Ma daj lažeš!amm8990":22sbniuw je napisao(la):. Ne znam kakve ste vi sreće ja u 2010. ne videh nijednog, a vozim se svaki dan
Prevoz se i drugde sufinansira iz budžeta.kingmanowar":3cxgftf9 je napisao(la):Da jesi, sigurno bi video kako prevoz treba da izgleda. Jel ti poznat mozda pojam da na zapadu, ako ti voz ili avion kasni imas pravo za nadoknadu stete i povracaj novca? Jel si slucajno video displeje na stanicama koji pokazuju tacno vreme za koliko bus, metro, tramvaj.... dolazi? E to se zove normalan prevoz!! I znas koliko to kosta? 1e ili ti 0.05% plate prosecnog evropljanina, a ovde ti je 0.5e ili ti 0.15% prosecne plate, sto ce reci 3x skuplje za 100x goru uslugu + se jos finansira iz budzeta!!
Ako ne idem u pozorište, treba li deo mog poreza da ide na njihovo održavanje?kingmanowar":1k7udrta je napisao(la):@medjutim
"Prevoz se i drugde sufinansira iz budžeta." DA!!! Prevoz drugde radi kako treba!! Jel ocekujes da placas nesto sto ne radi kako treba?
Budimpešta ima metro i ozbiljnu prigradsku železnicu, i opet ima probleme u špicu. Nije GSP kriv što Beograd nema te dve stvari pa je stanje lošije. Na stranu što još u Budimpešti imaju dosta tramvaja koji se retko ukrštaju s drugim prevozom.kingmanowar":1k7udrta je napisao(la):"GSP plaća gorivo po približnoj ceni kao i prevozno preduzeće u Budimpešti" i cena je opet 1e zamisli, a radi kako treba!!!
Otkud onda saobraćajne gužve i u gradovima u kojima prevoz funkcioniše, recimo u pomenutoj Budimpešti?kingmanowar":1k7udrta je napisao(la):"GSP nije kriv ni što su ulice u stanju u kakvom su i što ima previše automobila, pa se stvaraju gužve, a s njima i kašnjenja i dugo trajanje vožnji." NETACNO!!! Da GSP funkcionise kako treba ljudi ne bi imali potrebu da koriste auto za svakodnevne potrebe!!
To se ne radi tako kao što ti radiš.kingmanowar":1k7udrta je napisao(la):"Osim ako je cilj samo apologija neplaćanja usluge koju koristiš, što smatram za tešku glupost." Cilj je da se prizovu pameti u Gsp-u i urade nesto povodom svercovanja ljudi, a to moze da se uradi samo tako sto ces da pruzis dobru uslugu!!Ne mozes mi naplatiti nesto sto ne radis, ili ako vec radis tako lose onda ti je moj porez dovoljna nadoknada za koriscenje iste, zar ne? Za pocetak mogli bi da saslusaju sugestije koje im ljudi salju.
kakava rečenica :lol:kingmanowar":1fgx6ir0 je napisao(la):Pa eto ne gledamo na stvari isto, i tu se razilazi nase misljenje.
Znači da li bi ti rekao da ne treba plaćati putarinu jer su putevi u lošem stanju, a već se delom finansiraju od poreza koji plaćaš državi?P.a.u.L.i.":1e169efn je napisao(la):A ako ne budu placali i ovu ovakvu cenu, prevoz nece biti ni ovakav kakav je....jer po tom principu mogli bismo u nedogled! Necu da platim putarinu zato sto je put takav kakav je ili je neki poluautoput? Ja bih pre rekao necu ga koristiti ako smatram da nije vredan tih para koje platim pa cu se zato drndati jos katastrofalnijim lokalnim saobracajnicama...tako i sa prevozom po Bgu... auto, taxi, mozda i bicikl ili jednostavno pesice pa udri.
Izvor: B92Nikolić je ukazao da se broj lica koji se "švercuje" povećao na više od 20 odsto. On je na konferenciji za novinare istakao da će GSP od 1. juna primeniti niz mera kako bi realizacija naplate njihovih usluga bila efikasnija, koje uključuju dupliran broj kontrolora, ali u uvođenje konduktera na pojedinim prigradskim linijama.
Prema njegovim rečima, u bazi podataka GSP- a, za poslednje tri godine, evidentirano oko 197.000 opomena, napisanih za 150.000 osoba.
"U cilju iznalaženja najpovoljnijeg rešenja za putnike, utvrđeni su popusti za storniranje doplatnih karata i opomena napisanih do 30. aprila ove godine", precizirao je Nikolić.
"Biće omogućeno svima, koji imaju od jedne do tri opomene, da plate kaznu od 1.000 dinara. Za četiri do devet opomena potrebno je izdvojiti 2.000 dinara, a građani koji imaju 10 i više opomena treba da izdvoje 3.000", naveo je direktor GSP-a.
Novina je da će svi zainteresovai građani moći da provere svoje stanje putem sajta www.gsp.co.rs , ukucavanjem svog matičnog broja, uz potpunu zaštitu svog identita.
Građani, takođe, mogu da izmire svoje obaveze slenjem uplatnice ili lično na šalterima tog preduzeća, ukazao je Nikolić i dodao da će akcija biti na snazi od 10. maja do 10. juna.
On je istakao da će se toj akciji, po istim uslovima, pridružiti i autoprevoznik "Lasta".
Predloženi set mera i aktivnosti obuhvata i akciju pojačane kontrole, koja će biti realizovana u saradnji sa nadležnim inspekcijskim službama i policijom, rekao je Nikolić.
U akciji, kako je naveo, pored postojećih 164 biće dodatno angažovano između 300 i 500 kontrolora, dodavši da će oni biti obezbeđeni iz postojećih resursa.
"Takođe, u oko 50 autobusa, biće eksperimentalno uvedeno 100 konduktera, uglavnom na dužim pravcima, prema Grockoj ili Avali", istakao je Nikolić.
Njihova uloga je da kontrolišu vozne isprave i vrše prodaju karata putnicama koji ih nisu blagovremeno kupili, pojasnio je direktor GSP-a.
Prema njegovim rečima, cena doplatnih karata za putnike koji nemaju overenu kartu ili važeću markicu ostaje 3.000 dinara. Međutim, uvodi se popust od 50 odsto za sve koji plate doplatnu kartu na licu mesta ili u roku od 15 dana.
Nikolić je najavio prve efekte već u junu, ali da se pravi rezultati preduzetih mera očekuju tek posle godišnjih odmora i dečjih raspusta.
+1Ambassador":sue9l699 je napisao(la):Misiiiim, kakve su ovo gluposti?! Treba vršiti selekciju relevantnih izvora, ovakva sranja nisu dostojna komentarisanja.