Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

16 превезе путника колико 200 тих минибуса, а и приватници се оживљавају. Кад би спустили мало цену имали би више путника па би нижа цена била исплативија.
 
Uskoro ce izjednaciti cijenu karte za mini bus i za obicni bus
 
Претпостављам тако што ће за све бити 150.. Увођење ноћних линија у тарифни систем је тек научна фантастика.
 
laki72":2gjpq3d8 je napisao(la):
Mlad si, 'trcis pred rudu' :)
Ne sporim ja ni da je 2, a ni da je 5 hiljada ljudi visak.
Ali te 'odokativne' procene su glupost.
Za bilo kakvu ozbiljnu procenu, mora se uraditi ozbiljna analiza.
E ne samo analiza broja zaposlenih, vec i analiza troskova.

Ako se u pomenutom preduzeću odokativnom metodom uz pomoć brezove grane Fi 6 cm meri nivo nafte u rezervoaru autobusa na osnovu čega otpravnik odokativno zaključi da li vozilo ima dovoljno derivata za polazak i mi kao građani imamo puno pravo odokativnom metodom da određujemo višak govana u septičkoj jami.

Da ozbiljna analiza treba, slažem se ali, ruku na srce, ne treba biti ekspert pa u GSP-u zavesti red i smanjiti troškove. Firrma je u tolikom haosu da bi pomak uradio bilo ko od nas.
 
stf":kwxrxvgg je napisao(la):
Ako se u pomenutom preduzeću odokativnom metodom uz pomoć brezove grane Fi 6 cm meri nivo nafte u rezervoaru autobusa na osnovu čega otpravnik odokativno zaključi da li vozilo ima dovoljno derivata za polazak i mi kao građani imamo puno pravo odokativnom metodom da određujemo višak govana u septičkoj jami.

Da ozbiljna analiza treba, slažem se ali, ruku na srce, ne treba biti ekspert pa u GSP-u zavesti red i smanjiti troškove. Firrma je u tolikom haosu da bi pomak uradio bilo ko od nas.


Da, ali valjda nam je cilj da to sve bude drugacije? Cilj nam je da budemo ozbiljni ljudi, u ozbiljnom gradu i drzavi sa odrzivim i racionalnim resenjima, zar ne?
e onda ne treba da nam metode budu iste kao kod onih protiv kojih se borimo.
 
@laki

Ovo nit je ozbiljan grad, nit je ozbiljna drzava, a rec racionalnost u nasem jeziku vise ne postoji!
 
Posao remonta 33 autobusa MB Conecto O345 za GSP, saobraćajni pogon "Kosmaj", dobio je "Ikarbus". Ugovor je zaključen juče, 16.3.2015. Rok za završetak remonta svih 33 autobusa je 245 kalendarskih dana.
 
Pretpostavljam da su tih 33 2003. godiste? Samo da mi ne upropaste 171.
 
ivanb":a6x94vbp je napisao(la):
JKP GSP „Beograd” je raspisao javnu nabavku za generalni remont 33 autobusa tipa Mercedes Benz 0345C koji pripadaju saobraćajnom pogonu „Kosmaj”. Planirano je da u toku 2015. godine budu remontovani autobusi garažnih brojeva: 145, 146, 147, 148, 149, 150, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 i 179.

U okviru remonta su planirani bravarski radovi, limarski radovi, radovi na enterijeru vozila, elektro radovi, manji mehaničarski radovi (zamena neispravnih silen blokova i upravljačkih spona, zamena prelivnih creva motora, postavljanje zaštitnih izolacionih obloga turbokompresora, izgradnja i ugradnja pogonske osovine, zamena svih levih i zadnjih oslonaca motora) i farbarski radovi.
 
Nadam se da ce im taj remont biti bolji od remonta mutanata
 
Veliki iskorak u u povečanju bezbednosti putnika i vozila
bi bio da vozačima ugrade .. hands free.. za mobilne telefone
jer samo tako bi izašli na kraj
sa njihovim rizičnim i beskonačnim ,,jednorukim vožnjama,,
 
Vožnja gradskim prevozom uskoro će biti prava milina - makar zbog ove novine

Ako ne mogu da se voze besplatno u gradskom prevozu putnici deset vozila GSP “Beograd” od početka marta imaju privilegiju da barem koriste internet za džabe. Naime, u najvećem gradskom prevozniku će do kraja marta testirati rutere deset firmi, a očekuje se da početkom maja ponuđač čiji se “wi-fi” pokaže najboljim počne ugradnju ovih uređaja u sva GSP vozila.

Na deset vozila GSP “Beograd” na kojima je na probi bežični internet stoji na prvim i trećim vratima stoji oznaka “wi-fi” što znači da putnici mogu da se prikače na “mrežu” besplatno. S tim što ove nedelje putnici mogu da provere “wi-fi” samo u autobusu garažnog broja 896 na liniji 45 koja saobraća od novobeogradskog bloka 40 do Zemuna.

- Zbog testiranja rutere smo postavili u deset različitih vozila, ali trenutno imamo servisiranje tih vozila pa modem proveravamo jedino u autobusu na liniji 45. Već sledeće nedelje planiramo da postavimo “wi fi” i u “Solaris”, španski tramvaj na liniji 7, ali i u niskopodna solo vozila, trolejbuse i starije tramvaje. Vozila sa ruterima prelaziće sa jedne na drugu trasu pa ne možemo tačno da kažemo na kojoj će sve liniji moći da se koristi wi-fi - kažu u GSP “Beograd”.

Kako bi izabrali najbolji “wi-fi” u ovom preduzeću uzimaju u obzir nekoliko kriterijuma.

- Kontrolišemo koliko se ljudi kači na internet u tim vozilima i kakva je brzina interneta. Cilj nam je da u svakom trenutku 32 putnika mogu da koriste wi-fi i to po maksimalnoj brzini. Ukoliko ih bude više onda će deliti brzinu. Ali ta brzina će biti znatno veća od one koju su građani mogli da korsite na pojedinim stanicama - objašnjavaju u GSP “Beograd”.

Firma čiji modem dobije najviše ocene od tenderske komisije dobiće posao.

- Krajem aprila potpisaćemo ugovor sa firmom i početkom maja počeće ugradnja uređaja i trajaće sve do decembra. Sva vozila će imati wi fi pa čak i ona najstarija - poručuju u najvećem gradskom prevozniku.


Putnici najmanje koriste wi-fi sredom

U GSP “Beograd” naglašavaju da su wi-fi istraživanjem došli i do jedne zanimljivosti.

- Već dve srede je konekcija u vozilima manja za čak 40 do 45 odsto u odnosu na ostale dane. Prosto neobjašnjivo - kažu u ovom preduzeću.

*Izvor: http://www.24sata.rs/voznja-gradskim-pr ... ovine/6930
 
Do 'jaja' :D
Sad kad upadnes u rupu u podu, ili ti padne staklo na glavu, mozes odmah da se 'slikas' sve sa posledicama i podelis forku sa celim svetom :D
 
Meni se najvise svidja sto cu od sad moci da se check in-ujem na fejsu.
 
Nazire li se to remont nekog od kosmajaca na ovoj fotki iz Ikara. Znači li to da Mutante remontuje Ikarbus a ne Centralni remont? Ili se samo koristi Ikarbusova farbarska hala?


Somi303":1976l19d je napisao(la):
DSCF7816_ikarbus.jpg
 
Radi ikarbus samo farbanje i utezanje limarije na drugim fotkama imas gomilu sjedista iz istih
 
Икарбус такође
DSCF7832_ikarbus.jpg

http://www.autobusi.net/foto-radno-u-ikarbusu/
Једина корист од овог ремонта мутаната је то што врата колико толико дихтују па се аутобуси не пуне прашином као мерцедеси нпр који немају оне гуме доле на вратима. Кад се нисам угушио данас у #197, а неком дебилу у јакни закопчаној до носа била зима па смо се мало свађали око прозора. И много смрде људи данас по превозу :D
 
Hahahahah za smrad. Nije normalno koliko su poskupeli sapuni i antiperspiranti.

Rešenje
parf17.jpg
 
Мутант је назив за специфичну серију модела ИК 103, тј ИК 103Ф. Надимак "Мутант" је добио јер је он комбинација Мерцедеса, Икарбуса и ФАП-а ...

Ikarbus IK-103 FAP ili IK-103F je autobus proizveden u kooperaciji Fabrike automobila Priboj (FAP) i Ikarbusa. Ovaj model je nastao po narudžbini GSP Beograd. Posao vredan više od 20 miliona evra su ove dve fabrike zajednički dobile na tenderu krajem 2004. godine i isporuka svih 40 naručenih autobusa je okončana 2005. godine.[3] Autobusi su izrađeni na FAP-ovoj šasiji sa Mercedesovim motorom i sa Ikarbusovom karoserijom. U eksploataciji su u Saobraćajnom pogonu Kosmaj GSP Beograd. Nadimak ovom modelu je Mutant.

579016.jpg
 
Vrh