Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

predlog tablica za GSP:

BG GaražniBroj-GSP (što da zauzimaju regularne tablice, kada mogu i ovako, zar ne?)

privatnici bi mogli da imaju nešto slično
 
Samo jedno pitanje - znam da sam pre par godina čitao da će autobusi koji idu prazni za garažu biti obavezni da pokupe putnike na stanicama. Da li neko zna nešto o tome?

Verujem da bi dobrom delu gradjana to odgovaralao.
 
zanimljiva tema, sad tek videh.. ima nesto sto me muci poodavno.. radi se o interplast trade-u iz nove varos i onim klizajucim stolicama za koje, ako i sednete na njih, morate da imate noge jake kao konj ukoliko zelite da ostanete na mestu prilikom najbezazlenijeg kocenja ili neke male krivine.

zanima me zna li neko ko je genije koji ih je "projektovao" a ko genije koji ih je narucio (nadam se da su narucene kolicine razumne i da ce nakon sto ih ja licno izlomim jednu po jednu uskoro ponestati sa lagera). obojici bih dozivotno zabranio da se bave tim poslom a kazna bi bila da se ceo jedan dan voze u vozilu koje su tako pametno modernizovali. kazna je mozda preostra ali preventive radi, cisto da se nesto slicno ne ponovi
 
BadMan":2xuxqens je napisao(la):
Samo jedno pitanje - znam da sam pre par godina čitao da će autobusi koji idu prazni za garažu biti obavezni da pokupe putnike na stanicama. Da li neko zna nešto o tome?

Verujem da bi dobrom delu gradjana to odgovaralao.
To je bilo uvedeno, ali su vozači autobusa imali ogrmone probleme sa pijanim putnicima, pošto su ih napadali da ih voze do kraja linije. Međutim tramvaji i dalje prevoze do one stanice kod Vero marketa.

razgradjevinar":2xuxqens je napisao(la):
zanima me zna li neko ko je genije koji ih je "projektovao" a ko genije koji ih je narucio (nadam se da su narucene kolicine razumne i da ce nakon sto ih ja licno izlomim jednu po jednu uskoro ponestati sa lagera).
Problem je što su ta sedišta nekompletna. Na sadašnja je trebao ići uložak sa nagibom na suptrotnu stranu, ali to nije ugrađeno. Evo kako izgledaju kompletna sedišta
zl9lwh.jpg
 
hvala na odgovoru i slici, vidjao sam i ovakva. e sad, pitati sto su stavljena nekompletna stvarno bi bilo suvise. kladio bih se da su placena kao konpletna a da je razlika u ceni zavrsila u necijem dzepu.
 
JohnnyLee":2ldw2o3c je napisao(la):
predlog tablica za GSP:

BG GaražniBroj-GSP (što da zauzimaju regularne tablice, kada mogu i ovako, zar ne?)

privatnici bi mogli da imaju nešto slično
+ 1 za predlog. To sa privatnicima bi se resilo sa npr: BG-garazni broj-ITS.
 
Nego salu na stranu.Pocelo je.Mislim da je dobra ideja

Kontrolori GSP-a bez prepoznatljivog prsluka »

13. Oktobar. 2010 | 12:48, Izvor : Studio B, Komentari: 4

Stalno zaposleni kontrolori u GSP-u više nemaju obavezu da prilikom kontrole karata u vozilima javnog prevoza nose zelene prsluke.


U tom preduzeću objašnjavaju da je probni period privikavanja gradjana prošao i da je bilo dovoljno vremena da gradjani steknu naviku da bez povlastice i karte ne ulaze u vozila javnog prevoza.
 
Neki stari kontroli su i dosad radili bez prsluka.
 
Baš će da izgledaju oronulo bez uniforme.. :kafa:
 
Juce na nbg ulaze kontrola mimo stajalista kod one nove ulice izmedju belvila i romvila naravno da im nisam pokazo kartu koliko znam ni oni nesmiju da ulaze van stanice .Vec sam upozorio sve putnike i niko im nije htjeo pokazati karu izasli su kod Dcity kao pokisli :mad:
 
Ne znam kako su osmislili tu tranziciju obaviti, pošto ne mogu oni za dan da nameste sve automate i slično. U nekim zemljama kada su prelazili sa punch-card sistema na novi sistem, obično su automati poništavali i stare karte koje su mogle biti poništene u oba sistema. Koliko mi je poznato naši novi sistem pored elektronskih karata ima i sistem poništavanja tako što štampa datum i veme za pojedinačne papirne karte, što može biti korisno za tranziciju.
 
Rekoše da uvode sistem od polovine naredne godine,s obzirom da su tender dobile tri firme jedna iz Turske, dok isporuče opremu,uigraju se proizvedu kartice i sl. verovatno će početi prvo sa novim trolama i Bgvozovima :kafa:
 
3. novembar 2010.
Alkometar u autobusu broj 74
Putnici autobusa garažnog broja 506 na liniji 74 imaju razlog više da veruju da ih u poslednja tri meseca nije vozio vozač u alkoholisanom stanju.

11734886784cd10ae079360922613115_extreme.jpg


Od 1. avgusta svaki vozač tog autobusa kako bi pokrenuo vozilo pre startovanja motora mora dunuti u specijalno ugrađeni alkometar u kabini da bi se utvrdilo da li ima alkohola u krvi. Ukoliko vozač ima i najmanji promil alkohola, uređaj se aktivira i blokira vozilo, koje tada ne može da se pokrene. Do sada je ovaj autobus vozilo više od deset vozača i, kako ističu u GSP “Beograd”, nijedan nije “imao problem” sa alkometrom.

Iako GSP “Beograd” barem jednom mesečno obavlja kako redovna tako i nenajavljena testiranja alkohola u krvi svih zaposlenih, u ovom preduzeću su odlučili da provere mogućnost podizanja sigurnosti vožnje na viši nivo.

- U poslednjih godinu i po dana samo je jedan radnik uhvaćen sa određenom količinom alkohola u krvi i momentalno je dobio otkaz, bez obzira što nije vozio autobuse na linijama, već samo u garaži kako bi ih parkirao ili odvezao na pranje. Ipak, odlučili smo da testiramo alkometar jer je to svakako jedan od uređaja koji mogu doprineti da se putnici osećaju ugodnije i bezbednije. Odluku o tome da li ćemo ga otkupiti donećemo nakon detaljnog ispitivanja, najverovatnije do Nove godine - objašnjava Slavica Stefanović iz GSP “Beograd” i dodaje da je ugradnju alkometra finansirala firma “MRG eksport import”, a da je uređaj američke proizvodnje.

Vozači autobusa na liniji 74 ističu da su od kada je ugrađen alkometar u vizilo, imali samo pozitivna iskustva.

- Alkometar je potpuno jednostavan za rukovanje i gotovo je isti kao policijski uređaji za testiranje alkohola u krvi. Jedina razlika je u tome što ne meri količinu promila, već samo reaguje na alkohol i tada blokira motor. Ukoliko u dahu nemam alkohola, na uređaju se ispiše “start motor” i tada mogu da pokrenem vozilo. Sve to traje nepun minut - priča vozač Nikola Krantić i ističe da njemu i nije bio potreban alkometar pošto, kako kaže, ne pije alkohol.

Procenjuje se da ugradnja ovakvog alkometra u autobus košta oko 2.000 evra, a u pogonu gradskog prevoza na Novom Beogradu ističu da je svaka mogućnost zloupotrebe uređaja od vozača isključena.

I video-nadzor na testu

Od 1. oktobra GSP “Beograd” u isti autobus na liniji 74, u kojem je ugrađen alkometar, postavio je i dve video-kamere.
- Video-nadzor beleži sve što se dešava tokom vožnje, kako u kabini vozača tako i među putnicima. Na osnovu snimka možemo da rekonstruišemo sve događaje i utvrdimo, na primer, kako je došlo do incidenta i ko je odgovoran za njega. Srećom, za ovih mesec dana nismo imali nijedan takav slučaj u tom autobusu - kaže Govedarica.
Izvor - BlicOnline (M. Tašković)
 
Za šest meseci kažnjeno dvadesetak kontrolora GSP-a
U poslednjih šest meseci zbog različitih prekršaja radne discipline kažnjeno je najmanje dvadeset kontrolora GSP “Beograd”.

36485_bgd60-gsp-voznja-foto-jelena-vucetic_f.jpg


- To je na mesečnom nivou otprilike njih dvoje ili troje koje bude kažnjeno iz raznih razloga. Međutim, često se dešava i da pritužbe putnika nisu na mestu pa se posle suočavanja ispostavi da je naš radnik ipak postupio kako mu i nalaže Uputstvo o radu kontrolora - kaže za “Blic” Violeta Petković, šef sektora tarife i prodaje u GSP “Beograd”.
Poslednji incident i sukob na relaciji putnik-kontrolor desio se juče u tramvaju na liniji 9 kada je došlo i do fizičkog kontakta. Putnica tvrdi da ju je kontrolor udario pesnicom, dok radnik GSP kaže da ga je putnica psovala i pred brojnim svedocima tukla tašnom po glavi.
www.blic.rs
 
Je vas neko anketirao o stanju prevoze posto me je jedna ljupka djevojka pitala par pitanja da dam ocjene odgovorim sa da ne ali sam primjetio da mi nije postavila sva pitanja i da moje odgovore ne biljezi onako kako sam rekao :notok: a imala je katicu cip gsp :rant:
 
Videom sam ih danas, ali me nisu nista pitali. A voleo bih da me pitaju.
 
Budi uveren da će sebi dati hvalospeve,to će im biti opravdanje za sve kritike "pa eto radili smo anketu i građani su plakali od sreće kako je dobro voziti se GSP-u, om ;) Čak je jedna anketirana pala u zagrljaj anketaru kaže"ni u Nemačkoj nema takve udobnosti i sreće" :laugh: ili "Povećajte direktoru platu" "Normalno je zaposliti snaju kao šefa kontrolora" :kafa:
Jedina prava anketa je na Beobildu,i ovo je još jedan jalov i očajnički potez GSP-a
 
Vrh