laki72":2gjpq3d8 je napisao(la):Mlad si, 'trcis pred rudu'
Ne sporim ja ni da je 2, a ni da je 5 hiljada ljudi visak.
Ali te 'odokativne' procene su glupost.
Za bilo kakvu ozbiljnu procenu, mora se uraditi ozbiljna analiza.
E ne samo analiza broja zaposlenih, vec i analiza troskova.
stf":kwxrxvgg je napisao(la):Ako se u pomenutom preduzeću odokativnom metodom uz pomoć brezove grane Fi 6 cm meri nivo nafte u rezervoaru autobusa na osnovu čega otpravnik odokativno zaključi da li vozilo ima dovoljno derivata za polazak i mi kao građani imamo puno pravo odokativnom metodom da određujemo višak govana u septičkoj jami.
Da ozbiljna analiza treba, slažem se ali, ruku na srce, ne treba biti ekspert pa u GSP-u zavesti red i smanjiti troškove. Firrma je u tolikom haosu da bi pomak uradio bilo ko od nas.
ivanb":a6x94vbp je napisao(la):JKP GSP „Beograd” je raspisao javnu nabavku za generalni remont 33 autobusa tipa Mercedes Benz 0345C koji pripadaju saobraćajnom pogonu „Kosmaj”. Planirano je da u toku 2015. godine budu remontovani autobusi garažnih brojeva: 145, 146, 147, 148, 149, 150, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 i 179.
U okviru remonta su planirani bravarski radovi, limarski radovi, radovi na enterijeru vozila, elektro radovi, manji mehaničarski radovi (zamena neispravnih silen blokova i upravljačkih spona, zamena prelivnih creva motora, postavljanje zaštitnih izolacionih obloga turbokompresora, izgradnja i ugradnja pogonske osovine, zamena svih levih i zadnjih oslonaca motora) i farbarski radovi.
Putnici najmanje koriste wi-fi sredom
U GSP “Beograd” naglašavaju da su wi-fi istraživanjem došli i do jedne zanimljivosti.
- Već dve srede je konekcija u vozilima manja za čak 40 do 45 odsto u odnosu na ostale dane. Prosto neobjašnjivo - kažu u ovom preduzeću.
Somi303":1976l19d je napisao(la):
Ikarbus IK-103 FAP ili IK-103F je autobus proizveden u kooperaciji Fabrike automobila Priboj (FAP) i Ikarbusa. Ovaj model je nastao po narudžbini GSP Beograd. Posao vredan više od 20 miliona evra su ove dve fabrike zajednički dobile na tenderu krajem 2004. godine i isporuka svih 40 naručenih autobusa je okončana 2005. godine.[3] Autobusi su izrađeni na FAP-ovoj šasiji sa Mercedesovim motorom i sa Ikarbusovom karoserijom. U eksploataciji su u Saobraćajnom pogonu Kosmaj GSP Beograd. Nadimak ovom modelu je Mutant.