Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Naravno da ce tramvaj preko novog mosta najbolje da zvrlji prazan dok se smiluju da prave metro .A 11 i 13 se ukidaju dok budu radovi na gazeli a preko novog mosta linija ce imati novi broj recimo 1
 
zar ne rece direktore pre koji mesec da ce preko mosta ici broj 8, bb - blok45?
 
al meni iskreno nije jasno kakve veze ima linija 11? Ajd 13 i razumem, ide na Banovo Brdo.. Ali jedanaeast ide na Kalemegdan... Šta sad će zbog novog mosta ukinuti 11-cu... Debilno... Bolje da uvedu neku novu liniju, koliko vala rupa imaju od 1 do 14
 
pa nemaju dovoljan broj tramvaja,koliko vidim drze nekoliko godina broj tramvaja i trola na istoj cifri jer ne prosiruju linije,a dok ce ovde uvesti nove linije ali ukinuti i stare da bi to iskombinovali sa istim brojem tramvaja
 
Prema STTS-u imaju 244 tramvaja, mislim da je čak polovina u saobraćaju, a trolebusa ima 119, od kojih su oko 85-90 svakodnevno zaduženi.
 
Da li postoji podatak koliko GSP Beograd ima u proseku zaposlenih

po jednom aktivnom vozilu koje prevozi putnike u Bgdu.
po jednom akativnom vozaču

Bojim se da modernizacija zavisi od bolno željenog broja i bas te statistike

:cool: ;) :cool:
 
Koliko sam ja shvatio lika 11 i 13 ce se ukinuti samo dok traje rekonstrukcija gazele i preusmjeriti ljude sa bb da na nbg idu tramvajem sto prvo preko sadasnjeg tramvajskog mosta sto kasnije preko novog mosta a 11 ukidaju privremeno valjda zbog guzvi i nemanja dovoljno vozila a dali ce linija izmedju bb i nbg biti pod br 8 ili 1 meni je svejedno logicnije bi bilo 8 :kafa:
 
Ne verujem da će neko sad da uvede liniju 8, bar dok se još malo ne zaboravi staredad :)
 
medjutim sta da se zaboravi sta znaci ova rijec u kombinaciji srb eng STAREDAD moze malo pojasnjena nije zgoreg :kafa:
 
:lol: :lol: :lol: nisam ni znao da se tako zove
 
ako bude 8a, gađaće je amerikanci, po mogućstvu kad prelazi most..
 
Skoro kao trač ... definisano još prosle godine mora da se smanji za 2.000 zaposlenih u GSP Beograd
nisam mogao da verujem svojim ušima (pri)slušajući razgovor insajdera
zato i pitam: Da li postoji podatak koliko GSP Beograd ima u proseku zaposlenih

po jednom aktivnom vozilu koje prevozi putnike u Bgdu.
po jednom aktivnom vozaču
razumem veliki sistem zahteva i dosta stručnih ljudi ali viška 2.000 ,
pa takav sistem jede sam sebe ,
Modernizacija ? Može ako će jednokrtna karta za prevoz biti 2.000 din.
:laugh: :lool: :laugh:
 
Imaju oni mnogo viska u upravnoj zgradi ima mnogo kancelarijskih moljaca ili kako ih ja zovem papir majstora tamo se nezna ni ko pije ni ko placa valjda kad se sve sabere imaju 7500zaposlenih strukturu neznam ali cujem da im fali vozaca autobusa u pogonu kosmaj sve ukupno mislim da imaju oko 1200 vozila na papiru a oko 1100 u voznom stanju opsta katastrofa :kafa:
 
Hvala za realnu statistiku,
:)
reorganizacija je neizbežna ali sa njom mora ići i određen program da ljudi ne ostanu na ulici već da budu korisni čl. društva
bez toga nema modernizacije
Očigledno gradska kuća ili lice iz nj. snosi odgovornost za nečinjenje
jer to nije nastalo preko noći pa to znači da to traje DUŽI vremenski period
a to je već RAD NA ŠTETU građana koj su ukazali poverenje pa ih treba javno i prozvati da nekom drugom ustupe mesto.
po našem krivičnom zakonu izvršenje krivičnog dela se smatra i nečinjenje
a teži oblik se uzima kada je opšte (društveno) dobro oštećeno i plus po visini nanete štete

gledano sa te strane neka bude sretan onaj ko je odgovoran ako prođe samo sa ostavkom
Gradsku strukturu sl. lica znam samo iz medija a konkretno ko je zadužen za GSP nisam upoznat
rado bih mu Forverdovao E-mailom dobar deo napisanog sa ovog foruma.
:rant: :shok: :rant: :notok:
 
evo modernizacije,bem ti drzavu

Beograd 05. 05. 2010
PRESS
Povratak konduktera!
Slaba prodaja markica i karata za prevoz naterala čelnike GSP-a da vrate konduktere u autobuse. Ta ideja zaživeće najverovatnije u septembru kada se učenici i studenti vrate sa odmora

Kondukteri koji prodaju karte najverovatnije će se od jeseni ponovo naći u autobusima gradskog prevoza! Direktor GSP-a "Beograd" Radoslav Nikolić potvrdio je za Press da su u toku razgovori čelnika GSP-a i nadležnih gradskih institucija o vraćanju ovog načina prodaje karata zbog sve češćeg "švercovanja" u prevozu.
Kako saznajemo, u početku bi kondukteri radili na svega nekoliko linija, a ako rezultati budu zadovoljavajući, kasnije bi taj sistem bio proširen i na ostale trase. Razlog za ovakav korak je, prema rečima generalnog direktora GSP-a Radoslava Nikolića, primetno stagniranje ili pad broja prodatih karata za prevoz. S druge strane, vidi se da se sve više ljudi vozi prevozom što nedvosmisleno upućuje na zaključak da ljudi jednostavno ne plaćaju karte.
KONTROLA MILION PUTNIKA MESEČNO!
Kazna za one koji ne kupe kartu za prevoz je 3.000 dinara, a ona se povećava za sudske troškove ukoliko dođe do naplate tim putem. Nebojša Lazović, šef sektora tarife i prodaje GSP-a navodi da se na mesečnom nivou prekontroliše oko milion putnika. Prema nekim podacima, vozila javnog gradskog prevoza dnevno prevezu između milion i milion i po putnika.

- Taj nesklad između broja putnika i kupljenih karata je očigledan, pa zato ovih dana pokušavamo da u razgovoru sa gradskim vlastima pripremimo pilot projekat, čime bi na neke linije bili vraćeni kondukteri. Kasnije ćemo dobiti statističke podatke, uporediti ih sa linijama gde nema konduktera, i onda videti šta dalje - objašnjava Nikolić.
"Šverc" opet u modi
On dodaje da će, ako razgovori budu uspešni, taj projekat će zaživeti od prvih jesenjih meseci, jer nastupajući period ne bi bio valjan pokazatelj stvarnog stanja.
- Uskoro počinje i raspust, studenti se vraćaju kući, i tek od septembra ćemo imati pravu sliku. Tada ćemo moći da dobijemo podatke koji se mogu primeniti na najveći deo godine - navodi Nikolić.
Brojni Beograđani priznaju da ne kupuju karte i da ih kazne ne opterećuju jer "znaju da ne postoji način da im ih kontrolor napiše".
- Kontrolor nema pravo da legitimiše ljude i traži ličnu kartu, pa ako ja ne želim da mu je dam, ne može ni da mi napiše kaznu. Meni se ponekad desi da ne kupim kartu, i to ako putujem dve ili tri stanice dalje. Do sada me nije hvatala kontrola, ali sam video slučajeve kada pronađu nekoga ko nema kartu. Jedni im daju lične isprave, a drugi jednostavno kažu da nemaju dokumenta kod sebe i okrenu glavu - priča Marko S. sa Bežanijske kose.
Šef Sektora tarife i prodaje GSP-a Nebojša Lazović ističe da se od ukupnog broja napisanih kazni za vožnju bez legitimacije, naplaćuje svega 15 do 20 odsto, dok je prethodnog meseca prodato oko 3,3 miliona karata.
Teško do naplate
- Radnim danima imamo 163 kontrolora, raspoređenih prema unapred pripremljenim planovima, kako bi moglo da se "pokrije" što više vozila. Oni dnevno napišu oko 700 - 800 opomena, a one se naplaćuju na razne načine. Mnogi nemaju tri hiljade dinara da odmah plate, pa dođu posle nekoliko dana i izmire obaveze. Drugi ne dođu uopšte, i u tim slučajevima se predmeti šalju na sud, a uglavnom se radi o onima koji skupe veći broj kazni - rekao je Lazović.
CENE KARATA ZA JEDNU VOŽNJU
Zona Na kiosku U vozilu Noćni saobraćaj
Prva ili druga 42 80 100
Obe zone 65 100 140
Trenutno, kako kaže on, u sudskoj proceduri je oko 1.100 neplaćenih kazni. Ako se to pomnoži sa cenom kazne, izlazi da samo procesuirani prekršioci duguju GSP-u više od tri miliona dinara. Ranije se pominjala mogućnost da kontrolore prati i patrola policije, kako bi oni efikasnije mogli da obavljaju svoj posao.
- Ima toga i sada. Povremeno pravimo takve akcije, ali ne velikog obima. Tako želimo da pokažemo građanima da postoje i drugi načini za sprečavanje šverca - kaže Lazović.
ŠTA MISLITE O VRAĆANJU KONDUKTERA U GRADSKI PREVOZ?
Biljana Kunić (45), prodavačica
To bi bilo dobro, pre svega zato što bi u tom slučaju više ljudi moglo da se zaposli. Ja sam nekada radila kao kondukter, i znam šta se sve dešava u prevozu, pa bi time mogao da se uvede neki red, jer se mnogo ljudi švercuje. Sa druge strane, to znači i više prihoda za GSP, koji bi trebalo iskoristiti za popravku vozila.
Suzi Ramahi (39), trgovac
Ne znam zašto su ih uopšte i sklanjali? Ja, istina, kupujem markicu, ali puno njih koji se voze autobusima ili tramvajima nemaju nikakvu legitimaciju za prevoz, a ne kupuju ni karte. Ako bi tu ponovo bili kondukteri, sigurno bi se manje putnika švercovalo, a samim tim bi i usluga u prevozu bila bolja.
Zvezdan Dragutinović (54), penzioner
Dobra je to ideja, makar da znam da moram da kupim kartu. Poznato je da veliki broj ljudi putuje bez karte, pa bi na taj način barem delimično mogao da bude rešen problem šverca. Kažem delimično, jer za to ne postoji sveobuhvatno rešenje, kao ni za bilo koji drugi problem u ovoj zemlji.
Velimir Marjanović (83), penzioner
Ja imam doživotnu legitimaciju, ali se u gradskom prevozu svašta dešava, na šta bi kondukteri mogli da utiču. Recimo, dođu neke devojčice i sednu na mesto za invalide, a onda neće da se pomere, kažu da su kupile kartu. Zatim tuče, krađe, i druge neprijatne situacije, a kondukteri su valjda tu da pomognu.
Dragana Grujić (26), prodavačica knjiga
Zašto da ne, ti ljudi rade svoj posao. I vozila moraju od nečega da se kupe, da se održavaju, pa zatim da se plaća gorivo i mnogo drugih troškova. Pretpostavljam da se ti troškovi dobrim delom pokrivaju od prodaje karata i markica, pa bi zato svi putnici trebalo da ih kupuju, a ne da se švercuju i posle da se žale na kvalitet prevoza.

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/115838/Povratak+konduktera!.html
 
Preraspodela viška mastiljara zaposlenih u centrali :p
 
Misiiiim, kakve su ovo gluposti?! Treba vršiti selekciju relevantnih izvora, ovakva sranja nisu dostojna komentarisanja.
 
Мени није јасно откуд је враћању кондуктера у ГСП место на теми "Модернизација ГСБ-а". Какве то има везе са модернизацијом? :rant:
 
ja stavih to tu jer ocigledno nema nista od modernizacije,vec naprotiv se vracamo unazad. :violina:
 
Vrh