Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

loyola":c402189i je napisao(la):
Recimo od Zeleznicke do Trga ne postoji uopstse normalan prevoz, nekad kada zurim uzmem taxi a ovi cokcu sto je kratka voznja.
Od zeleznicke do trga imas 10 minuta pesice, brze od bilo kog prevoza u centru grada :wink:
 
Cak iako sam mlad i u kondiciji, cesto odustanem od tog poduhvata. Ako tako gledas mozemp svuda da ukinemo linije na 10 minuta peske. Isto tako je katastrofalno pokriven potez Zeleznicka-kraj Knez Mihailove. Kad idem do Patrijarsije dvojkom mi treba 20 minuta ako je uhvatim.
 
Mislio sam na potez izmedju stanica bude 10 minuta peske, mozda se nisam dobro izrazio.
 
MilisaV":2a10ef0z je napisao(la):
Al uzbrdo i to preko kameničke noge da izlomiš.
Izvinjavam se sto sam prevideo problem sa uzbrdicom, mi iz Boleca nemamo problem sa pesacenjem uzbrdo (vecina naselja je na brdu) :D
 
Direktor GSP-a izneo je i ideju da se umesto električnog autobusa na ulicama nađe „autobus s pantografom” koji bi se punio na početnim stanicama, a duž trase se kretao potpuno slobodno, bez kontakta s mrežom. Za početak, oni bi vozili na trolejbuskim linijama i u svakom trenutku bi imali pristup mreži.

Da vidimo i to.

Viennese Electrics

Another variant of battery electric midi bus can be found in the Austrian capital of Vienna where in September 2012 the first of 12 Italian EL Alé Rampini battery electric buses which have a capacity of 30 passengers started being used on two inner city routes. These 7.72m (a little over 25ft) midi buses are powered by lithium iron phosphate batteries which provide a total capacity of 96kW and provide enough energy for about 120km - 150km (74 - 93 miles) of travel. In addition to powering the vehicle's Siemens three phase synchronous motor, the batteries supply the onboard electronics, including winter heating and summer air conditioning. At each terminus they receive a top-up rapid charge lasting about 15 minutes. In addition they are given a full slow charge overnight.

As the images below suggest, daytime charging is achieved by the bus raising its roof-mounted tram-style pantograph to reach a dedicated pair of trolleybus-style twin overhead wires. Because both live and return feeds are required so the pantograph is split electrically into two sections.

Vienna has a large well established tram system and at this location its 600v dc power supply system is used to recharge the batteries. Since many of Vienna's trams use regenerative braking so often it is these buses (and not the trams) that end up benefiting. The buses also regenerate their own braking energy.
soicrl201309-01a.jpg

SOICRL201313-06a.jpg
Izvor: http://www.citytransport.info/Electbus2.htm
 
Зашто не би једноставно проширили тролејбуску мрежу уместо експериментисања са нечим новим у кризи?
 
Pa i za to proširenje su potrebne pare , samo što u tom slučaju ne bi mogli da mrdnu veći procenat.
 
Па свакако мора да се купи део мреже где би се ови пунили, а за мање цену би смо могли узети тролејбусе и контактну мрежу.
 
A kad ce u cilju modernizacije, naravno, da operu poneki autobus? Solarisi su tako novi a vec tvrdokorno strokavi.
 
Somi303":256w3972 je napisao(la):
Зашто не би једноставно проширили тролејбуску мрежу уместо експериментисања са нечим новим у кризи?
Zato sto nemaju trunku racionalnosti, vec naprotiv.
Sto skuplje i (kvazi) 'modernije' im omogucava vecu medijsku promociju, kao i veci 'moj deo'(%)
 
Remont 33 konekta isto kao i remont Ikarbusa i mutanata. Samo limarija i unutrasnjost, nista drugo se ne popravlja. Iliti, bacanje para. Remont svih do sada remontovanih i u planu + kamere + brojaci + elektricni autobusi = 100 potpuno novih, klimatizovanih autobusa sa modernim brojacima i kamerama koje zaista rade.
 
Наш члан Директор се докопао копије документа о стратешким дугорочним плановима ГСП-а. Пише да је циљ ГСП-а да постане први метро оператер у БГ ... тешко нама.
 
Koliko ima opereativnih konektaa?
I da li je ikada onaj sistem u autobusima za automatsko gašenje požara u motornom delu( one crvene kutije što su nasađivane) odradio kako treba?
 
Taj sistem nije predviđen da gasi sve požare, već za one manje, ili da dopusti vozaču ili trećem licu da ugasi požar dok je u početnoj fazi, time što će mu dati malo više vremena.
Problem je što se požar često primeti veoma kasno, što zbog neispravnosti ovog sistema, što zbog pokvarenih instrumenata kao što su pokazivači temperature, pritiska ulja, pa dok vozač ne vidi ili plamen ili dim, obično ne primećuje ništa čudno. Kad primeti dim, a pogotovo plamen, može samo da pokupi svoje stvari, da na vreme izvede putnike i da sačeka kraj predstave, od gašenja tu i sa više aparata nema ništa...
 
U okviru novog radnog vremena od 8h i u okviru prepakivanja smena, nedostataka vozača, novi vid modernizacije predstavlja odrađivanje za fond časova nakon redovnih smena, tako da sada definitivno imamo ljude koji voze po 12-13h sa malim prekidima.

Uveden je i novi vid modernizacije, rad i na onaj jedan slobodan dan, tako da vrlo lako može da se desi da se vežu po 2 nedelje bez slobodnog dana, zakon? Who cares....
 
A ce mu sindikati sto se nebune , sto nezaustve autobuse , sto se nezove inspekcija rada ,saobracajna policija , itd
 
GSP nam je modernizovan sa 2 milijarde din iz republickog budzeta

GSP prvi put u istoriji dobio dve milijarde iz državne kase
Autor: M. Tašković / R. Bulatović 29.10.2014. - 00:02 Komentara (0)
Rebalansom republičkog budžeta za 2014. godinu GSP “Beograd” po prvi put u istoriji dobio je novac iz državne kase, ali to, kako kaže direktor ovog preduzeća Željko Milković, neće imati velikog značaja da se ovaj prevoznik iščupa iz kandži dugova.

POMOĆ - Milković naglašava da će GSP bez obzira na pomoć Republike imati manje novca od subvencija nego prošle godine.

- Dosad smo dobili od grada 4,5 milijardi dinara i sa te dve milijarde iz republičkog budžeta imaćemo opet za milijardu dinara manje nego što je GSP imao prošle godine. Samo od grada. Taj novac služiće nam samo i isključivo za preživljavanje pošto samo za gorivo i plate mesečno izdvajamo 950 miliona dinara - kaže Milković.

Najveći gradski prevoznik vuče dugove već godinama.
- Trenutno dugujemo četiri milijarde dinara. Treba imati u vidu da je ove godine naplata karata za gradski prevoz pala za 600 miliona dinara u odnosu na prošlu godinu - kaže Milković.

Subvencije za GSP
Godina - Iznos
2010. 3.840.000.000
2011. 4.800.000.000
2012. 6.530.000.000
2013. 7.500.000.000
2014. 6.550.000.000
Ukupno 29.220.000.000
* Podaci Direkcije za javni prevoz Sekretarijata za saobraćaj
GSP “Beograd” trenutno ima 5.850 radnika od kojih 2.900 vozača, ali Milković ne smatra da ovo preduzeće pati od viška zaposlenih.

- Otkad sam postao direktor, imamo 120 radnika manje. Donja granica ispod koje ne smemo da idemo je 5.700 zaposlenih, ali kada dođemo do te cifre to neće doneti velike uštede. Poređenja radi, 2000. imali smo više od 8.000 zaposlenih - tvrdi Milković.

U gradskoj upravi ističu za “24 sata” da ne postoji nikakva izričita zabrana za ovakav transfer na relaciji Republika - Beograd.

- Razlozi zbog čega je u predlogu budžeta predviđena ovakva vrsta pomoći gradu leži u činjenici da Beograd ima značajno umanjen prihod od transfera sa republičkog nivoa u odnosu na ostale jedinice lokalne samouprave počev od 2012. kada je reč o ustupljenim prihodima jedinicama lokalne samouprave. Beogradu su ukinuta sredstva nenamenskog transfera koje ostale jedinice lokalne samouprave ostvaruju, čime je Beograd ostao uskraćen za oko 5,5 milijardi dinara godišnje - kažu u gradu.

“Prihod od karata da poraste za 200 miliona”
REŠENJE - “Primera radi, GSP je prošle godine potrošio ukupno 14,5 milijardi dinara, a ove svega 4,5 milijardi. Trenutno naplata karata iznosi oko 700 miliona dinara, a trebalo bi da se poveća barem do 900 miliona da bi uz redovne subvencije grada mogli da stanemo na noge”, kaže Milković.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 5537.phtml
 
direktor":loh02r7t je napisao(la):
REŠENJE - “Primera radi, GSP je prošle godine potrošio ukupno 14,5 milijardi dinara, a ove svega 4,5 milijardi. Trenutno naplata karata iznosi oko 700 miliona dinara, a trebalo bi da se poveća barem do 900 miliona da bi uz redovne subvencije grada mogli da stanemo na noge”, kaže Milković.
И даље се решење тражи у туђем двришту без икакве намере да се сопствено почисти. Док год буде тако, биће велики проценат шверцера а ГСП у дубиози.
 
Vrh