Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Ma Smart Card Sistem daje sve opcije, koje GSP želi da ponudi tj.nema tehničkog ograničenja,već kako naručite.. :kafa:
 
Mislio je na trenutno stanje. U Budimpešti postepeno prelaze na novi sistem već nekoliko godina. Da podsetim njihove mašinice su i u našim vozilima.
Oni su u novijim samo ugrađivali automatske poništavače tako da karta može biti poništena u starim vozilma (bušenjem) ili u novijim (otkuca datum, ne buši). Naravno to ništa nije revolucionarno, jer smo mi sistem sa kucanjem datuma imali još osamdesetih!

Izgled trenutne karte poništene u novijem automatu
227615.jpg

Dnevna karta
227617.jpg

Nedeljna (turistička)
227618.jpg

Trodnevna (turistička)
227619.jpg


Sa trenutnom infrastruktuom bi se mogle izvesti ove dnevne i nedeljne, ali to njima kao da ne odgovara.
 
u ovom momentu je najbolje vratiti stari sistem poništavanja karata. karta za jednu vožnju, kaiš od 10 karata, karta za 24 sata i dodati još i 48 sati, 72 sata i nedeljnu kartu
 
Ja bih zadržao vremenske karte od po 1h, ali i za jednu vožnju koje bi bile nešto jeftinije ;) U svakom slučaju kombinacije su razne, pošto se radi o pametnim karticama, tako da je i kasnije to vrlo lako promenljivo.
 
Tako je, zato su to pametne kartice, rade i ono što niste predvideli :D
 
U Budimpesti, secam se, automat na ulazu u metro ostavljao je samo jednu recku, koja je uvek bila ISTA :D
 
Pa verovatno zato što taj datum i ne znači ništa, tako da sistem ništa ne funkcioniše bolje od beogradskog, a naravno pare su bačene. To će biti tako sve dok ne izbace potpuno poluatuomate, kakvi su i nama dobro poznati :)

Tramvaj, Budimpešta.
stock-photo-articulated-old-type-empty-tram-interior-in-budapest-hungary-27211999.jpg
 
Izgleda da se radi na poboljšanju obeležavanja. Ubačeni su novi terminusi, sada postoji i linija 25P, na nekim mečkama su kodirali oba terminusa, tako da nemarni majstor ne mora da se "muči" da menja, iako mu je to posao. U svakom slučaju trebamo biti zahvalni @c.s.i :kk:

ps. c.s.i jesi li još tu?
 
Nekadašnji aparati za poništenje karata otkucavali su i datum i sat i minut odnosno momenat poništenja. Naravno bili su mnogo komplikovaniji i skuplji od ovih sadašnjih koji i nisu nikakvi aparati već jednostavno probuše kartu. Oni stariji su se vrlo često kvarili. Mnogo je jednostavniji, jeftiniji i bolji sadašnji sistem.
 
dedinje":39i60myz je napisao(la):
Nekadašnji aparati za poništenje karata otkucavali su i datum i sat i minut odnosno momenat poništenja. Naravno bili su mnogo komplikovaniji i skuplji od ovih sadašnjih koji i nisu nikakvi aparati već jednostavno probuše kartu. Oni stariji su se vrlo često kvarili. Mnogo je jednostavniji, jeftiniji i bolji sadašnji sistem.
haahah... kako je bolji sadasnji sistem? diskiminise ljude koji presedaju. nema fleksibilnosti(vremenski ogranicene karte: sat, dva, dan, tri, sedam). lako se vara... iz ovih i drugih razloga stimulise svercanje...
"pantljicare" su mnogo puta bolje resenje, a o cip karticama da i ne govorimo.
 
Sadasnji sistem je efikasan, ali ne i bolji od bilo kog drugog. No, laksi je za odrzavanje, a to je u nasim uslovima veoma vazno!
 
Матеја Бељан":ccqzunog je napisao(la):
na moru je, vraca se uskoro:)
Samo da nije dobio betonske cipele u svetlu one teorije o uklanjanju svedoka :)

i ja sam za ovaj medju sistem,samo da mi se skinu vise sa dnevnog reda sa kartama.

Da li je neko u nocnom otkucao dve karte odjednom to pise da se radi i kao ne platis onaj harac od 100 dengi:?
 
Mislim da je ovo za noćni moglo ranije, sada noćni prevoz nije u ITS sistemu, bar tako na kartama piše.

Noćne DJP i dnevna ITS
2ikql3t.jpg
4se2hu.jpg
 
vucko":7gkdhwkp je napisao(la):
Mene bi zanimalo da li imaju u planu izmene i prosirenje linija?Posebno me zanima u vezi trolejbusa i prebacivanja okretnice sa studentskog trga.
Nažalost ta ideja za sada još stoji samo na papiru, ali kažu da nije nemoguće da će trolejbuskje linije biti u narednih nekoliko godina produžene do Dorćola.

Čuveni tender je završen i u toku je predviđeni period za eventualne žalbe. Nisam znao da je njime obuhvaćeno čak i postavljanje GPS uređaja i u vozila privatnih prevoznika. :D

Pogon Zemun planira da se preseli tek oko 2016. godine u novi depo na Batajničkom putu.

U januaru se očekuju izmene trasa linija u Batajnici, moguće je i eventualno uvođenje kružne linije 700 zbog BG voza koji će tada biti produžen do Batajnice.

Takođe, od ponedeljka bi trebali da budu postavljeni zimski redovi vožnje na sajtu Sekretarijata za saobraćaj.
 
Ipak te nisu cmeknuli :)

Hvala na informacijama.Sta si ti jos saznao pricaj!
 
G. SVILAR | 04. 09. 2010. - 00:02h
Neki čak i pijani kontrolisali putnike

Dvadeset kontrolora GSP „Beograd“ dobilo je otkaz zbog težih povreda radne discipline. Dvojica kontrolora na posao su došla pod dejstvom alkohola, dok su neki ostali bez posla jer su pravili preduge pauze i odlazili kući pre isteka radnog vremena.
71040_16_f.jpg


- Otpustili smo dvadesetak ljudi pre svega zbog neoprostivih grešaka u radu. Odlazili su sa trase linija bez odobrenja i pre isteka radnog vremena, neki su pravili duže pauze od dozvoljenih pola sata, dok smo internom kontrolom i alkotestovima ustanovili da su dvojica kontrolora kontrolisali putnike pod dejstvom alkohola - kaže Radoslav Nikolić, direktora GSP „Beograd“.


U službi kontrole zaposleno je 300 kontrolora po ugovoru, dok su još 150 njih radnici ovog preduzeća koji su sa drugih radnih mesta prekomandovani u službu takozvane „superkontrole“. Tokom leta broj kontrolora drastično je povećan, a posao su dobili mlađi, uglavnom deca zaposlenih radnika u GSP „Beograd“.


- Naša „superkontrola“ već daje dobre rezultate, a postoji tek nešto duže od nedelju dana. Nema povlašćenih. U kontroli uglavnom rade deca naših starijih radnika ali to ne znači da mogu da se ponašaju lagodno. I u narednom periodu neće biti praštanja grešaka - kaže Nikolić.


Umesto otpuštenih dvadeset, posao su odmah dobili novi ljudi, tako da se broj kontrolora u narednom periodu neće smanjiti. Međutim, za nove kontrolore važi i novo pravilo. Posle prve povrede radne discipline sledi otkaz. Novina je i da sada postoje i određene ekipe kontrolora koji rade bez fluorescentnih prsluka, pa će onima koji ne kupuju karte biti mnogo teže da ih prepoznaju. Ovakav sistem kontrole putnika trajaće najmanje do kraja ove godine, kada će biti predstavljeni rezultati šestomesečnog rada pojačane kontrole putnika.

Nikolić: Cena prevoza nerealno niska
Direktor GSP „Beograd“ Radoslav Nikolić kaže da je prihod ovog preduzeća povećan za 12 odsto u poslednjih nekoliko meseci, koliko traje pojačana kontrola putnika. U avgustu je prodato milion pojedinačnih karata više u odnosu na prethodni mesec. I pored toga, GSP verovatno na kraju godine opet neće biti u plusu.
- To je jednostavno nemoguće. Cena prevoza je nerealno niska a naši troškovi su previsoki. Ipak, za sada nema naznaka da će biti povećanja cene prevoza - kaže Nikolić.
Izvor: Blic
 
teshke":1vzhqge8 je napisao(la):
Tokom leta broj kontrolora drastično je povećan, a posao su dobili mlađi, uglavnom deca zaposlenih radnika u GSP „Beograd“.
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
E Super,a ko je dobio otkaz zbog lošeg stanja tj.održavanja voznog parka? Pa tu su pritužbe mnogo veće nego rad kontrolora. :rant:
 
hahahahaha ovi javno priznaju da su pozaposljavali svoju decu!!! hahahahaah! :D
ako je bio konkurs ovi sto nisu primljeni treba da ih tuze...
 
Kakav nepotizam,ako u gsp-u rade deca radnika preko veze,jasno je kakva je situacija sto se ide navise u hijerarhiji u drugim firmama.
 
Znači da bi se zaposlili u GSP uslov je da vam neko od familije već radi.. :mad: gde je ona iz Agencije za borbu protiv korupcije... :kafa:
 
Pa eto sad i od Ikarbusa kupujemo vozila bez tendera, ranije su formalno imali neki tender koji je bio namešten. Sada nema toga, već direktno saopštili od koga kupuju, možda je to i pozitivan pomak :laugh::laugh::laugh:
 
Eto bar da nas ne zamajavaju ,odmah nam se saopšti šta nam stiže.. :rolleyes:
 
Vrh