Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Sad se setih one cake kad su imali kondukteri nazad mesto u busu,to mi se bas svidjalo,dodjes kupis kartu i gotovo,ovako je vise igre macke i misa,dok ne dodje taj moderniji sistem i svi pocnu da kupuju karte.
 
moj predlog za taj sistem:

- karta za jednu vožnju, dnevna, trodnevna, nedeljna i mesečna
- 5 zona (4 na teritoriji grada i 5. van grada): 1 zona prati sadašnju zonu, 2 zona sadašnja zona 2a, 3 zona sadašnja zona 2b (dve tarifne relacije što imaju), 4 zona sve iza zone 3 i zona 5 vangradske opštine (Pančevo, Smederevo, Stara Pazova, Inđija, ako odluče da uđu u taj sistem)
 
Ovo ne spada baš u modernizaciju, ali je svakako pozitivan korak - konačno će biti uklonjena đubrišta na nekim stajalištima i biće postavljene kante za đubre:

20syqv5.jpg

Veća rezolucija: http://i52.tinypic.com/jgm9hx.jpg


* * *
1154 i 1155 - Geomašina
1161 - Elektronska industrija
1198 - Bežanijska kosa (okretnica linija 76 i 77)
1298 - Padinska skela (okretnica)
1576 - Veliki mokri lug (okretnica linije 308)
1858 - Ikarbus
1907 - Velika Moštanica - M (okretnica linije 551)
1912 - Bela reka (okretnica linije 407)
2207 - Bora Kečić (okretnica linije 521)
2388 - Novo bežanijsko groblje (okretnica linija 65 i 711)
2414 - Topčider /letnja pozornica/ (okretnica linije 49)
 
CIS cestitam na uopornosti ja sam pisao za kante na stajalistima duz jurija gagarina trasa 7 do bloka 45 sa sve slikama kako nema kanti ograda nadstresnica itd od svega navedenog su uradili ona stajalista ispred delta sitija i to polovicno be zastitne ograde ,kanti tek nedavno su postavili stajalista strasno su spori na kvadrat moracu opet da idem.Nego gdje si nasao broj stajalista :kafa:
 
BRAVO!Konačno nešto u skladu sa svetom :gobb:
Primetio sam iz prezentovane šeme da su jedino izostavljeni ATM na javnim mestima ,stanicama ali će to ići verovatno u drugoj fazi,opredelili su se za trafike za početak i posebna prodajna mesta,ATM bi trebalo uvest za početak na Železničkoj stt,Vuku..Aerodromu i sl.. :kafa:
 
Pojasni mi malo,dakle morace svako ko ulazi u prevoz(cak i oni sa markicom to jest mesecnom kartom) da je provuku na 10cm od tog citaca?
 
vucko":34ltwl2f je napisao(la):
Pojasni mi malo,dakle morace svako ko ulazi u prevoz(cak i oni sa markicom to jest mesecnom kartom) da je provuku na 10cm od tog citaca?
Mesečne se rade posebno uz foto,koliko sam razumeo iz objavljenog teksta...
 
vucko":2jumef6g je napisao(la):
Pojasni mi malo,dakle morace svako ko ulazi u prevoz(cak i oni sa markicom to jest mesecnom kartom) da je provuku na 10cm od tog citaca?
Verovatno, al to nije nikakav problem. Provučete torbu u kojoj držite povlasticu/kartu pored automata i praktično je gotovo u prolazu ;)
 
Kent Kart (jedni od dobitnika tendera, na turskom im ime znači "Gradska Karta") su veoma interesantni, radili su projekat javnog prevoza u Skoplju, Prizrenu, Amanu, Alepu i Tčevu u Poljskoj... U Turskoj su pokrili dosta manjih gradova i Izmir, koji je skoro duplo veći od Beograda - negde oko 3.8 miliona ljudi u metro zoni.

Ovako izgledaju njihovi sistemi:

Aparati za poništavanje karata, mali interfejs za kupovinu/interakciju, i slatka Irem:
irem_erturk_kentkart.jpg


Aparati za kupovinu karata na stanicama:
kart_atm01.jpg


Neki lokalni budžovani se voze, slika aparata za poništavanje u busevima, neki deda pored aparata (sa Kalenića):
00078026.jpg

kentkart.jpg


Skenabilne povlastice za prevoz sa fotkom:
389013.jpg


Gradska karta za prevoz - Izmir (imaju isto dnevne/mesečne opcije, itd):
kent_kart_izmir.jpg


Vrlo je moguće da nam se smeši nešto slično...
 
Posto sam procitao negde da je aparat na svakim vratima, sta to znaci da mozes uci a i da ne ponistis kartu ili kako ? Nije ko u Londonu recimo da moras uci na prva vrata i da ponistis...
 
Bravo za BG upravo smo na putu da otkrijemo i covjecanstvu podarimo toplu vodu :kafa:
 
PROPALI SVI POKUŠAJI ZA SMANJENJE GUŽVI NA ULICAMA
Ko ima auto neće u gradski prevoz

G. SVILAR | 23. 09. 2010. - 00:02h | Foto: N. M. - V. L. | Komentara: 0
Svi pokušaji za smanjenje gužve u centru su propali. Gradski prevoz preko reke „pao je u vodu“, sistem „parkiraj i vozi“ i trajektna linija preko Dunava ostali samo na najavama, dok se od uvođenja gradske putarine u startu odustalo. Beograđane trenutna rešenja ne mogu da privole da ostave svoj automobil kod kuće, a razvoj gradske železnice i uvođenje monitoringa u gradski prevoz mogli bi da promene stvari.


„Bg voz“ poluprazan
U Beogradu je registrovano više od pola miliona vozila a procenjuje se da svakodnevno gradom kruži 200.000 automobila.

„Loše stanje saobraćaja u prestonici moglo bi biti rešeno primenom projekta „Parkiraj i vozi“, govorilo se pre nekoliko godina. Suština jedne od propalih ideja je da vozači parkiraju vozila na obodu zone, da prelaskom u vozilo javnog prevoza dođu do centralne zone, obave željenu aktivnost, a zatim se vrate javnim prevozom do svog vozila i odu kući. Ova ideja nije zaživela između ostalog i zbog toga što „to nisu dozvolile određene strukture“, kažu u Sekretarijatu za saobraćaj.
Pre nekoliko godina pompezno je najavljen projekat gradskog prevoza preko reka. Jedno leto je sve funkcionisalo ali bez očekivanog broja korisnika, jer su ljudi brodove uglavnom koristili za razgledanje grada. Zbog neisplativosti, Direkcija za javni prevoz obustavila je dalji razvoj ove naizgled dobre ideje.

Trajektom preko Dunava, bile su česte najave bivše rukovodeće strukture Sekretarijata za saobraćaj za „spas od gužvi“. Trajekt su tražili i stanovnici koji žive „sa one strane Dunava“ jer im je Pančevački most jedini za prelazak preko reke. I ovaj projekat, koji je inače izradio Saobraćajni fakultet, završio je u fioci a umesto trajekta Zemun i Borču povezivaće Kineski most, koji bi trebalo da bude završen do kraja 2013. godine.


Svakodnevno na ulicama 200.000 automobila
Pre nekoliko meseci ponovo je na dnevni red došla ideja o uvođenju naplate ulaska u centar grada. Ovo jasno podržavaju stručnjaci Saobraćajnog fakulteta, pre svih Milan Vujanić, šef Katedre za bezbednost. Međutim, u Sekretarijatu za saobraćaj kažu da bi uvođenje ove mere izazvalo pravu revoluciju među vozačima te da ona nema opravdanje dok se ne izgradi prva linija metroa. Od gradske putarine se zbog toga u startu odustalo. U Londonu se ulaz u centar naplaćuje 20 funti, ali London ima i metro, kažu vozači.

Nije sve tako crno, misli Dragoljub Đakonović gradski sekretar za saobraćaj.
- Čim ljudi pričaju da se voze svojim kolima znači da saobraćaj funkcioniše.Građani imaju na raspolaganju „Bg voz“ ali jasno je da većina njih čeka produženje železnice do Zemuna i Resnika. Značajno će biti i uvođenje monitoringa u gradski prevoz. Zonski sistem parkiranja u centru grada je najbolji način da se vozači odvrate od dolaska u grad kolima, a zoniranje će biti završeno sledeće godine - kaže Đakonović.

Milan Vujanić, šef Katedre za bezbednost na Saobraćajnom fakultetu podseća vozače da je i zbog ekoloških razloga opasno koristiti automobil u svakoj situaciji.

- Nemojte voziti automobil kad ne morate - poručuje Vujanić građanima.
- Ljudi znaju da je štetno što udišu dim. Kad im je potreba toliko važna da im zdravlje dolazi na drugo mesto onda je to opravdano, ali verovatno se to ne dešava svakog dana. Ja kad vozim ne škodim samo sebi već trujem i druge. Budimo realni, gradu ipak nedostaje efikasan javni prevoz koji omogućava da ljudi završavaju obaveze trošeći barem približno onoliko vremena koliko im treba kada idu autom - kaže Vujanić.

Treba širiti pešačke zone
Jedan od načina da se vozači destimulišu da dolaze u centar grada kolima je i pretvaranje saobraćajnica u pešačke zone i pružanje prednosti pešacima, misle u Sekretarijatu za saobraćaj.
- Zone umirenog saobraćaja će se širiti na Palilulu i Stari grad. Takođe, Knez Mihailova sa bočnim ulicama postaje pešačka zona sa sistemom kontrole preko potapajućih stubića. Kad se pešacima da prednost, osim konkretnih mera tu su i apeli. Svesni smo da se ljudi teško odvajaju od svojih automobila ali neka onda makar na posao povezu svoje komšje, da ne bude situacija da u velikom broju automobila sedi samo vozač - kaže Dragoljub Đakonović, sekretar za saobraćaj.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/208515/Ko-ima-auto-nece-u-gradski-prevoz
 
E Dobro su im uradili...blokirajte grad da im presedne do guše.. :rolleyes:
 
c.s.i. je "diskretni heroj" ovog foruma :)

(naravno nije jedini)


:kk:
 
Bravo!!!

Mogli bi da te zaposle tamo kad im odradjujes veci deo posla
 
vucko":28vhvb2u je napisao(la):
Treba širiti pešačke zone
Jedan od načina da se vozači destimulišu da dolaze u centar grada kolima je i pretvaranje saobraćajnica u pešačke zone i pružanje prednosti pešacima, misle u Sekretarijatu za saobraćaj.
Konacno pocinju da misle na pravi nacin.

c.s.i. Odlicno. Bravo!
 
Krivo mi je što ovo postujem u temu o modernizaciji GSP-a, ali ovo je za njih nešto moderno i napredno.
Radi se o zahtevu za isticanje cene karte u svim vozilima JGP-a.

2cf2xj.jpg

Veća rezolucija: http://oi54.tinypic.com/4239z.jpg


Moraće da usvoje predlog, jer on ima zakonsku osnovu:

ZAKON O PREVOZU U DRUMSKOM SAOBRACAJU

Član 23
U vozilu kojim se obavlja linijski prevoz mora se nalaziti:
...
2. važeci i overen cenovnik
...
 
4. oktobar 2010. | 13:42 | Izvor: B92
Poslovna liga: GSP na čelu tabele

Proteklog vikenda odigrano je drugo kolo Poslovne lige Srbije u malom fudbalu, GSP je ostao na čelu tabele, dok su ponovo odložena tri meča.

Aktuelni šampion, tim B92, ni ovog vikenda nije igrao, dok su u tri održana susreta trijumfovali GSP, JP Ada Ciganlija i JTI.
JP Ada Ciganlija je savladala GZZZ rezultatom 5:1, GSP je takođe bio ubedljiv protiv Studija B sa 4:1, dok je JTI pobedio Inpharm 2:1. Susreti B92 i Jelen tima, MM 08 i Imleka, kao i Blica i Beogradske pijace, odloženi su.
Uz het-trik na meću protiv GZZZ-a, ove nedelje je na čelo liste strelaca izbio Džimović iz tima Ade Ciganlije, sa ukupno pet golova.

Svi mečevi se igraju na terenima Zvezda City Oaze na Adi Ciganliji.

Tabela:

1. GSP 6
2. JTI 6
3. JP Ada Ciganlija 6
4. MM 08 0
5. Beogradske pijace 0
6. Imlek 0
7. B92 0
8. Jelen Tim 0
9. GZZZ 0
10. Studio B o
11. Inpharm 0
12. Blic 0
 
Vrh