalizovane, kao zamena za sadašnje markice, koje će se kupovati na lično ime korisnika javnog prevoza i čekirati prilikom ulaska u vozilo, i nepersonalizovane karte za jednokratnu upotebu.



Nikolić je napomenuo da ceo softver za mrežu prodaje i tarifiranje karata još nije utvrđen do detalja.


- Biće potebno vreme da edukujemo građane kako da koriste novi sistem prevoza, pa zato od proleća planiramo intenzivnu medijsku kampanju - rekao je on, dodajući da će taj sistem rasteretiti javni prevoz tokom dana i povećati prihode prevoznika.


Druga novina su uređaji za praćenje vozila, koji će, kako je rekao, povećati sigurnost vozača na radnom mestu, ali i bezbednost putnika.


- Tokom ove godine registrovano je 48 napada na vozače i oko 140 napada na vozila, pa se nadamo da ćemo uz pomoć GPRS uređaja i edukacije zaposlenih smanjiti tu crnu statistiku - kazao je Nikolić.


On je najavio da će u maju 2011. godine stići novi tramvaji, uz koje će posle upravo završene nabavke trolejbusa, vozni park GSP biti znatno obogaćen.



Inače, gradskom prevozniku odobreno je da od 1. januara poveća cene usluga za 20 odsto.
Izvorwww. Blic .rs
 
JohnnyLee":3geraau1 je napisao(la):
ispravite me ako grešim:
koliko sam ja obavešten, Ikarbus prestaje da posotji od početka sledeće godine, a grad je poručio, valjda, oko 200 buseva, pa me sad zanima šta će grad dobiti, VDL ili nešto drugo?
Posao sa VDL-om je i dalje upitan. Ikarbus i dalje proizvodi autobuse sa Bredinim dizajnom, Nikolić je najavio već 50 do kraja godine i naravno ništa od toga. Vlada obustavila subvencionisanje kupovine domaćih proizvoda, tako da zasad još nije otpočela proizvodnja vozila za potrebe privatnika, mahom Beobusa u Neobusu i Ikarbusu, iako je najavljena isporuka Neobusa u januaru, autobusi nisu ni napravljeni.
 
A možda ih opet budu kupili :o Sve zavisi da li će odobriti subvencije, ako ne onda biraju najjeftinije LiAZ,MAZ,LAZ
liaz-interier-5292-6213_05_big.jpg

152670.jpg

image_429044440.jpg

Temsa
img0510.jpg

img0517v.jpg

Cobra
G%C3%BClery%C3%BCz-Cobra-GD-272-LF_DSC_0318.jpg
 
- Tokom ove godine registrovano je 48 napada na vozače i oko 140 napada na vozila, pa se nadamo da ćemo uz pomoć GPRS uređaja i edukacije zaposlenih smanjiti tu crnu statistiku - kazao je Nikolić.
GPRS i GPS...

:|

Toliko o obrazovanosti ljudi koji odlučuju o vrlo važnim stvarima...
 
Pitanje je ko je ovde nepismen, direktor ili novinar..
 
I nigde ne pise koliko ce biti karta u nocnom prevozu i u drugoj zoni. Mada, koga briga za 2. zonu, sa mehanickim automatima nemoguce je kontrolisati ko se odakle vozi
 
Za “šverc” u prevozu mesečno 1.500 kazni
23. decembar 2010. 21:22 > 21:26

Kontrolori Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd", koji od letos rade u pojačanom sastavu, svakog meseca napišu oko 1.500 kazni putnicima koji se voze bez karte.

Direktor tog preduzeća Radoslav Nikolić rekao je da je pojačana kontrola putnika uvedena sa ciljem da se uvede red u sistem javnog prevoza i da se obezbede bolji i redovniji prihodi prevoznicima.

"GSP je privremeno zaposlilo 300 kontrolora, koji zajedno sa 160 stalnih radnika, svakoga dana kontrolišu putnike u vozilima gradskog prevoza", dodao je on.

Građani su u početku imali oštar stav prema njima, ali vremenom su se navikli da "ljudi u žutim prslucima" samo rade svoj posao i smanjen je broj konflikata između putnika i kontrolora, kazao je Nikolić.

On je istakao da je od momenta uvođenja pojačane kontrole, prodaja karata i markica porasla za oko 13 odsto, čime su povećani prihodi prevoznika, dodajući da se broj kazni smanjio skoro četiri puta.

Cilj GSP-a je da javni prevoz u Beogradu funkcioniše kao u drugim evropskim metropolama, gde se manje od 10 odsto putnika vozi bez karte, zaključio je Nikolić.
....
www.mondo.rs

Ostatak vesti je već preneo 2012.

Pomozite mi u računici. Navodno njih 300+160 svakodnevno kontroliše putnike. Njih 460 napiše samo 1500 kazni mesečno?! Jedan radnik prosečno ni 3 kazne ne napiše za mesec dana?! Oni ni svoju platu ne nadoknade ispisanim kaznama. Ne mogu da verujem.
 
Promakao ti je onaj podatak da je prodaja markica povecana za 13%. Ne znam tacne podatke, ali tih 300 extra radnika kostaju maximalno jednu cetvrtinu extra prikupljenog novca povecanom prodajom markica(za koju su oni sigurno zasluzni).
 
Kontrolorima je rečeno da više motivišu putnike da kupuju karte. Naplativost tih kazni je mala, tako da više koristi imaju ako nateraju da neki putnici kupe bar kartu kod vozača!
 
A sad ce tek imati isplativost kad poskupe i karte i markice za 20%.Zapavo ima za 31% da im opadne prodaja karata i markica.
 
Баш зато је 2011 изгледа крајње време да се уведе коначно модеран тикетинг, праћење и све неопходно. Само тако могу порасти приходи. И што се тиче нових возила, ако баш хоће лов-кост бусеве, нека купе чешке СОРове или ако ништа од тога на крају, барем МАЗ или ЛАЗ али Кобре и сличне преваре никако...
 
Хоћете да кажете да контрола служи да би заплашила путнике да купују карте, и да на казне не треба ни рачунати као извор прихода?
Не знам...колика је нпр. наплативост паркинг сервиса, они сигурно доста зарађују од казни..? Зашто не би тако функционисала и ова контрола. Наплативост је већ питање за правосуђе, зар не? Бах, свеједно, ваљда ће се ствари променити кад уведу нови систем наплаћивања.
Али не гледајући остале користи од рада контролера, ако само узмемо да један напише 3 казне месечно - није ли то апсолутно премало? Остатак месеца се само шеткају и мрко гледају путнике?
 
Bilo bi bolje da radi mali broj ljudi taj posao, ali da budu dobro obuceni i da nema nikakvog izvlacenja kad nekoga zateknu bez karte. Ovako onaj ko je fin pa se ne svadja i plati najgore prodje
 
A kako resiti problem majmuna koji odmah biju. Cuo sam nekog kontrolora, koji je pride, dosta krupan, da je naleteo na nekog lika bez karte, koji mu je pretio batinama. Kaze, zasto ja da rizikujem slomljenu glavu? Zbog cega?
 
Pa lako je zenu privesti, meni i ne traze kartu i uvek je sam pokazujem. Cesto sam gledao kako momcima i ne traze kartu, ako oni ne obracaju paznju na njih
 
Mape su osvanule zajedno sa Csi i zidarom u sledecim vozilima tramvaji 396,324, busevi 1315,970,938 trole 2025,2022,170,177,2057,158,2056.2047,2016,2031,2036 ,180, Vucko cekam brojeve i od tebe :gobb:
 
Sudeci po udarnoj vesti o kadrovskim promenama u GSP Bgd. u modernizaciju su krenuli vrlo ozbiljno
možda i iz toga izađe nešto dobro :)
 
da,tako sto ce doci sps-ovac na mesto sps-ovca sto se tice direktorskog mesta. sjase murta da uzjase murta :o
 
Vrh