Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

RE storniranje doplatnih karata i opomena

Ove god.( kada mi je kasnila plata) , na moju sramotu uhvaćen sam u švercu, i ubio sam se da platim kaznu 3.000 dini to u roku- odmah
sada bi neki stručnjaci GSPa voleli da me naprave magarcem što sam platio kad je bolje sačekati pa plaća se lepo 10 kazni za iste pare
s t r u č nj a c i :laugh: :lool: :laugh:
pa tako se urušava sistem već sam pisao o tome danas je tako u GSPu sutra u parking servisu kakv je razlika ista gradska kuća
otvoreno pozivaju da se neplaća, modernizacija sistema im nebi prošla ni u Kovinu
:laugh: :lool: :laugh: :lool: :laugh:
 
Boka-ica Mnogo naroda je pocelo da se svercuje, i zbog toga GSP uvodi ekipu od 300-500 kontrolora,koji ce ulaziti i po vise puta u isto vozilo, sto znaci da ce biti navala na povlastice. Medjutim, povlastica se ne moze izvaditi ukoliko se predhodno ne plate sve kazne. Uzevsi u obzir standard i krizu, mnogi ne bi mogli da plate kazne, a samim tim ni da izvade povlastice, sto znaci da ce se i dalje svercovati, a GSP im konstantno pisati kazne i tako u krug.
Da bi se uveo nov sistem, mora se resetovati stari, a objektivno....ovo je bio jedini nacin.
 
stf":3kaxzsiz je napisao(la):
Boka-ica Mnogo naroda je pocelo da se svercuje.
Nije. Nista vise nego ranije.

I meni zaista nije problem da ovo ponavljam posle svakog posta.
 
Danas piše u Novostima da se raspisuje tender za Eelektronski tiketing i monitoring,kako kažu ako sve prođe u redu može se očekivati uvođenje do kraja godine... :kafa: ajde Bože pomozi da izađemo iz 19.veka.. :violina:
 
Bogatsvo svakog društva meri se brojem ljudi a novac je pokazatelj uspeštnosti.
Modernizacija GSPa nije otpuštanje ljudi- to je ideja svakog d e b i l a od stručnjaka modernizacija podrazumeva uvođenje novih bržih i jeftinijih tehnologija a takozvani višak ljudstva se usmerava ka proširenju kapaciteta ili vrste delatnosti.
šta je od toga pokrenuto ...... um....
pare , pare , pare ... da li je to najače nj. opravdanje ?
RE:
Pokazuju rezultate od 2000.g. Pa nije svet tada nastao,
Pa hajde prikaži iz predhodnog perioda kapacitet GSPa po glavi Beograđana, a danas – aha, pa bio je oho-ho.
Tako da me nisu zadivili za ovih DESET godina (ne)postignutim.
 
Nikolić dodaje da će do kraja juna biti sproveden tender za uvođenje sistema "tiketinga i monitoringa". - Ako sve bude kako treba "monitoring", odnosno daljinsko praćenje vozila zaživeće do kraja godine - ističe prvi čovek GSP. - Uvođenje elektronskih karata trebalo bi da počne dogodine.
"Monitoring" sistem omogućiće daljinsko praćenje vozila gradskog prevoza. Uz pomoć mreže mobilne telefonije i putem interneta taj sistem će omogućiti da se prati kretanje, pozicioniranje i komunikacija između vozila. U centru za monitoring u svakom momentu biće dostupni podaci o poziciji, smeru i brzini kretanja vozila, čime će, ukoliko dođe do kvara, vozila brže moći da budu zamenjena.

ELEKTRONSKE KARTE
"TIKETING" je elektronski sistem naplate vožnje gradskim autobusima, tramvajima, trolejbusima, minibusima, ali i vozovima u "Gradskoj železnici". Ovaj sistem predviđa da putnici, umesto dosadašnjih pojedinačnih karata i pretplatnih markica, imaju elektronske dnevne, nedeljne i mesečne kartice, sa kojih će se automatski skidati iznos po "čekiranju" u vozilu, gde će biti postavljeni čitači. To znači da će svaki putnik platiti tačno onoliko koliko se vozi. www.novosti rs.
 
Najavljene elektronske karte:
Da pojednostavim , treba armija kontrolora kao u parking servisu koj će stalno da čekiraju kao parkirana vozila
vrlo n a p r e d n o , jel tako i u Njujorku, Parizu, Budimpešti... ma oni su glupi i siromašni mi smo super :kk:
 
He he ček dok ti ugrade čip ,pa kad ga zvrnu..ne treba ti kontrola .. :D
 
:laugh: ma to i ,, čekam'' .... j....im čip, ali to je dr. tema važno je ne gubiti veru a sada i ovde činiti život lakšim, :kk:
a jedna od stavki za nas ,,male'' kao laksi život u svakodnevnici jeste modernizacija GSPa .
nego imas li sta da dodas za post od 19:58 h.
 
Novina je da sada sva vozila moraju imati jasno istaknut natpis krajnjeg terminusa, pored broja linije! Naravno sada treba neko naterati GSP da kupi displeje ili bar trake sa natpisima, ne znam samo ko im je prodao ove table za označavanje broja linije :lol:

fdyhz9.jpg

Autobusi.net
 
RE
ne znam samo ko im je prodao ove table za označavanje broja linije

Modernizacija podrazumeva i proširenje VRSTE delatnosti
Kako protumačiti : imaju višak (ne)nezaposlenih a posao nabacuju drugoj firmi šta je u pitanju umovi ili korupcija....

Kao školarac obišao sam na Dorćolu svaku GSP radionicu, još onda su sami izrađivali table za oznacavanje broja linija na vozilu
tako da mogu i drugima pružati usluge izrade limenih ino-tabli, koliko ima istaknutih info tabli na banderama na koima je napisano, servis, zubar restoran...pa neka firma koja im sada to isto prodaje sasvim lepo živi od tog posla :laugh: :lool: :laugh:
šta je sa drugim nj. radionicama vezano za proširenje kapaciteta i vrste delatnosti lakše je - muzi , muzi građane i kukaj :violina:
 
Bitno je da su naterali privatnike.... :rolleyes:
Pa nekada davno su postojale trake sa natpisom pocetnog i krajnjeg terminusa......ali , kao i sve u ovoj drzavi, propalo je "90-ih
GSP se godinama ne modernizuje, vec pokusava da dostigne nivo iz "88, "89.......i jos nije stigao :blah:
 
Firme će dobijati pet odsto popusta za kupljenih 200 do 1.000 komada, 10 odsto za količinu od 1.001 do 2.000, a 15 odsto za više od toga.
RE:
Danas postoje male privatne firme koji zvanično imaju mali br. zaposlenih a ostali na crno – robovi koj nemaju ni topli obrok ni prevoz
Veći broj zaposlenih može naći u ,, javnom sektoru,, koj se finasira iz naših praznih novčanika

Šapnite predagaču da je to retkost u Bgdu , on bi da muze na veliko ali nema odnela bratija još odavno
Treba dati popuste građanima na primer
kupovina markice za 2 mes. unapred popust 10 posto kupovina 3 meseca unapred popust 20 posto .

Izgleda da više niko nema snage ni da se smeje takvim ,,muzatorima u pokušaju ,,
Nemam ni ja pa, toliko o ovoj temi i tačka.
 
Blic“ istražuje Kako da se poštuje red vožnje?
Gužve usporavaju gradski prevoz
Goran Svilar | 22. 05. 2010. - 00:02h | Foto: V. Lalić | Komentara: 9

„Zašto da plaćam prevoz, kad GSP ne poštuje red vožnje“, česta je primedba mnogih Beograđana. Priča o predugom čekanju na stajalištima nije novost, a gradski prevoz bi možda i stizao na vreme da su vozači GSP disciplinovaniji, da im dostavna vozila nisu svakodnevno na putu, da nema saobraćajnih gužvi i nepropisnog parkiranja.

Na beogradskim ulicama svakodnevno je oko 1.300 vozila gradskog prevoza. O tome koliko se poštuje red vožnje ne postoje tačni podaci, jer istraživanja odavno nisu rađena. Međutim, česte su primedbe putnika tipa „autobus kasni“, „čekam pola sata pa dođu dva za redom“ i slično. „Zastoj u saobraćaju, dugo sam čekao prevoz“ jedno je od poznatijih opravdanja mnogih građana kod poslodavaca. „Blic“ istraživanje, koje smo sproveli tokom jučerašnjeg dana pokazalo je da putnici pojedine autobuske linije, tramvaje i trole čekaju pet do deset minuta duže od zacrtanog intervala koji stoji na sajtu GSP „Beograd“. Sa druge strane, ne prestaju primedbe naših čitalaca na linije koje povezuju periferne delove grada sa centrom. Ovde su intervali na otprilike deset do 20 minuta, pa ako jedan autobus ispadne, eto čekanja od skoro sat vremena. Razloge za kašnjenje vozila saobraćajni stručnjaci vide u svakodnevnoj gužvi na ulicama.


- Najveće opterećenje je u periodu kad se građani vraćaju sa posla, od 15 do 17 sati. Međutim, mi imamo gužvu i ujutru, ali i od 12 do 13 časova. U takvim uslovima je gotovo nemoguće održavati red vožnje. Površinski prevoz ne može da funkcioniše kao metro, da poštuje intervale prolazaka u minut, jer ne zavisi samo od sebe, već i od toga šta će mu se naći na putu - kaže Snežana Filipović, profesor na Saobraćajnom fakultetu.


Prevoz usporavaju i rupe na kolovozu. Najdrastičniji primer toga je Bulevar oslobođenja, kod zgrade Veterinarskog fakulteta. Ovde gradski autobusi bukvalno mile po tramvajskim bašticama zbog kratera na kolovozu. Sa druge strane, još nije rešen problem nepoštovanja gradske odluke o dozvoljenom vremenu za dostavu robe što je posebno izraženo u Sarajevskoj ulici.


Da li zbog vozačeve nemarnosti ili nečeg drugog, prekjuče je izostao poslednji polazak na liniji 47 iz pravca Slavije ka Resniku. GSP „Beograd“ ima ukupno 950 vozača na svim linijama, a veliki broj njih nema kontrolu, jer nema novca da se plati toliko operativaca koji bi radili na terenu.


- Objektivno imamo jedan broj vozača koji malo zabušava, duže stoji na početnoj stanici. Od početka godine otpušteno je četiri vozača, a u poslednjih mesec dana

Za uvećanje kliknite ovde [+]pokrenuto desetine postupaka zbog raznih prekršaja. Međutim, nije praksa da otpustimo vozača ukoliko jednom ne ispoštuje interval, ali ga možemo upozoriti.


Nakon nekoliko upozorenja, sledi i smanjenje plate - kaže Radoslav Nikolić, direktor GSP „Beograd“ uz zaključak da nema boljitka u poštovanju reda vožnje bez uvođenja sistema praćenja vozila. Direkcija za javni prevoz planira da krajem godine započne uvođenje tog sistema, praćenje vozila javnog prevoza putem GPS mreže, takozvani „monitoring“. Ovo je, po mišljenju stručnjaka, jedina mera koja može da ubrza vozila gradskog prevoza i obezbedi poštovanje propisanog intervala. To podrazumeva i uvođenje informacionih tabli na svakom stajalištu gde će putnici u svakom trenutku imati informaciju za koliko minuta dolazi prevoz koji čekaju.
Kako obezbediti poštovanje reda vožnje?
- kažnjavati nemarne vozače GSP i privatnika
- kažnjavati dostavljanje robe van dozvoljenog perioda
- kažnjavati vozače koji se nepropisno zaustavljaju
- izmestiti tranzitni saobraćaj iz grada
- zakrpiti rupe na kolovozu
- uvođenje monitoringa
- više policajaca da kontroliše žute trake





Šta je monitoring?
Sistem praćenja vozila gradskog prevoza predviđa postojanje jedinstvenog dispečerskog centra za sve prevoznike. Centar ima sobu opremljenu ekranima na kojim se posmatra situacija na terenu, meri brzina kretanja vozila i uviđa gde su najveća zagušenja u saobraćaju. Ideja je da se gužve zaobilaze tako što će iz dispečerskog centra stizati informacije do vozača, koji će u određenom trenutku menjati trasu kretanja da bi obišao gužvu i stigao na vreme. Takođe, u velikim evropskim gradovima uobičajene su informativne elektronske table na svakom stajalištu, gde tačno piše za koje vreme dolazi vozilo. Nadležni najavljuju da će deo takvog sistema kod nas biti i takozvani „tiketing“ koji podrazumeva elektronsku naplatu karata uz pomoć čip kartica na kojim, poput pripejd mobilnih kartica, postoji kredit u određenom iznosu
. www.blic rs.
 
2012":3dp8gbsz je napisao(la):
Površinski prevoz ne može da funkcioniše kao metro, da poštuje intervale prolazaka u minut, jer ne zavisi samo od sebe, već i od toga šta će mu se naći na putu - kaže Snežana Filipović, profesor na Saobraćajnom fakultetu.
Stvarno treba da zavrsis Saobracajni fakultet da bi ovo rekao?!?!?! Kakava genijalna recenica, kako je samo izvukla sustinu, koju nismo decenijama mogli da prokljuvimo. id***.
 
Treba i da budes dr pa tek onda da skapiras da vecina sto kaze nije istina ;)
 
Eto posle decenija proučavanja i oni na fakultetu su došli do zaključka da je funkcionisanje javnog saobraćaja u 2.milionskom gradu nemoguće bez Metroa,reklo bi se epohalno otkriće... :rolleyes:
Evo fine strategije razvoja javnog prevoya za Beograd,have a look..
http://www.youtube.com/watch?v=WrI9z1WGA-g
 
Mozda nam umesto kontrolora trebaju panduri? :rolleyes:

Putnik bez karte polomio nos kontroloru
Beta | 26. 05. 2010. - 13:35h | Komentara: 121

U vozilu gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd putnik bez karte jutros je polomio nos kontroloru, rečeno je danas agenciji Beta u GSP-u.

Pošto je u autobusu na liniji 88 kontrolor samo zamolio putnika da kupi kartu, "putnik je, kada je krenuo da napusti vozilo, glavom udario kontrolora u lice.




Kontrolor je prevezen u Urgentni centar, gde je utvrđen prelom nosne kosti", kažu u dispečarskoj službi GSP-a.



Incident se dogodio jutros oko 6.30 dok je autobus na liniji 88 prolazio novobeogradskim Bulevarom Mihajila Pupina.
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/191117/Putnik-bez-karte-polomio-nos-kontroloru

Neko je nasao za shodno da udari zbog 42 dinara...
 
Sve je to jako neozbiljno, doslo je do toga da se kontrolori smatraju drskim kada insistiraju na karti. Meni je u 2010. samo jednom trazena karta na pregled! I samo onaj ko je fin platice kartu ili dati licnu kartu kontroloru, ostali ce okrenuti glavu i kontrolor im ne moze nista. I onda kad insistira dobije udarac.
 
To je neki napucani klinac, i neje to uradio zbog 42 dinara, vec jer mu se moze. To je nasilje radi nasilja, a ne zbog karte. To je lik koji bi isto to uradio i bilo kom putniku, da ga je neko nagazio. Ovde nije rec o svercu, vec o klasincnom nasilju radi nasilja.
 
Jeste rec o svercu, jer je uobicajno omalovazavati kontrolore, posto je sistem jadan kao sto sam objasnio. Ipak, ne moze se ocekivati da neko tek tako napada prodavcai li ga udari ako trazi od njega da mu plati robu koju kupuje
 
vucko":2xkf293o je napisao(la):
a mogli bi nekad da traze i romima kartu...
Nemoj njima molim te, ima odmah da se jave borci za ljudska prava i DA SERU!
 
hazard":2iyb637r je napisao(la):
Mozda nam umesto kontrolora trebaju panduri? :rolleyes:
U Perthu, gde sam trenutno, Transperth na zeleznickim stanicama ima obezbedjenje, uniformisana lica koja vrse ulogu i obezbedjenja imovine Transpertha i vrse kontrolu karata i imaju pravo upotrebe sile u krajnjoj meri.
 
Vrh