Ja ne bih da diskutujem o ovome, jer sam na Hazardovom stanovistu, ali iz dosta bliskih izvora znam da je naplata karata na vise nego standardnom nivou i da to uopste nije stvar koja se bitno pominje kada se bistre realni, a ne marketinski problemi firme.
O tome zasto je prevoz ovakav (mada meni nista ne fali) - bolje da ne pocinjemo, jer mislim da mnogi ljudi iz raznih razloga nisu spremni da u pravoj meri priznaju regresiju prevoza i stetocinski ucinak za boravka Nikolica na celu GSP-a. Prosto, to je stvar na koju naplata prevoza nema nikakvog uticaja u sta cete se i uveriti cim ovaj sistem sa kondukterima bude zaziveo.
Jer - niko nije odgovorio sta to GSP sprecava da trenutno ostvaruje isti nivo naplate kao za Ticine vladavine, recimo. Svako od vozaca i radnika uopste ce vam reci da su tada vozila bila u boljem stanju, iako vidno starija (100 vozila je novo, priblizno toliko dugoprugasa od pre 20 godina iseceno, a uskoro ce biti jos 83 nova trolejbusa).
No, nevezano za sve to, ovaj kingmanowar je takav kralj preterivanja kakvog dugo nisam citao. Zabavno, krajnje.
O tome zasto je prevoz ovakav (mada meni nista ne fali) - bolje da ne pocinjemo, jer mislim da mnogi ljudi iz raznih razloga nisu spremni da u pravoj meri priznaju regresiju prevoza i stetocinski ucinak za boravka Nikolica na celu GSP-a. Prosto, to je stvar na koju naplata prevoza nema nikakvog uticaja u sta cete se i uveriti cim ovaj sistem sa kondukterima bude zaziveo.
Jer - niko nije odgovorio sta to GSP sprecava da trenutno ostvaruje isti nivo naplate kao za Ticine vladavine, recimo. Svako od vozaca i radnika uopste ce vam reci da su tada vozila bila u boljem stanju, iako vidno starija (100 vozila je novo, priblizno toliko dugoprugasa od pre 20 godina iseceno, a uskoro ce biti jos 83 nova trolejbusa).
No, nevezano za sve to, ovaj kingmanowar je takav kralj preterivanja kakvog dugo nisam citao. Zabavno, krajnje.