[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758043#p758043:10cabw4y je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sub Jul 18, 2020 11:25 pm[/url]":10cabw4y]Uvek sam se pitao kod domaćih preduzeća pa i službi (Vojska ili MUP npr) zašto nema više standardizacije. Kako je moguće da u voznom parku koji čini 10ak vozila (u ovom slučaju mislim na kipere i tegljače GSPa) bude po 3,4 marke vozila iste namene. Umesto da bude jelte, po 2 - jedna stara (FAP), i druga nova, kojom se zamenjuje stara.
Ja nekako uvek prirodno polazim od ideje da sve bude što uniformnije i standardizovanije. Ne kažem da sve treba da bude uvek ista marka. Jer ni to nije dobro jer ako npr otkriješ falinku na jednom vozilu, znači da ostatak flote s tom markom mora da se stavi na pauzu. Ali ono, uvek bih išao na to da bude što je mogući manji broj različitih marki. I autobusa, i trolejbusa, i kipera...
Ne znam, verovatno ima tu još faktora za koje ja ne znam. A ne mislim na politiku i muljaže, nego na neke tehničke stvari. Inače ne vidim zašto bi neko kupio prvo Iveco kiper/tegljač, pa onda MAN, pa onda opet Iveco (ovaj najnoviji, 8x8).