Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Ne znam da li je ovo prava tema ali vezano je za GSP

Upravo sedim u tramvaju na liniji 2 (kola 399) vozac(!) je zavrsio sa jelom okrenuo se i kroz otrvorena vrata kabine na prve stepenice tramvaja bacio zguzvan papir (papirnu kesu iz pekare)
Ustinuo sam se i nisam se probudio pa je seledeci korak da vas pitam postoji li nacin da se takva st*** prijavi i da li ce imati efekta?
 
arapski investitor":3knvs10m je napisao(la):
Ne znam da li je ovo prava tema ali vezano je za GSP

Upravo sedim u tramvaju na liniji 2 (kola 399) vozac(!) je zavrsio sa jelom okrenuo se i kroz otrvorena vrata kabine na prve stepenice tramvaja bacio zguzvan papir (papirnu kesu iz pekare)
Ustinuo sam se i nisam se probudio pa je seledeci korak da vas pitam postoji li nacin da se takva st*** prijavi i da li ce imati efekta?

Poslao sam ti privatnu poruku


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk
 
stf":1de5mnw6 je napisao(la):
Мутант је назив за специфичну серију модела ИК 103, тј ИК 103Ф. Надимак "Мутант" је добио јер је он комбинација Мерцедеса, Икарбуса и ФАП-а ...

Ikarbus IK-103 FAP ili IK-103F je autobus proizveden u kooperaciji Fabrike automobila Priboj (FAP) i Ikarbusa. Ovaj model je nastao po narudžbini GSP Beograd. Posao vredan više od 20 miliona evra su ove dve fabrike zajednički dobile na tenderu krajem 2004. godine i isporuka svih 40 naručenih autobusa je okončana 2005. godine.[3] Autobusi su izrađeni na FAP-ovoj šasiji sa Mercedesovim motorom i sa Ikarbusovom karoserijom. U eksploataciji su u Saobraćajnom pogonu Kosmaj GSP Beograd. Nadimak ovom modelu je Mutant.

579016.jpg

Хвала просветљен сам.
 
Хорор Боградског јгп-а у сусједовим новинама :D
jutarnji.jpg

Последњи пасус ми је апсолутни хит :lol:
 
Verovatno niste znali

Izvor B92

Vesić: Beograđani zadovoljni GSP-om

Nova mreža, kako je rekao, biće urađena na osnovu studije brojanja putnika i ankete korisnika javnog prevoza,

“Brojanje putnika u Beogradu nije rađeno deset godina. Grad se širio, a mreža linija nije pratila širenje grada. Zato su negde danas autobusi poluprazni, negde gde nema potrebe idu dupli autobusi, tramvajska mreža je neiskorišćena. Sada kada Sekretarijat za saobraćaj ima sve podatke, na naučnoj bazi moći će da izračuna kako treba da izgleda nova mreža linija koja će biti po meri građana, da u većoj meri zadovolji zahteve građana. Postojeća mreža nije dugo menjana, već je samo nadograđivana, često stihijski, pogotovo u prigradskom delu grada i bez mnogo efekata”, istakao je Vesić.

Imamo dovoljno unutrašnjih mogućnosti za drugačiju preraspodelu linija, naveo je Vesić i dodao da bez kupovine novih autobusa možemo da poboljšamo prevoz.

“Ranije je bila politika u gradu da se kupuju novi autobusi, što je potrebno jer autobusi jesu stari, ali možemo i drugačije da isplaniramo linije i tu da postignemo efekte”, objasnio je Vesić.

Sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović je najavio potpisivanje ugovora za još dve javne nabavke, ažuriranje transportnog modela grada Beograda i novu mrežu linija javnog gradskog prevoza.

"Ovi podaci predstavljaju mogućnost za uspostavljanje nove i kvalitetnije mreže linija javnog prevoza, kao i definisanje potrebnih kapaciteta. Rađena su različita istraživanja od brojanja putnika, preko anketiranja korisnika. Anketiranje 10.000 korisnika javnog gradskog prevoza pokazalo je da su korisnici u suštini zadovoljni, samo 15 procenata građana je reklo da je nezadovoljno javnim gradskim prevozom", naglasio je Rafailović.

Sekretar je precizirao da su najopterećenije linije 95, 23, 16, a da su linije koje dnevno prevezu najmanji broj putnika 513 i 613. Linije sa najmanjim koeficijentom iskorišćenja kapaciteta su 68, 44, 75.

"Tramvajski sistem je najslabije iskorišćen, pokazala je ova studija. Imamo prostora da radimo i nadamo se da ćemo uz pomoć narednih studija uspeti da Beograđanima pružimo kvalitetniju uslugu u prevozu", kazao je Rafailović.

Zoran Rubinjoni je u ime Centra za planiranje urbanog razvoja prezentovao rezultate studije „Brojanje putnika u javnom prevozu i anketa korisnika javnog prevoza”. On je naveo da 2,5 miliona putnika dnevno koristi javni prevoz, kao i to da se najviše koriste autobusi, a da je nedovoljna iskorišćenost tramvajske mreže.

"Veoma je važno da je gradska vlast prepoznala da do promena u sistemu javnog prevoza i planiranja saobraćaja u gradu mora da dođe na osnovu egzaktnih podataka. Ovaj posao je prvi u nizu nekoliko poslova koji na kraju treba da daju jasnu, utemeljenu sliku funkcionisanja prevoza u gradu, ali i da posluži za dalje planiranje sistema saobraćaja u gradu", rekao je Rubinjoni i dodao da je u tom poslu učestvovalo oko 1.000 ljudi.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=978401
 
Tačno , nisam znao da sam zadovoljan sa GSP - om. A ovo što pričaju za 513 i 613 je stvarno licemerno , jer oni sami ne žele da naprave ljudski red vožnje. Slično i sa 68 i 44 , dok mi za 75 nije jasno kako ima slabu iskorišćenost. Ako već ne želi da napravi ljudski liniju za neki deo grada (ovo se odnosi na trasu i / ili red vožnje), onda ne treba ni da je uspostavlja i samo zaje*******ava ljude , jer imati liniju na papiru a ne i u praksi (kada ti je zaista potrebna) je bespotrebno bacanje para.
 
75 slabo iskorišćena???

što se tiče 68, slažem se, jednostavno nije dovoljno dobra linija, ne treba je ukidati već transformisati
 
Да 68-ца иде често, била би пуна и растеретила би (значајно) 95.
За 75 стварно немам коментар.

Какве ли ће новине да нам спреме Рубињони и екипа од јесени...
 
Pise lepo, slaba iskoriscenost kapaciteta, nema linija mali broj putnika, vec kapacitete vece od potrebnih, odnosno prevelik broj vozila za ukupan broj putnika. To je tacno, 75 sem u jutarnjem i popodnevnom spicu nema vecih guzvi, veci deo dana vrti prazan, kao i kod svih, samo sto je ovde problem sto je interval kratak pa veci broj vozila vrti prazno. To je ta slaba iskoristenost kapaciteta.
 
513 i 613 su valjda kombi sta ocekuju od istih .
Samo 15 posto nezedovoljnih laz sto neobjave kompletne podatke .
Vecina zadovoljno kako ne
 
becks89":1rx7gifm je napisao(la):
Pise lepo, slaba iskoriscenost kapaciteta, nema linija mali broj putnika, vec kapacitete vece od potrebnih, odnosno prevelik broj vozila za ukupan broj putnika. To je tacno, 75 sem u jutarnjem i popodnevnom spicu nema vecih guzvi, veci deo dana vrti prazan, kao i kod svih, samo sto je ovde problem sto je interval kratak pa veci broj vozila vrti prazno. To je ta slaba iskoristenost kapaciteta.


Нема говора о слабој искоришћености капацитета. Користим 75 сваки дан, и увек ван шпица (јер не радим од девет до пет) - кад наиђе солаћ, не ваља никако. Од студењака је гужва, а онда од општине НБ опада.

Ако је, са друге стране, овим нашим саобраћајним генијалцима мерило "добре искоришћености" линија 95, или 65 између Политике и Зелењака, онда смо... обрали бостан. Подавиће нас са новом шемом линија као`93.
 
Evo recimo od 8 do 12 se vrti prazan sve i jedan bus, na svim stanicama možeš i da sedneš, popodne i nije toliko razređen, ima putnika, ali jedino to mi je logično objašnjenje za ovu tvrdnju, da ne pomisliš da ih branim, slučajno! :D
 
direktor":2dgkerx4 je napisao(la):
513 i 613 su valjda kombi sta ocekuju od istih .

I 34 je kombi pa je od Dragiša Mišović pun. Ovo znam jer mi linija prolazi pored kuće.
Problem 513 i 613 je red vožnje. Imati liniju samo radnim danima , i to par polazaka pre podne i par polazaka popodne , a ne i vikendom , i pri tome ne kačiti vreme kada zaposleni idu i vraćaju se sa posla , je isto kao i da nemaš liniju.
 
Padinska Skela - Široka greda, par km, valjda dve stanice ima, nigde nikog :D
 
a šta radi vozač recimo vikendom kada vozi tu liniju ? Ima odmor posle svakog kruga 1 sat ?
 
Vozac odmara stalno u Padinskoj Skeli .Linija nije losa za vozace
 
direktor":3rpowqml je napisao(la):
513 i 613 su valjda kombi sta ocekuju od istih .
Samo 15 posto nezedovoljnih laz sto neobjave kompletne podatke .
Vecina zadovoljno kako ne
bas me zanima ko je to rekao da je zadovoljan prevozom i sta ga to cini zadovoljnim jel voli da udje u strokavi bus.??kad vidim strokava sedista u autobusu mene muka hvata .u spanskom tramvaju su sedista skoro sva prljava i zasta da budem zadovoljan.imamo nove autobuse to je zaista lepo ali ta nova vozila treba i odrzavati i prati
 
dare":1gywz4s9 je napisao(la):
direktor":1gywz4s9 je napisao(la):
513 i 613 su valjda kombi sta ocekuju od istih .
Samo 15 posto nezedovoljnih laz sto neobjave kompletne podatke .
Vecina zadovoljno kako ne
bas me zanima ko je to rekao da je zadovoljan prevozom i sta ga to cini zadovoljnim jel voli da udje u strokavi bus.??kad vidim strokava sedista u autobusu mene muka hvata .u spanskom tramvaju su sedista skoro sva prljava i zasta da budem zadovoljan.imamo nove autobuse to je zaista lepo ali ta nova vozila treba i odrzavati i prati


Вала баш, јуче сам зе возио тролом, један онај наранџасти белком, седишта прљава, чангрља ко да ће се распадне. А после као људи задовољни превозом
 
20150404131451.jpg


gsp zaborvio da promjeni instalacije kad je radjen bulevar
 
Solarise koliko toliko odrzavaju i koliko toliko izgledaju cistije,a sigurno su cistiji od 218 M - Serije koje drze Zemunci,koji su iste godine kupljeni .... A sto se tice starijih autobusa odrzavanje je jos gore
A Tramvaje da ne komentarisem, skoro svako sediste ima neku fleku ,upropastili su ih.
 
Vrh