Pa ja sam to pričao 100 puta, veruj mi da ja uopšte ne poznajem linije koje idu kroz centar grada, i nemam pojma kuda idu ni 24, ni 26 i sl. i u životu nisam ušao, a znam napamet 80% linija bukvalno u nekom selu Lazarevca...
E, sad, mene te životne navike Beograđana impresioniraju na neki način. Sećam se da sam se uvek čudio čemu linija 22L, i njeno ukidanje mi je delovalo krajnje logično, a onda su ljudi počeli da se bune. WTF, rekoh, da li je moguće da neko ide od Slavije do Trga trolejbusom, koji, btw staje pored svakog semafora, stanice i ne pruža nikakav komfor, ali ajde.
A, onda, s druge strane jastuka, imamo, npr. liniju
180, tu je i daljinar i sve, ali, ja, iako ovu liniju znam napamet, kada sam prvi put video daljinar, šokirao sam se odakle njoj ovoliko stanica. Tu, od kad znam za sebe, ljudi iz tih krajeva svuda idu peške, niko autobus ne čeka, osim ako ide od Brajkovca ili Dudovice do Lazarevca, to je već previše da se pešači, ali ovo, po 3-4 stanice, pet stanica, to svi idu peške... Nikad bre niko ne čeka autobus, a ovamo neko čeka da se prebaci od Beograđanke do Slavije. Pa, dajte...
U Kini postoje gradovi, mnogo veći od Beograda, koji u centralnim gradskim zonama uopšte nemaju javni prevoz. Meni je to i normalno.
Ja sam Zemunac, i jedino što mi je potrebno je da imam autobus do Zelenog venca, a od Zelenog venca za udaljene delove grada. Naježm se kad čujem da neko pita, kojim prevozom se stiže do Kalemegdana. Stiže se atomskim nanotransporterom.