Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

SRBO":10hks3f2 je napisao(la):
Решење је да настаљене сељаке избацимо, срушити куће и направити улицу а не сокак

99% "улица" у М.М.Лугу је ове ширине.
 
Лепа вест, но видећемо како ће функионисати..
Smiley":48c7aldl je napisao(la):
Nešto stariji članovi se sigurno sećaju saradnje koju smo imali sa Nikoletom, kao direktnog kontakta u GSP-u "Beograd" za rešavanje primedbi na rad vozača, otpravnika i drugog saobraćajnog osoblja, ali i onih na tehničku ispravnost i čistoću vozila, rad klima uređaja, itd. Nakon ponovnog uspostavljanja kontakta sa ljudima iz GSP-a, pre svega zahvaljujući upravo Nikoleti, ova mogućnost je od večeras ponovo moguća.

Dakle, ova tema služi ISKLJUČIVO za postavljanje samih primedbi, koje treba dostaviti u formi koju možete pronaći ovde. Komentarisanje postavljenih primedbi i bilo kakve slične diskusije su moguće samo u drugim (srodnim) temama, jer je radi preglednosti u ovoj to STROGO ZABRANJENO i poruke koje se nađu u njoj smeju sadržati samo tekst primedbe.

Dostavljanje odgovora će se vršiti putem privatnih poruka sa naloga GradskiSaobracaj.

Napomena: U uputstvu za pisanje primedbe je navedeno da je uz istu potrebnu dostaviti i imejl adresu ili drugi vid kontakta. Ovaj podatak nije obavezan, ali je poželjan ukoliko je ponekad hitno potrebna neka dodatna informacija. Ukoliko ne želite da ostavljate imejl adresu na javnom delu foruma, a želite da ona bude dostavljena, možete je poslati u privatnoj poruci na pomenuti nalog.

Napomena 2:

Darko":48c7aldl je napisao(la):
Takodje bih dodao da ce sve prijave koje ne budu postovale zahtevanu formu biti momentalno obrisane. Dakle ako vas mrzi da ispostujete formu koja je potrebna i zahtevana od samog GSP i time pravite dodatni posao onome ko tu prijavu treba da obradi onda i niste zasluzili odgovor. Dakle zaboravite na "mrzi me da pogledam".

Svima nama je cilj da konstruktivnim prijavama doprinesemo tome da stanje u prevozu bude bolje i da se u meri kojoj je to moguce smanji bahatost i nerad pojedinaca zbog kojih se stice losa slika o GSP kao firmi u celini. No molio bih vas da budete realni. Svi smo svesni u kakvoj se situaciji nalazimo, koliko je sredstava tj nije dostupno i sta je realno da se uradi a sta nije. Dakle pusenje u vozilu, raniji/kasniji polasci, izivljavanje na vozilu, neukljucivanje klima uredjaja, neukljucivanje grejanja, losi pokazivaci, losa signalizacija itd itd - slobodno prijavljujte. Medjutim stvari tipa, A-1015 trosi ulje, A-198 otisao diferencijal, A-1198 korozija na prikolici itd - molim vas da ne prijavljujete. Prvi jer vecina nije strucna da proceni o cemu se radi i bespotrebno se oduzima vreme za one korisne prijave a drugo, verujte, sasvim sigurno i u pogonu znaju da treba recimo nov motor za to i to vozilo no jednostavno nema sredstava i prosto se oduzima vreme gde ce neko da kaze, da u pravu ste, cim se obezbede sredstva vozilo ce biti uzeto u rad i slicno.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=658&view=unread#p125620

Да не бих затрпао ову тему, поставићу линк на коме се налази упутство за писање пријаве. Да би послали пријаву потребан вам је налог, па ћете када га направите моћи да видите упутство.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=657
 
Iz današnjeg izdanja "Večernjih novosti":

Iz GSP mora da ode 10 odsto radnika?!

Čelnicima najvećeg gradskog prevoznika naloženo da do kraja 2015. smanje broj zaposlenih. Sindikalci tvrde da se zapošljavaju stručnjaci sa strane

bg.jpg


GLASINE o otkazima koje već mesecima potresaju zaposlene u GSP "Beograd" i koji strahuju za svoju egzistenciju, izgleda će se i ostvariti. Broj zaposlenih u najvećem gradskom prevozniku, koji je na kraju 2014. iznosio 5.959 radnika, ove godine će biti smanjen za desetak odsto. Toliko smanjenje bar od rukovodstva GSP "Beograd" zahteva grad. Ono što radnike plaši je da li će skraćenje platnog spiska za oko 500 ljudi omogućiti prirodan odliv, po raznim osnovama, ili se od menadžmenta zahteva da preduzme oštre rezove.

U Saobraćajnom sindikatu GSP kažu da je o direktivi iz Starog dvora zaposlene izvestio generalni direktor Željko Milković na sastanku u pogonu "Dorćol".

- Tom prilikom je direktor nagovestio da će iz preduzeća morati da ode oko deset odsto radnika - kaže Aleksandar Jokić, predsednik sindikata. - Jedan od razloga što grad traži smanjenje je što je GSP navodno gubitaš, ali mi to ne priznajemo. Poštenim radom ostvarujemo prihode, a problem je to što su nam oduzeli deo poslova i dodelili ih privatnom preduzeću. I dok s jedne strane po nalogu otpuštaju, s druge, opet po nalogu, primaju nove radnike.

Sindikalci tvrde da je u GSP u poslednjih godinu dana zaposleno više radnika i to uglavnom na rukovodećim mestima i u administraciji. U pogon "Kosmaj" došao je novi šef održavanja, u "Zemunu" direktor, u "Dorćolu" je više njih dobilo kancelarijska mesta. I to sve ljudi sa strane, a ne po osnovu reorganizacije i sistematizacije u okviru firme.

Inače, rebalansom programa poslovanja GSP "Beograd" za ovu godinu planirano je da u toku ove godine preduzeće napuste 374 zaposlena. U okviru tog broja je 95 radnika koji odlaze u penziju, 100 po osnovu socijalnog programa, 20 neplaniranih prestanaka, 50 sporazumnih prestanaka, 30 zbog disciplinske mere, 50 radi premeštaja kod drugog poslodavca za radnike FTO i 29 po ostalim osnovima. Planom je predviđeno da na kraju 2015. GSP "Beograd" ima 5.575 zaposlenih.


ŽELjKO MILKOVIĆ: NEĆE OTIĆI 500 LjUDI
DA GSP "Beograd" nastavlja sa trendom smanjenja broja zaposlenih, potvrdio je za "Novosti" i generalni direktor Željko Milković. Od 2000. kada je preduzeće imalo oko 8.000 radnika, broj se sada sveo ispod 6.000.

- Ne mogu da spekulišem o broju koliko će ljudi otići, ali to sigurno neće biti 500. Odlazak deset odsto radnika iz firme bi u ovom trenutku bilo mnogo. Viškova ima, ali njih ne možemo tražiti u pogonima, već u upravi i administraciji - objašnjava Milković. - Niko nije dobio ugovor na neodređeno vreme niti je doveden sa strane. Tačno je da su u firmu došla dvojica mašinskih inženjera, jedan koji je i ranije radio u GSP, a drugi iz gradske uprave.


BEZ OBEZBEĐENjA I PRANjA VOZILA
U PRVOJ polovini 2015. godine, a najkasnije do kraja juna GSP planira da raspiše javni oglas i ustupi poslove fizičko-tehničkog obezbeđenja i pranja vozila trećem licu. Plan je da 50 zaposlenih u obezbeđenju budu premešteni kod drugog poslodavca, 20 će biti vraćeno na poslove vozača, a ostalih 30 raspoređeni na poslove u skladu sa stručnom spremom.

Sa 91 radnikom koji privremeno-povremeno obavljaju poslove održavanja higijene i pranja vozila biće raskinut ugovor.

NEDOSTAJU 202 VOZAČA
KAKO se navodi u rebalansu programa poslovanja GSP, najveća potreba postoji na poslovima vozača autobusa, trolejbusa i tramvaja, čak 202 radnika. Ova radna mesta biće popunjena zasnivanjem radnog odnosa na određeno vreme sa 160 radnika, raspoređivanjem iz unutrašnjih resursa 20 zaposlenih i prekvalifikacijom 22 zaposlena. Prethodnih godina došlo je do velikog odliva radne snage sa mesta u održavanju voznog parka, pa je planirano angažovanje 20 radnika na određeno vreme.

*Izvor: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... to-radnika
 
Gledaj realno, za uslugu koju pruža godinama / decenijama unazad diktiraju cenu koja ne pokriva troškove, dalje su po partijskim linijama zaposlili veliki broj ljudi po kancelarijama a ne tamo gde treba.
Dve službe koje su vezane za naplatu i kontrolu karata su dali tuđoj firmi da obavlja za ko zna koliko para.
Red vožnje koji namešta polaske privatnicima prebačen u direkciju.
Sedamdesetih godina su kupovali vozila, HTZ opremu , stanove i to iz sopstvenih prihoda.
 
Како може да не признаје да су губиташ? Па само ове године су им потпуно изгорела три возила од тога једно старо годину и по дана, тиме су запечатили судбину да ове године буду губиташ.
 
Realno 30% GSP je visak ostalo da se preuredi tako da veci broj premesti da ciste vozila.Sve ostalo su partijski glodari koji sede u kancelariji i nista nerade.
 
Opet daju ciscenje vozila trecem licu?! Milkovicu, pa dobro majku mu jesi li ti normalan? Otpustas 10% radnika, pa ces onda primiti 20%, imas na nekim mestima manjak i umesto da prekvalifikujes radnu snagu, ti mazes oci narodu kako otpustas visak, a taj 'visak' ce ostati na radnim mestima, otpustice se ovi koji su smetnja da se necijoj trecoj firmi uvali posao. Hoce li neko smeniti ovog coveka?
 
O, sto volim instant strucnjake...
Sve mi znamo, koliki su i gde su viskovi....
Aj cisto radi testa, koliki vozaca je potrebno na 1000 vozila koja saobracaju?
;)
 
1000 vozila oko 3000 vozaca .Odrzavanje sa administraciom jos 1000 to mu dodje 4000 da se razbacam za jos 500 to je 4500 sve preko toga je visak
 
4000 vozaca na 1000 vozila, 3 smene i zamenjivac ide po vozilu, toliko o strucnjaku. Mene zanima zbog cega imamo odrzavanje i ljude zaposlene u tom sektoru, koji primaju platu, ako se trazi opet trece lice za higijenu vozila? Zbog cega se poseduju razni strucnjaci za razvoj linija, saobracaja, poboljsanje usluga, kad ne rade apsolutno nista, nesposobni su da rade sopstvene displeje iako na nivou firme ima oko 100 licenci, samo ne znam zbog cega ce im tolike licence za sve iste displeje? A gde su gubitci na crevu, na delovima sto se ukrade i slicno, udaraju na pogresnu stranu, uzaludno...
 
'Volim vas, obojicu' ;)

Salu na stranu, eto osnove od koje se polazi.
Proizvoljno lupetanje o 30 - 40 % nas ne vodi nigde.

Mali of, ali realno i nije.
Kod mene u firmi je do sada bilo 4 'kruga' otpustanja, radi smanjenja troskova.
U konacnom ishodu broj zaposlenih jeste smanjen, ali je sve radjeno naopako.
Analize je pored interne komisije i dve domace institucije, radila i neka od agencija EK, ali i strucnjaci iz BBC.
Rezultati svih ovih analiza su bili priblizno slicni. Odstupanja su se svodila na par procenata, a zajednicko svima je bilo da je visak oko 25-30%
ali uz osetan manjak u 'tehnici' i 'produkciji' (proizvodni delovi).
Prilikom svakog kruga otpustanja, polaziste su bile ove analize stanja i plan da se iz ova dva sektora ne otpusta, kao i da se iz sektora gde je najveci visak, najvise otpusti (ne)radnika.
Kao finalni rezultat svaki put imali smo 'linearno' otpustanje gde su svi sektori skresani jednako.
Rezultat?
Nakon otpustanja, zbog potreba posla se moralo zaposljavati!
U delovima gde je manjak?
Ne, naravno. Cim bi se donela odluka i skinula zabrana zaposljavanja, u sektorima koji su imali (i imaju) visak se zaposljava vise nego u sektorima gde je manjak bio evidentan i ranije.

Danas je ista situacija, stim sto je ukupan visak nekih 10% , ali je manjak u proizvodnom delu preko 30% !!!
Sto je najgore, sve je teze naci zainteresovane za sektore gde je manjak, jer su produzene smene, rad na 2 pa i 3 radna mesta i nemogucnost odlaska na bolovanje ili godisnji odmor postale uobicajena pojava u proizvodnom delu.
Sta mislite sledeca 'tura otpustanja' kako se planira?
Linearno po sektorima, naravno... :-/
 
Nema potrebe smenjivati generalnog direktora, samo da se posklanjaju oni koji su po kancelarijama i nerade skoro nista
 
Ma nema potrebe, odlican je, izgorelo mu je jedva desetak vozila, nabio je radno vreme vozaca na 8h, a on ne radi toliko ni u kancelariji, za vreme njegovog mandata je dopusteno nemanje sijalice, srafa, za njegovog mandata su ukinute nagrade za radnike, ali zato kazne pice uglavnom po nalogu iskompleksiranih sefova, na kljucnim mestima nesposobnjakovici i neznalice, bas kakav je i on sam. Pretnje medijima, zabrana izdavanja saopstenja marketing sluzbe bez njegovog odobrenja, zabranio je novinarima posetu pogonu koji je deo JAVNOG preduzeca i jos dooooosta toga.
Mislilo se od Tice nema gore, Tica je bio gospodin covek za ovog, da ima malo morala i srama, sam bi se povukao, medjutim on spada u kategoriju ljudi bas kao i vecina visoko kotiranih u firmi, viselican i bez ikakvih moralnih nacela, vec samo debelo zaintresovan za svoj intres.
 
Onda ako ti tako mislis posalji dopis GSP-u da oćeš da da ostavku, da je čovek nesposoban da nezna da vodi preduzeće, da je ovo da je ono..... On sve to radi jer mu je i tako naređeno od grada.
 
О чему ви причате? Још је Ђилас признао да ГСП има 2000 радника вишка. Сав тај вишак су дропље секретарице за 60 000 платом и администрација са минимум од 70 000 а не раде ништа сем што траже столице јер их имају мањка, па ко задњи дође на посао, чека да се некоме припиша.
 
Evo ga opet on, djilas je rekao?
Cccc.... :D

"Jos je Tito rekao..." :D ;)


Mlad si, 'trcis pred rudu' :)
Ne sporim ja ni da je 2, a ni da je 5 hiljada ljudi visak.
Ali te 'odokativne' procene su glupost.
Za bilo kakvu ozbiljnu procenu, mora se uraditi ozbiljna analiza.
E ne samo analiza broja zaposlenih, vec i analiza troskova.
Gde je napravljena analiza, dal je po firmu jeftinije da negu vozila rade radnici GSP-a, ili je mozda bolje da to radi poslovni partner usluzno?

I ako ima 2000 administracije, ne mogu biti svi visak.
Pa ako ih je i svih 2000 visak, imamo evidentan manjak vozaca, zar ne?
Pa ako ocemo da odrzavanje funkcionise, potreban je veci broj mehanicara.

E kad se sve to sabere i oduzme, onda se dolazi do prave cifre viska, al se uz otpustanje radi i reorganizacija preduzeca, pa se na taj nacin povecava efikasnost.
 
Cuburac93":2jlg5rkg je napisao(la):
Onda ako ti tako mislis posalji dopis GSP-u da oćeš da da ostavku, da je čovek nesposoban da nezna da vodi preduzeće, da je ovo da je ono..... On sve to radi jer mu je i tako naređeno od grada.
Necu ja dopis da mu saljem, ja kad budem slao, slacu nekim drugim ozbiljnijim organima i posle toga ce biti malo veca cistka i malo veca frka nego poslednji put ;)
A ti i ovi tvoji, moz' da ga branite koliko hocete, sposobni ste kao i on, samo da pricate prazne price, vidim sad ste udruzili pa mozete zajedno da mastate.
 
becks89":13vvxojk je napisao(la):
Ma nema potrebe, odlican je, izgorelo mu je jedva desetak vozila, nabio je radno vreme vozaca na 8h, a on ne radi toliko ni u kancelariji, za vreme njegovog mandata je dopusteno nemanje sijalice, srafa, za njegovog mandata su ukinute nagrade za radnike, ali zato kazne pice uglavnom po nalogu iskompleksiranih sefova, na kljucnim mestima nesposobnjakovici i neznalice, bas kakav je i on sam. Pretnje medijima, zabrana izdavanja saopstenja marketing sluzbe bez njegovog odobrenja, zabranio je novinarima posetu pogonu koji je deo JAVNOG preduzeca i jos dooooosta toga.
.

Ako je takav smeniti ga nego sta
 
Ma jok nemaju viska nego 80 kuvara 300 ljudi u racunovodstvu pjeske plate racunaju kompjutera ni od korova
 
Вишка сигурно има, иначе губици не би били толики. Људи, ако карта за минибус кошта 150 динара, колико треба да кошта карта за трамвај, или за шеснаестицу?
 
Vrh