:bash: :bash: :bash:
Ne odustaju od 100 iako prođe čitavih godinu dana. Vreme nikog ne čeka. Sad je trebalo već 200 da bude na ulicama. E ljudi mojhi ponovo me Vesić tera da računam.
Hronološki nabavljeno:
Đilas 2008-2013: 30 tramvaja, 45 solo autobusa, 83 solo trolejbusa, 312 zglobnih autobusa (godišnje 6 tramvaja, 9 solo autobusa, 16 trolejbusa, 62 zglobna autobusa)
Mali 2014-2018: 0 tramvaja, 0 trolejbusa (uz masovnu seču zglobnih), 64 solo autobusa (5 električnih, 1 dizel poklonjen Nišu), 30 zglobnih autobusa (godišnje 16 solo i 7-8 zglobnih)
Mladenović/Radojičić 2018-2020: 0 tramvaja, 0 trolejbusa, 0 zglobnih autobusa, 244 solo autobusa (godišnje 122 solo), 2018-2020 zvanično planirano 249 solo i 100 zglobnih na 4 godine (godišnje 62 solo, 25 zglobnih)
Znači naprednjaci za 10 godina 313 solo i 130 zglobnih (443, zglob 29,34%) a Đilas 90 solo i 624 zglobna (714, zglob 87,39%, dakle ne samo što bi obnovio ceo vozni park već bi usput izmenio strukturu istog), uz 60 tramvaja i eventualno blagovremenu zamenu trolejbuskih krntija novim kvalitetnijim, zglobnim.
Plus obećavaju metro koji obilazi ključne tačke u gradu.
Btw. da se na dovežem na benderov komentar u vezi grbe. Mercedes ima najmanju, ali i manju autonomiju.